Plus vit. D, dat helpt weer voor een betere opname van calciumquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:17 schreef loveli het volgende:
Magnesium en calcium gaan hand in hand, goed voor spieren en botten enzo.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat een groter plaatje toch beter was geweest.
Ik had de dure moeten nemen dusquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:18 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Plus vit. D, dat helpt weer voor een betere opname van calcium. Ik merkte overigens geen verschil met mensturatiekramp en magnesium.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heks.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik opperde het nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet dat ik niet zo populair ben, maar dit is wel gelijk heel rigoureus he?
Ik geloof dat ik er één heb met deels oxide en deels een beter opneembare soort. Het is het eigen merk van de lokale kruidenwinkel, dus kan het niet online vinden. Ik kijk thuis wel even!quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:26 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik had de dure moeten nemen dus![]()
Naja, volgende maand beter
Bestaan die dingen nog? De gekleurde schoolkrijtjes?quote:
quote:
Oeh, ik zit net een boterham met pindakaas te eten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Pinda's zitten er ook boordevol mee
Weet ik eigenlijk niet. Dit was het enige goede plaatje dat ik zo snel kon vinden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Bestaan die dingen nog? De gekleurde schoolkrijtjes?
Die.waren altijd lekker.
Het is Roseluck, en geen Pinkie Pie gelukkigquote:
Zou zo een zusje kunnen zijnquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Het is Roseluck, en geen Pinkie Pie gelukkig![]()
"Gelijkwaardige" auto als vervangend vervoer gekregen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:46 schreef _aurum_ het volgende:
meh, ik moet morgen weer naar Belgenland en ik mis mijn eigen autoDie stomme Franse bak, ik heb het gevoel alsof ik in een vrachtwagen rijd
qua formaat wel, qua motorvermogen nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:53 schreef loveli het volgende:
[..]
"Gelijkwaardige" auto als vervangend vervoer gekregen?
^^^^^^^^^^quote:
Dat heb ik maar eens gedaan zonet en nu heb ik dit gekauft:quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:10 schreef conleche het volgende:
.................. Op het eind van het jaar tel ik alle gewerkte dagen van ons twee op en dan compenseer ik degene die wat te weinig heeft gekregen. Prima systeem wmb...............
quote:
Hahaha, precies dat dacht ik ookquote:
Oooh mooi!quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat heb ik maar eens gedaan zonet en nu heb ik dit gekauft:
[ afbeelding ]
Ik was ineens bijna 1000 euro rijker dan ik dacht.
Fijne vakantie, Jag!!![]()
Maak gebruik van je verfdoosjes en vrije tijdquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oooh mooi!Laat weten tzt hoe het werkt!
Ik hou ook van dat soort dingies, heb hier ook allemaal van die leuke verfdoosjes staan enzo
Was idd het plan, al heb ik nooit 'inspiratie' als ik tijd hebquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Maak gebruik van je verfdoosjes en vrije tijd
Ik wist wel dat jij dat ook fijn zou vinden!!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oooh mooi!Laat weten tzt hoe het werkt!
Ik hou ook van dat soort dingies, heb hier ook allemaal van die leuke verfdoosjes staan enzo
Nog niet, dus bedankt!quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:39 schreef Viking84 het volgende:
Goedbijtje, het eigen risico is alleen van toepassing op de basisverzekering. Weet niet of je dat al ontdekt had?
Ik was een dag echt ziek en daar ben ik 1 dag van bijgekomen, maar meer is wel raadzamer.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Buikgriep duurt meestal dag, 2 dagen toch?
Ik deed alleen langs de zwarte randjes met stiften en de rest met kleurpotlood.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik krijg bij stiften altijd zo'n kleurplaat-associatie!
[ afbeelding ]
Kerstborrel is 1 keer per jaar, hardlopen is er volgende week weer. Ik zou gaan borrelen!quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:18 schreef Quinazoline het volgende:
Dilemma: op tijd naar huis of kerstborrel en training niet halen. Hardlopen kan misschien later vanavond wel (maar dan niet met de groep dus alleen/donker) en anders morgen. Maar planning was 50 min met de groep vanavond en dat ga ik niet halen in mijn eentje. Maar kerstborrel is wel heel gezellig en prof wilde eigenlijk wel graag dat we allemaal zouden komen.
Enige moment dat cola ok is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:18 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik was een dag echt ziek en daar ben ik 1 dag van bijgekomen, maar meer is wel raadzamer.
Bij mij bleef cola wel binnen, misschien
lukt dat GB? Zit iig zout en suiker in.
^^quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:20 schreef anna82 het volgende:
[..]
Kerstborrel is 1 keer per jaar, hardlopen is er volgende week weer. Ik zou gaan borrelen!
Uhm, 2 werkplekken. Dit is de tweede kerstborrel op deze werkplek, en donderdag ga ik op de andere. Maar als ik nou geen alcohol drink scheelt dat al een slok op een borrel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:20 schreef anna82 het volgende:
[..]
Kerstborrel is 1 keer per jaar, hardlopen is er volgende week weer. Ik zou gaan borrelen!
quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:22 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Uhm, 2 werkplekken. Dit is de tweede kerstborrel op deze werkplek, en donderdag ga ik op de andere. Maar als ik nou geen alcohol drink scheelt dat al een slok op een borrel..
In dat geval.. je moet vanavond broccoli eten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:36 schreef Quinazoline het volgende:
Als jullie het zeggen, dan moet het wel.
Je kopt hem in ieder geval anders in dan ik gewend ben van mijn collega's. Maar als ik ga koken vanavond beloof ik dat het broccoli wordt!quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:37 schreef loveli het volgende:
[..]
In dat geval.. je moet vanavond broccoli eten.
/schot voor open doel
quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat heb ik maar eens gedaan zonet en nu heb ik dit gekauft:
[ afbeelding ]
Ik was ineens bijna 1000 euro rijker dan ik dacht.
Fijne vakantie, Jag!!![]()
Nee! (86 euro) Het hoeft ook niet meteen op natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:48 schreef V1z0R het volgende:
[..]alleen het doosje ziet er al erg gelikt uit!
Maar dat kost toch geen 1000euro?![]()
Stifttekeningen vind ik soms net als schilderijen met waterverf, dan is het buiten de uitlijning gaan niet perse lelijk.
Chip Foose is ook zo'n baas in het tekenen met stiften(airbrushed het wel nog na de tijd, maar toch...)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:59 schreef Quinazoline het volgende:
Mijn vriend wordt er trouwens een klein beetje moe van dat ik iedere keer broccoli voorstel als we nog groente bij het eten willen doen.
Ik kan me dat wel voorstellen, het is ook niet direct erg lekker.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:59 schreef Quinazoline het volgende:
Mijn vriend wordt er trouwens een klein beetje moe van dat ik iedere keer broccoli voorstel als we nog groente bij het eten willen doen.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee! (86 euro) Het hoeft ook niet meteen op natuurlijk.
Maandag zoals jij nu, met tegen de avo d nog koorts, dag erna een stuk beter. Ik had zelf een soort ORS gemaakt. 8 theelepels suiker, 1 theelepel zout in een liter water oplossen. Scheut sinaasappelsap erbij voor de smaak.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nog niet, dus bedankt!
Syreen, hoe lang was jij ziek? Begin het nu al zat te worden, heb nog niks kunnen eten. Twee slokjes thee en wat water, thats it. Gelukkig wel weer even kunnen slapen net.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ikmijn werk
.
Niet meer actief op Fok!
quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:42 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit hier al een uur beduusd te wezen, want ik kreeg een leuk geldbedrag voor kerst.
Graag gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ikmijn werk
.
![]()
Ik heb een paar dagen geleden een rekening gekregen van ongeveer dat bedrag
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
De hint is duidelijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Awwquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Ik gun het jou van harte hoor, maar ik vond het een mooi toeval.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aww.
Volgens mij komt de rekening voor de waterschapsheffing ook gauw weer en ik mag vanaf komend jaar 200 euro per maand gaan dokken aan de DUO. Dus hier is het ook welkom.
Maar ik moet dit voor mezelf houden van mezelf en er niet boodschappen van doen/het op m'n spaarrekening zetten.
Awwquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:04 schreef Goodbye het volgende:
Ik zou vandaag eigenlijk mijn kerstpakket krijgen.![]()
Plus een leuk feestje wat nu zo ongeveer begint
quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:04 schreef Goodbye het volgende:
Ik zou vandaag eigenlijk mijn kerstpakket krijgen.![]()
Plus een leuk feestje wat nu zo ongeveer begint
True, maar soms suckt de timing wel ergquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:27 schreef Goodbye het volgende:
Ah, jullie zijn lief, maar nu voel ik me wel een enorme aansteller. Iedereen is wel een keer ziek.
Oeps. Heb je het hard nodig? Wel zuur :Squote:Op dinsdag 20 december 2011 17:27 schreef MarMar het volgende:
Boh.. "we streven ernaar om voor de kerst uit te betalen" is nu geworden dat ze de 23e de eerste betalingen de deur uit doen. Tien tegen één dat dat er dus pas na kerst is *baal*
Gaat om 510 euro.. best niet weinig!
En dan mag je ook best een keer zielig zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:27 schreef Goodbye het volgende:
Ah, jullie zijn lief, maar nu voel ik me wel een enorme aansteller. Iedereen is wel een keer ziek.
er zitten wel vaak kansloze dingen in ja, maar ik heb warme herinneringen aan mn vader die thuiskwam met een kerstpakket.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Wil ook een kerstpakket en uitpakken... en dan hardop zeggen: Wat moet je nou weer met die instant chocolademelk? Bah, ragoutbakjes
Wel eindejaarsuitkering, dus mijn loon was vandaag wel
Sommige mensen zijn het 1 keer en dan heel flinkquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:27 schreef Goodbye het volgende:
Lijkt me sterk dat de tegenpartij niet betaald. Of was het een petje in een afgetrapte Audi?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn het 1 keer en dan heel flink
Net even langs garage gereden, het nummerbord van mijn opponent vanmorgen staat afgedrukt in mijn bumper
Conclusie was duidelijk dus..
1 dilemma, laat ik hem bij mijn eigen garage maken dan moet ik de 150 eigen risico eerst lappen om hem terug te gaan krijgen als tegenpartij betaald.
Als ik nog even langs een schadegarant garage ga dan hoef ik niets te betalen..
Donderdag daar maar even langs rijden als zij hetzelfde zeggen dan is het pech voor mijn "eigen garage" .
Niks voor jou! 2xquote:Kwam er net wel achter dat ik in september geen groene kaart heb gehad, beetje laat
Vind kerstpakketten zo leuk!quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
er zitten wel vaak kansloze dingen in ja, maar ik heb warme herinneringen aan mn vader die thuiskwam met een kerstpakket.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Nope deze meneer had hem net verkregen via zijn nieuwe functie hoog in de boomquote:Op dinsdag 20 december 2011 18:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat de tegenpartij niet betaald. Of was het een petje in een afgetrapte Audi?
[..]
Niks voor jou! 2x
pun intended
Het was toch een leuk bedrag?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lijkt me een leuk pakket hoor Ml!
Ik heb nu m'n loonstrookje en ik zit
Heel leuk!quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het was toch een leuk bedrag?
Het pakket is haske leuk
quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Heel leuk!
Nu even broccoli maken
Wat zijn het?quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Leuk, MI!![]()
Ik heb net keftedes gegeten, nomnomnom
Niet te gaar laten worden, laten uitdampen op een theedoek, dan op smaak brengen met goede olijfolie, peper, zout en citroen. Lekkerquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik kan me dat wel voorstellen, het is ook niet direct erg lekker.Als soep wel, of in wokschotels, maar gewoon zo gekookt ben ik ook geen fan. (Ik dip het dan nog weleens in de mayo, daar knapt het van op.
)
Griekse gehaktballetjes!quote:
Ik heb interpolis met rabobank en studenten kortingquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:00 schreef Probability het volgende:
Ik moet ook een nieuwe zorgverzekering uitkiezen want heb een beetje een dure
heb OHRA via independer. met aanvullend en tandartsaanvullend 118pm.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:00 schreef Probability het volgende:
Ik moet ook een nieuwe zorgverzekering uitkiezen want heb een beetje een dure
ML-etje, eerst weet ik je slordige schrijfstijl aan stress/haast, maar met een auto van een kilo of 1800 (of meer) op je achterbumper en nekpijn, ben ik een beetje bezorgd. Goed opletten op whiplash-klachten en even heel rustig aan doen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 18:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn het 1 keer en dan heel flink
Net even langs garage gereden, het nummerbord van mijn opponent vanmorgen staat afgedrukt in mijn bumper
Conclusie was duidelijk dus..
1 dilemma, laat ik hem bij mijn eigen garage maken dan moet ik de 150 eigen risico eerst lappen om hem terug te gaan krijgen als tegenpartij betaald.
Als ik nog even langs een schadegarant garage ga dan hoef ik niets te betalen..
Donderdag daar maar even langs rijden als zij hetzelfde zeggen dan is het pech voor mijn "eigen garage" .
Kwam er net wel achter dat ik in september geen groene kaart heb gehad, beetje laat
Oh, dat is ook niet duur!quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
heb OHRA via independer. met aanvullend en tandartsaanvullend 118pm.
ohja, als student heb je vaak ook collectiviteitskorting
Zat as usual meerdere dingen tegelijk te doenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:54 schreef loveli het volgende:
[..]
ML-etje, eerst weet ik je slordige schrijfstijl aan stress/haast, maar met een auto van een kilo of 1800 (of meer) op je achterbumper en nekpijn, ben ik een beetje bezorgd. Goed opletten op whiplash-klachten en even heel rustig aan doen.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:13 schreef Jagärtrut het volgende:
vanaf Schiphol!
Net 2 vieze kroketten gegeten. Ben ik daar ook weer vanaf. Wachten op de laatste vlucht..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Ml-etje op 20-12-2011 21:14:48 ]Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik vind kerstaart het lekkerst.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:54 schreef anna82 het volgende:
Oh wat een gezellig winters tafereeltje ML! Je ziet er een beetje uit alsof je net op wintersport bent geweest en daar heul veul hebt gesport, want slank!
Ik moet een kerstmenu bedenken, maar ik weet het niet. En het is over vier dagen al kerst. Kerst komt vroeg dit jaar. Drie keer kerst in drie zinnen. Oh nee vier keer in vier. Hoi XM!
Krijg je dan wel genoeg vergoed?quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb interpolis met rabobank en studenten korting
lekker el cheapo
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:52 schreef Ml-etje het volgende:
Deze kan ik wel veilig laten zien zo zonder veel publiekbollocksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Vind de dekking niet zo goed.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:57 schreef Mini. het volgende:
Iemand ervaring met Menzis? Als ik daarnaar overstap bespaar ik een tientje per maand, ik zit te twijfelen of het de moeite waard is.
Zeker.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een perfect gedekt paradepaardje. Fraai.
Inseminatiequote:Op dinsdag 20 december 2011 22:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een perfect gedekt paradepaardje. Fraai.
Ik heb nooit wat, alleen lenzen en af en toe de tandarts. Heb nu ook het maximale eigen risico.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind de dekking niet zo goed.
Maar denk dat dat pp verschilt, ik ben een fysioloper.
Nee lopendquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Met de fiets, neem ik aan chico? Ik zou om 8 uur al slapen denk ik!
Ik moet af en toe naar de dokter (denk max 5 keer per jaar en max 1x fysio per jaar, misschien wel een paar keer naar de psycholoogquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:44 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik heb nooit wat, alleen lenzen en af en toe de tandarts. Heb nu ook het maximale eigen risico.
Nou ja, dan wordt het toch ouderwets polissen naast elkaar leggen.
ff salarisadministratie bellen morgen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:31 schreef loveli het volgende:
Craps.. volgens mij is er geen spaarloon ingehouden deze maand...
wordt lastigquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:35 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ff salarisadministratie bellen morgen?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oooooh suck on my chocolate salty ballssss
[ afbeelding ]
Oh ik ben echt heel vervelend vanavond.
Of B12quote:Op woensdag 21 december 2011 09:20 schreef Tinkepink het volgende:
Lijstje gisteren
o. 2 geroosterde rozijnenboterhammen met boter
t. mandarijn
l. ciabatta met gesmolten kaas, kalkoenfilet, salade
t. mandarijn + stroopwafel + 2 koffie verkeerd + 5 dropjes
d. steak + half bord ovenaardappelen + salade van gegrilde groente en nootjes
t. 1 gevulde peper
Ik dacht dat ik veel te veel had gegeten, maar volgens mij valt het wel mee. Voel me wat mollig op het moment...
Vlees deed me trouwens erg goed. IJzergebrek?
quote:
Oh, vast wel. Ik heb geen ABN Amro app, weet niet of die er ook voor Android is. Even checkenquote:Op woensdag 21 december 2011 10:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kan je nu niet kijken dan? Ik ben erg blij met de ING app.
quote:Op woensdag 21 december 2011 11:18 schreef V1z0R het volgende:
Gisteren door Maria opgemerkt dat er in LoL een champion is die squat zodra hij een poosje stilstaat
quote:Op woensdag 21 december 2011 11:38 schreef loveli het volgende:
[..]Kijkt 'ie ook bewonderend naar z'n spieren?
quote:Op woensdag 21 december 2011 11:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]Nee, volgens mij niet...
Blaat:
Ultra-mega-uber-Net pas bedenken dat het aankomend weekend al kerst is
Ik heb dat gevoel ook totaal niet hoor! Ok, ik wist het wel, maar toch.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]Nee, volgens mij niet...
Blaat:
Ultra-mega-uber-Net pas bedenken dat het aankomend weekend al kerst is
Ik hoef dit jaar lekker niets te doenquote:Op woensdag 21 december 2011 11:48 schreef Viking84 het volgende:
[..].
En nu moet je heel snel een kerstmenu voor 15 man bedenken en bereiden?.
Ik was even vergeten dat mijn collega zou trakteren ivm laatste werkdagquote:Op woensdag 21 december 2011 09:14 schreef Phaidra het volgende:
Vandaag:
O: glas met 50% vers sinaasappelsap en 50% geitenyoghurt, 2 crackers nutella
T: vruchtenyoghurt, cappuccino + stuk appeltaart
L: soepje met snee brood + boter
T: banaan, paar gedroogde abrikozen
D: ?
T: ?
Nee daar is z'n bovenste helft te bulky voor denk ikquote:Op woensdag 21 december 2011 11:38 schreef loveli het volgende:
[..]Kijkt 'ie ook bewonderend naar z'n spieren?
Deja vuquote:Op woensdag 21 december 2011 12:05 schreef loveli het volgende:
Waarom zou je een mok onder de senseo zetten voor je op de knop drukt.
*dweilt*
Dit was de eerste keer voor mij. Normaal vergeet ik de pad te vervangen of kom ik erachter dat er een mok koude koffie staat.quote:
Vitamine c, zink, vlierbessenextract, suikers skippen... fight it!quote:Op woensdag 21 december 2011 12:08 schreef motorbloempje het volgende:
!
Mogge...
Het is laat, ik ben ziek aan 't worden... en dat kan niet met kerst, maar blijkbaar moet 't elk jaar met kerst
Oh, ik meen me toch echt te herinneren dat dit al vaker gebeurd wasquote:Op woensdag 21 december 2011 12:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Dit was de eerste keer voor mij. Normaal vergeet ik de pad te vervangen of kom ik erachter dat er een mok koude koffie staat.
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, ik meen me toch echt te herinneren dat dit al vaker gebeurd was.
Edit: je hebt gelijk. Het was de koude koffie.
En veel thee! Zonder suiker, uiteraardquote:Op woensdag 21 december 2011 12:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Vitamine c, zink, vlierbessenextract, suikers skippen... fight it!
Dat vrij zijn is ook wel belangrijk denk ik! Volgens mij heeft dat lichamelijk zware werk best wel een weerslag op je gezondheid!quote:Op woensdag 21 december 2011 12:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En veel thee! Zonder suiker, uiteraard
Gelukkig alleen nog vanavond en morgenochtend werken en dan ben ik een week vrij
Zittend werk heeft ook nadelige effecten op de gezondheidquote:Op woensdag 21 december 2011 12:49 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dat vrij zijn is ook wel belangrijk denk ik! Volgens mij heeft dat lichamelijk zware werk best wel een weerslag op je gezondheid!
Goed punt, maar het ging nu even over Moquote:Op woensdag 21 december 2011 12:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Zittend werk heeft ook nadelige effecten op de gezondheid
Dan wel groene thee want zwarte thee breekt vit. C af en da´s nie handig!quote:Op woensdag 21 december 2011 12:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En veel thee! Zonder suiker, uiteraard
Gelukkig alleen nog vanavond en morgenochtend werken en dan ben ik een week vrij
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:16 schreef Viking84 het volgende:
Eindelijk m'n zorgverzekeringsshizzle geregeld.
En ik ga vrijdagavond al naar het noorden. M'n ouders zijn dan in Amersfoort en dat is maar een kwartiertje treinen hiervandaan, dus helemaal top. Scheelt zaterdag weer een rit van 3-3,5 uur en een treinkaartje
. Heb er helemaal zin in. Zaterdag naar de kerstnachtdienst enzo
. Nostalgie!!!
Woei! Gefeli!quote:Op woensdag 21 december 2011 13:29 schreef Nallie het volgende:
Lijstje!
O: appel, kiwi, klein handje cornflakes, yoghurt
T: koffie verkeerd, paar abrikozen en pruimen
L: krentenboterham, pistoletje filet americain
T: gekookt eitje, komkommer en halve paprika
D: kool/aardappel/kikkererwtensoep (van recept) met pita chips en salade
T: ?
S: stuiteren want aangenomen bij nieuwe baan!
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay Nallie!![]()
En wie had dat gedacht, Vik die enthousiast is over naar de kerk gaan
Ik was zo blij dat die helemaal leuk, helemaal top, helemaal whatever rage, dit topic leek over te slaan. Als iemand dat zegt heb ik neiging tot gillen. Het is nog erger dan kids zeggen.quote:
Oe ik ben een hipster, want ik zeg al heuuul lang 'dat vind ik dan helemaal leuk!' enzo!quote:Op woensdag 21 december 2011 13:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik was zo blij dat die helemaal leuk, helemaal top, helemaal whatever rage, dit topic leek over te slaan. Als iemand dat zegt heb ik neiging tot gillen. Het is nog erger dan kids zeggen.
Das wel vroeg inderdaad! Dan heb je om half elf wel al een houten kont!quote:Op woensdag 21 december 2011 13:40 schreef Viking84 het volgende:
Tss, die kerstnachtdienst begint om 21:30 al. Wat is dat nou?. Vroeger begon 'ie om 22:30 ofzo.
Is er nietquote:Op woensdag 21 december 2011 13:43 schreef loveli het volgende:
Handig, dan kun je daarna naar die van 23 uur.
Neeeeeeeeeee, mijn wereldbeeld in duigen!!quote:Op woensdag 21 december 2011 13:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe ik ben een hipster, want ik zeg al heuuul lang 'dat vind ik dan helemaal leuk!' enzo!
Ah, net zoiets als het overdadig gebruik van oer-Hollandse versterkingen in bijvoorbeeld DWDD en zo. Kekke sweater, hip jasje...quote:Op woensdag 21 december 2011 13:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik was zo blij dat die helemaal leuk, helemaal top, helemaal whatever rage, dit topic leek over te slaan. Als iemand dat zegt heb ik neiging tot gillen. Het is nog erger dan kids zeggen.
Precies, of... shoarma en bier!quote:Op woensdag 21 december 2011 13:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Pfrt. Als het nou taco's en cola waren ofzo!
Onze lieve heer van het shoarma en bier, is wel van deze tijd, helemaal multicul ook!quote:
De zinsnede is leuker dan je dacht? Ja he?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:46 schreef conleche het volgende:
Neeeeeeeeeee, mijn wereldbeeld in duigen!!
Dat vind ik ook zo vreselijk ja. Zit bij mij in de zelfde categorie als 'collegaatje'.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik DM je even, had Viking net ook al DM gestuurdquote:Op woensdag 21 december 2011 13:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Leuk Nallie, wat ga je doen? :-)
Krijg hier geen melding, maar gelezen. Leuk! En vooral leuk, zo op de valreepquote:Op woensdag 21 december 2011 13:52 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik DM je even, had Viking net ook al DM gestuurd
Jij hebt De Wereld Draait Door nog nooit gekeken?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:50 schreef Goodbye het volgende:
Uitstekelbaars? Daar heb ik nou nog nooit van gehoord!
Hipster-ception!quote:Op woensdag 21 december 2011 13:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij hebt De Wereld Draait Door nog nooit gekeken?
Ik en Perr zijn zo dan ook anti-hipster-hipsters, wij hekelden al hipsters voordat hipsters hekelen cool was.
Instant jeuk: "Met me meissie".quote:Op woensdag 21 december 2011 13:55 schreef conleche het volgende:
Ja meid is ook erg!! En meis nog erger!!
Hipsters hekelen schijnbaar! Dat is helemaal leuk, meis!quote:Op woensdag 21 december 2011 13:56 schreef Goodbye het volgende:
Even nieuwsgierig hoor, maar wat mag nog wel?
In dezelfde categorie: Met mn lieffie, mn ventje, mn mannetje, mn schatjequote:Op woensdag 21 december 2011 13:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Instant jeuk: "Met me meissie".hngggggblubberhngnjaargh
Die vind ik nog wel leuker (als je "me" door "m'n" vervangt) dan "het vrouwtje".quote:Op woensdag 21 december 2011 13:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Instant jeuk: "Met me meissie".hngggggblubberhngnjaargh
Ja! *ril*quote:Op woensdag 21 december 2011 13:55 schreef conleche het volgende:
Ja meid is ook erg!! En meis nog erger!!
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:53 schreef Phaidra het volgende:
Nallie gefeliciteerd!!Een mooie gelegenheid om vanavond een vorkje te gaan prikken buiten de deur
.
Brrrrrrrquote:Op woensdag 21 december 2011 13:58 schreef Nallie het volgende:
[..]
In dezelfde categorie: Met mn lieffie, mn ventje, mn mannetje, mn schatje
Als er me staat in plaats van mijn = dubbel
Jij gebruikt schatje voor voorwerpen?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:01 schreef Goodbye het volgende:
Oh, schatje zeg ik wel. Maar ik gebruik het niet als ik het over iemand heb, dat dan weer niet.
Inderdeedio! </hipneus> Mijn buurvrouw kwam ook uit de Jordaan, uiteraardquote:Op woensdag 21 december 2011 14:02 schreef conleche het volgende:
Ik vind wijffie of meissie ook niet zo erg raar genoeg.Ligt inderdaad wel aan wie dat zegt. Maar m'n Jordanese buurvrouw mag dat.
Nee, ik zeg bijvoorbeeld welquote:Op woensdag 21 december 2011 14:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij gebruikt schatje voor voorwerpen?.
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mwehe Vaaiz ik zie nu pas je ondertitel
Mwehehe! Time Sloth, traveller of time and space!quote:Op woensdag 21 december 2011 14:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]![]()
You catch on pretty quick for a time sloth, I might add!
Die kan ik mobiel niet lezen, ik wacht met spanning tot ik thuis ben!quote:Op woensdag 21 december 2011 13:52 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik DM je even, had Viking net ook al DM gestuurd
Ik was gister meisje!quote:Op woensdag 21 december 2011 13:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja! *ril*
'Meisje' mag dan weer wel, dat is lief.
'Wijffie' is ook zum kotzen.
Schatje en lievie zeg ik vaker dan zijn naam,maar idd niet óver iemand. Dan gewoon de naam.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:01 schreef Goodbye het volgende:
Oh, schatje zeg ik wel. Maar ik gebruik het niet als ik het over iemand heb, dat dan weer niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Peugeot 107quote:Op woensdag 21 december 2011 15:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi..
Gefeliciteerd Nallie, wie, wat wanneer??
Deze meid heeft vanochtend een nieuwe rode peugeot 107 gekocht, eind januari komt ie.
En nieuwe wandelschoenen.
Lijst:
O:boterham kaas, beschuit jam, beker melk
T: grote appel
L: mini kerststolletje, gekookt ei
T's: groot stuk verse ananas, 2 lychees, mandarijn, blokje choco, zoute stokjes
D: Veel spruitjes, gebakken biefstuk met champ/ui/paprika/knoflook, aardappelkroketjes met verse appelmoes
T: kwark en vla
Je loopt tot eind januari?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Deze meid heeft vanochtend een nieuwe rode peugeot 107 gekocht, eind januari komt ie.
En nieuwe wandelschoenen.
Sent! Hoe is het met huizen?quote:Op woensdag 21 december 2011 15:35 schreef V1z0R het volgende:
Leuk, uniekje!
En voor Nallie ook! Mag die DM hier ook wel naartoe copy/paste-enCali
Wang, kauwen, slurpen, wut?!
Wel leuk te horen dat de ware nog altijd als zodoende beschouwd wordt
Durf bijna niet te vragen, maar hoe is het met Floris?
Dagen van 6 of 7 uur gaan werken ipv 8? Die vermoeidheid wordt weer minder na een tijdje.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:35 schreef Phaidra het volgende:
Ik ben ook ultiem moe... Heb net uit ellende maar een twix gehaald. Nog 30 min.
Het komt denk ik vooral door het personeelsfeest gister. Non stop in de weer zijn van 7 tot 22 uur merk ik nu welquote:Op woensdag 21 december 2011 16:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Dagen van 6 of 7 uur gaan werken ipv 8? Die vermoeidheid wordt weer minder na een tijdje.
Ik heb toevallig net de verzekering gesproken.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:35 schreef V1z0R het volgende:
Leuk, uniekje!
En voor Nallie ook! Mag die DM hier ook wel naartoe copy/paste-enCali
Wang, kauwen, slurpen, wut?!
Wel leuk te horen dat de ware nog altijd als zodoende beschouwd wordt
Durf bijna niet te vragen, maar hoe is het met Floris?
Behalve de vermoeidheid gaat het dus goed met de zwangerschap?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:48 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Het komt denk ik vooral door het personeelsfeest gister. Non stop in de weer zijn van 7 tot 22 uur merk ik nu wel. Normaal heb ik er geen last van, ik mag écht in m'n handen knijpen wat dat betreft.
*klopt af*
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:00 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Behalve de vermoeidheid gaat het dus goed met de zwangerschap?
Dat is mooi!quote:
Ik zie het verschil wel, maar als je me niet zo goed kent kan je ook denken dat ik gewoon wat aangekomen benquote:Op woensdag 21 december 2011 17:08 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dat is mooi!zie je het ook al bij je? (does it show, zeggen ze toch zo mooi in het Engels?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |