quote:Op woensdag 21 december 2011 19:59 schreef RockabeIIa het volgende:
ah langste werkdag van het jaar...
Ik had vandaag vrij!
Waar ben je zo druk mee dan? Ik heb juist wat meer rust als er 1 ziek is...quote:Op woensdag 21 december 2011 20:07 schreef Estrys het volgende:
Kan mij die hele kerst mooi gestolen worden hoor. Als ik geen tijd heb om cadeaus te gaan kopen dan doen we dat toch mooi niet. Maar hij zal zaterdag en zondag vast weer beter zijn.
De mijnessen zijn vandaag beiden geknipt! Staat op facebook. Fijn, kappers die zelfs de haartjes van jochies zo bol mogelijk föhnen...quote:
doe dan maar een foto makenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:03 schreef Brighteyes het volgende:
Oi! Hoe moeilijk is dat reeksen nou?
Ik kan het op de iPad niet fixen en dat is stom!
Ontdeugend?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Mijn vader heeft het facebooken ontdekt geloof ik
Ah jouw lootje heeft ook geen foto's geplaatst? De mijne ook nietquote:Op woensdag 21 december 2011 20:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Klinkt een beetje als mijn doorsnee dagen (serieus) minus de kots...
Maar goed, ik vroeg me af of je nu echt geen tijd hebt gehad even je pakket te posten. Of dat het het gewoon niet waard was...
Ik hou niet van reeksenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:03 schreef Brighteyes het volgende:
Oi! Hoe moeilijk is dat reeksen nou?
Ik kan het op de iPad niet fixen en dat is stom!
Ben ik gelukkig niet de enige...quote:Op woensdag 21 december 2011 21:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ah jouw lootje heeft ook geen foto's geplaatst? De mijne ook niet
dat issie zeker!quote:Op woensdag 21 december 2011 21:19 schreef Ssserpente het volgende:
Oh, ik viel er ook niet over, hoor.
Vond het wel schattig juist.
maar maar, je pony!quote:Op woensdag 21 december 2011 21:23 schreef Brighteyes het volgende:
@moussy @snoopy Nope! Nu al helemaal niet meer, na alle heisa kan het alleen nog maar tegenvallen.
Zeker nietquote:Op woensdag 21 december 2011 21:36 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ben ik gelukkig niet de enige...
Oh de jouwe heeft ook niks geplaatst? Wel een echte WAUW! Superkonijntjequote:Op woensdag 21 december 2011 21:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zeker niet![]()
Ik heb wel zelf een foto in het haaktopic gemikt.
Ik heb het nog geprobeerd, iets te haken voor Rocka, een paar jaar terug. Maar ze vond het niet zo mooi.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:55 schreef miss_sly het volgende:
Wat leuk, dat konijn
Maar Rocka, als ik jouw Ssserpente was geweest, en ik had geprobeerd iets te haken, was het echt niet zo mooi geworden, hoorsoms moet je blij zijn als je sss voldoende zelfkennis heeft
Hoe is dat nou mogelijk met die kunstwerken die je maaktquote:Op woensdag 21 december 2011 21:58 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ik heb het nog geprobeerd, iets te haken voor Rocka, een paar jaar terug. Maar ze vond het niet zo mooi.
Er zijn een paar glimmers kapot bij de ene en je ziet dat ie gebruikt is. Maar de andere is minder gehavend. Ze zijn leuk.quote:
Dat was van voor de periode dat ik een haakboekje kocht. En een beetje terugdacht aan wat m'n tante me 20 jaar geleden had geleerd.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe is dat nou mogelijk met die kunstwerken die je maakt
Jij krijgt geen koekjequote:
Doelgroep!quote:Op woensdag 21 december 2011 20:36 schreef Troel het volgende:
OK, wat is er mis met me
Dating voor 50+
Looks maken niet uit als ze maar smakenquote:Op woensdag 21 december 2011 22:07 schreef YPPY het volgende:
[..]
Jij krijgt geen koekje
[ afbeelding ]
Ik ben nog nooit wakker geworden van mijn eigen gesnurkquote:
Die geniale piemeldingen heb ik nog in de boom gehangen!!!quote:Op woensdag 21 december 2011 21:58 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ik heb het nog geprobeerd, iets te haken voor Rocka, een paar jaar terug. Maar ze vond het niet zo mooi.
Was da?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:08 schreef YPPY het volgende:
Nog een persoonlijk hoogtepunt, voor de liefhebber:
[ afbeelding ]
Wat is het?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:08 schreef YPPY het volgende:
Nog een persoonlijk hoogtepunt, voor de liefhebber:
[ afbeelding ]
Zo is dat!quote:Op woensdag 21 december 2011 22:08 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Looks maken niet uit als ze maar smaken
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:55 schreef miss_sly het volgende:
Wat leuk, dat konijn
Maar Rocka, als ik jouw Ssserpente was geweest, en ik had geprobeerd iets te haken, was het echt niet zo mooi geworden, hoorsoms moet je blij zijn als je sss voldoende zelfkennis heeft
Echt?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:08 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Die geniale piemeldingen heb ik nog in de boom gehangen!!!
quote:
Het ging een huis worden. Was onze bedoeling.quote:
och beetje ijzerdraad kan een 2-3 maand oud kind wel op zijn tere pinootje hebben hoorquote:Op woensdag 21 december 2011 22:12 schreef YPPY het volgende:
[..]
Echt?Maar niet gebruikt toch he? Die ene had wel veel ijzerdraad.
Arme jongens.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:14 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
och beetje ijzerdraad kan een 2-3 maand oud kind wel op zijn tere pinootje hebben hoor
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:15 schreef YPPY het volgende:
[..]
Arme jongens.
Cadeautje voor jou!
[ afbeelding ]
Pas op hoor, anders zet ik deze gevaarlijke spin in je nek, whahahahaha!quote:
Als je dat nou met spaghetti op een plak kaas doet heb je een interessant voorgerechtjequote:Op woensdag 21 december 2011 22:19 schreef YPPY het volgende:
[..]
Pas op hoor, anders zet ik deze gevaarlijke spin in je nek, whahahahaha!
[ afbeelding ]
Om onder te liggen?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die pony wil ik ook!
Maar niet op mijn hoofd, dat staat raar...
Nou, ze is blind, dus het zou misschien voor kunnen komen dat ze dicht langs de 2,5 meter hoge boom loopt *foeiii*quote:Op woensdag 21 december 2011 22:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Alsof jij je hond die boom omver laat rauzen en je nul invloed op dat beest hebt
Dan gooit ze er hooguit een bal uitquote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef moussy het volgende:
[..]
Nou, ze is blind, dus het zou misschien voor kunnen komen dat ze dicht langs de 2,5 meter hoge boom loopt *foeiii*
Als je moeder toch blind is ziet ze ook niet dat de hond er isquote:Op woensdag 21 december 2011 22:30 schreef moussy het volgende:
[..]
Nou, ze is blind, dus het zou misschien voor kunnen komen dat ze dicht langs de 2,5 meter hoge boom loopt *foeiii*
dat was echt niet mijn bedoeling.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:49 schreef RockabeIIa het volgende:
BE, las over je uiltjespost heen. Wat zou dat leuk zijn! Maar hoeft niet perse hoor
Estrys, laat maar, hoor... Is nu een beetje te laat, toch? Ik voelde me er gewoon echt k** onder. That's all.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |