Plus vit. D, dat helpt weer voor een betere opname van calciumquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:17 schreef loveli het volgende:
Magnesium en calcium gaan hand in hand, goed voor spieren en botten enzo.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat een groter plaatje toch beter was geweest.
Ik had de dure moeten nemen dusquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:18 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Plus vit. D, dat helpt weer voor een betere opname van calcium. Ik merkte overigens geen verschil met mensturatiekramp en magnesium.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heks.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik opperde het nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 13:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik weet dat ik niet zo populair ben, maar dit is wel gelijk heel rigoureus he?
Ik geloof dat ik er één heb met deels oxide en deels een beter opneembare soort. Het is het eigen merk van de lokale kruidenwinkel, dus kan het niet online vinden. Ik kijk thuis wel even!quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:26 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik had de dure moeten nemen dus![]()
Naja, volgende maand beter
Bestaan die dingen nog? De gekleurde schoolkrijtjes?quote:
quote:
Oeh, ik zit net een boterham met pindakaas te eten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Pinda's zitten er ook boordevol mee
Weet ik eigenlijk niet. Dit was het enige goede plaatje dat ik zo snel kon vinden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Bestaan die dingen nog? De gekleurde schoolkrijtjes?
Die.waren altijd lekker.
Het is Roseluck, en geen Pinkie Pie gelukkigquote:
Zou zo een zusje kunnen zijnquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Het is Roseluck, en geen Pinkie Pie gelukkig![]()
"Gelijkwaardige" auto als vervangend vervoer gekregen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 14:46 schreef _aurum_ het volgende:
meh, ik moet morgen weer naar Belgenland en ik mis mijn eigen autoDie stomme Franse bak, ik heb het gevoel alsof ik in een vrachtwagen rijd
qua formaat wel, qua motorvermogen nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 14:53 schreef loveli het volgende:
[..]
"Gelijkwaardige" auto als vervangend vervoer gekregen?
^^^^^^^^^^quote:
Dat heb ik maar eens gedaan zonet en nu heb ik dit gekauft:quote:Op dinsdag 20 december 2011 10:10 schreef conleche het volgende:
.................. Op het eind van het jaar tel ik alle gewerkte dagen van ons twee op en dan compenseer ik degene die wat te weinig heeft gekregen. Prima systeem wmb...............
quote:
Hahaha, precies dat dacht ik ookquote:
Oooh mooi!quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat heb ik maar eens gedaan zonet en nu heb ik dit gekauft:
[ afbeelding ]
Ik was ineens bijna 1000 euro rijker dan ik dacht.
Fijne vakantie, Jag!!![]()
Maak gebruik van je verfdoosjes en vrije tijdquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oooh mooi!Laat weten tzt hoe het werkt!
Ik hou ook van dat soort dingies, heb hier ook allemaal van die leuke verfdoosjes staan enzo
Was idd het plan, al heb ik nooit 'inspiratie' als ik tijd hebquote:Op dinsdag 20 december 2011 15:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Maak gebruik van je verfdoosjes en vrije tijd
Ik wist wel dat jij dat ook fijn zou vinden!!!quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oooh mooi!Laat weten tzt hoe het werkt!
Ik hou ook van dat soort dingies, heb hier ook allemaal van die leuke verfdoosjes staan enzo
Nog niet, dus bedankt!quote:Op dinsdag 20 december 2011 13:39 schreef Viking84 het volgende:
Goedbijtje, het eigen risico is alleen van toepassing op de basisverzekering. Weet niet of je dat al ontdekt had?
Ik was een dag echt ziek en daar ben ik 1 dag van bijgekomen, maar meer is wel raadzamer.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Buikgriep duurt meestal dag, 2 dagen toch?
Ik deed alleen langs de zwarte randjes met stiften en de rest met kleurpotlood.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik krijg bij stiften altijd zo'n kleurplaat-associatie!
[ afbeelding ]
Kerstborrel is 1 keer per jaar, hardlopen is er volgende week weer. Ik zou gaan borrelen!quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:18 schreef Quinazoline het volgende:
Dilemma: op tijd naar huis of kerstborrel en training niet halen. Hardlopen kan misschien later vanavond wel (maar dan niet met de groep dus alleen/donker) en anders morgen. Maar planning was 50 min met de groep vanavond en dat ga ik niet halen in mijn eentje. Maar kerstborrel is wel heel gezellig en prof wilde eigenlijk wel graag dat we allemaal zouden komen.
Enige moment dat cola ok is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:18 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik was een dag echt ziek en daar ben ik 1 dag van bijgekomen, maar meer is wel raadzamer.
Bij mij bleef cola wel binnen, misschien
lukt dat GB? Zit iig zout en suiker in.
^^quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:20 schreef anna82 het volgende:
[..]
Kerstborrel is 1 keer per jaar, hardlopen is er volgende week weer. Ik zou gaan borrelen!
Uhm, 2 werkplekken. Dit is de tweede kerstborrel op deze werkplek, en donderdag ga ik op de andere. Maar als ik nou geen alcohol drink scheelt dat al een slok op een borrel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:20 schreef anna82 het volgende:
[..]
Kerstborrel is 1 keer per jaar, hardlopen is er volgende week weer. Ik zou gaan borrelen!
quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:22 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Uhm, 2 werkplekken. Dit is de tweede kerstborrel op deze werkplek, en donderdag ga ik op de andere. Maar als ik nou geen alcohol drink scheelt dat al een slok op een borrel..
In dat geval.. je moet vanavond broccoli eten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:36 schreef Quinazoline het volgende:
Als jullie het zeggen, dan moet het wel.
Je kopt hem in ieder geval anders in dan ik gewend ben van mijn collega's. Maar als ik ga koken vanavond beloof ik dat het broccoli wordt!quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:37 schreef loveli het volgende:
[..]
In dat geval.. je moet vanavond broccoli eten.
/schot voor open doel
quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat heb ik maar eens gedaan zonet en nu heb ik dit gekauft:
[ afbeelding ]
Ik was ineens bijna 1000 euro rijker dan ik dacht.
Fijne vakantie, Jag!!![]()
Nee! (86 euro) Het hoeft ook niet meteen op natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:48 schreef V1z0R het volgende:
[..]alleen het doosje ziet er al erg gelikt uit!
Maar dat kost toch geen 1000euro?![]()
Stifttekeningen vind ik soms net als schilderijen met waterverf, dan is het buiten de uitlijning gaan niet perse lelijk.
Chip Foose is ook zo'n baas in het tekenen met stiften(airbrushed het wel nog na de tijd, maar toch...)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:59 schreef Quinazoline het volgende:
Mijn vriend wordt er trouwens een klein beetje moe van dat ik iedere keer broccoli voorstel als we nog groente bij het eten willen doen.
Ik kan me dat wel voorstellen, het is ook niet direct erg lekker.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:59 schreef Quinazoline het volgende:
Mijn vriend wordt er trouwens een klein beetje moe van dat ik iedere keer broccoli voorstel als we nog groente bij het eten willen doen.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee! (86 euro) Het hoeft ook niet meteen op natuurlijk.
Maandag zoals jij nu, met tegen de avo d nog koorts, dag erna een stuk beter. Ik had zelf een soort ORS gemaakt. 8 theelepels suiker, 1 theelepel zout in een liter water oplossen. Scheut sinaasappelsap erbij voor de smaak.quote:Op dinsdag 20 december 2011 15:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nog niet, dus bedankt!
Syreen, hoe lang was jij ziek? Begin het nu al zat te worden, heb nog niks kunnen eten. Twee slokjes thee en wat water, thats it. Gelukkig wel weer even kunnen slapen net.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ikmijn werk
.
Niet meer actief op Fok!
quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:42 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit hier al een uur beduusd te wezen, want ik kreeg een leuk geldbedrag voor kerst.
Graag gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ikmijn werk
.
![]()
Ik heb een paar dagen geleden een rekening gekregen van ongeveer dat bedrag
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
De hint is duidelijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Awwquote:Op dinsdag 20 december 2011 16:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Ik gun het jou van harte hoor, maar ik vond het een mooi toeval.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aww.
Volgens mij komt de rekening voor de waterschapsheffing ook gauw weer en ik mag vanaf komend jaar 200 euro per maand gaan dokken aan de DUO. Dus hier is het ook welkom.
Maar ik moet dit voor mezelf houden van mezelf en er niet boodschappen van doen/het op m'n spaarrekening zetten.
Awwquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:04 schreef Goodbye het volgende:
Ik zou vandaag eigenlijk mijn kerstpakket krijgen.![]()
Plus een leuk feestje wat nu zo ongeveer begint
quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:04 schreef Goodbye het volgende:
Ik zou vandaag eigenlijk mijn kerstpakket krijgen.![]()
Plus een leuk feestje wat nu zo ongeveer begint
True, maar soms suckt de timing wel ergquote:Op dinsdag 20 december 2011 17:27 schreef Goodbye het volgende:
Ah, jullie zijn lief, maar nu voel ik me wel een enorme aansteller. Iedereen is wel een keer ziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |