Sowieso.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:34 schreef von_Preussen het volgende:
Hulde voor Bolkestein bij Nieuwsuur!
Ontaardde in een veldslag.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:36 schreef KoosVogels het volgende:
Wat is er met mijn topic gebeurd?
Ryan kwam. Dat gebeurde.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:36 schreef KoosVogels het volgende:
Ryan, Robin, leeftijdsdiscussie.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:36 schreef KoosVogels het volgende:
Remlof greep voortijdig in. Nu is het weer een saai fluttopic.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:38 schreef KoosVogels het volgende:
Hm oke, vreselijk dat ik het heb moeten missen. Nog mensen geband?
POL is dan ook een saai flutforum.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Remlof greep voortijdig in. Nu is het weer een saai fluttopic.
POL is het nieuwe NWS, alleen dan voor hogeropgeleiden.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:39 schreef KoosVogels het volgende:
Wel jammer, ik doe zo mn best om aardige topics te openen. Al is die lap tekst van gisteren meer een mededeling dan een discussiethema
Waarom zeggen sommige politici de echt zinnige dingen als ze al gestopt zijn, vraag je je afquote:Op woensdag 21 december 2011 22:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
POL is het nieuwe NWS, alleen dan voor hogeropgeleiden.
Haha, wederom hulde voor Bolkestein, radicaal bezuinigen is niet verstandig maar je moet "slimme" bezuinigingen doorvoeren die de economie ontzien.
En, JSF afschaffen is onbelangrijk omdat het bijna niets oplevert, held!
En wat beschouwt Frits als slimme bezuinigingen?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
POL is het nieuwe NWS, alleen dan voor hogeropgeleiden.
Haha, wederom hulde voor Bolkestein, radicaal bezuinigen is niet verstandig maar je moet "slimme" bezuinigingen doorvoeren die de economie ontzien.
En, JSF afschaffen is onbelangrijk omdat het bijna niets oplevert, held!
Idd, stiekem kan ik remlof nu wel begrijpen, dat politiek vroeger beter was. Je had een fatsoenlijke representatie van zowel links als rechts, en dat zonder politieke clowns als Wilders / Thieme en consorten.quote:
Omdat ze dan geen politieke verantwoording meer hoeven afleggen c.q. niet meer afhankelijk zijn van politiek draagvlak bij (internationale) coalitiepartners.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom zeggen sommige politici de echt zinnige dingen als ze al gestopt zijn, vraag je je af
Ik doe het toch maar evenquote:
Dat maakt politiek dan ook kutquote:Op woensdag 21 december 2011 22:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Omdat ze dan geen politieke verantwoording meer hoeven afleggen c.q. niet meer afhankelijk zijn van politiek draagvlak bij (internationale) coalitiepartners.
Kijk maar even uitzending gemist, Frits kan het zelf beter uitleggen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En wat beschouwt Frits als slimme bezuinigingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |