Doodslag?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik verwacht wel wat zwaarders voor m'n club. Dikke vette geldboete en een puntenaftrek. Die gozer krijgt ook 3 jaar cel wegens doodslag (ik hoop op 10 maar zo werkt het niet in NL) en krijgt een levenslang stadionverbot. Lets make an example.
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Die gozer krijgt ook 3 jaar cel wegens doodslag (ik hoop op 10 maar zo werkt het niet in NL)
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik verwacht wel wat zwaarders voor m'n club. Dikke vette geldboete en een puntenaftrek. Die gozer krijgt ook 3 jaar cel wegens doodslag (ik hoop op 10 maar zo werkt het niet in NL) en krijgt een levenslang stadionverbot. Lets make an example.
Kijk die intelligente blik in z'n ogen. Wat zou er nu in zijn hoofd omgaan? Ik schat iets als "mweuhhhhhhh".quote:
Goh, jodenbril op?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]![]()
Er zijn wel ergere dingen gebeurd dan dit hoor. Ja schandalig van die supporter maar az moet niet zo piepen en mag nooit van het veld lopen. Veiligheid is helemaal niet in het geding, we praten hier wel over een supporter die vanuit noord komt he
Waarschijnlijk hetzelfde als in het hoofd van Estebanquote:Op woensdag 21 december 2011 22:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kijk die intelligente blik in z'n ogen. Wat zou er nu in zijn hoofd omgaan? Ik schat iets als "mweuhhhhhhh".
Voetbalwet kan nu eindelijk eens gebruikt worden. En ik hoop dat ze die gozer lekker wegstoppen, voor heel lang.quote:
Euh ja. Staafje in een keeper zn nek ken ik ook ja. Maar je weet maar nooit wat die dwazen in Zeist doen. 'Letter van de wet en geen centimeter er vanaf'.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]![]()
Er zijn wel ergere dingen gebeurd dan dit hoor. Ja schandalig van die supporter maar az moet niet zo piepen en mag nooit van het veld lopen. Veiligheid is helemaal niet in het geding, we praten hier wel over een supporter die vanuit noord komt he
Houd ff je bek vent. Wat er gebeurd is, is niet goed te praten maar gelijk met jodenbril blabla. Laten we het hier even gezellig houden.quote:
Mensen die trollenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:57 schreef Jahr00n het volgende:
mensen die denken dat esteban te veel geweld heeft gebruiktpure zelfverdediging
Mensen die de term zelfverdediging verwarren met agressiequote:Op woensdag 21 december 2011 22:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
mensen die een andere mening hebben trollen noemen.
mensen die niet weten wat adrenaline doetquote:Op woensdag 21 december 2011 23:00 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Mensen die de term zelfverdediging verwarren met agressie
even gerepareerd voor jequote:Op woensdag 21 december 2011 22:43 schreef Sapstengel het volgende:
VoetbalAjaxsupporters. Lowlife paupertuig met een tweecijferig IQ.
topsporters die zichzelf niet onder controle kunnen houdenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
mensen die niet weten wat adrenaline doet
voetbal topsport noemenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:03 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
topsporters die zichzelf niet onder controle kunnen houden
Reken er maar niet op dat iets zelfverdediging is als de originele aanvaller op de grond ligt en je dan nog doorgaat...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:11 schreef bambino het volgende:
Rode kaart is onterecht, ook al staat het in de regels. Dit is gewoon zelf verdediging.
Dit lijkt mij toch op zn minst poging tot mishandeling, en een goede reden voor een paar jaar brommen!quote:Die hooligan moet gewoon levenslang stadionverbod een flinke gevangenisstraf krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |