Het rondje ook?quote:
kan niet, dat impliceert dat ze gewerkt heeft, bijstandsuitkering welquote:Op woensdag 21 december 2011 21:55 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik zou denken een mini-trainingspakje met een aanvraagformulier voor WW erbij.
Dat is nog maar de vraag, in principe had AZ het veld niet af mogen lopen, maar normaal gesproken wordt je uitgesloten van deelname aan het toernooi als supporters het veld betreden.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:[..]
puntjes voor Ajax dus? Of door naar de volgende ronde in dit geval?
Terechtquote:Op woensdag 21 december 2011 22:10 schreef iamredleader het volgende:
Tjongejonge, dat wordt nog een hele rel, dit incident
Slaap lekker!quote:
quote:
Dat is een foutje van RTL, moet natuurlijk per maand zijnquote:Op woensdag 21 december 2011 20:54 schreef Whiteguy het volgende:
RTL helpt bij de vraag of je recht hebt op toeslagen:
[..]
Damn, ik woon anti-kraak en mijn jaarlijkse huur is ruim 3x zo hoog
Ze heeft nog steeds ongeveer 11.000 posts meer dan ik.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
MaJo post te weinig, ze staat op 500 in de top 500...
Riep u mij?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en Nem staat op 81 als hoogste?
Minister van kontwikkelingssamenwerking?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef Wiebelkont het volgende:
Whut? Ga eens gauw fietsen, kabinet Wiebel is ook aan het bezuinigen!
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Minister van kontwikkelingssamenwerking?
Hapquote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is een foutje van RTL, moet natuurlijk per maand zijnNiemand betaalt 50 euro huur per maand
Ja, als we op jou moeten wachten tot er een nieuw topic open is, had ik dat biertje al kunnen betalen van de rente op mijn spaarrekening... en dat zegt wat met de huidige rendementen en mijn huidige financiele situatiequote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef Wiebelkont het volgende:
Whut? Ga eens gauw fietsen, kabinet Wiebel is ook aan het bezuinigen!
Je had het wel door dus?quote:
Nu je er toch bent. Saffie?quote:
quote:
Ja wel balen, ga je een keer naar de Arena wordt het afgelastquote:
Uitsluiting van bekertoernooi en zo...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:49 schreef MaJo het volgende:
G. zei trouwens dat Ajax hier waarschijnlijk een fikse boete voor ontvangt omdat zij een veilig veld moeten waarborgen
Serieus? Dat is wel heel heftig...quote:Op woensdag 21 december 2011 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uitsluiting van bekertoernooi en zo...
Het gebeurde in de 38ste minuutquote:Op woensdag 21 december 2011 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe lang duurde de wedstrijd nu?
Ik vind dat hij het nog netjes heeft gedaan, die rode kaart (ook al staat het in de regels) is natuurlijk zwaar onterecht. Die persoon deed toch niet mee met het spel :S Waarom heb dan wel zo een invloed laten hebben op het spel...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:49 schreef MaJo het volgende:
Truste Red
Ik vind de rode kaart eigenlijk wel terechtDat Esteban zich verdedigt is begrijpelijk, dat ie 1x uithaalt misschien ook nog wel maar tot 2x toe?
Uitsluiting zou ik ook wat overdreven vinden, maar een boete / andere sancties zouden meer dan terecht zijnquote:Op woensdag 21 december 2011 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uitsluiting van bekertoernooi en zo...
Tja, het hoeft niet per se die extra schop...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:49 schreef MaJo het volgende:
Truste Red
Ik vind de rode kaart eigenlijk wel terechtDat Esteban zich verdedigt is begrijpelijk, dat ie 1x uithaalt misschien ook nog wel maar tot 2x toe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Eigenlijk moet AZ naar de volgende ronde. Gewoon een forfaitoverwinning gunnen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:49 schreef MaJo het volgende:
G. zei trouwens dat Ajax hier waarschijnlijk een fikse boete voor ontvangt omdat zij een veilig veld moeten waarborgen
Of steek het AZ stadion in brand. Oh wacht.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja had die oetlul dat maar gedaan... Zag 'm rennen en dacht nog: 'oh die doet zo vast z'n broek uit!' maar toen ging 'ie met een boog op de keeper af en gaf hem een pseudo karate kick van achter... Echt wat moet die Esteban geschrokken zijn! Ik moet je zeggen dat ik het helemaal snap hoor, dat die door het lint ging... Maar in elk geval zag het er niet uit alsof dit met voorbedachte rade was maar meer dat die klapmajoor zich ook niks beters wist te verzinnen...
Maar toen hoorde ik dus net op het nieuws dat hij iets persoonlijks tegen hem had ofzo![]()
Schrijf dan een boze brief, steek je tong uit...
quote:23:29:43 21-12-11 GROUP-1 Prio 1 (NB;: grip 2) AFAS Voetbalstadion AZ STADIONWEG 1 ALKMAAR buitenbrand (nb: zeer grote brand) ROT, NHN SBZ NHN Stafsec. GenZ, GRIP 2
GRIP 2 0200083 BRW Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (Calamiteiten Coördinator)
GRIP 2 0200084 BRW Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (Piket leiding Meldkamer)
GRIP 2 0200085 BRW Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (Piket 1 OMK - Piket VC)
GRIP 2 0200501 BRW Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (Regionaal Operationeel Leider)
GRIP 2 0200508 BRW Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (Algemeen Commandant Brandweerzorg)
GRIP 2 0200540 BRW Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (Actiecentrum Brandweer)
GRIP 2 0200592 BRW Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (Commando team plaats incident GRIP 2)
GRIP 2 0200657 BRW Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (RVOT 1 - Regionaal verbindings- en ondersteuningsteam)
GRIP 2 0200658 BRW Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (RVOT 2 - Regionaal verbindings- en ondersteuningsteam)
GRIP 2 0202999 BRW Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (Monitorcode)
GRIP 2 0220800 MKA Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (OvD-G Noord Holland Noord)
GRIP 2 0220841 MKA Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (HS-GHOR)
GRIP 2 0220856 MKA Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (HAc-G - Hoofd Actie Centrum)
GRIP 2 0220857 MKA Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (Operationeel Medewerker Actie Centrum)
GRIP 2 0220899 MKA Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (Monitorcode GHOR)
GRIP 2 0220999 MKA Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (Monitorcode)
Zeggen wij niets over (ex-)militairenquote:Op donderdag 22 december 2011 00:14 schreef Cobra4 het volgende:
Tering.
Maar ik zal maar niks zeggen over die voetbal fans.
Daarom zeg ik ook niks.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zeggen wij niets over (ex-)militairen
Nee, dan had ik wel alle voetbal fans geschreven.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Niet als je ze over één kam zou gaan scheren, nee. vanavond was ik net zo goed een supporter
Wel apart dat die melding nergens in de P2000 te vinden is.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Of steek het AZ stadion in brand. Oh wacht.
[..]
Is 112meldingen.nl niet gekoppeld aan P2000 dan ?quote:Op donderdag 22 december 2011 00:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel apart dat die melding nergens in de P2000 te vinden is.
Ja, als prio 2 buitenbrand. Die GRIP2 melding is nergens te vinden. Fake dus.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Is 112meldingen.nl niet gekoppeld aan P2000 dan ?
Daar staat ie ook... 23:10:36
Jij softbaltquote:
Woops! Dit is de SC xDquote:
Ninja edit.quote:
Bij een hele kleine club, aan de goede kant van Nederlandquote:Op donderdag 22 december 2011 01:23 schreef Tanjaa het volgende:
Ahum, dit is de correcte manier van antwoorden:
Wat leuk! ^^ waar softball je?
Nee hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 01:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zat er ook wel bovenopsoms ben ik ook wel echt een trut
Ooit tegen de cheetahs hoeven spelen? Ligt er dan ook aan welke klasse je nu speelt..quote:Op donderdag 22 december 2011 01:25 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Bij een hele kleine club, aan de goede kant van Nederland
Nope, woon aan de kust. En speel nog niet niet in de dove&blinde klassequote:Op donderdag 22 december 2011 01:26 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ooit tegen de cheetahs hoeven spelen? Ligt er dan ook aan welke klasse je nu speelt..
Huh?quote:Op donderdag 22 december 2011 01:27 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Nope, woon aan de kust. En speel nog niet niet in de dove&blinde klasse
aangezien jij in limburg woont, ging ik er vanuit dat je ook daar speelt. Ik woon in Den Haag, dus vandaag dat ik nooit tegen jullie gespeeld heb.quote:
tis laatquote:Op donderdag 22 december 2011 01:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik denk dat ie 'nog nèt niet' bedoelt. maar dat is ook maar een gokje
I got yo back homiequote:
Aah ik snapquote:Op donderdag 22 december 2011 01:33 schreef CaLeX het volgende:
[..]
aangezien jij in limburg woont, ging ik er vanuit dat je ook daar speelt. Ik woon in Den Haag, dus vandaag dat ik nooit tegen jullie gespeeld heb.
En in de 3e (laagste) klasse speel ik
Tot we in MIS zitten, dan is het weer oppassen geblazen.quote:
Serieus joh, 2de klasse is wel hoog. Zeker bij de dames gooien ze er verrot hard (aangezien 90% van de dames teams in de 5de klasse die ik scheids al harder gooien dan de meeste teams bij mij in de competitiequote:Op donderdag 22 december 2011 01:38 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Aah ik snap![]()
Ja ik speel ook in limburg, daar zijn echter maar 3 teams.. dus we komen vaak genoeg bij jou in de buurt daar aan de kust!
In de herenklasse is 3e inderdaad de laagste, ik speel zelf 2e en 4e klasse dames.
Euhm.... sinds een maand of 4? Denk ik.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:42 schreef Tanjaa het volgende:
Trouwens, Cobra..
Het is misschien erg dat ik het vraag, maar sinds wanneer ben je eigenlijk Mod
Haha jaa, onze eerste pitcher is ook behoorlijk pittigquote:Op donderdag 22 december 2011 01:41 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Serieus joh, 2de klasse is wel hoog. Zeker bij de dames gooien ze er verrot hard (aangezien 90% van de dames teams in de 5de klasse die ik scheids al harder gooien dan de meeste teams bij mij in de competitie)
Wat leuk! Bevalt het?quote:Op donderdag 22 december 2011 01:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Euhm.... sinds een maand of 4? Denk ik.
Ja hoor. Met gebruik van een zweep zijn de DEF users best onder de knie te houden.quote:
Catcherquote:Op donderdag 22 december 2011 01:44 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Haha jaa, onze eerste pitcher is ook behoorlijk pittig
Heb vaak genoeg blauwe plekken op mijn knieën en borst van haar, zelf door mijn bodyplate heen
Onze andere pitchers ook trouwens, maar ik catch toch liever op hun, iets minder gevaarlijk.
jij begonquote:Op donderdag 22 december 2011 01:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja verdomme CaLex. Daar ben je een echte hater
Haha, toevalquote:Op donderdag 22 december 2011 01:50 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Catcher
Cool ik ook
Leukste positie die er is
Maar bedtijd, morgen nog een dagje knallen, en dan vrijdag op vakantie
eeeecht nietquote:
Sinds een maand of 4quote:Op donderdag 22 december 2011 01:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Euhm.... sinds een maand of 4? Denk ik.
* Ofyles2 weer zit te wachten op het moment dat hij The Bridge kan bestellen...quote:Op donderdag 22 december 2011 01:41 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Tot we in MIS zitten, dan is het weer oppassen geblazen.
quote:Op donderdag 22 december 2011 07:59 schreef MaJo het volgende:
Meuning
Ik zet even SR aan en ik zie dat Britt daar nog steeds is, die was er gisteravond toch ook al?
Maar dat kan dus niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze heeft nog steeds ongeveer 11.000 posts meer dan ik.
Edit: al is 11.000 posts in iets meer dan drie uur in te halen, als het me lukt elke seconde een post te plaatsen
Ergo: ik post teveel?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en Nem staat op 81 als hoogste?
Laat het even weten als je klaar bent met kijken van het seizoen...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef MaJo het volgende:
Ik ga zo weer een aflevering van Dexter kijkenNog 6 te gaan en dan is het weer afgelopen
Juist ja...dus in het vervolg gaat men een soort kamikazeacties uithalen omdat hun "cluppie" dan automagisch de punten krijgt en doorgaat. Goed voorbeeldquote:Op woensdag 21 december 2011 23:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet AZ naar de volgende ronde. Gewoon een forfaitoverwinning gunnen.
Ik bén Andy...quote:Op donderdag 22 december 2011 08:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee hoor, maar ik keek voor het eerst dit jaar weer eens in de top 500 en zag bij toeval MaJo op 500 staan, toen ben ik even verder gaan kijken wie er van de AKQSChet hoogste stond. Dat ben jij terwijl dit eerder dit Andy was.
quote:Op donderdag 22 december 2011 08:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
interessante wending, hoe is het met het kassameisje?
hmm, dan heb je 161958 posts.
je staat op de 6e plaats.![]()
waarom ben je ook andy, je vond dat je teveel posts had en daarom heb je maar een kloon aangemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Wij denken van wel...quote:Op donderdag 22 december 2011 08:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vraagje aan de mods hier, komt het nou vaak voor dat er users een gespleten persoonlijkheid hebben die elk meer dan dan 50k aan posts op hun naam hebben staan![]()
MM = altijdquote:Op woensdag 21 december 2011 23:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zesendertig minuten![]()
en ik denk altijd dat elke boos-kijkende kale man MM is. En daar zijn er héél veel van bij Ajax. Had nog niet gelezen dat ie niet ging
ze heeft veel aan je gedacht gisteravondquote:Op donderdag 22 december 2011 08:42 schreef MadMaster het volgende:
Even ontspoileren:
[..]
MM = altijden alle
mannen zijn dus MM?
Het zou wat zijn als ik elk dom blondje aan zou zien voor PS...
Maar ik ben blij dat ik kennelijk veel in je gedachten rondzweef...
quote:Op donderdag 22 december 2011 08:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vraagje aan de mods hier, komt het nou vaak voor dat er users een gespleten persoonlijkheid hebben die elk meer dan dan 50k aan posts op hun naam hebben staan
Hmm, dat zijn wel zeldzame gevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ken wel mensen met twee accounts en op beide accounts minstens 10k posts, maar 50k is wel een unicum
.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
quote:Op donderdag 22 december 2011 08:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ze heeft veel aan je gedacht gisteravond
Dus het gebeurt wel. Namen en rugnummers. Paul of Tong? Of BrauN?quote:Op donderdag 22 december 2011 08:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Hmm, dat zijn wel zeldzame gevallen. Ken wel mensen met twee accounts en op beide accounts minstens 10k posts, maar 50k is wel een unicum
.
Meestal staan ze dat welquote:Op donderdag 22 december 2011 01:25 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nee hoorIk moet mijn tabbladen op een rijtje krijgen ^^
Kan niet lezenquote:
Eentje komt trouwens wel gemiddeld over de 50k per account zie ik:quote:Op donderdag 22 december 2011 09:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus het gebeurt wel. Namen en rugnummers. Paul of Tong? Of BrauN?
Dat is natuurlijk wel dé manier om de verdenking te verschuivenquote:Op donderdag 22 december 2011 09:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het altijd fantastisch grappig als iemand als kloon een topic opent en er later dan zelf onder het normale account in post, reagerend op reacties
Ja mooi is dat hequote:Op donderdag 22 december 2011 09:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het altijd fantastisch grappig als iemand als kloon een topic opent en er later dan zelf onder het normale account in post, reagerend op reacties
Nee juist nietquote:Op donderdag 22 december 2011 09:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel dé manier om de verdenking te verschuiven
Voor modjes niet nee...voor het plebs wel...quote:
Als persoon X een topic opent, en persoon Y stelt een persoonlijke vraag aan TS, waarna persoon Z die beantwoordt, dan weet iedereen toch dat Z en X kloons zijnquote:Op donderdag 22 december 2011 09:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voor modjes niet nee...voor het plebs wel...
quote:Op donderdag 22 december 2011 09:22 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb 1x een R&P topic geopend als kloon, had Soemp me door
Volgens mij nog iets anders? Dat mensen van Fok! ook echt filmpjes/ foto's van zichzelf posten?quote:
KPDquote:Op donderdag 22 december 2011 09:23 schreef Soempie het volgende:
Ik weet de kloon niet meer en de echt username ook niet, maar eerder was er zo'n heel net meisje in het 'slank-topic'. En op een gegeven ogenblik heeft ze per ongeluk onder haar kloon gepost, die ze speciaal had aangemaakt voor dat sekstopic/ seksgedoe met foto's enz. Ik weet even niet meer hoe dat deel van het forum heet. Was wel komisch in elk geval.
KPD wel ja. KEL niet. Daar hebben zelfs FA's geen toegang als ze die niet via de 'reguliere weg' hebben aangevraagd, met motivatie dus. Net als OO, daar kunnen echt enkel users onder de 5000 in, mods en FA's boven de 5000 kunnen daar niet inquote:Op donderdag 22 december 2011 09:26 schreef Etcetera het volgende:
Wat ik me dan afvraag: hebben modjes standaard toegang tot die subfora?
Errr...??quote:Op donderdag 22 december 2011 09:28 schreef Bart het volgende:
Net als OO, daar kunnen echt enkel users onder de 5000 in, mods en FA's boven de 5000 kunnen daar niet in.
Nee, OO is voor de eerste 5000 users op FOK!quote:
He vervelend is datquote:
Oh daar val ik net buitenquote:Op donderdag 22 december 2011 09:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, OO is voor de eerste 5000 users op FOK!.
8347 te veel jaquote:
Liever voor morgen, aangezien ik op vakantie gaquote:Op donderdag 22 december 2011 09:32 schreef Bart het volgende:
[..]
He vervelend is dat. Hopelijk snel weer beter, voor de kerst als het ff kan!
Veel drinken en goed rusten!quote:Op donderdag 22 december 2011 09:34 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Liever voor morgen, aangezien ik op vakantie ga
Dus vandaag even flink mijn best doen
Oldbies Onlyquote:
Geen idee, kan er niet inquote:
Ja, sinds de serious request van 2008quote:
quote:
Ik ben er blij om dat ik het heb gedaanquote:Op donderdag 22 december 2011 09:46 schreef Etcetera het volgende:
Heb ik overwogen, toen niet gedaan
Waar staat dat topicquote:Op donderdag 22 december 2011 09:51 schreef Soempie het volgende:
Ik heb problemen met lezen.Vitaminebommetje, las ik als vitaminebammetje (ik vroeg me al af wat een vitaminebroodje was) en deze TT http://forum.fok.nl/topic/1754970 las ik als 'man overlijdt na snuiven cocaine uit kont hoer'. En zo gaat het dus al de hele morgen.
Ja, zie ik, maar heb gewoon copy/ paste gedaan. Het is al een aantal keer gebeurd dat ik dus zo'n melding krijg als ik een normaal topic open.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:55 schreef Bart het volgende:
Je postte eerst een ander topicnummer, 1754970 in plaats van 1754977...
Vreemd... Je copy-paste uit de adresbalk van je browser?quote:Op donderdag 22 december 2011 09:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, zie ik, maar heb gewoon copy/ paste gedaan. Het is al een aantal keer gebeurd dat ik dus zo'n melding krijg als ik een normaal topic open.
Ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Vreemd... Je copy-paste uit de adresbalk van je browser?
Heel veel foto's weet ik nog wel. Die waarop natuurgeweld te zien is vind ik het meest indrukwekkend/ mooist.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:57 schreef Nembrionic het volgende:
Booyakasha....
http://www.boston.com/big(...)n_pictures_part.html
http://www.boston.com/big(...)ictures_part_ii.html
Chrome is goed, geen discussie mogelijkquote:Op donderdag 22 december 2011 09:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja.
Nu niet weer een discussie beginnen over IE en Chrome he.
quote:Op donderdag 22 december 2011 10:09 schreef MadMaster het volgende:
Hoeveel kloons heb je hier op Fok! ?:
1
2
3
4
5
6
7
Ik heb er 5...
Nee zo te zien zijn die weggehaald van Hypermartquote:Op donderdag 22 december 2011 10:12 schreef MadMaster het volgende:
Zie net dat ik er nog maar 4 heb, MokumXXX is kennelijk gesneuveld ergens in het verleden.
Jammer, daar had ik al mijn Big Brother-posts met vele Fotosoeps onder gedaan. Die kan ik ook niet meer terugvinden...
Heb je ze gevonden dan die posts???quote:Op donderdag 22 december 2011 10:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee zo te zien zijn die weggehaald van Hypermart
Deze reeks bedoel je toch?quote:Op donderdag 22 december 2011 10:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je ze gevonden dan die posts???
Kan ze zelf niet vinden...
quote:Op donderdag 22 december 2011 10:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze reeks bedoel je toch?
Het Fake Picture Topic, deel 2
why am i not suprised?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Was weer gezellig gisteravond
Kom je een keer bij Ajax, krijg je dit
En kennen jullie wannabewyccie nog?
Nou?quote:
Andy!quote:
Nem?quote:
Er gebeuren blijkbaar wonderen hier. Gisteren Tanjaa als weer boven water en nu jij weer.quote:
Ik wou even de christmas spirit met jullie delen!quote:Op donderdag 22 december 2011 12:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er gebeuren blijkbaar wonderen hier. Gisteren Tanjaa als weer boven water en nu jij weer.
Ah zo. Ik ben een kloon van Nem? There's a clown inside everyone....quote:Op donderdag 22 december 2011 12:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Nu ontken je weer?
(even teruglezen in dit topic)
Die viel gister die keeper aan?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Was weer gezellig gisteravond
Kom je een keer bij Ajax, krijg je dit
En kennen jullie wannabewyccie nog?
What about me?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hebben we nog Natalee en Joran, toch?
Ha Lubquote:
Oei, deze reactie zou me bijna echt doen denken dat je onder die categorie valt.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind het wel leuk dat je denkt dat ik een dom blondje benvooral bij elk dom blondje denken dat ik het ben, heb je nooit gelijk MM
Ik spreek ook elk blond meisje aan met de vraag: Ben jij puntenslijpsel? Maar dan antwoorden ze meestal met: Nee, ik mag nog steeds alleen met wasco tekenen.....quote:Op donderdag 22 december 2011 12:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind het wel leuk dat je denkt dat ik een dom blondje benvooral bij elk dom blondje denken dat ik het ben, heb je nooit gelijk MM
Ik heb trouwens geen kloon
Ja okee sarcasme, kan heus op beide manieren geïntrepeteerd wordenquote:Op donderdag 22 december 2011 12:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oei, deze reactie zou me bijna echt doen denken dat je onder die categorie valt.
Lees het nog eens wat ik geschreven heb en reageer dan opnieuw...
Gefeliciteerd. Bij deze een Koninklijke kus.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:20 schreef CaLeX het volgende:
Kloonloos.
Zojuist gehoord dat ik iig tot 1 april werk heb
Nog een week of 2quote:Op donderdag 22 december 2011 12:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ha LubJe bent nu echt een feestvarken!
Als iemand een rondje uitdeelt dan loopt het ineens storm.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:24 schreef TradeMarkie het volgende:
zeg dat wel, een hoop oude bekenden hier, zo vlak voor het eind van het jaar
De missionarispositie zal wel vaak te zien zijn....quote:Op donderdag 22 december 2011 12:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
onbekende koopt www.vatican.xxx
goh, voor wat voor soort porno zou dat gebruikt gaan worden?
Thnx, gebruik je macht eens om de bezuinigingen op het OV terug te draaien, dan heb ik daarna ook werk :pquote:Op donderdag 22 december 2011 12:21 schreef Maxima_Zorreguieta het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Bij deze een Koninklijke kus.
staat je baan zo op de tocht dan?'quote:Op donderdag 22 december 2011 12:20 schreef CaLeX het volgende:
Kloonloos.
Zojuist gehoord dat ik iig tot 1 april werk heb
Je dacht dus weer dat ik een boze meneer was...quote:Op donderdag 22 december 2011 12:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja okee sarcasme, kan heus op beide manieren geïntrepeteerd worden
Huh?quote:Op donderdag 22 december 2011 12:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zijn er hier al meer mensen die zich hebben opgegeven voor de pubquiz bij Lubje?
nee hoor ik meende het ook al niet serieusquote:Op donderdag 22 december 2011 12:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je dacht dus weer dat ik een boze meneer was...
Dat gaat 'm dan niet worden...quote:Op donderdag 22 december 2011 12:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
AKQ-discussietopic #6 - Met een meet in het verschiet
Ik ook van jou...quote:Op donderdag 22 december 2011 12:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee hoor ik meende het ook al niet serieus
Alle zondagen al druk?quote:Op donderdag 22 december 2011 12:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat gaat 'm dan niet worden...
Herkenbaarquote:Op donderdag 22 december 2011 12:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, of late zaterdagen er voor...
Had op zich wel aanwezig willen zijn, volgende keer dan maar...quote:Op donderdag 22 december 2011 12:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Herkenbaar. Nou ja, jammer, zou leuk zijn als er nog wat meer SC'ers komen!
Nee, zit midden in een reorganisatie.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
staat je baan zo op de tocht dan?'
of ben jij de TS van dit topic (en heb je wel een kloon?)
Ontslagbrief
quote:De betreffende persoon kwam in de bekerwedstrijd tussen Ajax en AZ in de 37e minuut op het veld, rende op doelman Esteban af en gaf hem een paar schoppen.
Wie zegt dat hij last van zijn hoofd heeft? Volgens mij komt tie gewoon bij van de schrik / adreline.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:19 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ik praat het gedrag van die debiel gisteren absoluut niet goed.
Maar kennelijk zit het zo tussen de oren van voetballers dat ook hier een mooi stukje toneelspel van de keeper opgevoerd wordt. Ineens heeft 'ie last van z'n hoofd of zo, terwijl hij (gelukkig) nauwelijks is geraakt...
Ik zeg dat op basis van deze foto en de beelden gisteren.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:24 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij last van zijn hoofd heeft? Volgens mij komt tie gewoon bij van de schrik / adreline.
Ik ben nog niet ergens tegengekomen dat hij last had van zijn hoofd. En wat bovenstaande foto betreft; Je ziet misschien wat je wil zien?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zeg dat op basis van deze foto en de beelden gisteren.
Nadat 'ie die trappen had uitgedeeld had hij ineens last van z'n hoofd...
Oh dat lijkt me ook wel lekker om ooit te kunnen doen.. het hakt er nu altijd dubbel in.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:00 schreef LadyBlack het volgende:
'Middag
Ik ga morgen voor het eerst van mijn leven betaald op vakantie, ik vind het zo geniaalHiervoor had ik altijd 0 urencontracten, dus kreeg ik niks betaald als ik niet werkte, en nu heb ik gewoon 86 verlofuren
Klopt, maar je werkgever kan er ook voor kiezen om dat direct te verrekenen in je salaris.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:14 schreef Mark het volgende:
Ik kom regelmatig in WGR, maar volgens mij heb je ook met een 0-urencontract recht op vakantiegeld.
Welkom bij de club van betaalde vakantiegangers dan...quote:Op donderdag 22 december 2011 14:00 schreef LadyBlack het volgende:
'Middag
Ik ga morgen voor het eerst van mijn leven betaald op vakantie, ik vind het zo geniaalHiervoor had ik altijd 0 urencontracten, dus kreeg ik niks betaald als ik niet werkte, en nu heb ik gewoon 86 verlofuren
Hij had dan ook geen last van zijn hoofd, maar deed wel voorkomen dat hij daar last van had...quote:Op donderdag 22 december 2011 13:31 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik ben nog niet ergens tegengekomen dat hij last had van zijn hoofd. En wat bovenstaande foto betreft; Je ziet misschien wat je wil zien?
Wel eens weggeroepen tijdens de kalkoen of gourmet?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:17 schreef Mark het volgende:
* Mark moet gewoon werken met Kerst.
Laatste keer oproepdienst, dat dan weer wel
Niet dat ik zo aan Kerst hang, maar dat lijkt me ook helemaal niks...quote:Op donderdag 22 december 2011 14:28 schreef Mark het volgende:
Ja hoor, wel eens een hele avond doorgewerkt terwijl mevrouw Mark met gasten aan het gourmetten was
Noem eens wat fabuleuze songs en hun uitvoerenden...quote:Op donderdag 22 december 2011 14:50 schreef LadyBlack het volgende:
Wat bestaat er toch veel foute kerstmuziek
Ik heb net bij de kringloop weer een paar lp's meegenomen, en het is echt hilarisch soms! En dan heb ik alle duitse platen en het massale aanbod 'kerst met Nana Mouskouri / Julio Iglesias / Heintje nog links laten liggen!
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:50 schreef LadyBlack het volgende:
Band en titel staan eropquote:Op donderdag 22 december 2011 14:59 schreef LadyBlack het volgende:
Oh Ophelia, ik vind de prent op die tweede plaat mooi. Wat / van wie is dat?
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:50 schreef LadyBlack het volgende:
David en Bing is toch de beroemde versie van Little Drummer Boy?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ik luister nu naar een duet van David Bowie en Bing Crosby, en op diezelfde plaat staat ook When a child is born door Johnny Mathis (een cover van een Duitse schlager godbetert) en mijn all time favorite Rockin' around the christmas tree door Brenda Lee...
Pa-ro-po-po-pom...quote:Op donderdag 22 december 2011 15:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Die kende ik niet moet ik zeggen...
Ja, the little drummer boy wel uiteraard maar deze uitvoering niet.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
David en Bing is toch de beroemde versie van Little Drummer Boy?
Mooi nummerquote:Op donderdag 22 december 2011 15:24 schreef MadMaster het volgende:
Heb afgelopen zaterdag in een kerk (jawel...) een Kerst-uitvoering meegemaakt en daar kwam een heel mooie, door een koor gezongen, versie van 'Leningrad' van Billy Joel voorbij.
Niet een authentieke kerstplaat, maar wel impressive vanwege de dramatiek van dat nummer...
Ja en ik wist dus echt niet dat dat parompompompom in de Little drummer boy zat! Had echt geen flauw idee wat dat voot nummer moest zijnquote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:24 schreef MadMaster het volgende:
Heb afgelopen zaterdag in een kerk (jawel...) een Kerst-uitvoering meegemaakt
Bij ons zat de kerk mudvol (600 man/vrouw).quote:Op donderdag 22 december 2011 15:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wij hebben afgelopen weekend ook een kerstconcertje gegeven, mensen komen er wel echt in groten getale op af als je christmas carols belooft
gefeliciteerdquote:Op donderdag 22 december 2011 16:32 schreef B.ertha het volgende:
Ik moet even blij doen:
Ik heb een baan aangeboden gekregen
Nog geen contract getekend, maar ben toch al blij
quote:Op donderdag 22 december 2011 16:32 schreef B.ertha het volgende:
Ik moet even blij doen:
Tweede. Maar de eerste waarbij ik verder ben gegaan.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
gefeliciteerd![]()
meteen bij je eerste sollicitatie?
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 22 december 2011 16:32 schreef B.ertha het volgende:
Ik moet even blij doen:
Iedere keer dat ik dat nummer hoor moet ik rennen naar de WC. Wat een laxerend jengellied...quote:Op donderdag 22 december 2011 15:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
David en Bing is toch de beroemde versie van Little Drummer Boy?
Nou, het is wel duidelijk wie jouw kloons zijn...quote:
Ja en ze zijn gek op kruizen....quote:Op donderdag 22 december 2011 12:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De missionarispositie zal wel vaak te zien zijn....
Wat TV fragmenten van het afgelopen jaar:quote:Spannendste botsing:
Aan botsingen van ego's ook in 2011 geen gebrek. Tussen Sven Kockelmann en Peter R. de Vries. Tussen de oude en de nieuwe Sinterklaas. Maar misschien wel de interessantste: Eva Jinek die tv-fossiel Mart Smeets op de zondagochtend een veegje uit de pan durft te geven.
quote:Meest besproken buiten-beeld-moment:
De kotspartij van Matthijs van Nieuwkerk. Ben je vijf jaar lang dagelijks een uur live met je kop op tv, word je trending topic omdat je één minuutje afwezig bent.
Zomfg :'D die sitequote:Op donderdag 22 december 2011 21:09 schreef Nembrionic het volgende:
Ter uwer vermaak ende vertier!
http://hooliganwesley.tumblr.com/
Ik las net ergens dat de rode kaart is teruggedraaid?
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:09 schreef Nembrionic het volgende:
Ter uwer vermaak ende vertier!
http://hooliganwesley.tumblr.com/
Ik las net ergens dat de rode kaart is teruggedraaid?
Oh, staats zelfs al online zie ikquote:
quote:
Bij mij ligt het net boven Barnet.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:51 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Mordor ligt in Nederland![]()
![]()
Ach, je hebt in ieder geval geen kajak nodig zoals wanneer je een route van Tokio naar New York uitstippelt.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:51 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Mordor ligt in Nederland![]()
![]()
quote:23. Sla rechtsaf
350 m
24. Kajak de Grote Oceaan over
U gaat Verenigde Staten (Hawaï) binnen
6.243 km
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |