Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 0% gewijzigd door Dudeweiser op 21-12-2011 19:04:04 ]
Oi, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo visite en met visite Ajax-AZ kijken
Beter is hij niet te duurquote:Op woensdag 21 december 2011 18:59 schreef Fuszy het volgende:
Nog maar 1 minuut en dan komen de Guidetti's binnenvliegen.
Niemand hier kan Omni R. verslaanquote:Op woensdag 21 december 2011 19:09 schreef Pino0 het volgende:
OMNIROCKET
DUTY FUCKING CALLS
ADD ME PLS HAHA ik ga je pakken op fifa
XBox precies hetzelfdequote:Op woensdag 21 december 2011 19:07 schreef el-blanchito het volgende:
heeft iemand op de PS3 nou alle NIF Guidetti's gekocht?
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:10 schreef laucas het volgende:
[..]
Niemand kan hier Omni R. verslaan
Onzinquote:Op woensdag 21 december 2011 19:10 schreef laucas het volgende:
[..]
Niemand hier kan Omni R. verslaan
ja, ik heb je net uitgedaagdquote:Op woensdag 21 december 2011 19:13 schreef Pino0 het volgende:
Maar rocket, wil je dan een potje of niet?
Ps3 start van 25k en staat nu na 5 minuten op 45 dacht ik. Heb zelf al mijn coins aan silver packs gespendeerdquote:
sneeuw was rot ja, was vaak de bal kwijt in het midden.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:39 schreef Pino0 het volgende:
haha ja ik kan het niet zo goed zien helaas, dit potje kan je meer van mij verwachten want het sneeuwt bijna nooit in mijn stadion
jij was veel beter met je erediv team, ik met mijn bra teampje.. ik faal
Ik werd weggespeeld en toen had ik al langer dan eeen maand geoefend. Klasse hoor! Omni is division 1 he Pinoquote:Op woensdag 21 december 2011 19:39 schreef Pino0 het volgende:
haha ja ik kan het niet zo goed zien helaas, dit potje kan je meer van mij verwachten want het sneeuwt bijna nooit in mijn stadion
jij was veel beter met je erediv team, ik met mijn bra teampje.. ik faal
Scoren.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:36 schreef OmniRocket het volgende:
0-0 geworden:
Omni - Pino
Schoten: 20-3
Op doel: 12 -2
Balbezit: 62-38
Volgens ben ik wat vergeten
Goed verdedigd van pino
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Who cares? Kut eens op met je topic kicks.
en jij denkt het recht te hebben om te klagen?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Who cares? Kut eens op met je topic kicks.
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en jij denkt het recht te hebben om te klagen?
vaak je vriendin vingeren, dat wordt je sneller met je vingersquote:Op woensdag 21 december 2011 19:57 schreef Pino0 het volgende:
Tja, kan er niks tegen.
Jij speelt zo compact, ik kan er echt nauwelijks uitkomen, 1x dan en dat was een doelpunt
Wat is je secret?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:59 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
vaak je vriendin vingeren, dat wordt je sneller met je vingersKlopt, ik speel wel beetje doorzichtig maar mijn spelers komen maar niet mee en opbouwen is ook doorzichtig en riskant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het lastig om te scoren tegen je. Dus dat kreeg je iig goed voor elkaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:01 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Klopt, ik speel wel beetje doorzichtig maar mijn spelers komen maar niet mee en opbouwen is ook doorzichtig en riskant.
Mmm, dat kwam dan voornamelijk door mijn dure defenders denk ik.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:04 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik vond het lastig om te scoren tegen je. Dus dat kreeg je iig goed voor elkaar.
Ik heb maar 32Kquote:Op woensdag 21 december 2011 20:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Pff, Guidetti staat al op 65k.
Ik geef niets aan Afrika want bodemloze putquote:
Neymar de gewonen vond ik niet zo, de IFquote:Op woensdag 21 december 2011 20:15 schreef Pino0 het volgende:
[ afbeelding ]
Is Neymar het waard? Nilmar vind ik niet zo boeiend en Wallyson is een baas maar zijn dribbeling is niet goed genoeg voor mij, speelt hem teveel voor zich uit
Ach, woensdag ofzo zal hij 40K wel zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
IF Guidetti gaat snel omhoog. 80k nu al. 82k laatste bid. Pff...
let the hate beginquote:Op woensdag 21 december 2011 20:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Neymar de gewonen vond ik niet zo, de IFdie is echt heldig.
Ik ga een uber sweaty team maken
Bent - Agbonlahor
Sturridge
Essien - Fletcher
Clichy - Luiz - Toure - Andere pace verdediger - Walker
Random keeper
In mijn Formatiequote:Op woensdag 21 december 2011 20:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Lol, 4-0 na 20 minuten, ragequit tegenstander, 6 spelers een 10.
Volgende Guidetti staat erop.
Denk ik ook ja..wellicht iets duurder omdat veel mensen SweSilvers hebben.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ach, woensdag ofzo zal hij 40K wel zijn.
tijd voor een IF Bieberquote:Op woensdag 21 december 2011 20:44 schreef Dudeweiser het volgende:
Bieber heeft gescoord tegen SC Heerenveen!jammer dat Heerenveen zelf elf keer scoorde...
![]()
![]()
Kompanyquote:Op woensdag 21 december 2011 20:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bent - Agbonlahor
Sturridge
Essien - Fletcher
Random keeper
Sowieso Hart op doel dan. Echte sweaty's hebben Sturridge in de spits..Agbonlahor kom ik niet eens zo vaak tegen. Op 10 kan je dan Wellbeck nog kwijtquote:Op woensdag 21 december 2011 20:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bent - Agbonlahor
Sturridge
Essien - Fletcher
Random keeper
Agbonlahor heeft veel meer PACE!!!quote:Op woensdag 21 december 2011 20:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sowieso Hart op doel dan. Echte sweaty's hebben Sturridge in de spits..Agbonlahor kom ik niet eens zo vaak tegen. Op 10 kan je dan Wellbeck nog kwijt
Zet Wallcot RWBquote:Op woensdag 21 december 2011 20:56 schreef vandermar het volgende:
Kan ook Sturridge om CM Hernandez CM Walcott spits, Agbonlahor spits en Bent op 10
Ultra defensive en op de counter
Ken zijn cardweight niet, maar hij lijkt veel minder zeldzaam dan bijv Dost te zijn iddquote:Op woensdag 21 december 2011 21:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Staan inmiddels al drie Guidetti's op, hoop dat het de prijs wat gaat drukken.
Maar waarom wil je dit team maken dan? Omdat je stiekem ook gewoon graag met deze mannen wil spelen of wat? Beetje zonde van de coins anders..zeker als je er daadwerkelijk geld in stopt.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Agbonlahor heeft veel meer PACE!!!
Maar ok, dan Kompany en Hart nog.
Op de bank Wallcott, Gervinho en nog meer pace broeders. Zo eerst maar even van mijn verse Stufi 1000 Microsoft points kopenaangezien ik geen sinterklaas had dit jaar
Nou koop ik bijna nooit pakjes van echt geldquote:Op woensdag 21 december 2011 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar waarom wil je dit team maken dan? Omdat je stiekem ook gewoon graag met deze mannen wil spelen of wat? Beetje zonde van de coins anders..zeker als je er daadwerkelijk geld in stopt.
Ik weet het nietquote:
kuthooligansquote:Op woensdag 21 december 2011 21:27 schreef Kamikazie het volgende:
Wat de fuck gebeurde er bij ajax? Echt leuk publiek!
Het zijn de regels. Maar die regels slaan nergens op blijkt maar weer.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:38 schreef vandermar het volgende:
En dan echt Nijhuis die rood trektwat een seniel. Hij kan de situatie totaal niet inschatten. Verbeek doet het juiste, van het veld stappen.
daar ben ik ook bang voor, door een zo'n teringmongoolquote:Op woensdag 21 december 2011 21:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Het zijn de regels. Maar die regels slaan nergens op blijkt maar weer.
Voortaan dus 1 iemand het veld opsturen die spelers aanvalt.
Keihard aanpakken dit. Jammer voor Ajax, maar uit de beker.
nee een hooligan trapte Esteban in de rug, Esteban schopt drie keer terug en krijgt rood. Verbeek haalt alle spelers van het veld en klaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:48 schreef DutchSL het volgende:
Huh, wat is er gebeurd dan?
Een Ajacied viel iemand van AZ aan?
als die kaart niet wordt geseponeerd is de wereld echt totaal verneukt.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:50 schreef vandermar het volgende:
Noodweer of noodweerexces. Esteban kan zich daarop beroependan moet als het goed is die rooie kaart kwijt gescholden worden.
Sowieso niet geseponeerd. gewoon helemaal volgens de regels.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als die kaart niet wordt geseponeerd is de wereld echt totaal verneukt.
Dat is gewoon epicquote:Op woensdag 21 december 2011 21:53 schreef Tim86 het volgende:
Nou ziet die rolstoelhooligan van FC Oss er ineens niet zo slecht uit he
En daarom moet het wel gebeuren dat Ajax eruit getrapt wordt. Dan zullen anderen hopelijk 2* nadenken voordat ze zoiets doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:53 schreef Tobi-wan het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)teban-tegen-Ajax.htm
Daar staat het ook al. Wel echt te bizar, zo makkelijk is het niet om daar op het veld te komen.
Als Ajax nu eruit wordt getrapt.... Je zal die ajax "supporter" maar zijn, daar maak je geen vrienden mee.
daar heb je ook weer een punt.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sowieso niet geseponeerd. gewoon helemaal volgens de regels.
Dat de regels belachelijk zijn is weer iets anders, maar die kan je nu niet aanpassen met terugwerkende kracht.
Ik vind dat het alleen moet blijven bij een uitsluiting van de KNVB beker. Ajax kan er niet veel aan doen, maar je moet wel zorgen dat mensen dit niet zo snel weer gaan doen. Als Ajax alleen een geldboete krijgt zal het vaker gaan gebeuren (en niet alleen bij ajax)quote:Op woensdag 21 december 2011 21:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daar heb je ook weer een punt.
Ik ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken, vast niet goed voor Ajax
Ja daar zijn we vanavond ik Heerenveen toch maar goed vanaf gekomen, ik zat de hele tijd nerveus om me heen te kijken of ik m zag die psycho.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:53 schreef Tim86 het volgende:
Nou ziet die rolstoelhooligan van FC Oss er ineens niet zo slecht uit he
Zonder die rode kaart hadden wij gewoon van jullie gewonnen uiteraardquote:Op woensdag 21 december 2011 21:55 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja daar zijn we vanavond ik Heerenveen toch maar goed vanaf gekomen, ik zat de hele tijd nerveus om me heen te kijken of ik m zag die psycho.
Of je bent juist AZ'er en gaat zo Ajax een oor aan naaien door je voor te doen als Ajaciedquote:Op woensdag 21 december 2011 21:54 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
En daarom moet het wel gebeuren dat Ajax eruit getrapt wordt. Dan zullen anderen hopelijk 2* nadenken voordat ze zoiets doen.
Als dat niet gebeurd kan je standaard spelers op het veld gaan aanvallen.
Ik denk dat zulke dingen wel te achterhalen zijnquote:Op woensdag 21 december 2011 21:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Of je bent juist AZ'er en gaat zo Ajax een oor aan naaien door je voor te doen als Ajacied
In Engeland gebeuren anders ook dingen met mensen die het veld oprennen. Al zouden er in NL ook meer incidenten zijn als we Engelse stadions hadden.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:54 schreef Tobi-wan het volgende:
Jammer dat het voetbalvolk in Nederland geen manieren heeft. In Engeland hebben ze ook genoeg gezeik gehad maar daar kunnen ze gewoon naast het veld zitten.
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:01 schreef Pino0 het volgende:
Hopen dat Ajax eruit gaat, vieze succes supporters
quote:Op woensdag 21 december 2011 22:01 schreef Pino0 het volgende:
Hopen dat Ajax eruit gaat, vieze succes supporters
Die van 80 is ook een herverkoper. Die van 85 zelfs 3e hands al.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:08 schreef Tim86 het volgende:
Gingen er net al 2 voor iets meer dan 40K
Meest terechte ragequit ooit.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:13 schreef Tim86 het volgende:
Niemand die het grappig vond dat Verbeek een statement zei te maken terwijl het gewoon een ragequit was trouwens?
haha +1quote:Op woensdag 21 december 2011 22:13 schreef Tim86 het volgende:
Niemand die het grappig vond dat Verbeek een statement zei te maken terwijl het gewoon een ragequit was trouwens?
Is Verbeek stiekem Fokker?quote:Op woensdag 21 december 2011 22:13 schreef Tim86 het volgende:
Ik denk dat hij een betere CM is dan een CF eigenlijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:37 schreef Spierpijn888 het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#dZpzEVlZbcijp
IF Aimar mag natuurlijk niet missen.
Wat zeggen jullie, zal ik hem op CM zetten?
Of als CF, waar ik nu Saviola/Callejon heb?
Hoe je gebruik je hem? Als je je CF voornamelijk gebruikt om je spitsen in stelling te brengen is Aimar daar miss. wel goed met zijn passing stats. Als je vaak met hem moet afmaken dan misschien beter CM.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:37 schreef Spierpijn888 het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#dZpzEVlZbcijp
IF Aimar mag natuurlijk niet missen.
Wat zeggen jullie, zal ik hem op CM zetten?
Of als CF, waar ik nu Saviola/Callejon heb?
Zeg dat je speler zich niet veilig voelen en quit.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een ongelofelijke kklijer dit. Gaat ook nog alle filmpjes na de wedstrijd bekijken.![]()
![]()
Met z'n tering 5 at the back pacehoerenopstelling.
neen.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:49 schreef vandermar het volgende:
Haha, epic shit in KNVB bekertopic
Heb dat modem ook gehad met KPN, dramatische matchmaking en nog wel meer dingetjes.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:17 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Is Verbeek stiekem Fokker?
Heb nu btw continu een laggy kutverbinding in Fifa en downloads gaan kuuuuuuut. Thx KPN met je hoere Experiabox
Welquote:
Met de oude had ik nergens last van hoor, en gisteren ging het ook prima. Maar nuquote:Op woensdag 21 december 2011 22:58 schreef laucas het volgende:
[..]
Heb dat modem ook gehad met KPN, dramatische matchmaking en nog wel meer dingetjes.
het is vast een 19 jarige ajaciedquote:Op woensdag 21 december 2011 22:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een ongelofelijke kklijer dit. Gaat ook nog alle filmpjes na de wedstrijd bekijken.![]()
![]()
Met z'n tering 5 at the back pacehoerenopstelling.
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:02 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
het is vast een 19 jarige ajacied
Waarom dan direct die aversie tegen de club en niet alleen de supporters?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:06 schreef Toefjes het volgende:
Echt, ik zat voor de TV, en ik zat te roepen "wegwezen, wegwezen" en zag verbeek de gebaren maken die ik zei. Wat een fucked up wedstrijd. Die kut mongolen die een half uur later nog aan het feestvieren waren in hun vak.
Ik hoop echt dat Ajax uitgesloten wordt. Ik heb jarenlang een milde aversie tegen Ajax gehad, maar lachende ajax "supporters" terwijl Ajax hun ereronde aan het doen was... Kutclub. Heb heel veel met kanker gescholden hier, en ben nog steeds over de kook.
Gert Jan Verbeek een contract voor het leven, en ga een AZ shirt bestellen met Esteban, want hij heeft er mooi 1 geschopt
Omdat de grijns van Vertongen en de reactie van Jansen en de financieel directeur Slop (wat een naam... ) ook mn bloed deed koken.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Waarom dan direct die aversie tegen de club en niet alleen de supporters?
Ajax zal ook zwaar de lul zijn, die worden er gewoon uitgetrapt nu.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Omdat de grijns van Vertongen en de reactie van Jansen en de financieel directeur Slop (wat een naam... ) ook mn bloed deed koken.
De reactie van de Boer was wel zwaar Okee trouwens
Maar laten we wel zijn. Als Feyenoord dit zou overkomen zouden ze echt zwaar, zwaar de lul zijn
Of AZ. Als je dit in een Europese wedstrijd doet krijg je echt zware problemen met de UEFA.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ajax zal ook zwaar de lul zijn, die worden er gewoon uitgetrapt nu.
Ik denk dat 1-0 de uitslag wordt, omdat AZ er vrijwillig uitgestapt is. Ajax heeft een aparte statusquote:Op woensdag 21 december 2011 23:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ajax zal ook zwaar de lul zijn, die worden er gewoon uitgetrapt nu.
waarom zou AZ de lul zijn? Of zouden er toch consequenties aan vast zitten dat ze zomaar van het veld liepen?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Of AZ. Als je dit in een Europese wedstrijd doet krijg je echt zware problemen met de UEFA.
Volgende week krijg je Thiago Silvaquote:Op woensdag 21 december 2011 23:11 schreef DutchSL het volgende:
EA is mij aan het trollen, ik open twee pakjes.. 1e pakje bevat Busquets en 2e pakje Klose.. twee gasten die net IF zijn geweest
Bijna niet te voorspellen idd..1 vd 2 moet er uit worden getrapt zou je zeggen, maar wie is echt lastig. AZ lijkt de meest logische keus om uit het toernooi te worden gezet, hoe bizar dat ook zou zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Of AZ. Als je dit in een Europese wedstrijd doet krijg je echt zware problemen met de UEFA.
Dat ja. 1 supporter op het veld is al zo vaak voorgekomen..meestal is het alleen onschuldig..dat levert normaliter geen uitsluiting op, zeker niet als Ajax kan aantonen dat de beveiliging verder fatsoenlijk geregeld was.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom zou AZ de lul zijn? Of zouden er toch consequenties aan vast zitten dat ze zomaar van het veld liepen?
Als dit gedrag beloond wordt zijn de rapen gaar. Dan zijn er vast wel gekken die zich op willen offeren "in het belang van de club"quote:Op woensdag 21 december 2011 23:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bijna niet te voorspellen idd..1 vd 2 moet er uit worden getrapt zou je zeggen, maar wie is echt lastig. AZ lijkt de meest logische keus om uit het toernooi te worden gezet, hoe bizar dat ook zou zijn.
Bij de UEFA is het in elk geval zo dat je voor jaren uitgesloten kan worden van Europees voetbal als je weigert een wedstrijd (uit) te spelen in een Europese wedstrijd.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom zou AZ de lul zijn? Of zouden er toch consequenties aan vast zitten dat ze zomaar van het veld liepen?
Omdat hij een hekel had aan die keeper, dat was zij eigen verklaring schijnbaarquote:Op woensdag 21 december 2011 23:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als dit gedrag beloond wordt zijn de rapen gaar. Dan zijn er vast wel gekken die zich op willen offeren "in het belang van de club"
Maar in godsnaam, waarom bij een voorsprong??
Haha elke keer als ik die Esteban zie van een afstandje denk ik dat AZ Waterman op goal heeftquote:Op woensdag 21 december 2011 23:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat hij een hekel had aan die keeper, dat was zij eigen verklaring schijnbaar
Het was zo'n kneuzige doorgesnoven mongool dat hij waarschijnlijk nog dacht dat Romero nog op doel stond ook
Dacht dat ik de enige was.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:24 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Haha elke keer als ik die Esteban zie van een afstandje denk ik dat AZ Waterman op goal heeft
Tja, een hekel aan Esteban, als er een onopvallende keeper is... Maar dat zal die wel van te voren verzonnen hebben, want de wedstrijd op zn kop zetten met als oogmerk Ajax een walk over te geven zal de rechter wat minder leuk vinden. Heb gelezen dat Esteban aangifte gedaan heeft dus ja, we gaan het wel zien hoe het afloopt.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat hij een hekel had aan die keeper, dat was zij eigen verklaring schijnbaar
Het was zo'n kneuzige doorgesnoven mongool dat hij waarschijnlijk nog dacht dat Romero nog op doel stond ook
Vond het maar een brak ding. Misschien heeft ie een kleine upgrade gekregen.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:01 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Met de oude had ik nergens last van hoor, en gisteren ging het ook prima. Maar nu
Die dronkelap heeft ook aangifte gedaan voor mishandeling héquote:Op woensdag 21 december 2011 23:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, een hekel aan Esteban, als er een onopvallende keeper is... Maar dat zal die wel van te voren verzonnen hebben, want de wedstrijd op zn kop zetten met als oogmerk Ajax een walk over te geven zal de rechter wat minder leuk vinden. Heb gelezen dat Esteban aangifte gedaan heeft dus ja, we gaan het wel zien hoe het afloopt.
Ik ga nu denk ik maar even een engels of duits kereltje vernederen om af te reageren
Ik heb een keer gehad dat een speler op de lijn een bal voor de voeten van mijn spits kopte, terwijl de keeper hem gewoon had gehad. Alle herhalingen gekeken natuurlijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
En nog steeds zijn er eikels die een speler op de lijn zetten bij vrije trap.
Je zwetende team?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:36 schreef vandermar het volgende:
Ok, ik heb Wright Philips, Agbonlahor, Walcott en Johnson al voor mijn sweaty team
Ik zal zo even screentje plaatsenquote:
Kompany?quote:Op woensdag 21 december 2011 23:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zal zo even screentje plaatsenIemand een vervanger voor Luiz? Hij zit al in Brazil team
Kompany, Touré en? Iemand met 70+ pacequote:
Skrtel, Djourou, Koscielneyquote:Op woensdag 21 december 2011 23:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kompany, Touré en? Iemand met 70+ pace
Je weet niet wat sweaty is mbt FIFA?quote:
Neequote:Op woensdag 21 december 2011 23:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je weet niet wat sweaty is mbt FIFA?
ja zet dan Bent in de spits, die kan tenminste nog ietsquote:Op woensdag 21 december 2011 23:59 schreef vandermar het volgende:
Johnson - Agbo - WAlcott
Milner - Ramsey
Enrique - Kompany - Skrtel - Toure - Johnsson
Hart
Die heeft geen 90+ pacequote:Op donderdag 22 december 2011 00:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja zet dan Bent in de spits, die kan tenminste nog iets
quote:Op woensdag 21 december 2011 23:59 schreef vandermar het volgende:
Johnson - Agbo - WAlcott
Milner - Ramsey
Hart
Ekte ekte Sweaty's spelen met 2 strikers..dan kan je pingpongen tussen de striker met 1-2tjes en dan diep sturenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:59 schreef vandermar het volgende:
Johnson - Agbo - WAlcott
Milner - Ramsey
Hart
Ik snap dat echt niet..ik heb NOOIT lag als de verbinding gewoon groen is..check jij dat nooit? Snap echt niet hoe dat anders kan (behalve als mensen hem bewust aanzetten als ze voor staan ofzoquote:
Haal Anelka, die is echt geweldig in die formatiequote:Op donderdag 22 december 2011 00:04 schreef vandermar het volgende:
Ik zal Sturridge en Bent nog kopen voor de 5-2-1-2 formatie
Ik check 't wel maar denk dat het dan haperende gasten zijn, en ik druk best snel op OK.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet..ik heb NOOIT lag als de verbinding gewoon groen is..check jij dat nooit? Snap echt niet hoe dat anders kan (behalve als mensen hem bewust aanzetten als ze voor staan ofzo)
Ik moet weer even sparenquote:Op donderdag 22 december 2011 00:06 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Haal Anelka, die is echt geweldig in die formatie
Ik heb ook een lolBPL team in die formatie:
Bent - Anelka
Taarabt
Milner - Wilshere
Cole - alex - luiz - Ivanovic - Bosingwa
Cech
ik heb helemaal nooit lag...quote:Op donderdag 22 december 2011 00:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet..ik heb NOOIT lag als de verbinding gewoon groen is..check jij dat nooit? Snap echt niet hoe dat anders kan (behalve als mensen hem bewust aanzetten als ze voor staan ofzo)
Hij is toch niet zo snel, gewoon op tijd starten en er is niets aan de hand joh. En minder fokken tijdens de wedstrijd is ook beter voor je concentratie, maar dat heb ik al heel vaak gezegdquote:Op donderdag 22 december 2011 00:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
EN alles weer L1+pass op Ibra.![]()
Als er iemand bij me aanwezig is tijdens een wedstijd is al funest voor 30% van mn concentratie. Laat staan iets anders doen zoals fokken...quote:Op donderdag 22 december 2011 00:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is toch niet zo snel, gewoon op tijd starten en er is niets aan de hand joh. En minder fokken tijdens de wedstrijd is ook beter voor je concentratie, maar dat heb ik al heel vaak gezegd
Sta al 3-0 achter, 3 schoten van die naab.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is toch niet zo snel, gewoon op tijd starten en er is niets aan de hand joh. En minder fokken tijdens de wedstrijd is ook beter voor je concentratie, maar dat heb ik al heel vaak gezegd
nou, leuk zegquote:
en nog een keer quitquote:Op donderdag 22 december 2011 00:18 schreef OmniRocket het volgende:
1 wedstrijd verwijderd van degradatie... 1 punt nog steeds nodig... weer beter, behalve in afmaken.
ben wel benieuwd hoe divisie 2 nu is als je degradeert.
1-0 in 3e minuut.. en tegenstander natuurlijk gelijk weg
fijn als hij geen loss krijgt, maar geef mij iig de punten!
Morgen potje?quote:
Dubbele cut backsquote:Op donderdag 22 december 2011 00:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Morgen potje?
Behold, here comes sweatyness haha
quote:
gooi de bank vol met low rated bronzes!quote:Op donderdag 22 december 2011 00:28 schreef vandermar het volgende:
[..]4,5 star rated is het team ook nog
. Ik ga echt zo smerige mogelijk etm dit team spelen
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gooi de bank vol met low rated bronzes!![]()
En zo inspireer jij morgen weer twee mensen om ook zon team te maken, en zij op hun beurt ook weer twee etc. etc.quote:
Ja is goed, daarna ben ik een week niet op de xbox te vindenquote:Op donderdag 22 december 2011 00:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Morgen potje?
Behold, here comes sweatyness haha
Mijn eerste potje van de avond was ook zo. Verlies ik 2-1 terwijl ik stukken beter was en veel veel meer schoten op doel had.quote:Op donderdag 22 december 2011 00:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Laatste drie wedstrijden waren absolute bagger, pure stront. Helemaal niks lukt meer.Echt bizar dit, kutscripts. Tegenstander 3 schoten 2 goals, ik 13 en 1 goal.
Wedstrijden hiervoor schoot ik bijna 80% van mijn schoten gewoon in.
Wat een kutzooi.
Nouja ik vermaak me ondertussen wel weer met Gamberiniquote:Op donderdag 22 december 2011 02:02 schreef Tim86 het volgende:
Die IF versie is voor de meeste mensen toch onbetaalbaar. Kans is groter dat de prijs deze week iets omhoog gaat omdat er geen nieuwe NIFs op de markt komen. Daarna zal hij sowieso geleidelijk aan zakken, maar hoe lang dat duurt zou ik niet weten.
quote:Op donderdag 22 december 2011 02:19 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Miss toch maar eens kijken of ik zoiets kan/wil maken:
Nani - Torres - Gervinho
Modric - Gerard - Silva
Ashley Cole/ Evra - Luiz - Kompany/ Vermaelen - Richards
Cech
Dost zal duurder en duurder gaan worden. Guidetti geen interessante IF helaas. Finishing en penaltys hadden hoog in de 90 moeten zijn. Gisteren had ik toevallig een roulette met Cabral, was echt leukquote:Op donderdag 22 december 2011 09:07 schreef GuRBuH het volgende:
Echt jammer dat Dost geen 3* heeft, ik ben zo gewend er af en toe een roulette tegenaan te gooien. Nou ja, dan maar stepovers doen
Voornamelijk penalties slaat nergens op idd.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dost zal duurder en duurder gaan worden. Guidetti geen interessante IF helaas. Finishing en penaltys hadden hoog in de 90 moeten zijn. Gisteren had ik toevallig een roulette met Cabral, was echt leukMisschien toch maar oefenen op skill moves dan
Ik heb het bronzen toernooi gisteren gewonnen met mijn bronzes en later met mijn BraSilvers het zilveren toernooi. Met mijn bronzes ging het goed, bijna niks weggegeven en ik ben nooit echt in de problemen geweest.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:23 schreef DutchSL het volgende:
Gisternacht voor het eerst een silver én een bronze toernooi gewonnen.
Mooi team, mijn tip: verkoop Schweinsteiger nu hij nog veel waard is, en zet er tijdelijk de goedkope Luiz Gustavo neer (sterker nog, die vind ik sowieso fijner spelen, hij kan alleen niet schieten) of IF Bender, maar daar heb ik geen ervaring mee.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:23 schreef Toefjes het volgende:
Zo, het team is af, alleen nog wat versterking voor de breedte halen, en als er IF's bij komen is er nog budgetbewust voor een IF team gegaan, omdat ik verwacht dat als de kaartstroom op gang komt op 2e kerstdag, mensen van de opbrengsten IF's willen kopen, en die in waarde zullen stijgen.
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#dBqPlkJcbciw2
Ja, Schweinsteiger heeft geen lang leven bij mij inderdaad, tenminste, deze. Er komt na kerst hopelijk 1tje voor 25K ofzoquote:Op donderdag 22 december 2011 10:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mooi team, mijn tip: verkoop Schweinsteiger nu hij nog veel waard is, en zet er tijdelijk de goedkope Luiz Gustavo neer (sterker nog, die vind ik sowieso fijner spelen, hij kan alleen niet schieten) of IF Bender, maar daar heb ik geen ervaring mee.
edit. of Khedira, die heb je al zie ik
Kon vanochtend contracten oppikken vor 400 a 450 BIN....quote:Op donderdag 22 december 2011 11:17 schreef Pino0 het volgende:
Hopen dat mijn shiny contracten snel verkopen want dan ga ik sparen voor een Neymar
Ai... dan moet ik toch maar even wachten en elk uurtje listen en hopen dat ze langzamer hand verkopen.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kon vanochtend contracten oppikken vor 400 a 450 BIN....
Heiligschennis!quote:Op donderdag 22 december 2011 10:23 schreef Toefjes het volgende:
Zo, het team is af, alleen nog wat versterking voor de breedte halen, en als er IF's bij komen is er nog budgetbewust voor een IF team gegaan, omdat ik verwacht dat als de kaartstroom op gang komt op 2e kerstdag, mensen van de opbrengsten IF's willen kopen, en die in waarde zullen stijgen.
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#dBqPlkJcbciw2
Nee, Morgen ook nog kerstontbijt op school!quote:
Is goed, heb wel een sterker team dan omni.. Maar ja, die hield je op 0-0 terwijl ik er van verloorquote:Op donderdag 22 december 2011 11:59 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ai... dan moet ik toch maar even wachten en elk uurtje listen en hopen dat ze langzamer hand verkopen.
Wil je zo een potje tegen mij? Ik verlies weer alles maar besef dat het zinloos is om boos te worden, met verdedigen pingelen ze net zolang dat ik niet durf te happen want als ik verkeerd hap komen ze er sowieso door... ik creeer zelf te weinig mogelijkheden helaas ook...
Ik ga eerst even schoonmaken, wil je daarna een kansje wagen?
Jij misschien, ik ga vanavond om twee uur wegquote:Op donderdag 22 december 2011 12:13 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee, Morgen ook nog kerstontbijt op school!
Wat is je tactiek? 1-2 tussen de spitsen, hoge lob erover en dan breed leggen?quote:Op donderdag 22 december 2011 12:42 schreef vandermar het volgende:
Eerste potje met sweaty's 2-0 winst2 sweaty cut backs lol en alle replays kijken en ssssssh juichen
. Ik vond het nog best moeilijk om sweaty te spelen.
EN ik open een pakje en wie komt er uit? DA FOREHEADMORE PACE
Dat kan ik helaas nietquote:Op donderdag 22 december 2011 12:44 schreef laucas het volgende:
[..]
Wat is je tactiek? 1-2 tussen de spitsen, hoge lob erover en dan breed leggen?
FOREHEADquote:Op donderdag 22 december 2011 12:42 schreef vandermar het volgende:
Eerste potje met sweaty's 2-0 winst2 sweaty cut backs lol en alle replays kijken en ssssssh juichen
. Ik vond het nog best moeilijk om sweaty te spelen.
EN ik open een pakje en wie komt er uit? DA FOREHEADMORE PACE
Dat is gewoon 5 sterren volgens mijquote:Op donderdag 22 december 2011 12:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat kan ik helaas niethet is meer dat ik met Walcott en Johnson er langs skill en dat Agbo dan afmaakt met een smerige cutback
Ik moest tegen een 4,5 ster duits team. Meneer had IF Gomez, Ozil, IF Poldi, IF Muller.
En ik vond het wel grappig want meneer kon niets tegen mijn 5 mans defence beginnen met Hart op goal
IF Guidetti heeft ook 99 stamina, hebben alle IFs.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:16 schreef Fuszy het volgende:
Dost met als shot power, finishing en stamina 99wtf. Dat Guidetti een iets mindere IF zou zijn, dat snap ik nog wel wegens de 73 -> 74 verschillen. Dit slaat alleen nergens op.
Sommige spelers worden gewoon sneller moe tijdens een wedstrijd? Niet alleen fitnessquote:Op donderdag 22 december 2011 13:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
In FUT is stamina gewoon de fitness, dus dat is anders dan bij H2H. Maar goed, ik ben weer bezig met bronze packs openen, hopen op die IF.
Die heb ik nog voor de helft.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:21 schreef DutchSL het volgende:
Daarom is het ook handig als je meerdere teams hebt (buiten dat het leuker/afwisselender is), heb je je bronzen team al verpatst?
Haha, ja, moest denken aan een zaalvoetbal toernooi. Speelden we met Feyenoord shirts, en hadden ons ingeschreven onder de naam FC Utrechtquote:Op donderdag 22 december 2011 13:07 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Een team vol duitsers "Holland" noemen
Wil je nog een rondje Klaas? Btw, hoe krijg je in 1x zoveel spelers voorin? En bij het eerste goal hield ik 0 in en toen ging hij automatisch slidenquote:Op donderdag 22 december 2011 13:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ja, moest denken aan een zaalvoetbal toernooi. Speelden we met Feyenoord shirts, en hadden ons ingeschreven onder de naam FC UtrechtHou wel van dat soort humor
Ehhh geen idee? Gaat volgens mij automatisch. Moet zo douchen en op naar de zaak helaas. Ging lekker vanochtend/vanmiddag. 6 wedstrijden, 6 keer winst. Je doet het wel super voor iemadn die Fifa net in huis heeftquote:Op donderdag 22 december 2011 13:23 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Wil je nog een rondje Klaas? Btw, hoe krijg je in 1x zoveel spelers voorin? En bij het eerste goal hield ik 0 in en toen ging hij automatisch slidenECht fokt up
Alle spelers op de bank en je reserves zijn weer opgeladen tot 99.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:22 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Die heb ik nog voor de helft.
Maar als je met een ander team speelt dan staat je andere team voor 1 wedstrijd buitenspel en is iedereen weer 99 fitness ?:o Ik dacht dat dat alleen voor 1 squad gold.
Rijke stinkerd!quote:Op donderdag 22 december 2011 13:30 schreef Toefjes het volgende:
IF Klose is zn basisplek alweer kwijt aan Gomez. IF Klose ligt mij voor geen meter. 3 wedstrijden, 0 goals. Gomez na 13 minuten 1 goal. SIF Podolski is
Werk wat ik niet op een forum mag zeggenquote:Op donderdag 22 december 2011 13:31 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Rijke stinkerd!
Wat voor werk doe je op 'de zaak'?
Ja inderdaad, heb de NIF als CF voor als Podolski moe of geblesseerd is. En die speelt al geweldig. En m neerzetten met 7 chem.. Dan wacht ik wel op een markt crash en pak ik Robben. Dan ben ik onoverwinnelijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:32 schreef DutchSL het volgende:
Het is jammer dat IF Muller een RM is, want dat lijkt mij een erg fijne voor een 4-2-3-1 systeem.
FBI?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Werk wat ik niet op een forum mag zeggen
Klinkt spannend.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Stiekem een lui ambtenaartje?quote:Op donderdag 22 december 2011 13:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha dit maakt het gewoon nog interessanterquote:
Je weet dat dat CDM's zijn hequote:Op donderdag 22 december 2011 14:00 schreef Toefjes het volgende:
Ik kan natuurlijk wel RM IF Muller als CM gebruikenheb ik een echt pacebeest op het middenveld. Kan dan natuurlijk niet samen met SIF Naldo, maar goed voor het roulatie systeem. Denk dat ik dat eens ga doen. Doe ik uit de opbrengst van IF Klose, want die staat op de tradepile.
Def 58 en hea 73 is wel wat karig inderdaadquote:Op donderdag 22 december 2011 14:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je weet dat dat CDM's zijn heVind ik toch wat ver gaan voor IF Muller.
Inderaad, een nuttige kracht, ga ik vanavond eens bij de selectie voegenquote:Op donderdag 22 december 2011 14:06 schreef DutchSL het volgende:
Gewoon Luiz Gustavo, 75 pace en defensief beest en offensief ook niet onaardig.
Kopehhhh?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:17 schreef Pino0 het volgende:
Hopen dat mijn shiny contracten snel verkopen want dan ga ik sparen voor een Neymar
Geef maar aan mij voor 3500, PS3 ?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:24 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik krijg 4-4-1-1 Higuaín maar niet verkocht, zelfs niet met een BIN van 3500
Nee, X360. Begrijp er niets van, laagste BIN die ik zie is 5000.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Geef maar aan mij voor 3500, PS3 ?
De laagste is bij mij 3200. Echt ongelooflijk hoe laag dat is voor een 85 rated speler. Vorig jaar was Higuain meer dan 20k waard rond deze tijd volgens mij.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:27 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Nee, X360. Begrijp er niets van, laagste BIN die ik zie is 5000.
ultimatedb.nlquote:Op donderdag 22 december 2011 16:00 schreef zerokil het volgende:
Waar kan je de full players stats vinden?
http://www.ultimatedb.nl. En de IFs hier.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:00 schreef zerokil het volgende:
Waar kan je de full players stats vinden?
zo ken ik je weerquote:Op donderdag 22 december 2011 16:16 schreef Pino0 het volgende:
ik heb gvd sinds gister NIKS MEER GEWONNEN
helemaal leip van deze troep
waarom fixt ea zijn fucking spellen niet gewoon?
en ik ben nog te dom om het te kopen ook
godverdomme wat een drama weer
heb ik eindelijk een beetje goed team is het weer 3x niks
en kan ik ergens zien of het sneeuwt voordat de wedstrijd begint? want een witte bal op een wit veld werkt natuurlijk voor geen meter en is ook erg onrealistisch
wat een drama zeg godverdomme ik heb het helemaal gehad met dit spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |