Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
[ Bericht 0% gewijzigd door Dudeweiser op 21-12-2011 19:04:04 ]
Oi, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zo visite en met visite Ajax-AZ kijken
Beter is hij niet te duurquote:Op woensdag 21 december 2011 18:59 schreef Fuszy het volgende:
Nog maar 1 minuut en dan komen de Guidetti's binnenvliegen.
Niemand hier kan Omni R. verslaanquote:Op woensdag 21 december 2011 19:09 schreef Pino0 het volgende:
OMNIROCKET
DUTY FUCKING CALLS
ADD ME PLS HAHA ik ga je pakken op fifa
XBox precies hetzelfdequote:Op woensdag 21 december 2011 19:07 schreef el-blanchito het volgende:
heeft iemand op de PS3 nou alle NIF Guidetti's gekocht?
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:10 schreef laucas het volgende:
[..]
Niemand kan hier Omni R. verslaan
Onzinquote:Op woensdag 21 december 2011 19:10 schreef laucas het volgende:
[..]
Niemand hier kan Omni R. verslaan
ja, ik heb je net uitgedaagdquote:Op woensdag 21 december 2011 19:13 schreef Pino0 het volgende:
Maar rocket, wil je dan een potje of niet?
Ps3 start van 25k en staat nu na 5 minuten op 45 dacht ik. Heb zelf al mijn coins aan silver packs gespendeerdquote:
sneeuw was rot ja, was vaak de bal kwijt in het midden.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:39 schreef Pino0 het volgende:
haha ja ik kan het niet zo goed zien helaas, dit potje kan je meer van mij verwachten want het sneeuwt bijna nooit in mijn stadion
jij was veel beter met je erediv team, ik met mijn bra teampje.. ik faal
Ik werd weggespeeld en toen had ik al langer dan eeen maand geoefend. Klasse hoor! Omni is division 1 he Pinoquote:Op woensdag 21 december 2011 19:39 schreef Pino0 het volgende:
haha ja ik kan het niet zo goed zien helaas, dit potje kan je meer van mij verwachten want het sneeuwt bijna nooit in mijn stadion
jij was veel beter met je erediv team, ik met mijn bra teampje.. ik faal
Scoren.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:36 schreef OmniRocket het volgende:
0-0 geworden:
Omni - Pino
Schoten: 20-3
Op doel: 12 -2
Balbezit: 62-38
Volgens ben ik wat vergeten
Goed verdedigd van pino
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Who cares? Kut eens op met je topic kicks.
en jij denkt het recht te hebben om te klagen?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Who cares? Kut eens op met je topic kicks.
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en jij denkt het recht te hebben om te klagen?
vaak je vriendin vingeren, dat wordt je sneller met je vingersquote:Op woensdag 21 december 2011 19:57 schreef Pino0 het volgende:
Tja, kan er niks tegen.
Jij speelt zo compact, ik kan er echt nauwelijks uitkomen, 1x dan en dat was een doelpunt
Wat is je secret?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 december 2011 19:59 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
vaak je vriendin vingeren, dat wordt je sneller met je vingersKlopt, ik speel wel beetje doorzichtig maar mijn spelers komen maar niet mee en opbouwen is ook doorzichtig en riskant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het lastig om te scoren tegen je. Dus dat kreeg je iig goed voor elkaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:01 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Klopt, ik speel wel beetje doorzichtig maar mijn spelers komen maar niet mee en opbouwen is ook doorzichtig en riskant.
Mmm, dat kwam dan voornamelijk door mijn dure defenders denk ik.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:04 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik vond het lastig om te scoren tegen je. Dus dat kreeg je iig goed voor elkaar.
Ik heb maar 32Kquote:Op woensdag 21 december 2011 20:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Pff, Guidetti staat al op 65k.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |