Wij hebben mensen nodig die acceptatietests gaan doen, testplannen opstellen en uitvoeren en vanuit dat gezichtspunt bij gaan dragen aan het automatiseren van een gedeelte van de end-to-end tests - voornamelijk om regressie te voorkomen.quote:
Mijn te ingewikkeldquote:Op woensdag 21 december 2011 19:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wij hebben mensen nodig die acceptatietests gaan doen, testplannen opstellen en uitvoeren en vanuit dat gezichtspunt bij gaan dragen aan het automatiseren van een gedeelte van de end-to-end tests - voornamelijk om regressie te voorkomen.
Wat heb je zoal getest?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:25 schreef -Engel- het volgende:
Testersik ben graag een tester en ik mag inderdaad graag iets slopen
knuffeldoos! gaan we nog eens lynxjes kijken?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:25 schreef -Engel- het volgende:
Testersik ben graag een tester en ik mag inderdaad graag iets slopen
Ik ben volgende week vrijquote:Op woensdag 21 december 2011 21:32 schreef clevy het volgende:
[..]
knuffeldoos! gaan we nog eens lynxjes kijken?
ik ookquote:
De vraag is eerder; ben JIJ leuk?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:34 schreef Sinosappel het volgende:
Hoi ik ben Sinos is het hier leuk?
Ik ben vrijgezel omdat ik niet leuk ben.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De vraag is eerder; ben JIJ leuk?
Dus... specs en waarom ben je vrijgezel?
Oh, wij zijn ook niet leuk.... dus welkomquote:Op woensdag 21 december 2011 23:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben vrijgezel omdat ik niet leuk ben.
En jullie?
Tof!quote:Op donderdag 22 december 2011 06:48 schreef Godtje het volgende:
Vanavond naar Glazen huis waarschijnlijk
Leuk!quote:Op donderdag 22 december 2011 06:48 schreef Godtje het volgende:
Vanavond naar Glazen huis waarschijnlijk
ik zou wel zonder kunnen. Ik zou nog wel dingen doen, maar niet onder de noemer werk.quote:Op donderdag 22 december 2011 06:56 schreef L-E het volgende:
Oneens met TT trouwens, ik hou van werken.
Volgend jaar in Enschede heb ik begrepen.quote:Op donderdag 22 december 2011 06:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
JA wil wel eens kijken. Voorgaande jaren ver weg en aankomend jaar dacht ik ook
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 22 december 2011 07:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgend jaar in Enschede heb ik begrepen.
Er bestaat geen altijd. Ik wissel af.quote:Op donderdag 22 december 2011 07:48 schreef Cue_ het volgende:
Ben jij trouwens altijd rond 7 uur aan het werk of enkel wakker en thuis nog?
okquote:Op donderdag 22 december 2011 07:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er bestaat geen altijd. Ik wissel af.
quote:Op donderdag 22 december 2011 07:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgend jaar in Enschede heb ik begrepen.
Cue_quote:
JBquote:
Ik zou de hele dag bier drinken en grilltellers eten ergens onder een palmboom op een warm wit strand...quote:Op donderdag 22 december 2011 07:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ik zou wel zonder kunnen. Ik zou nog wel dingen doen, maar niet onder de noemer werk.
Enschede probeert zich steeds meer op de kaart te zetten en het lijkt te lukken. Of het een vooruitgang is weet ik nietquote:
Ik zal dan vast nog wel dingen doen die anderen voor hun werk doen, maar zo zou ik het niet noemen. Werken impliceert een verplichting. Verplichtingen zijn kutquote:Op donderdag 22 december 2011 08:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zou de hele dag bier drinken en grilltellers eten ergens onder een palmboom op een warm wit strand...
Werken en kou, ik ben er niet voor gemaakt.
Ergens ja. Ergens was het maar zo.quote:
Dat zal nog moeten blijken. Het kost de stad wel 3 ton... schijnt... Dat terwijl het financieel al jaren niet zo heel top gaat met Eanske. Ach, PVDA-prestigeprojectje moet je maar denken.quote:Op donderdag 22 december 2011 08:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Enschede probeert zich steeds meer op de kaart te zetten en het lijkt te lukken. Of het een vooruitgang is weet ik niet
Nog meer vrouwengespuis dat je uitkraamt..quote:Op donderdag 22 december 2011 08:56 schreef El_Matador het volgende:
Ergens ja. Ergens was het maar zo.
Ik snap er niets meer van, maar het maakt niet uit. Morgen terug naar NL.
Hoest met jou?
Date is langs geweestquote:Op donderdag 22 december 2011 08:56 schreef stbabylon het volgende:
Nou, en hoe!
Cue_, nog iets leuks gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |