quote:Op woensdag 21 december 2011 19:59 schreef RockabeIIa het volgende:
ah langste werkdag van het jaar...
Ik had vandaag vrij!
Waar ben je zo druk mee dan? Ik heb juist wat meer rust als er 1 ziek is...quote:Op woensdag 21 december 2011 20:07 schreef Estrys het volgende:
Kan mij die hele kerst mooi gestolen worden hoor. Als ik geen tijd heb om cadeaus te gaan kopen dan doen we dat toch mooi niet. Maar hij zal zaterdag en zondag vast weer beter zijn.
De mijnessen zijn vandaag beiden geknipt! Staat op facebook. Fijn, kappers die zelfs de haartjes van jochies zo bol mogelijk föhnen...quote:
doe dan maar een foto makenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:03 schreef Brighteyes het volgende:
Oi! Hoe moeilijk is dat reeksen nou?
Ik kan het op de iPad niet fixen en dat is stom!
Ontdeugend?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Mijn vader heeft het facebooken ontdekt geloof ik
Ah jouw lootje heeft ook geen foto's geplaatst? De mijne ook nietquote:Op woensdag 21 december 2011 20:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Klinkt een beetje als mijn doorsnee dagen (serieus) minus de kots...
Maar goed, ik vroeg me af of je nu echt geen tijd hebt gehad even je pakket te posten. Of dat het het gewoon niet waard was...
Ik hou niet van reeksenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:03 schreef Brighteyes het volgende:
Oi! Hoe moeilijk is dat reeksen nou?
Ik kan het op de iPad niet fixen en dat is stom!
Ben ik gelukkig niet de enige...quote:Op woensdag 21 december 2011 21:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ah jouw lootje heeft ook geen foto's geplaatst? De mijne ook niet
dat issie zeker!quote:Op woensdag 21 december 2011 21:19 schreef Ssserpente het volgende:
Oh, ik viel er ook niet over, hoor.
Vond het wel schattig juist.
maar maar, je pony!quote:Op woensdag 21 december 2011 21:23 schreef Brighteyes het volgende:
@moussy @snoopy Nope! Nu al helemaal niet meer, na alle heisa kan het alleen nog maar tegenvallen.
Zeker nietquote:Op woensdag 21 december 2011 21:36 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ben ik gelukkig niet de enige...
Oh de jouwe heeft ook niks geplaatst? Wel een echte WAUW! Superkonijntjequote:Op woensdag 21 december 2011 21:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zeker niet![]()
Ik heb wel zelf een foto in het haaktopic gemikt.
Ik heb het nog geprobeerd, iets te haken voor Rocka, een paar jaar terug. Maar ze vond het niet zo mooi.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:55 schreef miss_sly het volgende:
Wat leuk, dat konijn
Maar Rocka, als ik jouw Ssserpente was geweest, en ik had geprobeerd iets te haken, was het echt niet zo mooi geworden, hoorsoms moet je blij zijn als je sss voldoende zelfkennis heeft
Hoe is dat nou mogelijk met die kunstwerken die je maaktquote:Op woensdag 21 december 2011 21:58 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ik heb het nog geprobeerd, iets te haken voor Rocka, een paar jaar terug. Maar ze vond het niet zo mooi.
Er zijn een paar glimmers kapot bij de ene en je ziet dat ie gebruikt is. Maar de andere is minder gehavend. Ze zijn leuk.quote:
Dat was van voor de periode dat ik een haakboekje kocht. En een beetje terugdacht aan wat m'n tante me 20 jaar geleden had geleerd.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe is dat nou mogelijk met die kunstwerken die je maakt
Jij krijgt geen koekjequote:
Doelgroep!quote:Op woensdag 21 december 2011 20:36 schreef Troel het volgende:
OK, wat is er mis met me
Dating voor 50+
Looks maken niet uit als ze maar smakenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:07 schreef YPPY het volgende:
[..]
Jij krijgt geen koekje
[ afbeelding ]
Ik ben nog nooit wakker geworden van mijn eigen gesnurkquote:
Die geniale piemeldingen heb ik nog in de boom gehangen!!!quote:Op woensdag 21 december 2011 21:58 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ik heb het nog geprobeerd, iets te haken voor Rocka, een paar jaar terug. Maar ze vond het niet zo mooi.
Was da?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:08 schreef YPPY het volgende:
Nog een persoonlijk hoogtepunt, voor de liefhebber:
[ afbeelding ]
Wat is het?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:08 schreef YPPY het volgende:
Nog een persoonlijk hoogtepunt, voor de liefhebber:
[ afbeelding ]
Zo is dat!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Looks maken niet uit als ze maar smaken
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:55 schreef miss_sly het volgende:
Wat leuk, dat konijn
Maar Rocka, als ik jouw Ssserpente was geweest, en ik had geprobeerd iets te haken, was het echt niet zo mooi geworden, hoorsoms moet je blij zijn als je sss voldoende zelfkennis heeft
Echt?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:08 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Die geniale piemeldingen heb ik nog in de boom gehangen!!!
quote:
Het ging een huis worden. Was onze bedoeling.quote:
och beetje ijzerdraad kan een 2-3 maand oud kind wel op zijn tere pinootje hebben hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 22:12 schreef YPPY het volgende:
[..]
Echt?Maar niet gebruikt toch he? Die ene had wel veel ijzerdraad.
Arme jongens.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:14 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
och beetje ijzerdraad kan een 2-3 maand oud kind wel op zijn tere pinootje hebben hoor
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:15 schreef YPPY het volgende:
[..]
Arme jongens.
Cadeautje voor jou!
[ afbeelding ]
Pas op hoor, anders zet ik deze gevaarlijke spin in je nek, whahahahaha!quote:
Als je dat nou met spaghetti op een plak kaas doet heb je een interessant voorgerechtjequote:Op woensdag 21 december 2011 22:19 schreef YPPY het volgende:
[..]
Pas op hoor, anders zet ik deze gevaarlijke spin in je nek, whahahahaha!
[ afbeelding ]
Om onder te liggen?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die pony wil ik ook!
Maar niet op mijn hoofd, dat staat raar...
Nou, ze is blind, dus het zou misschien voor kunnen komen dat ze dicht langs de 2,5 meter hoge boom loopt *foeiii*quote:Op woensdag 21 december 2011 22:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Alsof jij je hond die boom omver laat rauzen en je nul invloed op dat beest hebt
Dan gooit ze er hooguit een bal uitquote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef moussy het volgende:
[..]
Nou, ze is blind, dus het zou misschien voor kunnen komen dat ze dicht langs de 2,5 meter hoge boom loopt *foeiii*
Als je moeder toch blind is ziet ze ook niet dat de hond er isquote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef moussy het volgende:
[..]
Nou, ze is blind, dus het zou misschien voor kunnen komen dat ze dicht langs de 2,5 meter hoge boom loopt *foeiii*
dat was echt niet mijn bedoeling.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:49 schreef RockabeIIa het volgende:
BE, las over je uiltjespost heen. Wat zou dat leuk zijn! Maar hoeft niet perse hoor
Estrys, laat maar, hoor... Is nu een beetje te laat, toch? Ik voelde me er gewoon echt k** onder. That's all.
ja, vond ik ook. Ik zei dat als ie ballen had (hihiquote:Op woensdag 21 december 2011 23:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Wel zielig voor je moeder die blijkbaar gedwongen wordt het af te handelen en er zo middenin komt te zitten.
godver, anders lees ik ff door...quote:Op woensdag 21 december 2011 23:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
huisdieren en kak..breek me de bek niet open!
We hebben een nieuwe kitten dus, meneer is sinds de eerste week dat we hem hebben al aan de diarreeNagekeken door de huisarts, ontwormd..noem het maar op..niets helpt. Meneer heeft een gevoelig maagdarmkanaal.
Nu moet hij apart voedsel hebben. Zie dat maar voor elkaar te krijgen met nog een dikke vreetbeer in huis. Bij de kleinste kruimel die hij anders eet vliegt het weer dun z`n reet uit
Het is nooit te vroeg voor taart. Evenmin dat het nooit te vroeg is voor bier.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:06 schreef miss_sly het volgende:
Tast toe, hoewel het misschien nog een beetje vroeg is voor taart!
[ afbeelding ]
Deze past mooi bij de creaties van Yps <3
Moest wel ff lachuuuquote:Op woensdag 21 december 2011 22:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als je moeder toch blind is ziet ze ook niet dat de hond er is
Ik had ook wel uit de context begrepen dat het om de hond ging, maar ik kon er op mn telefoon geen pi bij plaatsenquote:Op donderdag 22 december 2011 09:49 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Moest wel ff lachuuuweet nl dat de hond de blinde is
Mouss
haha!!!quote:Op donderdag 22 december 2011 13:48 schreef amaranta het volgende:
Gefeliciteerd Rocka
[ afbeelding ]
daarom juist nu...quote:Op donderdag 22 december 2011 14:21 schreef YPPY het volgende:
Pfff, ik woon zeker te ver weg?
maar wat goed zeg!!! Helemaal juist nu!
Beterschap voor P.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:24 schreef moussy het volgende:
Zo, probleem hond, kerstboom, moeder + aanhang is opgelost. Peet is aangereden vandaag en die gaat fijn met zn been omhoog op de bank de kerstdagen doorbrengen
ja volgens mij wel, dus zal wel blauw met spierpijn worden wat op het kerstmenu staatquote:Op donderdag 22 december 2011 15:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat is ook een oplossing![]()
Verder wel alles goed met hem?
quote:Op donderdag 22 december 2011 16:19 schreef Keshet het volgende:
Das schrikken Moussy! Beterschap voor P.!
Hilarisch topic: (PAINT) Scholierenprotest Museumplein 21-12-2011
ze zijn geweldigquote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 13:22 schreef RockabeIIa het volgende:
[ afbeelding ]
Meer taart!na heeeeel veel moeite heb ik em dan! Mijn rijbewijs!
Er is geen verband hoop ikquote:Op donderdag 22 december 2011 15:24 schreef moussy het volgende:
Zo, probleem hond, kerstboom, moeder + aanhang is opgelost. Peet is aangereden vandaag en die gaat fijn met zn been omhoog op de bank de kerstdagen doorbrengen
Sowwyquote:Op donderdag 22 december 2011 19:40 schreef phluphy het volgende:
Ik ben zielig.Ik zie overal berichtjes, mailtjes en tweets van mensen die nu lekker vakantie hebben. Maar ik....
morgen: werken
Kerstavond: alleen thuis (Jeroen moet werken)
1e Kerstdag: alleen thuis (Jeroen moet werken)
2e Kerstdag: eten bij schoonouders
dinsdag: werken
woensdag: werken
donderdag: werken
maar!
vrijdag: komt Belana op bezoekDat maakt alles goed! Maar het is nog zo ver weg!
Schenk mij uw medeleven!
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:35 schreef easy-going het volgende:
[..]
Sowwy![]()
Ik leef best mee hoor!
logisch, dat is nepkaas.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:52 schreef Spuuglokje het volgende:
Die kipnuggets zijn verrukkelijk inderdaad. Met barbecuesaus.![]()
Van de kaas tussen burgers wordt ik vreselijk misselijk, dus áls ik eens een burger wil waar kaas tussen zit, bestel ik zonder kaas.
ik ga wel eens met L ontbijten bij de mac.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:54 schreef livelink het volgende:
Ik kom niet zo vaak bij de MacDonalds, maar de gewone hamburger en franse frietjes vind ik verreweg het lekkerst.
Ik ga zo met den Bep het dorp in hier, als je je bestelling doorgeeft kan ik wel voor je kijken. Moet je alleen wel morgen koffie komen drinken om het op te halenquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:16 schreef Orea het volgende:
Mag ik even spuien?![]()
Bestel je eind november een cadeautje voor je vent via Groupon, wat als je dat meteen inwisselde er ruim voor de kerst zou zijn... Helemaal keurig gedaan.. krijg ik gisteren <- GISTEREN!!! 8 december voucher ingeleverd, bericht dat er iets in de registraties niet goed is gegaan en dat je direct opnieuw moest inleveren dan zouden ze het asap versturen..
Bel ik net om even te checken of het dan wel gaat lukken voor de kerst... NIET dus![]()
Kan ik morgen alsnog de drukte inen ik trek de 'gewone' zaterdag drukte zonder hormonen al niet, laat staan kerstdrukte mét hormonen....
![]()
ZUCHT.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ga zo met den Bep het dorp in hier, als je je bestelling doorgeeft kan ik wel voor je kijken. Moet je alleen wel morgen koffie komen drinken om het op te halen.
quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gemalen kuikentjes?Nooit geweten dat ik die ook lekker vond
livelink gewoon proberen! Nee heb je, ja kun je krijgen
En wat is de grap? Want dat lijkt me een insidersgrap? Is het de straatnaam waar de macD ligt?quote:
Fijne vakantie!quote:Op vrijdag 23 december 2011 08:05 schreef Keshet het volgende:
Rocka, wat voor auto ben je naar aan het kijken?
Ik zal maar niet zeggen dat ik een soort van vakantie heb tot 2 januari he?![]()
![]()
Ik heb een Matizje, fijne bak, niet te duur ook niet in wegenbelasting en verzekering. 4 deurs en ik vind hem niet laag qua instap!quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:38 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Fijne vakantie!
Ik zoek er een die een wat hogere instap heeft en betaalbaar is en blijft. Dus kijk ik naar opel agila's en suzuki swiftjes e.d.
Tips welkom!
quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:43 schreef Cooki het volgende:
jijzelf?
hier vertelt thomas wel ns iets verder wat eigk niet de bedoeling was... in al zn onschuld dat dan weer wel..![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Alleen jammer dat ie roze is, en mijn buuf met haar gezin veel en veel te dik. De jongens noemen het daarom de biggenmobiel
Goed wel, last van zn bovenbeen en zn knie, met zn knie niks loos verder, maar zn bovenbeenspier flink gekneusd , al met al valt het nog "mee". Alleen zijn we aan huis gekluisterd ( boom hond en zoquote:
Taartjesfee wij hebben dit ook bij onze kat gehad en die bleek last van zijn alvleesklier te hebben. Moesten we 'm 1x per dag een beetje poeder gemixt met water of kattenmelk geven en dan kon ie normaal kattenvoer (droge brokjes van royal canin) eten zonder problemen! Misschien eens navragen? Dat drabje dronk ie trouwens altijd zonder problemen op. Scheen een lekker smaakje aan te zitten voor katten.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
huisdieren en kak..breek me de bek niet open!
We hebben een nieuwe kitten dus, meneer is sinds de eerste week dat we hem hebben al aan de diarreeNagekeken door de huisarts, ontwormd..noem het maar op..niets helpt. Meneer heeft een gevoelig maagdarmkanaal.
Nu moet hij apart voedsel hebben. Zie dat maar voor elkaar te krijgen met nog een dikke vreetbeer in huis. Bij de kleinste kruimel die hij anders eet vliegt het weer dun z`n reet uit
Dank je wel voor de tip! Ik zal er eens achteraan gaan. Het is wel zo practisch als ze allebei hetzelfde kunnen etenquote:Op vrijdag 23 december 2011 19:36 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Taartjesfee wij hebben dit ook bij onze kat gehad en die bleek last van zijn alvleesklier te hebben. Moesten we 'm 1x per dag een beetje poeder gemixt met water of kattenmelk geven en dan kon ie normaal kattenvoer (droge brokjes van royal canin) eten zonder problemen! Misschien eens navragen? Dat drabje dronk ie trouwens altijd zonder problemen op. Scheen een lekker smaakje aan te zitten voor katten.
Heb even diep in mijn geheugen gegraven en hij moest pancreaspoeder hebben. Ze hebben dat toen via een kweek van de ontlasting ontdekt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dank je wel voor de tip! Ik zal er eens achteraan gaan. Het is wel zo practisch als ze allebei hetzelfde kunnen eten
Oké hierom ging ik de vorige pagina's wel even teruglezenquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:09 schreef Spuuglokje het volgende:
Nou, de Mac ging niet door want de jongste hoefde niet meer te poepen.![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:15 schreef debuurvrouw het volgende:
hij krijgt het brokje niet gepasseerd! Volgende keer de stokjes maar uit de saté halen!
Damn, is die in de Mirjam tijd van GTST blijven hangen ofzoquote:Op vrijdag 23 december 2011 21:37 schreef k_i_m het volgende:
Ik zie net dat ik morgen nog even naar de kapper moet voor een nieuwe coupage.
[ afbeelding ]
Oei, dat klinktquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:45 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet morgen ook nog boodschappen doen. Want toen ik kennis nam van het bestaan van de peanutbutter-chocolate-cheescake van Nigella MOEST IK HEM ZSM MAKEN@2@!!!11
Thnxquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:49 schreef k_i_m het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=peanut+butter+chocolate+cheesecake+nigella
Das echt zooo lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2011 22:55 schreef k_i_m het volgende:
Lust je wel brood met pindakaas en hagelslag?
Nog nooit gegeten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:55 schreef k_i_m het volgende:
nein. eigenlijk alles pindakaas met zoet. Met honing ofzo echt mega-yukkiequote:Op vrijdag 23 december 2011 22:55 schreef k_i_m het volgende:
nee... al jaren niet meer..quote:Op zaterdag 24 december 2011 08:31 schreef Ssserpente het volgende:
Mogge!
Gefeliciteerd, Vicky! Visite vandaag?
Ga je iets leuks doen?quote:Op zaterdag 24 december 2011 08:32 schreef Vicky het volgende:
[..]
nee... al jaren niet meer..
en vandaag gewoon echt te druk om visite te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |