belachelijk slotjequote:Op donderdag 19 januari 2012 16:56 schreef Nielsch het volgende:
Herkenbaar, heb ook zo'n collega:
Sandra
Ja, het slotje is erg triest... Sandra is nog steeds dik. Vanmiddag at ze een bak chocolademousse bij de lunch.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
belachelijk slotje
Hoe is het nu met Sandra?
swarmahoerquote:Op donderdag 19 januari 2012 17:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
belachelijk slotje
Hoe is het nu met Sandra?
Idd, poepmod. Zet een slotje op alles zonder reden.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:47 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
swarmahoerBlij dat hij opgerot is.
Een soort vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 12:11 schreef Buitendam het volgende:
In alle punten kan ik het met TS vinden.
Maar wacht, ho, stop. De collega heeft zowaar ook een punt!Klopt, het is alleen nou eenmaal niet anders. Daarom ga ik tussendoor ff naar buiten om een frisse neus te halen. Dat doet ie zelfs niet. Nee, roken gewoon achter zijn bureau.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OOHOHOHOHHHH SNAP!!!!!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:14 schreef fathank het volgende:
Zeg kikoooooo ga je van 't weekend nog lekker aan de pillen?
Zeker ook teveel pillen gevreten.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
OOHOHOHOHHHH SNAP!!!!!
maar hij klaagt niet![]()
Ik zou vanavond wel eem lekker willen zuipen maar heb 2 open wonden in mien bek
Nope. Ik moet t hele weekend ook nog werkenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:14 schreef fathank het volgende:
Zeg kikoooooo ga je van 't weekend nog lekker aan de pillen?
In dat geval is de OP 100% legitiem. Ik feliciteer je. Good job.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:14 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Klopt, het is alleen nou eenmaal niet anders. Daarom ga ik tussendoor ff naar buiten om een frisse neus te halen. Dat doet ie zelfs niet. Nee, roken gewoon achter zijn bureau.
Minder voor je. Nakkie pep en je bent er zo doorheenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nope. Ik moet t hele weekend ook nog werkenEind februari weer.
Ik denk ook niet dat het letterlijk is. Als je 60 suikerklontjes per dag eet ben je na 2 jaar toch zeker wel helemaal dichtgeslipt?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:35 schreef Waaghals het volgende:
60 suikerklontjes zijn al 1200 calorieen, geen 500/700
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het letterlijk is. Als je 60 suikerklontjes per dag eet ben je na 2 jaar toch zeker wel helemaal dichtgeslipt?
quote:De aantallen koffie en peuken zijn dus echt niet overdreven. En dit is dus alleen in de 8 uur dat ik hem zie. Savonds moet ie ongetwijfeld nog eenzelfde hoeveelheid brandbare kanker naar binnen hijsen.
Ik gok zijn 3de kunstgebit.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heeft hij nog wel tanden dan?
Als hij ze heeft, zullen ze wel rotten en geel zijn
Nee kunstgebitquote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heeft hij nog wel tanden dan?
Als hij ze heeft, zullen ze wel rotten en geel zijn
Hij kwam net vertellen, met een sjekkie in zijn mond, dat hij eind maart mee wil doen met een hardloopwedstrijd van de voetbalverenigingquote:Op woensdag 21 december 2011 19:30 schreef Chai het volgende:
Nouja duurt vast niet lang meer voordat hij dood is.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:35 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hij kwam net vertellen, met een sjekkie in zijn mond, dat hij eind maart mee wil doen met een hardloopwedstrijd van de voetbalvereniging6 kilometer.
Ik denk dat we hem niet meer terugzien.
Eh ja, maar ach.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:10 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Dat zou snel zijn als hij hem vandaag nog heeft gezien..
Ik geloof niet dat hij heeft meegedaan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:18 schreef Deeltjesversneller het volgende:
hoe ging de hardloopwedstrijd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |