Nee kom ik nooit dit is mijn klacht.quote:
Verbeek is de eindbaasquote:Op woensdag 21 december 2011 21:43 schreef tonystark het volgende:
hierbij verklaar ik Esteban tot eindbaas
homofoobquote:Op woensdag 21 december 2011 21:46 schreef OEM het volgende:
[..]
Die Tan zouden ze ook moeten afmaken zeg. Verschrikkelijke gast.
Dat heeft daar weinig mee te maken, maar meer met z'n betweterige gedrag. Noodweerexces... wtf man. Klok-klepel.quote:
echt hč, verziekt het hele programma met zijn attitudequote:Op woensdag 21 december 2011 21:46 schreef OEM het volgende:
[..]
Die Tan zouden ze ook moeten afmaken zeg. Verschrikkelijke gast.
betweterquote:Op woensdag 21 december 2011 21:49 schreef OEM het volgende:
[..]
Dat heeft daar weinig mee te maken, maar meer met z'n betweterige gedrag. Noodweerexces... wtf man. Klok-klepel.
BNR heeft ie in de ochtend ook al verziekt.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:51 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
echt hč, verziekt het hele programma met zijn attitude
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:55 schreef Jahr00n het volgende:
Esteban had harder moeten uithalen. Gewoon vol tegen zn hoofd trappen. Wat een idioot.
Deze man snapt het.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:55 schreef Jahr00n het volgende:
Esteban had harder moeten uithalen. Gewoon vol tegen zn hoofd trappen. Wat een idioot.
Dit. Je ziet al meteen wat voor agressief ventje die Esteban zelf ook is. Die kop manquote:Op woensdag 21 december 2011 22:01 schreef antidood1 het volgende:
Terechte rode kaart. Als professioneel voetballer moet je je kunnen inhouden, zelfs tegen mensen met het IQ van een zuignap van een octopus. Bovendien wordt Esteban nauwelijks geraakt, en zo schoppen vind ik zwaar overdreven.
Gewoon een paar beste tikken verkopen, leert die 'supporter' het wel af om zo mongolisch te doen. Alles met praten willen oplossen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:01 schreef antidood1 het volgende:
Terechte rode kaart. Als professioneel voetballer moet je je kunnen inhouden, zelfs tegen mensen met het IQ van een zuignap van een octopus. Bovendien wordt Esteban nauwelijks geraakt, en zo schoppen vind ik zwaar overdreven.
Bullshit. Inhouden tegen andere spelers? Ja. Maar dit is gewoon een aanval die helemaal niets met het spel te maken heeft, volkomen begrijpelijk dat hij eventjes door het lint gaat. Had hem dan geel gegeven.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:01 schreef antidood1 het volgende:
Vraag me hoe een Fokker dit had gedaan als er een man op je zolderkamer achter je stond met een karatetrap. Ik had hem een doodschop geschopt.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:02 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dit. Je ziet al meteen wat voor agressief ventje die Esteban zelf ook is. Die kop man
Inderdaad. Met noodweer heeft dit niets te maken. Hij rent nog 5 meter naar die vent toe om m twee trappen te verkopen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:01 schreef antidood1 het volgende:
Sowieso eerst een topic openen. Daarna weet ik het zo net nog nietquote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Vraag me hoe een Fokker dit had gedaan als er een man op je zolderkamer achter je stond met een karatetrap. Ik had hem een doodschop geschopt.
Ja man. Als er een kogel langs je af vliegt doe je ook even netjesquote:Op woensdag 21 december 2011 22:01 schreef antidood1 het volgende:
Je beseft dat je nu ongeveer net zo dom lijkt als die mensen die zomaar het veld op rennen?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:03 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Gewoon een paar beste tikken verkopen, leert die 'supporter' het wel af om zo mongolisch te doen. Alles met praten willen oplossen.
Goede vergelijking ookquote:Op woensdag 21 december 2011 22:05 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Ja man. Als er een kogel langs je af vliegt doe je ook even netjes
Aldus Trollface...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:05 schreef stroopdoosch het volgende:
Wat een stel mietjes zitten hier op Fok! zeg, ik blijf me erover verbazen.
Ik snap hem wel. Door die rode kaart is de wedstrijd al gespeeld en ben je door dit incident zo uit de beker. (want ze hadden dik verloren).quote:Op woensdag 21 december 2011 22:09 schreef luckass het volgende:
Gert-Jan Verbeek die daar weer een show op stond te voeren. Ongelofelijke faalhaas.
Ik denk dat dit een reglementaire 0-3 nederlaag wordt en dat ajax daarmee uit de beker is...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:11 schreef bambino het volgende:
Ajax moet gewoon gediskwalificeerd worden.
Het mag toch niet mogelijk zijn om voor een supporter zo maar vrij het veld op te kunnen rennen?
Is verantwoordelijkheid van Ajax.
Rode kaart is onterecht, ook al staat het in de regels. Dit is gewoon zelf verdediging. Die hooligan moet gewoon levenslang stadion verbod krijgen.
Wel weer typisch dat weer Ajax in de problemen komt.
Het gaat ook om de veiligheid van zijn spelers. En die rode kaart was zwaar onterecht. Al viel er natuurlijk ook niks meer te halen voor az.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:10 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik snap hem wel. Door die rode kaart is de wedstrijd al gespeeld en ben je door dit incident zo uit de beker. (want ze hadden dik verloren).
Eerste wedstrijd van Ajax na winterstop is trouwens tegen AZ.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:11 schreef bambino het volgende:
Het mag toch niet mogelijk zijn om voor een supporter zo maar vrij het veld op te kunnen rennen?
Rode kaart is onterecht, ook al staat het in de regels. Dit is gewoon zelf verdediging. Die hooligan moet gewoon levenslang stadion verbod krijgen.
Het gebeurt toch zo vaak dat supporters het veld op rennen, alleen dan meestal in hun blote lul.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:11 schreef bambino het volgende:
trollquote:Op woensdag 21 december 2011 22:16 schreef Jahr00n het volgende:
Waarom niet het hele elftal op die idioot sprong om hem invalide te trappen is mij een raadsel. Hij had wel een pistool kunnen hebben.
noodweer excesquote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Inderdaad. Met noodweer heeft dit niets te maken. Hij rent nog 5 meter naar die vent toe om m twee trappen te verkopen.
Opgewonden standje.
Volgens de regels moet de scheidsrechter rood geven, maar gezien de situatie is dat volslagen belachelijk natuurlijk. Dat Verbeek van het veld gaat had in eerste instantie niet zo veel met de veiligheid te maken denk ik, maar hij was waarschijnlijk (en terecht) laaiend over die rode kaart.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:13 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Het gaat ook om de veiligheid van zijn spelers. En die rode kaart was zwaar onterecht.
Noodweerexces wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat is geen vereiste voor noodweer
Dit.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:24 schreef antidood1 het volgende:
Dat het "zelfverdediging" zou zijn is natuurlijk onzin. Die vent ligt op de grond, Esteban loopt naar hem toe en trapt hem vol 2 keer
Ook professionele voetballers hebben het IQ van een zuignap van een octopus! Zijn gewoon kankerjochies die niet kunnen studeren.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:01 schreef antidood1 het volgende:
Eerder aan Gokuquote:Op woensdag 21 december 2011 22:27 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Doet me aan Street Fighter van vroeger denken.
Dus als jij een karatetrap krijgt geef je geen trap terug?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:24 schreef antidood1 het volgende:
Dat het "zelfverdediging" zou zijn is natuurlijk onzin. Die vent ligt op de grond, Esteban loopt naar hem toe en trapt hem vol 2 keer
"karatetrap"quote:Op woensdag 21 december 2011 22:29 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Dus als jij een karatetrap krijgt geef je geen trap terug?
Neuh, let maar op, KNVB straft Ajax, geeft de winst aan AZ 0-3 dus ligt Ajax eruitquote:Op woensdag 21 december 2011 22:33 schreef Accordtje het volgende:
Procedure is uitspelen, overspelen of huidige stand als eindstand....
Volgens de KNVB directeur (net op tv) is de procedure één van de drie welke ik aangaf.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:35 schreef replay11nl het volgende:
[..]
Neuh, let maar op, KNVB straft Ajax, geeft de winst aan AZ 0-3 dus ligt Ajax eruit
Waarom niet? Ik verwacht wel wat zwaarders voor m'n club. Dikke vette geldboete en een puntenaftrek. Die gozer krijgt ook 3 jaar cel wegens doodslag (ik hoop op 10 maar zo werkt het niet in NL) en krijgt een levenslang stadionverbot. Lets make an example.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:39 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Volgens de KNVB directeur (net op tv) is de procedure één van de drie welke ik aangaf.
Mogelijkheid dat Ajax een reglementaire nederlaag krijgt kan wel, maar dat hangt van de tuchtcommissie af zegt hij. Denk eigenlijk dat dat niet gebeurd.
Doodslag?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik verwacht wel wat zwaarders voor m'n club. Dikke vette geldboete en een puntenaftrek. Die gozer krijgt ook 3 jaar cel wegens doodslag (ik hoop op 10 maar zo werkt het niet in NL) en krijgt een levenslang stadionverbot. Lets make an example.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die gozer krijgt ook 3 jaar cel wegens doodslag (ik hoop op 10 maar zo werkt het niet in NL)
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik verwacht wel wat zwaarders voor m'n club. Dikke vette geldboete en een puntenaftrek. Die gozer krijgt ook 3 jaar cel wegens doodslag (ik hoop op 10 maar zo werkt het niet in NL) en krijgt een levenslang stadionverbot. Lets make an example.
Kijk die intelligente blik in z'n ogen. Wat zou er nu in zijn hoofd omgaan? Ik schat iets als "mweuhhhhhhh".quote:
Goh, jodenbril op?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]![]()
Er zijn wel ergere dingen gebeurd dan dit hoor. Ja schandalig van die supporter maar az moet niet zo piepen en mag nooit van het veld lopen. Veiligheid is helemaal niet in het geding, we praten hier wel over een supporter die vanuit noord komt he
Waarschijnlijk hetzelfde als in het hoofd van Estebanquote:Op woensdag 21 december 2011 22:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kijk die intelligente blik in z'n ogen. Wat zou er nu in zijn hoofd omgaan? Ik schat iets als "mweuhhhhhhh".
Voetbalwet kan nu eindelijk eens gebruikt worden. En ik hoop dat ze die gozer lekker wegstoppen, voor heel lang.quote:
Euh ja. Staafje in een keeper zn nek ken ik ook ja. Maar je weet maar nooit wat die dwazen in Zeist doen. 'Letter van de wet en geen centimeter er vanaf'.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]![]()
Er zijn wel ergere dingen gebeurd dan dit hoor. Ja schandalig van die supporter maar az moet niet zo piepen en mag nooit van het veld lopen. Veiligheid is helemaal niet in het geding, we praten hier wel over een supporter die vanuit noord komt he
Houd ff je bek vent. Wat er gebeurd is, is niet goed te praten maar gelijk met jodenbril blabla. Laten we het hier even gezellig houden.quote:
Mensen die trollenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:57 schreef Jahr00n het volgende:
mensen die denken dat esteban te veel geweld heeft gebruiktpure zelfverdediging
Mensen die de term zelfverdediging verwarren met agressiequote:Op woensdag 21 december 2011 22:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
mensen die een andere mening hebben trollen noemen.
mensen die niet weten wat adrenaline doetquote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Mensen die de term zelfverdediging verwarren met agressie
even gerepareerd voor jequote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef Sapstengel het volgende:
VoetbalAjaxsupporters. Lowlife paupertuig met een tweecijferig IQ.
topsporters die zichzelf niet onder controle kunnen houdenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
mensen die niet weten wat adrenaline doet
voetbal topsport noemenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:03 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
topsporters die zichzelf niet onder controle kunnen houden
Reken er maar niet op dat iets zelfverdediging is als de originele aanvaller op de grond ligt en je dan nog doorgaat...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:11 schreef bambino het volgende:
Rode kaart is onterecht, ook al staat het in de regels. Dit is gewoon zelf verdediging.
Dit lijkt mij toch op zn minst poging tot mishandeling, en een goede reden voor een paar jaar brommen!quote:Die hooligan moet gewoon levenslang stadionverbod een flinke gevangenisstraf krijgen.
Nee, je zet jezelf alleen gigantisch voor schut.quote:
Puntenaftrek? Dit was een bekerwedstrijd hoor, geen competitie.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja hoorde dat ajax supporters buiten lekker aan het knokken waren met de ME. At5 heeft bevestigd.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:14 schreef ZuidGrens het volgende:
Het gaat nu ook los tegen de ME schijnbaar
Dat slaat natuurlijk helemaal nergens meer op, knokken met de ME omdat een van je eigen groep/kant de wedstrijd heeft verpestquote:Op woensdag 21 december 2011 23:17 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ja hoorde dat ajax supporters buiten lekker aan het knokken waren met de ME. At5 heeft bevestigd.
KNVB is 1 noemer. Komt vaker voor dat straffen opgelopen in de beker ook voor de competitie gelden en andersom.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:15 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Puntenaftrek? Dit was een bekerwedstrijd hoor, geen competitie.
Je heb gelijk, kan er nu niets meer aan doen. Is avond en je hebt hem al gespot.quote:En verbod is trouwens met een d.
Alleen maar verliezers vanavond. Krijgen ze nog een lekkere thuiskomer ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:21 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Hahahahaahahahahaahha GEWELDIG!!!!
![]()
Stomme debiel.
kan het wel begrijpen voetbal is geen spelletje zoals andere sportenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:21 schreef Poepoog het volgende:
[..]
![]()
Stomme debiel.
Haha! Gaat lekker daar! Beter fikt het hele stadion af!quote:Op woensdag 21 december 2011 23:21 schreef Poepoog het volgende:
[..]
![]()
Stomme debiel.
Met mongolen en stukken onverlaat wel. Supporters zijn dit niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:28 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Weinig met supporters te maken hoor dit.
En doodslag zou alleen kunnen als Esteban nog gaat overlijden aan de verwondingen..quote:Op woensdag 21 december 2011 23:15 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Puntenaftrek? Dit was een bekerwedstrijd hoor, geen competitie.
En verbod is trouwens met een d.
Dit heeft niks met Ajax supporters in het algemeen te maken. Sterker nog, zelfs de harde kern supporters hebben meer verstand dan die IQ-loze dwaas die het veld op rent. Die zorgen er namelijk wel voor dat ze niet in dit soort situaties terecht komen.quote:
Dit, enige terechte reactie. Ik kan me z'n emotie op zo'n moment ook goed indenken.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Mensen die gaan lopen huilen omdat Esteban die gast trapt
wtf had hij dan moeten doen, moeten wachten tot ie weer op zou staan zodat ie weer kon aanvallen? Zeer terechte actie van Esteban, ik had die gast vol op z'n hoofd geschopt.
En ook een terechte actie van Verbeek.
WAar heb je dit gevonden? Geen enkele alarmeringssite die hiervan melding maakt en grip 2 is nogal wat.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:31 schreef Keezsify het volgende:
[..]
Haha! Gaat lekker daar! Beter fikt het hele stadion af!
23:29:43 21-12-11 GROUP-1 Prio 1 (NB;: grip 2) AFAS Voetbalstadion AZ STADIONWEG 1 ALKMAAR buitenbrand (nb: zeer grote brand) ROT, NHN SBZ NHN Stafsec. GenZ, GRIP 2
GRIP 2 0200083 BRW Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (Calamiteiten Coördinator)
GRIP 2 0200084 BRW Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (Piket leiding Meldkamer)
GRIP 2 0200085 BRW Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (Piket 1 OMK - Piket VC)
GRIP 2 0200501 BRW Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (Regionaal Operationeel Leider)
GRIP 2 0200508 BRW Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (Algemeen Commandant Brandweerzorg)
GRIP 2 0200540 BRW Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (Actiecentrum Brandweer)
GRIP 2 0200592 BRW Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (Commando team plaats incident GRIP 2)
GRIP 2 0200657 BRW Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (RVOT 1 - Regionaal verbindings- en ondersteuningsteam)
GRIP 2 0200658 BRW Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (RVOT 2 - Regionaal verbindings- en ondersteuningsteam)
GRIP 2 0202999 BRW Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (Monitorcode)
GRIP 2 0220800 MKA Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (OvD-G Noord Holland Noord)
GRIP 2 0220841 MKA Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (HS-GHOR)
GRIP 2 0220856 MKA Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (HAc-G - Hoofd Actie Centrum)
GRIP 2 0220857 MKA Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (Operationeel Medewerker Actie Centrum)
GRIP 2 0220899 MKA Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (Monitorcode GHOR)
GRIP 2 0220999 MKA Veiligheidsregio Noord-Holland Noord (Monitorcode)
Als de aanleiding echt de aanval was geweest had ik het ook terecht gevonden van Verbeek om iedereen het veld af te halen. Maar de aanval is de reden niet geweest. Hij begint pas het veld op de komen wanneer de scheids rood geeft. Verbeek heeft al een lekker trackrecord met straffen en opmerkingen richting Zeist en dit was de druppel. Nu flikkerd AZ alles op veiligheid om zich in te dekken. Gaat ze lukken.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:38 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Dit, enige terechte reactie. Ik kan me z'n emotie op zo'n moment ook goed indenken.
Heel zuur alleen dat de club Ajax hiervan de dupe gaat worden.
Uiteraard, maar die rode kaart is ook een logische reden. Ik snap best dat je, wanneer je speler eerst zoiets overkomt en dat deze vervolgens nog rood krijgt, je uit principe de wedstrijd staakt. En natuurlijk komt het AZ ook wel lekker uit, maar je kunt je keeper niet onder deze omstandigheden van het veld laten sturen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als de aanleiding echt de aanval was geweest had ik het ook terecht gevonden van Verbeek om iedereen het veld af te halen. Maar de aanval is de reden niet geweest. Hij begint pas het veld op de komen wanneer de scheids rood geeft. Verbeek heeft al een lekker trackrecord met straffen en opmerkingen richting Zeist en dit was de druppel. Nu flikkerd AZ alles op veiligheid om zich in te dekken. Gaat ze lukken.
Nope, ik vind de kaart ook zwaar onterecht. Bizarre regel.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:46 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Uiteraard, maar die rode kaart is ook een logische reden. Ik snap best dat je, wanneer je speler eerst zoiets overkomt en dat deze vervolgens nog rood krijgt, je uit principe de wedstrijd staakt. En natuurlijk komt het AZ ook wel lekker uit, maar je kunt je keeper niet onder deze omstandigheden van het veld laten sturen.
Hij had moeten laten doorspelen zonder rood of meteen staken. Rode kaart was de druppel. Hij heeft het groter gemaakt dan het had hoeven zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als de aanleiding echt de aanval was geweest had ik het ook terecht gevonden van Verbeek om iedereen het veld af te halen. Maar de aanval is de reden niet geweest. Hij begint pas het veld op de komen wanneer de scheids rood geeft. Verbeek heeft al een lekker trackrecord met straffen en opmerkingen richting Zeist en dit was de druppel. Nu flikkerd AZ alles op veiligheid om zich in te dekken. Gaat ze lukken.
Ik bedoelde te zeggen dat de rode kaart een logische reden is om van het veld te stappen. Niet dat de rode kaart zélf een logische keuze is.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nope, ik vind de kaart ook zwaar onterecht. Bizarre regel.
Eensch. Alweer. Maar persoonlijkheden uit Zeist sinds het vertrek van Dick Jol? Nope. Daar zit alleen maar volk wat volgens het boekje kan werken. Eigen persoonlijkheid is uit den boze.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:50 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Hij had moeten laten doorspelen zonder rood of meteen staken. Rode kaart was de druppel. Hij heeft het groter gemaakt dan het had hoeven zijn.
Dat probeer ik ook duidelijk te maken. Kaart had niet hoeven vallen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:52 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Ik bedoelde te zeggen dat de rode kaart een logische reden is om van het veld te stappen. Niet dat de rode kaart zélf een logische keuze is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:56 schreef MarlboroCowboy het volgende:
Te strikt volgens het boekje gewerkt gewoon. Sowieso Nijhuisdat is al een bloedhond nummer 1.
Let maar weer op dat Ajax er ongestraft vanaf komt en anders een lichte sanctie. Had bij ADO moeten gebeuren dan had je meteen de poppen aan het dansen met straffen als hele seizoen geen publiek en dat soort onzin.
Waarom dat nou weer? Bij ADO is het de laatste jaren gewoon rustig hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 00:01 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]ADO, kunnen ze dit niet alsnog in de schoenen van ADO of van Utrecht schuiven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:24 schreef Digi_Djeff het volgende:
Iedereen die loopt te zeiken dat Ajax de veiligheid niet op orde heeft, moeten niet vergeten dat ze dan bij Ajax niet de enige zijn. FC Oss kan hier namelijk over meepraten.Idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En deze dan bij De Graafschap
Over deze 2 dingen hoorde je niet veel.
Maar nu gebeurt het bij de mooiste en grootste club van Nederland en het hele circus barst weer los![]()
ditquote:Op donderdag 22 december 2011 01:37 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Idd.
En deze dan bij De Graafschap [ afbeelding ]
Maar nu gebeurt het bij de mooiste en grootste club van Nederland en het hele circus barst weer los
Ik vond vandaag wel echt een hoog agressief karakter hebben hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 01:37 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Idd.
En deze dan bij De Graafschap [ afbeelding ]
Maar nu gebeurt het bij de mooiste en grootste club van Nederland en het hele circus barst weer los
quote:Op donderdag 22 december 2011 08:15 schreef Parietale_kwab het volgende:
Die supporter is duidelijk niet michielos, die had Esteban verrot getrapt.
regels zijn regelsquote:Op donderdag 22 december 2011 08:21 schreef mega-worstje het volgende:
verbeek heeft echt groot gelijk. wat een nare man ook die nijhuis. opflikkeren nou als scheids als je niet eens zelf kan nadenken maar alleen volgens n boekje.
heb je nou net een foto van je beeldscherm gemaakt?quote:Op donderdag 22 december 2011 10:01 schreef stbabylon het volgende:
Ik weet waar die supporter het vandaan heeft:
[ afbeelding ]
neenquote:Op donderdag 22 december 2011 10:15 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
heb je nou net een foto van je beeldscherm gemaakt?
Wat zou je anders gedaan moeten hebben?quote:
Je vergeet dezequote:Op donderdag 22 december 2011 10:01 schreef stbabylon het volgende:
Ik weet waar die supporter het vandaan heeft:
[ afbeelding ]
ACAB jeweetzellef AFCA CBS 410 JODE JODE JODE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 22 december 2011 17:52 schreef penny-wise het volgende:
Hier een stukje uit de Telegraaf over die klapmongool..
Echt, wat een faalhaas als je zo`n tatoeage laat zetten. Dan heb je toch echt een vette kronkel in je hersens of niet dan?![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)mt_uit_Almere__.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck your ethnicity, nigga.
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:53 schreef Posucice het volgende:
[..]
ACAB jeweetzellef AFCA CBS 410 JODE JODE JODE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niks mis met zijn gedrag.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:49 schreef OEM het volgende:
[..]
Dat heeft daar weinig mee te maken, maar meer met z'n betweterige gedrag. Noodweerexces... wtf man. Klok-klepel.
Wat zou jij gedaan hebben?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:18 schreef Michielos het volgende:
ik heb exclusieve beelden er van ..
[ afbeelding ]![]()
Laten we het zo zeggen. Die gast stond nooit meer op. Hij zou geeneens de definitie van "staan"meer weten.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 20:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen. Die gast stond nooit meer op. Hij zou geeneens de definitie van "staan"meer weten.
Ontbijt door een rietje?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen. Die gast stond nooit meer op. Hij zou geeneens de definitie van "staan"meer weten.
Dat lijkt me te mild. Ik zou zeggen: tot aan zijn schouders levend begraven en dan de hele dag barbecuen en lookbroodjes bakken op een meter afstandquote:
Dit dusquote:Op donderdag 22 december 2011 18:32 schreef Buitendam het volgende:
Ben je 19, heb je als een ware hooligan ACAB op je rug getatoeerd en dan kotst de harde kern van Ajax je uit.
Indruk maken op mensen die je niet moeten, faaaaaaaaaal.
Telegraafjournalistiekquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:28 schreef Razor21 het volgende:
Wel triest voor die ouders die nu hun huis hebben moeten ontvluchten.
Ze hebben volgens de Telegraaf 35.000 supporters achter hun aan.
Lekker zo met de feestdagen door een faalactie van je zoon
Wesley lijdt aan 1 of andere vage gedragstoornis waardoor hij agressief, opstandig haatdragend en wraakzuchtig kan wordenquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:34 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Telegraafjournalistiek
Maar goed, er zullen wel een aantal malloten zijn die de ouders gaan bedreigen
Dat mag je niet zeggen hoorquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:00 schreef speknek het volgende:
Mja als je zoontje Wesley heet in Almere, op z'n negentiende al ACAB heeft getatoeerd en bij de harde kern wil horen, heb ik zo'n vaag gevoel dat de ouders ook wel enigszins falende waren.
Dan is dat niet de manier om indruk te maken op de harde kernquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:00 schreef speknek het volgende:
Mja als je zoontje Wesley heet in Almere, op z'n negentiende al ACAB heeft getatoeerd en bij de harde kern wil horen, heb ik zo'n vaag gevoel dat de ouders ook wel enigszins falende waren.
Wat is er nou weer mis met de waarheid op je rug laten tattooėren?quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:00 schreef speknek het volgende:
Ik ga toch ook niet "gras is groen" op mn rug tattooeren?quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met de waarheid op je rug laten tattooėren?
Nou als jij dat het benadrukken waard vindt waarom niet?quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:31 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet "gras is groen" op mn rug tattooeren?
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:43 schreef tonystark het volgende:
hierbij verklaar ik Esteban tot eindbaas
uuhhh tuurlijkquote:Op woensdag 21 december 2011 22:02 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dit. Je ziet al meteen wat voor agressief ventje die Esteban zelf ook is. Die kop man
Ik wil die klapmongool wel eens horen als zijn moeder wordt overvallen/verkracht, zal ie dan ook geen hulp hoeven van de politie?quote:Op zaterdag 24 december 2011 17:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met de waarheid op je rug laten tattooėren?
Alsof die iets voor je kunnen betekenen als er echt iets aan de hand is. Die komen alleen als een paar tieners een biertje in het park aan het drinken zijn.quote:Op zondag 25 december 2011 11:09 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Ik wil die klapmongool wel eens horen als zijn moeder wordt overvallen/verkracht, zal ie dan ook geen hulp hoeven van de politie?
Dit dusquote:Op zondag 25 december 2011 11:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Alsof die iets voor je kunnen betekenen als er echt iets aan de hand is. Die komen alleen als een paar tieners een biertje in het park aan het drinken zijn.
Dat ook ja, hooligans in uniform die het hooliganprobleem wel even op zullen lossen.quote:Op zondag 25 december 2011 11:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dit dusEn de ME staat erom bekend om vooral niet uit te lokken bij supporters
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |