Als ik dat uit moet gaan leggen, is de grap erafquote:
Sta je dan, met je ik eet nooit onbewust. Je hebt het je mond nog niet uit of je eet onbewust biologisch.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Ze is nu op de opvang, dus je weet het maar nooit.
Nee, ik had heus wel door dat het biologische champignons waren voordat ik ze ging snijden. Dus wat lul je nou?quote:Op donderdag 22 december 2011 12:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Sta je dan, met je ik eet nooit onbewust. Je hebt het je mond nog niet uit of je eet onbewust biologisch.
Oftewel je reactie was overdreven en je weet zelf ook niet zo goed waarom dit nou eigenlijk grappig was...quote:Op donderdag 22 december 2011 12:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Als ik dat uit moet gaan leggen, is de grap eraf
Je spreekt jezelf tegen...quote:Op donderdag 22 december 2011 12:29 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Nee dat is dus niet zo.
Olie is echt de betere keus (op brood hebben wij ook bertolli olijfboter)
[ afbeelding ]
Ik vind biefstuk met boter ook gewoon lekkerder dus dat doe ik met becel.
Verder helpt het heel erg om te kijken welke olie voor jou het fijnst bakt.
je zegt zelf, letterlijk, dat je ze onbewust hebt gepakt.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, ik had heus wel door dat het biologische champignons waren voordat ik ze ging snijden. Dus wat lul je nou?
ja, tussen het "verkeerde" artikel pakken en iets opeten zich in mijn optiek altijd nog een groot verschil, maar goed het zal wel.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je zegt zelf, letterlijk, dat je ze onbewust hebt gepakt.
Nee, je zegt dat het lekkerder is in boter en vervolgens bak je het in plantaardige oliën en vetten, water, emulgatoren: sojalecithine, E471, droge melkbestanddelen, zout (0,4 %), conserveermiddel E200, voedingszuur E330, aroma's, kleurstof E160aquote:Op donderdag 22 december 2011 12:43 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Nee ik zeg alleen dat ik wel snap dat sommige dingen lekkerder zijn met bak en braad
Ja hoor, knurftquote:Op donderdag 22 december 2011 12:49 schreef Nielsch het volgende:
E330!!!! OH NOES!!!! KANKERVERWEKKEND!!!!!!!
Ik weet waar ik het in bak..quote:Op donderdag 22 december 2011 12:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nee, je zegt dat het lekkerder is in boter en vervolgens bak je het in plantaardige oliën en vetten, water, emulgatoren: sojalecithine, E471, droge melkbestanddelen, zout (0,4 %), conserveermiddel E200, voedingszuur E330, aroma's, kleurstof E160a
Becel != boter, dat is het enige wat ik aangeef.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:52 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik weet waar ik het in bak..
Ik bak in principe alles met gewoon olie, ik vind het alleen met biefstuk niet lekker
Wat is nu je probleem?
Je zegt boter en gebruikt becel.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:52 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik weet waar ik het in bak..
Ik bak in principe alles met gewoon olie, ik vind het alleen met biefstuk niet lekker
Wat is nu je probleem?
Ik vind het in een topic over bewust eten geen milde vorm van onduidelijkheid en mierenneuken...quote:Op donderdag 22 december 2011 13:00 schreef Pvoesss het volgende:
ik zie niet in waarom mijn milde vorm van onduidelijkheid nou een rede is om daar zo over te mierenneuken
zoiets is toch ook met frituurvet?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:08 schreef moussy het volgende:
die bertolli voor op brood is ook geen "boter", dat noemde ze voorheen spread.
Ik heb ooit wel eens begrepen dat vloeibare bak en braad beter is voor het cholesterol ipv zo'n blok bak en braad.
ja tuurlijkquote:Op donderdag 22 december 2011 13:15 schreef Pvoesss het volgende:
Ja ik snap wel wat jullie bedoelen, maar het is toch ook duidelijk wat ik wilde zeggen.
Nu je het zegt!!! dat doe ik ookquote:Op donderdag 22 december 2011 13:16 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja tuurlijk
soms is boter, of "boter" lekkerder om te gebruiken dan olie. Ondanks dat olie beter zou zijn voor je.ik vind persoonlijk aardappels gebakken in een combi van olie/boter ook smakelijker dan alleen in olie.
nomquote:Op donderdag 22 december 2011 13:19 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Nu je het zegt!!! dat doe ik ook![]()
Als ik aardappels met spekjes en ui maak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |