eerlijk waar; deze is echt lekker!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:03 schreef Claudia_x het volgende:
Een stoofpot zonder vlees, daar word ik héél verdrietig van.
Wtf?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:06 schreef oeke het volgende:
En een spookhuis maken met datzelfde vriendje door spagetti te koken en over waslijntjes te hangen en dat de ouders daar dan geblinddoekt doorheen mochten lopen.
Alle kanten kan je op met eten!
Eensch, lekker kan ook heel gezond zijn inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2011 22:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het begint er voor mij mee dat eten lekker moet zijn. En 'lekker' bij ons niet gelijk aan snoep, koek, friet of eten uit een pakje. Lekker is de Italiaanse keuken, koken met goede producten, het slim op smaak brengen van eten en kunnen genieten van pure smaken. En friet kan dus óók lekker zijn, maar dan wel goed gemaakt.Nou ja, ik ben een voedselsnob.
Ik kan er in ieder geval niet bij dat 'lekker eten' volautomatisch gelijkgesteld wordt aan 'ongezond eten'.
Verder geloof ik heilig in voorleven. Je kunt je kind nog zoveel mee willen geven maar als je je er zelf niet aan houdt dan is het ongeloofwaardig en waarschijnlijk ook niet zo effectief. Ik eet regelmatig, gezond en met mate en houd ongezond eten beperkt tot een minimum. Mijn lief is er iets makkelijker mee en dat is prima. Zijn ouders waren erg calvinistisch ingesteld en dat wil hij vermijden. Daarvoor geef ik hem de ruimte.
*aansluit... Verse groentensoep is een feestjequote:Op woensdag 21 december 2011 22:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Eensch, lekker kan ook heel gezond zijn inderdaad
je zegt niet iets over je eigen gevoel. je kat de boel hier af. en nu mij ook. jij mag je mening, zoals ik ook de mijne. die je niet weet trouwensquote:Op woensdag 21 december 2011 22:04 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Eh nee, maar jij voelt je blijkbaar aangesproken ofzo, dat je zo fel reageert op een uiting van mijn kant.....
Ik zeg niets over andere personen hoor, alleen over mijn eigen gevoel.
Kansloos om dan meteen zo erop in te hakken.
Zo ben ik me er regelmatig van bewust dat ik een koekje stukken enthousiaster introduceer dan een stuk fruit.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Eensch, lekker kan ook heel gezond zijn inderdaad
Okay, daar kreeg ik dus een mental image bijquote:Op woensdag 21 december 2011 22:24 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Zo ben ik me er regelmatig van bewust dat ik een koekje stukken enthousiaster introduceer dan een stuk fruit.
Dus sinds kort doe ik net zo manisch bij een appel.
Dat is nou echt gewoon een kwestie van door CUL heenstruinenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:27 schreef miss_sly het volgende:
Ik doe nergens manisch over
Het vreemde is dat Senna dat zelf wel doet. Die doet zingend een dansje " frietjes, frietjes, frietjes" om vervolgens niet een frietje te eten
We eten hier gezond en gevarieerd, ik zou alleen wel wat meer variatie willen. Er was eens sprake van een receptentopic in OUD, maar volgens mij is dat er nooit gekomen toch?
Heb ik ook altijd gedaan bij mijn oppasmeis en het werkt!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:24 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Zo ben ik me er regelmatig van bewust dat ik een koekje stukken enthousiaster introduceer dan een stuk fruit.
Dus sinds kort doe ik net zo manisch bij een appel.
Oke, er waren geen volwassenen bij en die vonden het ook niet zo'n goed idee, vooral omdat we de spagetti veel te gaar gekookt hadden en die dus niet bleef hangen op onze gespannen touwtjes, maar het was wel echt heel gaaf!quote:
Ik ben zelf dus een hele slechte fruiteter. P. is gelukkig een hele goede, dus die heeft de fruitgeefrol op zich genomen. Het is zo leuk, die twee zich door een berg fruit zien eten.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:47 schreef Claudia_x het volgende:
Je hoeft ook niet manisch te doen over fruit. Als je het zelf graag eet willen je kinderen het over het algemeen ook wel.
serieus: ik kan een topic niet reeksen als t deel 2 is...quote:
Ik weer bijna zeker dat er een 'koken met peuters'-topic ofzo was... Zal straks eens zoeken.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:27 schreef miss_sly het volgende:
Ik doe nergens manisch over
Het vreemde is dat Senna dat zelf wel doet. Die doet zingend een dansje " frietjes, frietjes, frietjes" om vervolgens niet een frietje te eten
We eten hier gezond en gevarieerd, ik zou alleen wel wat meer variatie willen. Er was eens sprake van een receptentopic in OUD, maar volgens mij is dat er nooit gekomen toch?
en Gezonde Voeding: De Broodtrommel!quote:Op donderdag 22 december 2011 07:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik weer bijna zeker dat er een 'koken met peuters'-topic ofzo was... Zal straks eens zoeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |