Wij hebben mensen nodig die acceptatietests gaan doen, testplannen opstellen en uitvoeren en vanuit dat gezichtspunt bij gaan dragen aan het automatiseren van een gedeelte van de end-to-end tests - voornamelijk om regressie te voorkomen.quote:
Mijn te ingewikkeldquote:Op woensdag 21 december 2011 19:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wij hebben mensen nodig die acceptatietests gaan doen, testplannen opstellen en uitvoeren en vanuit dat gezichtspunt bij gaan dragen aan het automatiseren van een gedeelte van de end-to-end tests - voornamelijk om regressie te voorkomen.
Wat heb je zoal getest?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:25 schreef -Engel- het volgende:
Testersik ben graag een tester en ik mag inderdaad graag iets slopen
knuffeldoos! gaan we nog eens lynxjes kijken?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:25 schreef -Engel- het volgende:
Testersik ben graag een tester en ik mag inderdaad graag iets slopen
Ik ben volgende week vrijquote:Op woensdag 21 december 2011 21:32 schreef clevy het volgende:
[..]
knuffeldoos! gaan we nog eens lynxjes kijken?
ik ookquote:
De vraag is eerder; ben JIJ leuk?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:34 schreef Sinosappel het volgende:
Hoi ik ben Sinos is het hier leuk?
Ik ben vrijgezel omdat ik niet leuk ben.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De vraag is eerder; ben JIJ leuk?
Dus... specs en waarom ben je vrijgezel?
Oh, wij zijn ook niet leuk.... dus welkomquote:Op woensdag 21 december 2011 23:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben vrijgezel omdat ik niet leuk ben.
En jullie?
Tof!quote:Op donderdag 22 december 2011 06:48 schreef Godtje het volgende:
Vanavond naar Glazen huis waarschijnlijk
Leuk!quote:Op donderdag 22 december 2011 06:48 schreef Godtje het volgende:
Vanavond naar Glazen huis waarschijnlijk
ik zou wel zonder kunnen. Ik zou nog wel dingen doen, maar niet onder de noemer werk.quote:Op donderdag 22 december 2011 06:56 schreef L-E het volgende:
Oneens met TT trouwens, ik hou van werken.
Volgend jaar in Enschede heb ik begrepen.quote:Op donderdag 22 december 2011 06:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
JA wil wel eens kijken. Voorgaande jaren ver weg en aankomend jaar dacht ik ook
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 22 december 2011 07:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgend jaar in Enschede heb ik begrepen.
Er bestaat geen altijd. Ik wissel af.quote:Op donderdag 22 december 2011 07:48 schreef Cue_ het volgende:
Ben jij trouwens altijd rond 7 uur aan het werk of enkel wakker en thuis nog?
okquote:Op donderdag 22 december 2011 07:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er bestaat geen altijd. Ik wissel af.
quote:Op donderdag 22 december 2011 07:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgend jaar in Enschede heb ik begrepen.
Cue_quote:
JBquote:
Ik zou de hele dag bier drinken en grilltellers eten ergens onder een palmboom op een warm wit strand...quote:Op donderdag 22 december 2011 07:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ik zou wel zonder kunnen. Ik zou nog wel dingen doen, maar niet onder de noemer werk.
Enschede probeert zich steeds meer op de kaart te zetten en het lijkt te lukken. Of het een vooruitgang is weet ik nietquote:
Ik zal dan vast nog wel dingen doen die anderen voor hun werk doen, maar zo zou ik het niet noemen. Werken impliceert een verplichting. Verplichtingen zijn kutquote:Op donderdag 22 december 2011 08:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zou de hele dag bier drinken en grilltellers eten ergens onder een palmboom op een warm wit strand...
Werken en kou, ik ben er niet voor gemaakt.
Ergens ja. Ergens was het maar zo.quote:
Dat zal nog moeten blijken. Het kost de stad wel 3 ton... schijnt... Dat terwijl het financieel al jaren niet zo heel top gaat met Eanske. Ach, PVDA-prestigeprojectje moet je maar denken.quote:Op donderdag 22 december 2011 08:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Enschede probeert zich steeds meer op de kaart te zetten en het lijkt te lukken. Of het een vooruitgang is weet ik niet
Nog meer vrouwengespuis dat je uitkraamt..quote:Op donderdag 22 december 2011 08:56 schreef El_Matador het volgende:
Ergens ja. Ergens was het maar zo.
Ik snap er niets meer van, maar het maakt niet uit. Morgen terug naar NL.
Hoest met jou?
Date is langs geweestquote:Op donderdag 22 december 2011 08:56 schreef stbabylon het volgende:
Nou, en hoe!
Cue_, nog iets leuks gedaan?
Het is zeker niet goedkoop, maar wie ooit haha..quote:Op donderdag 22 december 2011 08:56 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat zal nog moeten blijken. Het kost de stad wel 3 ton... schijnt... Dat terwijl het financieel al jaren niet zo heel top gaat met Eanske. Ach, PVDA-prestigeprojectje moet je maar denken.
Wellicht.quote:Op donderdag 22 december 2011 08:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nog meer vrouwengespuis dat je uitkraamt..
Met mij gaat ie wel lekker
Maar verder wel alles goed?quote:Op donderdag 22 december 2011 08:58 schreef El_Matador het volgende:
Wellicht.
Maakt niet uit.
Da's mooi. Goeie plannen voor Kerst en Oud en Nieuw?
Bedoel je mensen die hier een dagje langskomen of zich hier willen vestigen?quote:Op donderdag 22 december 2011 08:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is zeker niet goedkoop, maar wie ooit haha..
net als dat hele sbs kerstspektakel vorig jaar![]()
en de tmfawards.
Het is te ver uit hoek om echt mensen van andere steden aan te trekken, hoe graag je misschien als stad ook zou willen.
Beide. Al gok ik dat ze blij genoeg zullen zijn met t eerste.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:01 schreef 100% Tukker het volgende:
Bedoel je mensen die hier een dagje langskomen of zich hier willen vestigen?
Ehm ja, maar bizar.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar verder wel alles goed?
Uhm wss stappen met een vriendin, maar eig weinig concreets of groots. Jij vast wel?
Schatje toch... jij bent mijn dagboek.quote:
Was idd erg leuk weer. Alleen slaap ik zo slecht als hij erbij ligtquote:
In een dagboek vertel je meer dan "lief dagboek, geweldige nacht gehad.. "quote:Op donderdag 22 december 2011 09:05 schreef El_Matador het volgende:
Schatje toch... jij bent mijn dagboek.
Van die eerste hebben we er al genoeg (ze Germans).quote:Op donderdag 22 december 2011 09:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beide. Al gok ik dat ze blij genoeg zullen zijn met t eerste.
Snurken en draaien? Best wel klote. Mrs. slaapt ook slecht (maar ook alleen), niet tof.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was idd erg leuk weer. Alleen slaap ik zo slecht als hij erbij ligtEn kon hij mooi doorslapen toen ik eruit moest
quote:Op donderdag 22 december 2011 09:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Schatje toch... jij bent mijn dagboek.
Duitsersquote:Op donderdag 22 december 2011 09:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Van die eerste hebben we er al genoeg (ze Germans).
Die willen we dan natuurlijk ook weghebbenquote:Op donderdag 22 december 2011 09:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Van die eerste hebben we er al genoeg (ze Germans).
Hübsche Deutsche Mädchenquote:
Barbie! Hoe is Cherso bevallen?quote:
Mwah, valt wel tegen.quote:
Nee niet eens (behalve als ie op z'n rug ligt danquote:Op donderdag 22 december 2011 09:06 schreef stbabylon het volgende:
Snurken en draaien? Best wel klote. Mrs. slaapt ook slecht (maar ook alleen), niet tof.
Cherso?quote:Op donderdag 22 december 2011 09:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Barbie! Hoe is Cherso bevallen?
Alleen als ze in de weg staan bij de viskraam.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die willen we dan natuurlijk ook weghebben
Ja, ok. Liever zwoele mediterraanse senoritas.quote:
Ik blijkbaar ook.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Cherso?Daar mag ik niet naartoe, ik ben te oud
Tienes razon!quote:Op donderdag 22 december 2011 09:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ok. Liever zwoele mediterraanse senoritas.
Die viskraam mogen ze van me hebbenquote:Op donderdag 22 december 2011 09:09 schreef 100% Tukker het volgende:
Alleen als ze in de weg staan bij de viskraam.Laat ze voor de rest maar lekker geld in de economie pompen...
Ik maar 20cm als ik op mijn zij ligquote:Op donderdag 22 december 2011 09:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee niet eens (behalve als ie op z'n rug ligt dan)
Maar alleen al door aanwezigheid slaap ik slecht. Al pikt ik ie wel veel van t bed in
Jij bent echt wel dikker.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik maar 20cm als ik op mijn zij lig
Fucking hell! Die linker! Die zou ik zo hard doen en daarna opsluiten in de kelder voor wanneer ik weer zin krijgquote:
Hij ook (soms).. maar alleen pakt ie die ergens in het middenquote:Op donderdag 22 december 2011 09:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik maar 20cm als ik op mijn zij lig
Ik laat me altijd naar het randje schuiven (misschien wil ik onbewust wegkruipen...)quote:Op donderdag 22 december 2011 09:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij ook (soms).. maar alleen pakt ie die ergens in het midden
Ideaalquote:Op donderdag 22 december 2011 09:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik laat me altijd naar het randje schuiven (misschien wil ik onbewust wegkruipen...)
dat!quote:Op donderdag 22 december 2011 09:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Fucking hell! Die linker! Die zou ik zo hard doen en daarna opsluiten in de kelder voor wanneer ik weer zin krijg
De 20 gepasseerd he? Dan houden dingen schijnbaar op te bestaanquote:Op donderdag 22 december 2011 09:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik blijkbaar ook.
Maar jij hebt nog steeds een toffe tijd op Malta?
Ik heb een -ubervet- appartement
Professioneel geniaal. De rest zien we wel.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De 20 gepasseerd he? Dan houden dingen schijnbaar op te bestaan![]()
Het bevalt me hier nog meer dan prima. Nog 1 dagje werken, dan een aantal dagen vrij![]()
Hoe is het daar?
Herkenbaar.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee niet eens (behalve als ie op z'n rug ligt dan)
Maar alleen al door aanwezigheid slaap ik slecht. Al pikt ik ie wel veel van t bed in
Waarom plaats je dat linkje nou?quote:Op donderdag 22 december 2011 09:29 schreef stbabylon het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/216677
Gruwel... dat is gewoon een oud-Singles poster (en SEX).
Uitstappen en aan de andere kant er weer in, zal ze leren!quote:Op donderdag 22 december 2011 09:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Je kruipt steeds dichter naar het randje van je bed en je wordt continu achtervolgd door je partner.
irritant he!quote:Op donderdag 22 december 2011 09:28 schreef 100% Tukker het volgende:
Herkenbaar.
Je kruipt steeds dichter naar het randje van je bed en je wordt continu achtervolgd door je partner.
Ik zag iets waardoor ik aan haar herinnert werd. Ging er wel eens mee stappen. Kregen toen redelijke ruzie, omdat het eigenlijk een enorm simpel wijf is. Dus was nieuwsgierig. Maar mijn God, het is een OUDer geworden..quote:Op donderdag 22 december 2011 09:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom plaats je dat linkje nou?
OHNOMM NOMM NOMMquote:
Klinkt niet echt als een verlies dusquote:Op donderdag 22 december 2011 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zag iets waardoor ik aan haar herinnert werd. Ging er wel eens mee stappen. Kregen toen redelijke ruzie, omdat het eigenlijk een enorm simpel wijf is. Dus was nieuwsgierig. Maar mijn God, het is een OUDer geworden..
ieeuwwwllllllquote:Op donderdag 22 december 2011 09:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Wijf!quote:
Nou nee, niet echt neequote:Op donderdag 22 december 2011 09:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klinkt niet echt als een verlies dus
quote:Op donderdag 22 december 2011 09:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Uitstappen en aan de andere kant er weer in, zal ze leren!
echt niet! Ik wil ruimte!quote:Op donderdag 22 december 2011 09:44 schreef rival het volgende:
[..]
nee die willen juist altijd naar je toe kruipen
quote:Op donderdag 22 december 2011 09:44 schreef rival het volgende:
[..]
nee die willen juist altijd naar je toe kruipen
Wat een matchquote:
We worden gewoon oud, admit it...quote:Op donderdag 22 december 2011 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zag iets waardoor ik aan haar herinnert werd. Ging er wel eens mee stappen. Kregen toen redelijke ruzie, omdat het eigenlijk een enorm simpel wijf is. Dus was nieuwsgierig. Maar mijn God, het is een OUDer geworden..
Ik juist niet, ik doe niet aan huisje, boompje, beestjequote:Op donderdag 22 december 2011 10:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
We worden gewoon oud, admit it...
Ben je nog wel oudquote:Op donderdag 22 december 2011 10:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik juist niet, ik doe niet aan huisje, boompje, beestje
Zegt de man die zwaar aan het klussen isquote:Op donderdag 22 december 2011 10:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ik heb een kat.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zegt de man die zwaar aan het klussen is
Het is crisis hequote:Op donderdag 22 december 2011 10:15 schreef Cue_ het volgende:
Over auto's gesproken..
Ik dacht dat mijn vader van een Audi A6 naar een BMW zou gaan. Maar hij zit zelfs te denken aan een volkswagen Golf!![]()
Hij heeft wel zoiets van "het kan me zo'n 350 p/m opleveren" .. dus er zit logica in. Maar het zal wel wennen zijnquote:
Maar dat 'hoort' toch?quote:Op donderdag 22 december 2011 10:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kun je hem mooi een petje cadeau doen met kerst, of een tribal voor op de achterruit.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:15 schreef Cue_ het volgende:
Over auto's gesproken..
Ik dacht dat mijn vader van een Audi A6 naar een BMW zou gaan. Maar hij zit zelfs te denken aan een volkswagen Golf!![]()
HUUUUUUUUUUUUUUquote:
Street legal.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kun je hem mooi een petje cadeau doen met kerst, of een tribal voor op de achterruit.
quote:Knut (4) was ijsbeer
Kunnen ze bij de rest "was mens" er wel achter zetten.. al klopt dat natuurlijk ook niet, want ze zijn het nog steedsquote:Op donderdag 22 december 2011 10:28 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nubijlage.nl/j(...)erleden-in-2011.html
Overal staat het beroep van diegene achter en dan staat er ineens:
[..]
Er staat eigenlijk niet 1 naam bij waar ik een fuck om geefquote:Op donderdag 22 december 2011 10:36 schreef stbabylon het volgende:
Er staan echt veel mensen (en dieren) in die lijst waarvan ik denk: who the hell gives a fuck!
nieuwe golf is een fijne wagen om te rijden... zeker met een dsg bak echt een prima apparaatquote:Op donderdag 22 december 2011 10:15 schreef Cue_ het volgende:
Over auto's gesproken..
maak jezelf dat maar wijs burgermannetjequote:Op donderdag 22 december 2011 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ik heb een kat.
Maar dat is toch wat anders dan een rijtjeshuis in een vinexwijk, een stationwagon en 1.6 kind
Oj, heb je me gemist tukster?quote:
Tijd om weer eens naar een parenclub te gaanquote:Op donderdag 22 december 2011 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
maak jezelf dat maar wijs burgermannetje
met mayo en curry?quote:Op donderdag 22 december 2011 10:46 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ga even saucijzenbroodjes halen...
Want daar lopen alleen hele vuige mensen rond..quote:Op donderdag 22 december 2011 10:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tijd om weer eens naar een parenclub te gaan
zo kennen we je weerquote:Op donderdag 22 december 2011 10:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Batsen terwijl de labrador buiten wacht, vastgebonden aan de trekhaak van de Volvo stationquote:Op donderdag 22 december 2011 10:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2011 10:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Batsen terwijl de labrador buiten wacht, vastgebonden aan de trekhaak van de Volvo station
Helaas, veel te veel hbb-mensenquote:Op donderdag 22 december 2011 10:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Want daar lopen alleen hele vuige mensen rond..
quote:Op donderdag 22 december 2011 10:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Batsen terwijl de labrador buiten wacht, vastgebonden aan de trekhaak van de Volvo station
Dat geloof ik gelijk en hij gooit er natuurlijk alles in wat ie wil, maar toch klinkt het ineens heel andersquote:Op donderdag 22 december 2011 10:44 schreef rival het volgende:
nieuwe golf is een fijne wagen om te rijden... zeker met een dsg bak echt een prima apparaat
Het heeft inderdaad niet dezelfde status als een audi heeftquote:Op donderdag 22 december 2011 10:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat geloof ik gelijk en hij gooit er natuurlijk alles in wat ie wil, maar toch klinkt het ineens heel anders
Hopen blubber-buik mensen?quote:Op donderdag 22 december 2011 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helaas, veel te veel hbb-mensen
Een klein beetje, hihihi.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj, heb je me gemist tukster?
Het is geen tosti, vriend!quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 11:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Een klein beetje, hihihi.
[..]
Het is geen tosti, vriend!
[..]
quote:Op donderdag 22 december 2011 11:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]Wat nou? Geen beetje boel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 december 2011 11:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Toen je je zojuist meldde begon hier ineens de zon te schijnen. Apart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zo hoort het ook.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Dat was mijn punt idd.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 11:21 schreef missbehavin het volgende:
Oeh nog maar 3 nachtjes voor de goddelijke ossenhaas
Mijn lieve papa gaat zaterdag, op zijn verjaardag, de kerstchaos is om ze op te halen voor me, de held!quote:
Zo'n broodje alleen is me al vet genoeg.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook een saucijzenbroodje smaakt goddelijk met mayo en curry, maat!
Ik vind je een schatje hoor, maar wat is er toch mis met sowieso?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zo'n broodje alleen is me al vet genoeg.En ik ben zoberxo niet zo van de sausjes.
Hehehehe...
Volgens mij ben ik dan toevallig in de buurtquote:Op donderdag 22 december 2011 11:21 schreef missbehavin het volgende:
Oeh nog maar 3 nachtjes voor de goddelijke ossenhaas
Je pa is oké.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn lieve papa gaat zaterdag, op zijn verjaardag, de kerstchaos is om ze op te halen voor me, de held!
Ik niet schat.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik dan toevallig in de buurt
Hij is een kruising tussen Mario, Magnum en de kerstmanquote:Op donderdag 22 december 2011 11:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je pa is oké.
Nu we het toch over die top-Sloveen hebben, heb je ze de tat al laten zien?
Het is een matige Fok-running gag...quote:Op donderdag 22 december 2011 11:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind je een schatje hoor, maar wat is er toch mis met sowieso?
Ik vind het bloedirritant.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het is een matige Fok-running gag...
Ja die wel. Maar zonder ossenhaas, die is dan met mij mee.quote:
Ik heb dus gewoon weer helemaal niks aan jequote:Op donderdag 22 december 2011 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja die wel. Maar zonder ossenhaas, die is dan met mij mee.
Zoals gebruikelijk tochquote:Op donderdag 22 december 2011 11:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb dus gewoon weer helemaal niks aan je
Alsof papa mij mijn ossenhaas ontzegtquote:Op donderdag 22 december 2011 11:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kan je inderdaad beter mee wachten totdat je de ossenhaas daadwerkelijk in je bezit hebt.
Ik las 'in je zit'quote:Op donderdag 22 december 2011 11:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kan je inderdaad beter mee wachten totdat je de ossenhaas daadwerkelijk in je bezit hebt.
In mijn buikje jaquote:
BuikJE...quote:Op donderdag 22 december 2011 13:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tukker zit diep met zijn leuter in je 'buik'?
Neem vrij!quote:Op donderdag 22 december 2011 13:48 schreef stbabylon het volgende:
Oh sorry, eerst swaffelen natuurlijk
Oh men, ik zou nu wel even lekker gepijpt willen worden.
Dat wil ik 24/7...quote:Op donderdag 22 december 2011 13:48 schreef stbabylon het volgende:
Oh men, ik zou nu wel even lekker gepijpt willen worden.
Gewoon niet nadenken.. had gewoon andere regel moeten kopierenquote:Op donderdag 22 december 2011 14:01 schreef 100% Tukker het volgende:
Herkenbare beginnersfout, komkommermeisje.
Babs jaagt iedereen weer weg met z'n vieze praat...quote:Op donderdag 22 december 2011 14:15 schreef Cue_ het volgende:
dit topic schiet ook niet op vandaag zeg(ineens zo'n realisatiemomentje)
Of dat gevoos tussen jou en missbquote:Op donderdag 22 december 2011 14:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Babs jaagt iedereen weer weg met z'n vieze praat...
Leve de kleuren in een editor die het bestandstype herkentquote:Op donderdag 22 december 2011 14:00 schreef Cue_ het volgende:
en ik maar denken waarom hij een shellscript niet uitvoert vanuit de cron.. staat zo'n stomme # voor
Dat had dan allaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang gebeurt moeten zijnquote:Op donderdag 22 december 2011 14:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Babs jaagt iedereen weer weg met z'n vieze praat...
Beetje lastig met het zwart wit van puttyquote:Op donderdag 22 december 2011 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Leve de kleuren in een editor die het bestandstype herkent
Je gaat toch ook niet hacken in putty???quote:Op donderdag 22 december 2011 14:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beetje lastig met het zwart wit van putty
hacken? Dat kan ik nietquote:Op donderdag 22 december 2011 14:23 schreef stbabylon het volgende:
Je gaat toch ook niet hacken in putty???
scripten, aanpassen, editten. Hoe dan ook: UltraEdit, dan uploadenquote:Op donderdag 22 december 2011 14:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Programmeer niet in putty.. doe enkel de cron daar aanpassen.
Ik heb geen idee waar ik in godsnaam die cron zou kunnen vinden joh.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:32 schreef stbabylon het volgende:
scripten, aanpassen, editten. Hoe dan ook: UltraEdit, dan uploaden
Ergens ook wel goed, kun je ook geen carrage returns in je script krijgen.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar ik in godsnaam die cron zou kunnen vinden joh.
Ben mbt dit echt een "we hebben die aap een trucje geleerd"
Ergens ook wel slecht.. ooit een keer de cron verwijderdquote:Op donderdag 22 december 2011 14:35 schreef stbabylon het volgende:
Ergens ook wel goed, kun je ook geen carrage returns in je script krijgen.
Zoveel kan ik nog niet, dus dat komt vast wel goedquote:Op donderdag 22 december 2011 14:37 schreef stbabylon het volgende:
Ach, zolang je niet alles naar /dev/null kopieert...
Je bent een slechte hosselaarquote:Op donderdag 22 december 2011 14:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Met weinig succes, dat dan weer wel...
Een van de weinige leuke posters die er nog over zijn in Singles.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk van Missb, Kluts?
Gewoon omdat het kanquote:Op donderdag 22 december 2011 14:51 schreef MNR het volgende:
Kan IEMAND mij uitleggen waarom ik het liedje van "Duckstad" in mijn hoofd heb?
Vroeger, toen nerds nog bang waren voor vrouwen. DAT waren nog eens tijden.quote:
Ik ben nooit bang geweest voor vrouwen! Ik ben dan ook een geek!quote:Op donderdag 22 december 2011 14:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vroeger, toen nerds nog bang waren voor vrouwen. DAT waren nog eens tijden.
Een nieuwe vriend dus straks.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:54 schreef Ang3l het volgende:
De nieuwe ICT stagiair is gister uit de kast gekomen tegenover mij.
*vijlt slagtanden*
Ik WIST gewoon dat de nerd-geek-discussie weer op gang zou komen.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben nooit bang geweest voor vrouwen! Ik ben dan ook een geek!
Neuh. Veel te jong.quote:
Over 2,5 week alquote:Wanneer ga je weg eigenlijk?
Oh nog best lang.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Veel te jong.
Maar spelen kan altijd(met woorden dan he, niet met daden)
[..]
Over 2,5 week al
Ik ben voorspelbaarquote:Op donderdag 22 december 2011 14:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik WIST gewoon dat de nerd-geek-discussie weer op gang zou komen.
Ik vind het nu wel erg snel gaan. Plus al die feestdagen zitten er tussen, dus weinig tijd om nog wat last minute dingen te doenquote:
Dag Babsje!quote:Op donderdag 22 december 2011 15:09 schreef stbabylon het volgende:
Beste Singles,
Een heel erg prettig kerstmis en een verschrikkelijk goed oud en nieuw!
Kusjes op jullie eikels en klitjes!
japser
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:22 schreef 100% Tukker het volgende:
Jasper 'stbabylon' Japsers
19-7-2003 --- 22-12-2011
Hij was oké, maar doet voorlopig niet meer mee.
Een groot gemis, voor de liefhebber van pis.
Pas in het nieuwe jaar, is hij weer daar.
Maar treur niet, Tukker verlaat u niet!
RIP aan de nabestaanden.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:22 schreef 100% Tukker het volgende:
19-7-2003 --- 22-12-2011
Om in de voetsporen van Babs te kunnen tredenquote:Op donderdag 22 december 2011 15:22 schreef 100% Tukker het volgende:
19-7-2003 --- 22-12-2011
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Om in de voetsporen van Babs te kunnen treden
Zal Tukker eerst flink moeten worden bereden
Door een vent dan wel te verstaan
Zonder deze ervaring kan hij die baan nog niet aan
Ook watersporten moet op de CV
Dus heel even allemaal niet naar de plee
Ophouden die handel, om de baan te bereiken
Gaan we hem allemaal ff lekker flink onderzeiken!
Heb je die memo niet gehad Tukje?
quote:
Pssst kluts, vozen?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een van de weinige leuke posters die er nog over zijn in Singles.
Ik heb net een horloge van boss man gehad.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:06 schreef Kluts het volgende:
En toch vind ik het jammer dat ik geen kerstpakket heb gehad.
Oh ja, ik moet mezelf nog een kerstpakket gevenquote:Op donderdag 22 december 2011 16:06 schreef Kluts het volgende:
En toch vind ik het jammer dat ik geen kerstpakket heb gehad.
Je bent teveel te laat gekomen afgelopen jaar zekerquote:Op donderdag 22 december 2011 16:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb net een horloge van boss man gehad.
Nee, dan worden die vaste posters die hier de hele dag zitten boos.quote:
Met die drukte bij ons op het werk het afgelopen jaar is het ronduit schandalig dat we niks gehad hebben.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb net een horloge van boss man gehad.
Uh-huh, sure...quote:Op donderdag 22 december 2011 16:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]He, er is heul geen gevoos tussen mij en tuk.
quote:Op donderdag 22 december 2011 16:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bent teveel te laat gekomen afgelopen jaar zeker
Misschien niet in jouw optiek. Maar als ik jouw verhalen over die kerel ook maar een beetje in de buurt van de waarheid komen geloof ik zo dat dat wel zijn mening is. Hij heeft alleen de ballen niet om het tegen je te zeggenquote:
Trust me, als hij dat zou denken, had hij het al 30 keer gezegdquote:Op donderdag 22 december 2011 16:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien niet in jouw optiek. Maar als ik jouw verhalen over die kerel ook maar een beetje in de buurt van de waarheid komen geloof ik zo dat dat wel zijn mening is. Hij heeft alleen de ballen niet om het tegen je te zeggen
Maar wel de ballen om aan haar kontje te zitten. Vaag of niet?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij heeft alleen de ballen niet om het tegen je te zeggen
Fijn dat ik morgen nog even van je kan genieten hier in Singles.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:28 schreef missbehavin het volgende:
Oh zo fijn, nog een halve dag werken en dan VAKANTIE
quote:Op donderdag 22 december 2011 16:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Fijn dat ik morgen nog even van je kan genieten hier in Singles.
Daar heb je geen ballen voor nodig, maar gebrek aan fatsoensnormen en gênequote:Op donderdag 22 december 2011 16:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar wel de ballen om aan haar kontje te zitten. Vaag of niet?
Waarom stel ik me jou dan meteen fappend aan je bureau voor?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zit hier morgen helemaal alleen.
quote:Op donderdag 22 december 2011 16:35 schreef Kluts het volgende:
Maar MissB, jij zit iig niet alleen kerstfeest te vieren begrijp ik?
quote:Op donderdag 22 december 2011 16:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Trust me, als hij dat zou denken, had hij het al 30 keer gezegd
Danke! Het is wel een leuk ding ook.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]!
In ieder geval gefeliciteerd met uwen klokske
Maar... hij bedoelt het niet zo.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar heb je geen ballen voor nodig, maar gebrek aan fatsoensnormen en gêne
Moet je niet doen hoor. Zo ben ik niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom stel ik me jou dan meteen fappend aan je bureau voor?
quote:Op donderdag 22 december 2011 16:37 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb de laatste tijd steeds meer het idee dat 100% Tukker de baas is van MissB
Dat denk ik niet, daar wij dan in Apeldoorn zijn. Dus eigenlijk waren we dichtbij jou, maar je vlucht gewoon!quote:Op donderdag 22 december 2011 16:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nuhuh. Ik zit akelig dicht bij jullie zelfs op eerste kerstdag
quote:Op donderdag 22 december 2011 16:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, daar wij dan in Apeldoorn zijn. Dus eigenlijk waren we dichtbij jou, maar je vlucht gewoon!![]()
quote:Op donderdag 22 december 2011 16:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]Mwhahaha! Maar het is echt heel dichtbij, ik herkende op een gegeven moment de buurt
Nigga, whut? Kluts woont in Twente?quote:Op donderdag 22 december 2011 16:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]Nuhuh. Ik zit akelig dicht bij jullie zelfs op eerste kerstdag
Nee joh.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nigga, whut? Kluts woont in Twente?
Twisterquote:Op donderdag 22 december 2011 16:42 schreef Barbusse het volgende:
Dus jullie gaan komend O&N al gourmettend en Pictionary spelend doorbrengen met zn 4-tjes?
quote:Op donderdag 22 december 2011 16:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het was één van mijn vele zouteloze 'grappen', mopjedopje.
Uhuh. Ik heb geen bierbuik die in de weg zit he.quote:
Die van mij is ook niet zo groot meerquote:Op donderdag 22 december 2011 16:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh. Ik heb geen bierbuik die in de weg zit he.
Nee, Deventer heb ik al als traumatisch genoeg ervaren. Ik ben een Apeldoornse importinwoner van Utrecht.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nigga, whut? Kluts woont in Twente?
Dat klinkt eng. En oud.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:42 schreef Barbusse het volgende:
Dus jullie gaan komend O&N al gourmettend en Pictionary spelend doorbrengen met zn 4-tjes?
Sorry. Ik meende het nietquote:
Dat hoor ik van meer mensen. Hindert verder niet hoor.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik weet nooit wanneer je iets meent en wanneer niet.
Ik heb een jaar in Deventer gewerkt en vind het best een leuke (binnen)stad. Wel veel kanseninwoners, maar dat heb je hier in Eanske ook.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, Deventer heb ik al als traumatisch genoeg ervaren. Ik ben een Apeldoornse importinwoner van Utrecht.
Ja, dat zegt iedereen die er niet gewoond heeft. Zo'n leuke binnenstad. Een beetje jammer van die complete stad eromheen met alleen maar tuig.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb een jaar in Deventer gewerkt en vind het best een leuke (binnen)stad. Wel veel kanseninwoners, maar dat heb je hier in Eanske ook.
Noem je missb nu tuig?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat zegt iedereen die er niet gewoond heeft. Zo'n leuke binnenstad. Een beetje jammer van die complete stad eromheen met alleen maar tuig.
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mits jullie veel water drinken
Anders vind ik het een beetje stinken
Dan maakt het mij geen donder uit
En drink ik de gouden nectar uit je fluit
Ik voeg het goedje toe als bijlage aan mijn CV
Als ik solliciteer voor de functie van menselijk WC
Die functie moet en zal ik krijgen
Anders zal ik jullie allemaal aan m'n dopje rijgen
*stilte valt, slechts onderbroken door huilende babyquote:
En dat allemaal vanwege Royco´s vraagquote:Op donderdag 22 december 2011 18:39 schreef Spezza19 het volgende:
Het lijkt hier wel 28 days later..... Wat een stilte......
Ja?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |