Het rondje ook?quote:
kan niet, dat impliceert dat ze gewerkt heeft, bijstandsuitkering welquote:Op woensdag 21 december 2011 21:55 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik zou denken een mini-trainingspakje met een aanvraagformulier voor WW erbij.
Dat is nog maar de vraag, in principe had AZ het veld niet af mogen lopen, maar normaal gesproken wordt je uitgesloten van deelname aan het toernooi als supporters het veld betreden.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:[..]
puntjes voor Ajax dus? Of door naar de volgende ronde in dit geval?
Terechtquote:Op woensdag 21 december 2011 22:10 schreef iamredleader het volgende:
Tjongejonge, dat wordt nog een hele rel, dit incident
Slaap lekker!quote:
quote:
Dat is een foutje van RTL, moet natuurlijk per maand zijnquote:Op woensdag 21 december 2011 20:54 schreef Whiteguy het volgende:
RTL helpt bij de vraag of je recht hebt op toeslagen:
[..]
Damn, ik woon anti-kraak en mijn jaarlijkse huur is ruim 3x zo hoog
Ze heeft nog steeds ongeveer 11.000 posts meer dan ik.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
MaJo post te weinig, ze staat op 500 in de top 500...
Riep u mij?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
MaJo post te weinig, ze staat op 500 in de top 500...
en Nem staat op 81 als hoogste?
Minister van kontwikkelingssamenwerking?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef Wiebelkont het volgende:
Whut? Ga eens gauw fietsen, kabinet Wiebel is ook aan het bezuinigen!
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Minister van kontwikkelingssamenwerking?
Hapquote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is een foutje van RTL, moet natuurlijk per maand zijnNiemand betaalt 50 euro huur per maand
Ja, als we op jou moeten wachten tot er een nieuw topic open is, had ik dat biertje al kunnen betalen van de rente op mijn spaarrekening... en dat zegt wat met de huidige rendementen en mijn huidige financiele situatiequote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef Wiebelkont het volgende:
Whut? Ga eens gauw fietsen, kabinet Wiebel is ook aan het bezuinigen!
Je had het wel door dus?quote:
Nu je er toch bent. Saffie?quote:
quote:
Ja wel balen, ga je een keer naar de Arena wordt het afgelastquote:
Uitsluiting van bekertoernooi en zo...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:49 schreef MaJo het volgende:
G. zei trouwens dat Ajax hier waarschijnlijk een fikse boete voor ontvangt omdat zij een veilig veld moeten waarborgen
Serieus? Dat is wel heel heftig...quote:Op woensdag 21 december 2011 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uitsluiting van bekertoernooi en zo...
Het gebeurde in de 38ste minuutquote:Op woensdag 21 december 2011 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe lang duurde de wedstrijd nu?
Ik vind dat hij het nog netjes heeft gedaan, die rode kaart (ook al staat het in de regels) is natuurlijk zwaar onterecht. Die persoon deed toch niet mee met het spel :S Waarom heb dan wel zo een invloed laten hebben op het spel...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:49 schreef MaJo het volgende:
Truste Red
Ik vind de rode kaart eigenlijk wel terechtDat Esteban zich verdedigt is begrijpelijk, dat ie 1x uithaalt misschien ook nog wel maar tot 2x toe?
Uitsluiting zou ik ook wat overdreven vinden, maar een boete / andere sancties zouden meer dan terecht zijnquote:Op woensdag 21 december 2011 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uitsluiting van bekertoernooi en zo...
Tja, het hoeft niet per se die extra schop...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:49 schreef MaJo het volgende:
Truste Red
Ik vind de rode kaart eigenlijk wel terechtDat Esteban zich verdedigt is begrijpelijk, dat ie 1x uithaalt misschien ook nog wel maar tot 2x toe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Eigenlijk moet AZ naar de volgende ronde. Gewoon een forfaitoverwinning gunnen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:49 schreef MaJo het volgende:
G. zei trouwens dat Ajax hier waarschijnlijk een fikse boete voor ontvangt omdat zij een veilig veld moeten waarborgen
Of steek het AZ stadion in brand. Oh wacht.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja had die oetlul dat maar gedaan... Zag 'm rennen en dacht nog: 'oh die doet zo vast z'n broek uit!' maar toen ging 'ie met een boog op de keeper af en gaf hem een pseudo karate kick van achter... Echt wat moet die Esteban geschrokken zijn! Ik moet je zeggen dat ik het helemaal snap hoor, dat die door het lint ging... Maar in elk geval zag het er niet uit alsof dit met voorbedachte rade was maar meer dat die klapmajoor zich ook niks beters wist te verzinnen...
Maar toen hoorde ik dus net op het nieuws dat hij iets persoonlijks tegen hem had ofzo![]()
Schrijf dan een boze brief, steek je tong uit...
quote:23:29:43 21-12-11 GROUP-1 Prio 1 (NB;: grip 2) AFAS Voetbalstadion AZ STADIONWEG 1 ALKMAAR buitenbrand (nb: zeer grote brand) ROT, NHN SBZ NHN Stafsec. GenZ, GRIP 2
GRIP 2 0200083 BRW Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (Calamiteiten Coördinator)
GRIP 2 0200084 BRW Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (Piket leiding Meldkamer)
GRIP 2 0200085 BRW Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (Piket 1 OMK - Piket VC)
GRIP 2 0200501 BRW Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (Regionaal Operationeel Leider)
GRIP 2 0200508 BRW Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (Algemeen Commandant Brandweerzorg)
GRIP 2 0200540 BRW Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (Actiecentrum Brandweer)
GRIP 2 0200592 BRW Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (Commando team plaats incident GRIP 2)
GRIP 2 0200657 BRW Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (RVOT 1 - Regionaal verbindings- en ondersteuningsteam)
GRIP 2 0200658 BRW Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (RVOT 2 - Regionaal verbindings- en ondersteuningsteam)
GRIP 2 0202999 BRW Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (Monitorcode)
GRIP 2 0220800 MKA Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (OvD-G Noord Holland Noord)
GRIP 2 0220841 MKA Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (HS-GHOR)
GRIP 2 0220856 MKA Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (HAc-G - Hoofd Actie Centrum)
GRIP 2 0220857 MKA Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (Operationeel Medewerker Actie Centrum)
GRIP 2 0220899 MKA Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (Monitorcode GHOR)
GRIP 2 0220999 MKA Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (Monitorcode)
Zeggen wij niets over (ex-)militairenquote:Op donderdag 22 december 2011 00:14 schreef Cobra4 het volgende:
Tering.
Maar ik zal maar niks zeggen over die voetbal fans.
Daarom zeg ik ook niks.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zeggen wij niets over (ex-)militairen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |