Gewoon een paar beste tikken verkopen, leert die 'supporter' het wel af om zo mongolisch te doen. Alles met praten willen oplossen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:01 schreef antidood1 het volgende:
Terechte rode kaart. Als professioneel voetballer moet je je kunnen inhouden, zelfs tegen mensen met het IQ van een zuignap van een octopus. Bovendien wordt Esteban nauwelijks geraakt, en zo schoppen vind ik zwaar overdreven.
Bullshit. Inhouden tegen andere spelers? Ja. Maar dit is gewoon een aanval die helemaal niets met het spel te maken heeft, volkomen begrijpelijk dat hij eventjes door het lint gaat. Had hem dan geel gegeven.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:01 schreef antidood1 het volgende:
Terechte rode kaart. Als professioneel voetballer moet je je kunnen inhouden, zelfs tegen mensen met het IQ van een zuignap van een octopus. Bovendien wordt Esteban nauwelijks geraakt, en zo schoppen vind ik zwaar overdreven.
Vraag me hoe een Fokker dit had gedaan als er een man op je zolderkamer achter je stond met een karatetrap. Ik had hem een doodschop geschopt.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:02 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dit. Je ziet al meteen wat voor agressief ventje die Esteban zelf ook is. Die kop man
Inderdaad. Met noodweer heeft dit niets te maken. Hij rent nog 5 meter naar die vent toe om m twee trappen te verkopen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:01 schreef antidood1 het volgende:
Sowieso eerst een topic openen. Daarna weet ik het zo net nog nietquote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Vraag me hoe een Fokker dit had gedaan als er een man op je zolderkamer achter je stond met een karatetrap. Ik had hem een doodschop geschopt.
Ja man. Als er een kogel langs je af vliegt doe je ook even netjesquote:Op woensdag 21 december 2011 22:01 schreef antidood1 het volgende:
Je beseft dat je nu ongeveer net zo dom lijkt als die mensen die zomaar het veld op rennen?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:03 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Gewoon een paar beste tikken verkopen, leert die 'supporter' het wel af om zo mongolisch te doen. Alles met praten willen oplossen.
Goede vergelijking ookquote:Op woensdag 21 december 2011 22:05 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Ja man. Als er een kogel langs je af vliegt doe je ook even netjes
Aldus Trollface...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:05 schreef stroopdoosch het volgende:
Wat een stel mietjes zitten hier op Fok! zeg, ik blijf me erover verbazen.
Ik snap hem wel. Door die rode kaart is de wedstrijd al gespeeld en ben je door dit incident zo uit de beker. (want ze hadden dik verloren).quote:Op woensdag 21 december 2011 22:09 schreef luckass het volgende:
Gert-Jan Verbeek die daar weer een show op stond te voeren. Ongelofelijke faalhaas.
Ik denk dat dit een reglementaire 0-3 nederlaag wordt en dat ajax daarmee uit de beker is...quote:Op woensdag 21 december 2011 22:11 schreef bambino het volgende:
Ajax moet gewoon gediskwalificeerd worden.
Het mag toch niet mogelijk zijn om voor een supporter zo maar vrij het veld op te kunnen rennen?
Is verantwoordelijkheid van Ajax.
Rode kaart is onterecht, ook al staat het in de regels. Dit is gewoon zelf verdediging. Die hooligan moet gewoon levenslang stadion verbod krijgen.
Wel weer typisch dat weer Ajax in de problemen komt.
Het gaat ook om de veiligheid van zijn spelers. En die rode kaart was zwaar onterecht. Al viel er natuurlijk ook niks meer te halen voor az.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:10 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik snap hem wel. Door die rode kaart is de wedstrijd al gespeeld en ben je door dit incident zo uit de beker. (want ze hadden dik verloren).
Eerste wedstrijd van Ajax na winterstop is trouwens tegen AZ.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |