Dat is leuk!! Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Chilllll, VVV-bon gewonnen door een enquête waarvan ik niet eesn wist dat je 'm kon winnen als je hem invulde.
Michiel was wel leuk geweest denk ik.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de andere helften waren minder geweest denk ik....
Volgend jaar de andere helft?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:25 schreef WickedTunes het volgende:
Keuze van DJ's is erg goed... we krijgen de helft van:
- Ekstra Weekend
- Timur en Ramon
- Coen en Sander
Dat merk je in hun manier van show maken![]()
![]()
ja, maar met Ramon en Sander? dat wordt klusjesmannen met een blij eiquote:Op woensdag 21 december 2011 22:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Michiel was wel leuk geweest denk ik.
Thanksquote:
geweest????quote:Op woensdag 21 december 2011 22:27 schreef Deviant1nl het volgende:
nouuuuuuuuuu, wat een raar kind ben je ook geweest
Kan me dan nooit inhouden met lachen. Te triest om los te lopen natuurlijk ,maar tochquote:Op woensdag 21 december 2011 22:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee man doe normaal, ik had echt de neiging de kinderbescherming te bellen.
Oh nee, dat niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar met Ramon en Sander? dat wordt klusjesmannen met een blij ei![]()
Dat konden ze er al neerzetten voordat SR begon. Vreselijk gehyped.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:27 schreef cheese. het volgende:
Heh!?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Serious_Request
Hier staat bij anthem ode to the bouncer
Een mooi boekquote:Op woensdag 21 december 2011 22:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ThanksWat zal ik kopen? Heb al vijf CD's gekocht ofzo de afgelopen twee weken dus dat is niet nodig.
15 euro it is.
Ik hoef Sander Lantinga NOOIT meer in het Glazen Huis te zienquote:Op woensdag 21 december 2011 22:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij is het een slechte combi.
Mja nee ik niet. Net als Geert Wilders, iedereen lacht daarom maar ik word er echt woest over.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Kan me dan nooit inhouden met lachen. Te triest om los te lopen natuurlijk ,maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |