Ja, want dat is echt bijna hetzelfde als iemand live zien.quote:
Mijn grapjes worden de laatste tijd niet door iedereen begrepen. Onlangs na een dubbele dienst op die manier nog paniek veroorzaakt bij collega's van een andere afdelingquote:Op woensdag 21 december 2011 18:49 schreef _aurum_ het volgende:
mijn grapjesfilter is kapot als ik moe ben
Wat is hier mis mee? Oke, die koek is niet heel erg gezond, de rest valt wmb reuze mee. Friet komt uit de oven zonder olie dus is niet vet en in die salade zit bijna een halve kg witlof.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Ewelina waar zijn GVD je voedingsstoffen.
Ik eet altijd volkorenbrood.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik mis fruit en andere groente..
En vermeld anders even hoeveel groente en fruit jullie eten want hou niet van gokken.
Worst, wat voor worst, brood... wat voor brood?
Dat klinkt al een stuk beter..quote:Op woensdag 21 december 2011 19:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik eet altijd volkorenbrood.en er zitten 2 mandarijnen, 1 appel en dan dus bijna een halve kg aan witlof door de salade. Daar is dus je groente en fruit (ik eet altijd een berg salade), karbonade was ook behoorlijk groot en de hoeveelheid friet ongeveer 200 gram.
(en die koek was behoorlijk groot)
Chagrijnig?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat klinkt al een stuk beter..
Sorry dat ik zo overkom hoor
6000 voor het oud barrel
Phew, gelukkig maar. Ach en als 'ie nog zo lief is als toen in dat filmpje is het grotendeels genieten lijkt mequote:
2 prince, 4 bastogne.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:30 schreef uniekhoorn het volgende:
6 wat voor koekjes Sigme?
Hoe is het verder? Vermaak je wat?
6000 voor het oud barrel
heb je 'm een wireless headset kado gedaan voor kerst?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:33 schreef Jagärtrut het volgende:
De duutser speelt battlefield, en ik word helemaal gespannen van al dat geschiet, maar hij vind het ontspannend...
zo vaak zijn we niet samen. Ach, ik vind het wel grappig. Ik stop nu maar m'n oordingen in...quote:Op woensdag 21 december 2011 21:35 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
heb je 'm een wireless headset kado gedaan voor kerst?
Over het algemeen eet ik ook wel 200 gram groente per dag. Hoeveel groente er in de erwtensoep zat weet ik niet, maar ik heb er 2 bakken van gegeten.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:32 schreef _aurum_ het volgende:
Welkom formosus! Probeer ook wat meer groente en fruit te eten
Wel lekker warm.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:34 schreef motorbloempje het volgende:
het tankstation net niet (1km) halen is nooit grappig
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:19 schreef Ml-etje het volgende:
Heb een waslijst aan te nemen supplementen gekregen om mijn lichaam te pleasenik ga alleen bij het lezen al failliet
Die van mij blijft echt keurig terugtellenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Die handige cijfertjes op je dashboard die vertellen hoeveel je nog kunt tot de pomp, zijn stom. Van 800 km terugtellen en dan wanneer je nog een km of 70 kunt (volgens de compu) kapt 'ie met terugtellen en gaat het lampje branden en de terugtellende cijfers veranderen in knipperende streepjes. Als een tank vol is maakt het niet uit of je er 700 of 800 km mee kan rijden, tijd zat om een pomp te vinden. Die laatste kritische meters, dan heb je de informatie nodig.
Doe je knap, aangezien kerst maar uit 2 dagen bestaatquote:
Hendig sjiek!quote:Op donderdag 22 december 2011 08:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die van mij blijft echt keurig terugtellenmogge trouwens!
Ik bedoel nu vrij tot dinsdagquote:Op donderdag 22 december 2011 08:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe je knap, aangezien kerst maar uit 2 dagen bestaat.
Wel lekker, though. Eerste keer dat je vrij bent sinds je deze baan hebt?
^^quote:Op donderdag 22 december 2011 08:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom tanken jullie dan ook niet op tijd?Ik heb nog nooit zonder benzine gestaan.
Meteen naar 't tankstation rennen bij het oranje lampje gaat me iets te verquote:Op donderdag 22 december 2011 08:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom tanken jullie dan ook niet op tijd?Ik heb nog nooit zonder benzine gestaan.
Ik heb ook gewoon een metertje en zodra 'ie de E nadert, ga ik gewoon tankenquote:Op donderdag 22 december 2011 09:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
^^
Ik moet het doen met een analoge teller en zodra ik het rood aantik ga ik echt wel tanken (en vaak nog wel iets eerder, omdat ik op vrijdag de meeste tijd heb om het te doen).
QFT! Van die kleintjes waar je de schil amper van af kunt krijgenquote:Op donderdag 22 december 2011 08:56 schreef MarMar het volgende:
En pak niet de hele grote, kleintjes zijn vaak sappiger en lekkerder.
quote:Op donderdag 22 december 2011 09:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nog nooit zonder benzine gestaan.
Je snapt me welquote:Op donderdag 22 december 2011 09:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij staat overal zonder benzine...
Dat kan ik nog wel proberen. Het ligt ook wel aan het seizoen waarin je de mandarijnen koopt. Nu zijn ze vaak nog wel redelijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 08:56 schreef MarMar het volgende:
@fomosus welkom! Wat die mandarijntjes betreft, probeer eens bij de markt of een groenteboer, dan mag je vaak wel even een mandarijntje proeven. En pak niet de hele grote, kleintjes zijn vaak sappiger en lekkerder.
Wat drink je? Water/thee schrijf ik nooit op ivm nul kcal, maar rest welquote:Op donderdag 22 december 2011 09:37 schreef formosus het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Dat kan ik nog wel proberen. Het ligt ook wel aan het seizoen waarin je de mandarijnen koopt. Nu zijn ze vaak nog wel redelijk.
Mijn planning voor vandaag:
O: 2 boterhammen met filet americain
S: pilates
T: bakje kwark
L: 2 boterhammen met nog onbekend broodbeleg
T: kiwi's
D: gourmet
T: kwark met een banaan
Ik drink water en thee zonder suiker.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:40 schreef MarMar het volgende:
[..]
Wat drink je? Water/thee schrijf ik nooit op ivm nul kcal, maar rest welVerder lijkt het me een prima lijstje, er vanuit gaande dat je niet elke dag gourmet
Ik denk dat de komende week voor iedereen niet de beste week wordtquote:Op donderdag 22 december 2011 09:45 schreef formosus het volgende:
[..]
Ik drink water en thee zonder suiker.
Ik gourmet inderdaad niet elke week, alhoewel de aankomende dagen qua eten wel erg slecht worden. Ik probeer het zo netjes mogelijk te houden, maar ik heb de aankomende week 4 kerstdiners, mijn eigen verjaardag en dan nog oud en nieuw.
Naast preview en invoeren onder aan het venster waar je je post typt, staat eenquote:Op donderdag 22 december 2011 09:46 schreef formosus het volgende:
Waar vind ik eigenlijk de smileys?
Dat ga ik ook zeker doen.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:46 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik denk dat de komende week voor iedereen niet de beste week wordtBeetje genieten is ook belangrijk.
Leuk! Wat kun je eruit slepen?quote:Op donderdag 22 december 2011 09:38 schreef Nallie het volgende:
Ben ik helemaal blij met mn nieuwe baan, komt mijn baas met een tegenvoorstel om me hier te houden... lastig!
Nou ja het is nogal een moeilijke keus. Ik woon in Amsterdam. Nieuwe baan is in Amsterdam, stuk praktischer dan wat ik nu doe, stukje meer salaris (plus/minus 200 meer), leuke organisatie. Nadeel is dat ze tijdelijk contract aanbieden tot augustus met mogelijkheid tot jaar verlenging.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:31 schreef Wolve000 het volgende:
Loveli!
'vis een optie' op je CV zetten?
[/Mo onder Wolve's account]
Lastige keuze! Hoe makkelijk vind je een andere baan als die in Amsterdam niet verlengd wordt?quote:Op donderdag 22 december 2011 10:07 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nou ja het is nogal een moeilijke keus. Ik woon in Amsterdam. Nieuwe baan is in Amsterdam, stuk praktischer dan wat ik nu doe, stukje meer salaris (plus/minus 200 meer), leuke organisatie. Nadeel is dat ze tijdelijk contract aanbieden tot augustus met mogelijkheid tot jaar verlenging.
Mijn baas biedt me nu opleidingsplek aan (ongeveer 700 euro meer), voor 2,5 jaar. Wel praktischer dan wat ik nu doe en op carrieregebied grotere stap (niet persé leuker dan die nieuwe baan, wel 'beter'). Alleen dat is in Alkmaar. Wat betekent dat ik elke dag van om half 7 de deur uit moet en rond 7 uur thuis ben...
Geen flauw idee, maar de jeugdzorgsector is niet echt aan het groeien ofzoquote:Op donderdag 22 december 2011 10:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Lastige keuze! Hoe makkelijk vind je een andere baan als die in Amsterdam niet verlengd wordt?
Wat vervelend. Is het niet tot 1 jan te redden met ontstekingsremmende pijnmedicatie?quote:Op donderdag 22 december 2011 09:51 schreef Perruche het volgende:
Hoi formosus! Gezellig nieuw volluk
Nah mijn kies is gevuld en de andere moet een kroon op maar het doet allemaal nogal pijn, en heb ook een soort ontsteking achtig iets in mijn kaakscharnier wat stug blijft zitten. En ik wil pas in het nieuwe jaar verder laten onderzoeken omdat ik anders te veel moet betalen, vind ik zelf!
Ja voor die 700 moet ik wel elke dag op en neer naar Alkmaar dusquote:Op donderdag 22 december 2011 10:12 schreef Viking84 het volgende:
Nou, ik zou die optie van je baas serieus overwegen, Nallie. Ik weet niet in hoeverre jouw sector crisisgevoelig is, maar op dit moment is baanzekerheid best fijn. Het klinkt niet als een verkeerd aanbod. En je krijgt dus 700 meer per maand en bij je nieuwe baan zou je 200 meer krijgen? En je kunt in Amsterdam blijven? Hmm, hmm.
Ja kloptquote:Op donderdag 22 december 2011 10:13 schreef Viking84 het volgende:
Maar uiteindelijk moet je doen waar je gelukkig van denkt te worden, natuurlijk. Als jij denkt dat het voor je toekomst beter is om iets anders te doen, dan zou ik voor de nieuwe baan gaan, maar als je ook met je huidige baan wel goede kansen hebt en het ook nog best naar je zin hebt ,dan zou ik blijven.
Je oude of 'nieuwe' werkgever? Zijn er nog andere dingen waardoor de keuze makkelijker zou worden? Doelgroep vragen in Alkmaar die je meer aanspreekt, regeling om vrije tijd anders op te nemen... Onderhandelenquote:Op donderdag 22 december 2011 10:13 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja voor die 700 moet ik wel elke dag op en neer naar Alkmaar dusEn de organisatie waar ik nu werk heeft een andere doelgroep, waar ik iets minder mee heb.
Het is jeugdzorg, dus wel lekker aan t bezuinigen daar...
Ik moet het dinsdag laten weten..
De organisatie heeft meerdere vestigingen, zit nu in Haarlem. En zou dus inderdaad nieuwe functie in Alkmaar kunnen doen (niet in t centrum, dus 1uur 45 min met OV). Of hele nieuwe baan in Amsterdam waar ik ook woon.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:15 schreef Viking84 het volgende:
Oh, dat begreep ik even verkeerd. Je werkt nu dus ook in Alkmaar en je nieuwe baan zou in Amsterdam zijn? Maar de nieuwe baan levert 200 euro extra op en blijven bij je huidige baas 700? Oh, dan is het toch een minder makkelijke keuze dan ik dacht.
Hoe bevalt het reizen je nu?
De doelgroep is die van de organisatie, dus dat is lastigquote:Op donderdag 22 december 2011 10:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Je oude of 'nieuwe' werkgever? Zijn er nog andere dingen waardoor de keuze makkelijker zou worden? Doelgroep vragen in Alkmaar die je meer aanspreekt, regeling om vrije tijd anders op te nemen... Onderhandelen
Ja verstandig maalt ook door mn hoofd inderdaad!quote:Op donderdag 22 december 2011 10:30 schreef loveli het volgende:
Vanuit mijn luie stoel lijkt me Alkmaar het verstandigst, als je de lange dagen aankunt.
Ja een auto zou zeker een optie zijn, maar dan moet ik wel eerst verhuizenquote:Op donderdag 22 december 2011 10:36 schreef Phaidra het volgende:
Van de 700 euro extra per maand een leuk autootje aanschaffen? De spits gaat vaak juist de andere kant op.
Thuiswerken kan niet, want het is een opleidingsplek dus ik loop met een ervaren iemand mee in principe. Wellicht is 32 uur een optie...quote:Op donderdag 22 december 2011 10:41 schreef _aurum_ het volgende:
Kan je niet vragen of je ook thuis kan werken bijv. 1 dag in de week (ik kan me voorstellen dat er ook wel wat administratie aan gekoppeld is). Dan kan de pijn ook verlichten.
En vind je die andere doelgroep helemaal niet leuk of heb je er op dit moment niet zoveel mee omdat je er niet zoveel mee te maken hebt?
Ik weet niet of je met OV reist, maar dan kun je er niet echt van uitgaan dat dat je maximale reistijd isquote:Op donderdag 22 december 2011 10:34 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja verstandig maalt ook door mn hoofd inderdaad!
Ik reis dagelijks met OV en dat is gemiddeld inderdaadquote:Op donderdag 22 december 2011 10:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je met OV reist, maar dan kun je er niet echt van uitgaan dat dat je maximale reistijd is.
700 extra loon!quote:Op donderdag 22 december 2011 10:47 schreef Goodbye het volgende:
Even voor mijn beeldvorming: krijg je die 700 euro aan extra loon of vertegenwoordigt dat je opleidingsplek?
Hoezo niet, alle commentaar is welkom hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 10:51 schreef Perruche het volgende:
Oeh lastig nallie! Ik zou tooch voor de baan gaan die je het leukst vindt/ de meeste toekomstperspectief biedt/ waar je het beste gevoel bij hebt.
Hm niet echt handig mijn bijdrage!
^^quote:Op donderdag 22 december 2011 11:03 schreef _aurum_ het volgende:
aan het eind van de dag moet je doen wat je gelukkig maakt, geld zal dat iig niet doen (anders was je niet in die sector gaan werken)
Volgens mij is de baan op zeker juist de baan in Alkmaarquote:Op donderdag 22 december 2011 10:55 schreef conleche het volgende:
Ik zou de baan in Amsterdam nemen. Op zeker. Dat heen en weer gereis word (ben) je zat. Je was niet heel erg gelukkig bij je huidige werkgever. En als je je werk goed doet en waarom zou je niet, krijg je prbly wel een contract voor dat jaar erbij. Ik zou er niet eens aan twijfelen.
Ik sta ook nooit zonder benzine. Ik maak er wel een sport van om op het laatst te tanken, maar dat is altijd goed gegaan nog.
quote:Op donderdag 22 december 2011 10:50 schreef Goodbye het volgende:
Ik zou ook gisteren naar de tandarts gaan om nog even de tarieven van dit jaar mee te pikken. Maar zag het niet echt zitten dat iemand met zijn of haar handen in mijn mond ging zitten.![]()
Ik ben niet zo tevreden (hardhandige tandartsquote:Op donderdag 22 december 2011 11:10 schreef Perruche het volgende:
Blijf gewoon bij mijn eiegn tandarts. Tot nu toe erg tevreden over. Wel net aanvraag gedaan voor een extra dekking voor de verzekering...!
Het gaat mij er niet om dat ik de tarieven voor volgend jaar weet, het ging mij er om om nog voor de tarieven van dit jaar behandeld te worden.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Je kunt toch gewoon om de tarieven vragen? (of bellen).
Ahquote:Op donderdag 22 december 2011 11:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om dat ik de tarieven voor volgend jaar weet, het ging mij er om om nog voor de tarieven van dit jaar behandeld te worden.
Ja daar ben ik bang voor!quote:Op donderdag 22 december 2011 11:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
^^
Ik ben ook bij een werkgever vertrokken omdat de reistijd me gewoon opbrak. Waren nog wel meer redenen, maar je onderschat hoe veel impact dat eigenlijk heeft op je leven.
Oh, zo redeneer ik ook wel hoorquote:Op donderdag 22 december 2011 11:15 schreef Mini. het volgende:
Tjee, dat jullie allemaal zo met die tarieven bezig zijn.Ik wist niet eens dat het ging veranderen. Als het nodig is dan ga ik, en wat het dan kost dat kost het.
Nou, voor 2012 nog niet zo. Ik moet die kroon a 1500 ¤ en ben dan toch door mn max vergoeding heen. Dus ik bid en smeek dat me volgend jaar verder leed wordt bespaard. Zal wel niet.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, zo redeneer ik ook wel hoor. Maar ik kan me voorstellen dat je met gebitsissues wel meer bezig bent met die tarieven
.
bij welke verzekeraar zit je nu?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, voor 2012 nog niet zo. Ik moet die kroon a 1500 ¤ en ben dan toch door mn max vergoeding heen. Dus ik bid en smeek dat me volgend jaar verder leed wordt bespaard. Zal wel niet.
Ja okee, ik heb ook nooit wat dus misschien heb ik makkelijk praten.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, zo redeneer ik ook wel hoor. Maar ik kan me voorstellen dat je met gebitsissues wel meer bezig bent met die tarieven
.
quote:Op donderdag 22 december 2011 11:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij is de baan op zeker juist de baan in Alkmaar.
Ik ga geen tijd meer hebben voor het vergelijken van tarieven. Hoop alleen maar dat mijn tandarts niet al te duur is. Verwacht ik niet, want het is een klein praktijkje etc, maar goed, dat geldt ook voor de dierenarts en die is ook loeiduur. Ik kan niks vergelijken met Friesland
.
Mijn tandarts heeft niet eens een website! Ze zijn ca. 5 jaar geleden pas overgestapt op pc's voor hun administratiequote:Op donderdag 22 december 2011 10:48 schreef Viking84 het volgende:
En ik ben benieuwd naar de tarieven van mijn tandarts. Er ligt een foldertje in de wachtkamer (zet dat even op internet ofzo) en ik zal het vanzelf wel zien als ik er naartoe ga in januari.
Hee, dat ga ik nu dus doen! Heb mn tandartsverzekering en aanvullende pakket er gisteren uitgeknikkerdquote:Op donderdag 22 december 2011 11:28 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb de afgelopen jaren een tandartsverzekering gehad en ik ben echt maar 1 keer naar de tandarts geweest in 3 jaar tijd. Zonde vh geld dus, maar ja, toen had ik nog niet zo veel te besteden, dus neem je niet zo snel risico's. Nu weet je nooit wat er gebeurt, natuurlijk, maar meestal is het verleden wel een goede voorspeller van de toekomst. En anders heb ik pech. En sluit ik het jaar daarop weer een verzekering af.
quote:Op donderdag 22 december 2011 11:32 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mijn tandarts heeft niet eens een website! Ze zijn ca. 5 jaar geleden pas overgestapt op pc's voor hun administratie.
Ja, ik kom er al mijn hele leven en vind het een fijne man. Als hij (vast over niet al te lange tijd) met pensioen gaat, zal ik eens kijken waar ik heenga. Misschien eens in mijn huidige woonplaats kijken of anders bij de ACTA, dat is tegenwoordig op loopafstand van mijn werkquote:Op donderdag 22 december 2011 11:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Omg.
Naja, als 'ie z'n werk maar goed doet.
Ik heb ook nergens last van en ben jarenlang ook niet geweest, toen bleek ik dus alleen wel een waffel vol tandsteen te hebbenquote:Op donderdag 22 december 2011 11:37 schreef conleche het volgende:
Ik ga dus nooit naar de tandarts en prijs me gelukkig dat ik nooit problemen met mijn gebit heb als ik hier soms de ellende lees.
En ik klop mijn knokkels nu ongeveer kapot aan mijn ongeverfde houten tafel.
Of je met af en toe een gaatje en tandsteen verwijderen goedkoper uit bent dan een jaar lang premie betalen, valt nog te bezien hè, voor komend jaarquote:Op donderdag 22 december 2011 11:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hee, dat ga ik nu dus doen! Heb mn tandartsverzekering en aanvullende pakket er gisteren uitgeknikkerdDat aanvullende gebruikte ik sowieso niet en die tandarts, tja... Af en toe gaatjes of tandsteen, maar de kosten daarvan zijn niet gelijk aan een jaar lang extra premie betalen
![]()
Misschien stap ik nog in het geheel over, maar dat moet telefonisch en die telefoon zal wel roodgloeiend staan in deze tijd
Zilveren Kruis. Eennahoogste aanvullend tandarts. Hoogste mocht ik niet omdat ik al meer dan 3 wortelkanaalbehandelingen heb ondergaan.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:22 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
bij welke verzekeraar zit je nu?
quote:Op donderdag 22 december 2011 11:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zilveren Kruis. Eennahoogste aanvullend tandarts. Hoogste mocht ik niet omdat ik al meer dan 3 wortelkanaalbehandelingen heb ondergaan.
Wat?quote:
Maar dat zou je toch moeten zien? Of voelen, als je er met je tong langs gaat? Ik heb wel eens gelezen dat het met je speeksel te maken heeft, of je daar wel of niet gevoelig voor bent.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens last van en ben jarenlang ook niet geweest, toen bleek ik dus alleen wel een waffel vol tandsteen te hebbenSchijnt op de lange termijn wel erg slecht te zijn
Nouja, 'wat' lijkt me duidelijkquote:Op donderdag 22 december 2011 11:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat?De teller staat op 6 geloof ik. Oh, maar 1 kies is al ex, dus 5 dan?
Nouja ik merkte pas echt het verschil toen het verwijderd was, toen voelde het ineens alsof ik enorme gleuven tussen m'n tanden hadquote:Op donderdag 22 december 2011 11:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar dat zou je toch moeten zien? Of voelen, als je er met je tong langs gaat? Ik heb wel eens gelezen dat het met je speeksel te maken heeft, of je daar wel of niet gevoelig voor bent.
Het schijnt voornamelijk in de buurt te zitten bij speekselklieren. Het voelt wel heel glad als het is schoongemaakt.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nouja ik merkte pas echt het verschil toen het verwijderd was, toen voelde het ineens alsof ik enorme gleuven tussen m'n tanden hadHet zit bij mij dus voornamelijk ertussen en aan de bovenrandjes, dat voel je niet zo heel goed. Althans, ik niet
Ik zou ook eigenlijk braver moeten stokeren maar ik vergeet het altijd
In totaal rond 125 euro geloof ik. Ik weet het niet eens precies.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:47 schreef Viking84 het volgende:
Wat betaal je dan per maand, XM?. Zo'n tandartsverzekering lijkt me al gauw 30-50 euro per maand te kosten?
Oh, dat valt op zich nog wel mee!quote:Op donderdag 22 december 2011 11:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
In totaal rond 125 euro geloof ik. Ik weet het niet eens precies.
Dat past bij mij ook niet, maar flossen gaat nét. Hoewel het bij een paar kiezen blijft bloeden, hoe regelmatig ik het ook doe.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik rager!
[ afbeelding ]
Met drie verschillende maten.
Ieks, waar laat je dat?quote:Op donderdag 22 december 2011 12:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik rager!
[ afbeelding ]
Met drie verschillende maten.
Nou, gewoon zo:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Hoe ontopicquote:
Dat klinkt als niet goedquote:
Haha, ik ben er niet uit geknald hoorquote:
Voor zichzelf doen ze het niet. Net als dat je je tanden niet voor de tandarts poetst, maar voor jezelf op je tachtigste.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo tevreden (hardhandige tandarts), maar ik heb ook geen probleemgebit. Heb nergens last van atm en verwacht dat ze in januari alleen maar tandsteen gaat verwijderen en mekkeren dat ik elektrisch moet gaan poetsen, zoals tandartsen altijd doen
. Ik flos wel braaf, dus hopelijk krijg ik daar geen opmerkingen over.
Ga komend jaar wel even tandartsshoppen als de tarieven bekend zijn.
Waarschijnlijk ivm dwang van verzekeraars. Niet electronisch declareren kost minstens 5 euro administratiekosten per rekening.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:32 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mijn tandarts heeft niet eens een website! Ze zijn ca. 5 jaar geleden pas overgestapt op pc's voor hun administratie.
Lekker lijstje Perr! Frietjesquote:Op donderdag 22 december 2011 13:43 schreef Perruche het volgende:
Lijstje:
O: havermout (sojamelk) met kaneel
T: druifjes, koffie met melk
L: zacht bruin bolletje met hamburger, wat salade en frietjes
T: 2 chocolaatjes, peer, appelsap
T: iets te snacken bij kerstviering
D: klein beetje broccoli, omelet met iets.
Uhm neequote:Op donderdag 22 december 2011 14:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
Iets te lekkerben je er al uit?
Oh...! Wel lekker als je er nog iets bij zou willen doen.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:31 schreef Nallie het volgende:
[..]
Uhm nee
Wel weer meer info, de plek in Alkmaar is 24-32 uur, dus niet fulltime en niet 700 eu meer, maar dan iets van 350...
Ik wil gewoon een baanquote:Op donderdag 22 december 2011 14:31 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh...! Wel lekker als je er nog iets bij zou willen doen.
De vraag is dan: zou je dat willen Nallie? Een extra baantje oids?quote:Op donderdag 22 december 2011 14:31 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh...! Wel lekker als je er nog iets bij zou willen doen.
Nou ja ik zou het fijn vinden om me gewoon volledig te focussen op mijn baan! Daarnaast zijn baantjes voor 1 dag ook niet zo makkelijk te vinden volgens mij.quote:Op donderdag 22 december 2011 14:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
De vraag is dan: zou je dat willen Nallie? Een extra baantje oids?![]()
Ik vind het wel spannend voor jouKan me helemaal voorstellen hoe lastig zo'n keuze kan zijn! Maar nog steeds wel tof dat je keus hebt!
En oh joechei, weer een afwijzing"Er hebben kandidaten gesolliciteerd die beter bij het profiel van de functie aansluiten". *ruimt 'lopende sollicitaties'-mapje weer verder op*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
In spoiler wegens lang en zwaar off-topicquote:Op donderdag 22 december 2011 14:41 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nou ja ik zou het fijn vinden om me gewoon volledig te focussen op mijn baan! Daarnaast zijn baantjes voor 1 dag ook niet zo makkelijk te vinden volgens mij.
Hoe is je netwerk Maria? Ik heb tot nu toe al mijn sollicitaties via mijn netwerk geregeld... via via! En wat zoek je ongeveer (evt via PM)? Dan kan ik ook weleens even kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik kan het me zo voorstellen dat je dan liever focust op 1 baan. Maar als je bijv. een carrière als kunstenaar zou ambiëren zou die ene dag prima uitkomen natuurlijk
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
kaboom!quote:Op donderdag 22 december 2011 14:51 schreef Perruche het volgende:
http://www.bbcgoodfood.co(...)d-ricotta-cheesecake
Ga ik maken. morgen ofzo.
Nu bijna 14 weken. Ik pas veel van mijn eigen kleding nog wel, maar niet alles zit meer even lekker. Als dit van esprit ook niet past, heb ik wel een klein probleempje over een paar weken/maandenquote:Op donderdag 22 december 2011 14:49 schreef formosus het volgende:
Leuke jurkjes, Phaidra! Hoe lang ben je zwanger?
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:51 schreef conleche het volgende:
[..]!
Die groene jurk heeft wel zijwaartse hangtieten, zeg!
Ik maak een kleintje en ga hem wel delen met 4 andere mensenquote:Op donderdag 22 december 2011 15:02 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
kaboom!![]()
Nutrition per serving:
484 kcalories, protein 15g, carbohydrate 47g, fat 28 g, saturated fat 15g, fibre 1g, sugar 33g, salt 0.79 g
En een lange trui/gebreide jurk, wijd tuniekje, alternatieven? Broeken zijn het lastigst, verder kun je ook creatief zijn met wat er voor niet-zwangeren hangt. En in de zomer is het weer jurkjestijd.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nu bijna 14 weken. Ik pas veel van mijn eigen kleding nog wel, maar niet alles zit meer even lekker. Als dit van esprit ook niet past, heb ik wel een klein probleempje over een paar weken/maanden.
Ik denk dat hij bij jou mooier staat! Ik vind het gewoon stom dat ze zo'n paspop nemen!quote:Op donderdag 22 december 2011 15:08 schreef Phaidra het volgende:
[..]Komt vast door de sexy zwangerschaps-bh's
Ach hij was 13,95 in de uitverkoop. Niet heel erg als 'ie niet mooi zit.
Ja is ook zo. Maar normaal gesproken heb ik al weinig keus en daarvan zal ook een deel wel afvallen wegens niet meerekken of minder mooi zitten. Het is gewoon een beetje karig als dan óók de zwangerschapskleding niet past. Blaat blaat, het is voor een goed doel zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 22 december 2011 15:10 schreef loveli het volgende:
[..]
En een lange trui/gebreide jurk, wijd tuniekje, alternatieven? Broeken zijn het lastigst, verder kun je ook creatief zijn met wat er voor niet-zwangeren hangt. En in de zomer is het weer jurkjestijd.
quote:Op donderdag 22 december 2011 14:46 schreef Phaidra het volgende:
Awww, Maria2012 wordt vást jouw jaar met awesome job opportunities!
Moblo, beterschap! Paracetamol, stomen en vitamientjes, misschien ben je dan zondag weer een beetje beter.
Net een snelle shop-sessie in de pauze gedaan bij een zwangerschapswinkel en XS valt bij de meeste merken veel te groot. Nu heb ik twee dingetjes op esprit.nl besteld, daar pas ik XS vaak wel aardig... Ben benieuwd hoe ze vallen.
Misschien zit hier iets tussen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
broek, 16 euro
Worry is a misuse of imagination
Dit is uberhaupt de eerste keer dat ik iets online bestelquote:Op donderdag 22 december 2011 15:52 schreef loveli het volgende:
Asos valt vrij kort (voor mij, dus voor jou zou het goed kunnen vallen), zijnaden innemen of een striklint eraan fabrieken kan net die ene maat schelen en geeft nog wat groeiruimte. Terugsturen naar Asos is net zo makkelijk als naar de H&M.
Had de dip liever een weekje later gehad
Nee kende ik nog nietquote:Op donderdag 22 december 2011 16:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Phaidra, ken je Kenzaa?
http://kenzaa.nl/
Speciaal voor venusjes in zakformaat.
Edit: kwaliteit schijnt niet al te briljant te zijn, maar gezien je tijdelijke toename in omvang moet dat niet zo erg zijn.
En lelijk spul! Niks voor jou om dat mooi te vinden.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Phaidra, ken je Kenzaa?
http://kenzaa.nl/
Speciaal voor venusjes in zakformaat.
Edit: kwaliteit schijnt niet al te briljant te zijn, maar gezien je tijdelijke toename in omvang moet dat niet zo erg zijn.
Ik vind het ook niet mooi. Maar ik ben dan ook niet bepaald uitgevoerd in zakformaatquote:Op donderdag 22 december 2011 16:07 schreef conleche het volgende:
[..]
En lelijk spul! Niks voor jou om dat mooi te vinden.
Maar zakformaten willen ´ø´øk iets leuks aan!! (of hoe het misging bij de accents aigues)quote:Op donderdag 22 december 2011 16:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet mooi. Maar ik ben dan ook niet bepaald uitgevoerd in zakformaat.
quote:Op donderdag 22 december 2011 16:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar zakformaten willen óók iets leuks aan!! (of hoe het misging bij de accents aigues)
Mja, maar smaken verschillen. En als er 1 topje of jurkje tussen zit wat wel naar Phaidra's zin is... Ze hóeft er niks te kopen he.quote:Op donderdag 22 december 2011 16:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar zakformaten willen ´ø´øk iets leuks aan!! (of hoe het misging bij de accents aigues)
Dat heb ik zelf gedaan, slimmerik!quote:Op donderdag 22 december 2011 16:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Hee, in jouw quote staat het wel goed.
Fok, nu ook met zelfregulatie.
Dit zijn niet heel duidelijke zinsconstructies. Of ligt het aan mij?quote:Op donderdag 22 december 2011 17:15 schreef Ml-etje het volgende:
Zo en dat was mijn vrije dag
Wel een leuk kado voor de Mr en voor oma reisboeken zodat ze een tripje Spanje kan boeken.
Nu even uithijgen met het eten al in de oven.
en ikquote:Op donderdag 22 december 2011 17:24 schreef Perruche het volgende:
Oh wat lief van Henk, MarMar!!
Co ik heb het ook wel eens bij Ml, dat ik 3x moet lezen voor ik begrijp wat er staat.
Nee, daarom heeft ze haar kerstpakket door een collega naar mij op laten sturen, zo lief!quote:Op donderdag 22 december 2011 17:26 schreef Viking84 het volgende:
Tof van Henk. Is die alweer terug dan?
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 22 december 2011 17:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en ik. Maar hier was op zich niks mis mee
.
Moblo, beterschap! Paracetamol, stomen en vitamientjes, misschien ben je dan zondag weer een beetje beter.
Net een snelle shop-sessie in de pauze gedaan bij een zwangerschapswinkel en XS valt bij de meeste merken veel te groot. Nu heb ik twee dingetjes op esprit.nl besteld, daar pas ik XS vaak wel aardig... Ben benieuwd hoe ze vallen.
Die bovenste vind ik leuk! Hoop voor je dat ze passen - het verbaast me dat je zegt dat XS bij Esprit je vaak aardig past, want zelfs ik verzuip daar vaak in. Ik heb laatst tijdens het shoppen tegen Baardmans geroepen: 'Maar hoe doet Phaidra dit in godsnaam!' Leverde me een heel rare blik op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ken je niet iemand die eea voor je kan innemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die bovenste vind ik leuk! Hoop voor je dat ze passen - het verbaast me dat je zegt dat XS bij Esprit je vaak aardig past, want zelfs ik verzuip daar vaak in. Ik heb laatst tijdens het shoppen tegen Baardmans geroepen: 'Maar hoe doet Phaidra dit in godsnaam!' Leverde me een heel rare blik op.
Oh jammer en geen goede kleermaker in de omgeving oid?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:29 schreef Phaidra het volgende:
[..]![]()
En oeps, ik heb al een tijdje niks meer gekocht bij esprit, misschien is de maatvoering veranderd? Ik heb iig wat truitjes rokjes en tuniekjes die goed zitten, maar ik pas niet altijd alles. Blijft uitproberen.
Ml: nee, niemand in mijn directe omgeving helaas.
Dat is ook veel te weinig.. Ik denk nog dat jij uit de mindset moet dat bepaalde dingen niet mogen.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Eigenlijk moet ik meer gaan eten... Of iig anders, wat meer koolhydraten of misschien wat meer eiwitten? Weet het niet zo precies eigenlijk.
MOet dus duidelijk minimaal 2000 kcal p/d maar wat?
Nootjes zijn de korste klap
Zonder die vreetbuien (die ik dus nu 1 x heb gehad in 4 maand ofzo) dan val ik nog steeds af
Was gisteren 52,4 kg en daar schrok ik best wel van
^^^^^^^^^^^^quote:Op donderdag 22 december 2011 19:32 schreef _aurum_ het volgende:
wooohooow! Uniek, daar schrik ik van!
52 kg is weinig![]()
Eensch!quote:Op donderdag 22 december 2011 19:32 schreef _aurum_ het volgende:
wooohooow! Uniek, daar schrik ik van!
52 kg is weinig
ik zou inderdaad de komende tijd iig nootjes toe gaan voegen want dat tikt makkelijk aan.
Maar hoevaak sport je, wat doe je pcies en hoelang?
Citroen merenguetaart?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:44 schreef _aurum_ het volgende:
ik gooi er nog even een lijstje in:
O; Smoothie+nootjes
T: 4 rijstewafels en kip
L: rijst, kip en groente
T: kwark, bessen,noten en havermout
S: borst,triceps en schouders
T: 4 rijstewafels met pindakaas, paar happen koekjesdeeg
ik wil als toetje voor het kerstdiner de citroen merenguetaart van Cees Holtkamp gaan maken, nom! Deeg zit al in de koeling, morgen maar bakken
En voor mijn ouders maak ik koekjes uit lala land en mijn ma zei dat ik het recept moest verdubbelen want anders is het niet zoveel (en ik als goede dochter luister natuurlijk)
Ik denk dat ik nu 1 kg aan koekjesdeeg dus ik denk dat mijn vader morgen wel een dansje doet
Heb je al amandelspijs gemaakt? Want dat moet 4 dagen rusten!! Ik wilde het eiks ook doen voor kerst, maar maak toch maar een tarte tatin: ietsje minder werk.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:44 schreef _aurum_ het volgende:
ik gooi er nog even een lijstje in:
O; Smoothie+nootjes
T: 4 rijstewafels en kip
L: rijst, kip en groente
T: kwark, bessen,noten en havermout
S: borst,triceps en schouders
T: 4 rijstewafels met pindakaas, paar happen koekjesdeeg
ik wil als toetje voor het kerstdiner de citroen merenguetaart van Cees Holtkamp gaan maken, nom! Deeg zit al in de koeling, morgen maar bakken
We zitten nog vol hoor!quote:Op donderdag 22 december 2011 21:24 schreef Ml-etje het volgende:
Puff! Nu je Utreg zegt.. Heb vrienden met een schattig te koop huisje daar!
Verder krijg ik trek van je post
Zal zodra ik via pc online ben je een linkje sturen.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
We zitten nog vol hoor!
En huisje lijkt me leuk om eens te kijken
hoe komt het dat het na de middag mis is gegaan?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:53 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn lijstje is ruk vandaag
o boterham kaas
T dubbele boterham chocoladepasta
l. Pistoletje filet americain
t stuk slagroomtaart + 2 mandarijnen + dropvisjes
d. Donersalade + paar patatjes
ik heb 'm niet online, maar ik kan 'm volgende week wel ff inscannen en mailenquote:Op donderdag 22 december 2011 21:02 schreef Lago het volgende:
[..]
Citroen merenguetaart?Dat klinkt echt lekkerrr! Dat recept heb je vast niet ergens online?
En doe jij die borst/triceps/schouder oefeningen gewoon thuis met gewichtjes?
Ik denk dat dat maar een van mijn goede voornemens gaat worden, gewichtjes kopen en ook gaan oefenen. Lijkt me heel handig!
quote:Op donderdag 22 december 2011 21:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je al amandelspijs gemaakt? Want dat moet 4 dagen rusten!! Ik wilde het eiks ook doen voor kerst, maar maak toch maar een tarte tatin: ietsje minder werk.Maar die merenguetaart is echt, echt ontzettend lekker.
Rudolph the red-nosed Reindeer knows best!quote:Op donderdag 22 december 2011 22:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Amandelspijs moet 4 dagen rusten?. Volgens Rudolph niet!
Zo eentje die jij hebt, heb ik ook, maar ik heb een springvorm gebruikt met een (te) hoge rand. Maar goed, dat maakt op zich ook niet zo uit denk ik, ik denk dat die van jou ook prima werkt.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:03 schreef _aurum_ het volgende:
Ik dacht dat zoete met 't zure dat smaakt vast goed als toetje na een "zware" kerst maaltijd
Wat voor vorm heb je eigenlijk gebruikt? Ik heb zo'n vlaaivorm met een losse bodem.
http://www.dille-kamille.nl/nl/image/fa1cdced173c/595 -> nr. 17 maar ik weet niet of de rand hoog genoeg is
Die klinkt ook al lekker.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:58 schreef motorbloempje het volgende:
Lago:
[FOK!-kookboek] Brood & Banket![]()
die is zó lekker
Niet van Cees Holtkamp, maar zo maak ik 'm zelf altijd
Hehe, sportschool is misschien ook wel zo makkelijk ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:03 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb 'm niet online, maar ik kan 'm volgende week wel ff inscannen en mailen
Ik sport in de sportschool, daar hebben ze alles wat ik nodig heb
Naar huis gaan voor je dingen doet waar je spijt van kan krijgen?quote:Op donderdag 22 december 2011 23:04 schreef Perruche het volgende:
AAAaaaaaargh. Ik heb 3 wijn op mwt een zeker iemand. Ai ai -p
Graag gedaan! En bedank mijn collega maar voor het opsturen.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:21 schreef MarMar het volgende:
Yay ik kreeg net een kerstpakket bezorgd!! Helemaal tof henk!
![]()
![]()
![]()
Lekkere fairtrade spulletjes en een mooie kaarsenhouder, ben er erg blij meeEnorm bedankt!!!
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wijnbar en kaasfondue met ihfc en brillies, Lex Stofkoper en blauwe jassen
Is je hak gebarsten of dat dopje op de spijker? Dopje op spijker = stifthak en is simpel te vervangen.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bah. Met hak blijven steken in roostertje op station. Dopje us eraf maar ook wat gebarsten voorbij de spijker. Hop dat het nog gerepareerd kan worden. Zijn die rode...
Nee, het eerste.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:32 schreef loveli het volgende:
[..]
Is je hak gebarsten of dat dopje op de spijker? Dopje op spijker = stifthak en is simpel te vervangen.
ik snap geen fluit van deze postquote:Op donderdag 22 december 2011 23:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wijnbar en kaasfondue met ihfc en brillies, Lex Stofkoper en blauwe jassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |