Ja, want dat is echt bijna hetzelfde als iemand live zien.quote:
Mijn grapjes worden de laatste tijd niet door iedereen begrepen. Onlangs na een dubbele dienst op die manier nog paniek veroorzaakt bij collega's van een andere afdelingquote:Op woensdag 21 december 2011 18:49 schreef _aurum_ het volgende:
mijn grapjesfilter is kapot als ik moe ben
Wat is hier mis mee? Oke, die koek is niet heel erg gezond, de rest valt wmb reuze mee. Friet komt uit de oven zonder olie dus is niet vet en in die salade zit bijna een halve kg witlof.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Ewelina waar zijn GVD je voedingsstoffen.
Ik eet altijd volkorenbrood.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik mis fruit en andere groente..
En vermeld anders even hoeveel groente en fruit jullie eten want hou niet van gokken.
Worst, wat voor worst, brood... wat voor brood?
Dat klinkt al een stuk beter..quote:Op woensdag 21 december 2011 19:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik eet altijd volkorenbrood.en er zitten 2 mandarijnen, 1 appel en dan dus bijna een halve kg aan witlof door de salade. Daar is dus je groente en fruit (ik eet altijd een berg salade), karbonade was ook behoorlijk groot en de hoeveelheid friet ongeveer 200 gram.
(en die koek was behoorlijk groot)
Chagrijnig?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat klinkt al een stuk beter..
Sorry dat ik zo overkom hoor
6000 voor het oud barrel
Phew, gelukkig maar. Ach en als 'ie nog zo lief is als toen in dat filmpje is het grotendeels genieten lijkt mequote:
2 prince, 4 bastogne.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:30 schreef uniekhoorn het volgende:
6 wat voor koekjes Sigme?
Hoe is het verder? Vermaak je wat?
6000 voor het oud barrel
heb je 'm een wireless headset kado gedaan voor kerst?quote:Op woensdag 21 december 2011 21:33 schreef Jagärtrut het volgende:
De duutser speelt battlefield, en ik word helemaal gespannen van al dat geschiet, maar hij vind het ontspannend...
zo vaak zijn we niet samen. Ach, ik vind het wel grappig. Ik stop nu maar m'n oordingen in...quote:Op woensdag 21 december 2011 21:35 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
heb je 'm een wireless headset kado gedaan voor kerst?
Over het algemeen eet ik ook wel 200 gram groente per dag. Hoeveel groente er in de erwtensoep zat weet ik niet, maar ik heb er 2 bakken van gegeten.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:32 schreef _aurum_ het volgende:
Welkom formosus! Probeer ook wat meer groente en fruit te eten
Wel lekker warm.quote:Op woensdag 21 december 2011 22:34 schreef motorbloempje het volgende:
het tankstation net niet (1km) halen is nooit grappig
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 21 december 2011 23:19 schreef Ml-etje het volgende:
Heb een waslijst aan te nemen supplementen gekregen om mijn lichaam te pleasenik ga alleen bij het lezen al failliet
Die van mij blijft echt keurig terugtellenquote:Op woensdag 21 december 2011 23:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Die handige cijfertjes op je dashboard die vertellen hoeveel je nog kunt tot de pomp, zijn stom. Van 800 km terugtellen en dan wanneer je nog een km of 70 kunt (volgens de compu) kapt 'ie met terugtellen en gaat het lampje branden en de terugtellende cijfers veranderen in knipperende streepjes. Als een tank vol is maakt het niet uit of je er 700 of 800 km mee kan rijden, tijd zat om een pomp te vinden. Die laatste kritische meters, dan heb je de informatie nodig.
Doe je knap, aangezien kerst maar uit 2 dagen bestaatquote:
Hendig sjiek!quote:Op donderdag 22 december 2011 08:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die van mij blijft echt keurig terugtellenmogge trouwens!
Ik bedoel nu vrij tot dinsdagquote:Op donderdag 22 december 2011 08:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Doe je knap, aangezien kerst maar uit 2 dagen bestaat.
Wel lekker, though. Eerste keer dat je vrij bent sinds je deze baan hebt?
^^quote:Op donderdag 22 december 2011 08:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom tanken jullie dan ook niet op tijd?Ik heb nog nooit zonder benzine gestaan.
Meteen naar 't tankstation rennen bij het oranje lampje gaat me iets te verquote:Op donderdag 22 december 2011 08:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom tanken jullie dan ook niet op tijd?Ik heb nog nooit zonder benzine gestaan.
Ik heb ook gewoon een metertje en zodra 'ie de E nadert, ga ik gewoon tankenquote:Op donderdag 22 december 2011 09:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
^^
Ik moet het doen met een analoge teller en zodra ik het rood aantik ga ik echt wel tanken (en vaak nog wel iets eerder, omdat ik op vrijdag de meeste tijd heb om het te doen).
QFT! Van die kleintjes waar je de schil amper van af kunt krijgenquote:Op donderdag 22 december 2011 08:56 schreef MarMar het volgende:
En pak niet de hele grote, kleintjes zijn vaak sappiger en lekkerder.
quote:Op donderdag 22 december 2011 09:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nog nooit zonder benzine gestaan.
Je snapt me welquote:Op donderdag 22 december 2011 09:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij staat overal zonder benzine...
Dat kan ik nog wel proberen. Het ligt ook wel aan het seizoen waarin je de mandarijnen koopt. Nu zijn ze vaak nog wel redelijk.quote:Op donderdag 22 december 2011 08:56 schreef MarMar het volgende:
@fomosus welkom! Wat die mandarijntjes betreft, probeer eens bij de markt of een groenteboer, dan mag je vaak wel even een mandarijntje proeven. En pak niet de hele grote, kleintjes zijn vaak sappiger en lekkerder.
Wat drink je? Water/thee schrijf ik nooit op ivm nul kcal, maar rest welquote:Op donderdag 22 december 2011 09:37 schreef formosus het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Dat kan ik nog wel proberen. Het ligt ook wel aan het seizoen waarin je de mandarijnen koopt. Nu zijn ze vaak nog wel redelijk.
Mijn planning voor vandaag:
O: 2 boterhammen met filet americain
S: pilates
T: bakje kwark
L: 2 boterhammen met nog onbekend broodbeleg
T: kiwi's
D: gourmet
T: kwark met een banaan
Ik drink water en thee zonder suiker.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:40 schreef MarMar het volgende:
[..]
Wat drink je? Water/thee schrijf ik nooit op ivm nul kcal, maar rest welVerder lijkt het me een prima lijstje, er vanuit gaande dat je niet elke dag gourmet
Ik denk dat de komende week voor iedereen niet de beste week wordtquote:Op donderdag 22 december 2011 09:45 schreef formosus het volgende:
[..]
Ik drink water en thee zonder suiker.
Ik gourmet inderdaad niet elke week, alhoewel de aankomende dagen qua eten wel erg slecht worden. Ik probeer het zo netjes mogelijk te houden, maar ik heb de aankomende week 4 kerstdiners, mijn eigen verjaardag en dan nog oud en nieuw.
Naast preview en invoeren onder aan het venster waar je je post typt, staat eenquote:Op donderdag 22 december 2011 09:46 schreef formosus het volgende:
Waar vind ik eigenlijk de smileys?
Dat ga ik ook zeker doen.quote:Op donderdag 22 december 2011 09:46 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik denk dat de komende week voor iedereen niet de beste week wordtBeetje genieten is ook belangrijk.
Leuk! Wat kun je eruit slepen?quote:Op donderdag 22 december 2011 09:38 schreef Nallie het volgende:
Ben ik helemaal blij met mn nieuwe baan, komt mijn baas met een tegenvoorstel om me hier te houden... lastig!
Nou ja het is nogal een moeilijke keus. Ik woon in Amsterdam. Nieuwe baan is in Amsterdam, stuk praktischer dan wat ik nu doe, stukje meer salaris (plus/minus 200 meer), leuke organisatie. Nadeel is dat ze tijdelijk contract aanbieden tot augustus met mogelijkheid tot jaar verlenging.quote:
quote:Op donderdag 22 december 2011 00:31 schreef Wolve000 het volgende:
Loveli!
'vis een optie' op je CV zetten?
[/Mo onder Wolve's account]
Lastige keuze! Hoe makkelijk vind je een andere baan als die in Amsterdam niet verlengd wordt?quote:Op donderdag 22 december 2011 10:07 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nou ja het is nogal een moeilijke keus. Ik woon in Amsterdam. Nieuwe baan is in Amsterdam, stuk praktischer dan wat ik nu doe, stukje meer salaris (plus/minus 200 meer), leuke organisatie. Nadeel is dat ze tijdelijk contract aanbieden tot augustus met mogelijkheid tot jaar verlenging.
Mijn baas biedt me nu opleidingsplek aan (ongeveer 700 euro meer), voor 2,5 jaar. Wel praktischer dan wat ik nu doe en op carrieregebied grotere stap (niet persé leuker dan die nieuwe baan, wel 'beter'). Alleen dat is in Alkmaar. Wat betekent dat ik elke dag van om half 7 de deur uit moet en rond 7 uur thuis ben...
Geen flauw idee, maar de jeugdzorgsector is niet echt aan het groeien ofzoquote:Op donderdag 22 december 2011 10:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Lastige keuze! Hoe makkelijk vind je een andere baan als die in Amsterdam niet verlengd wordt?
Wat vervelend. Is het niet tot 1 jan te redden met ontstekingsremmende pijnmedicatie?quote:Op donderdag 22 december 2011 09:51 schreef Perruche het volgende:
Hoi formosus! Gezellig nieuw volluk
Nah mijn kies is gevuld en de andere moet een kroon op maar het doet allemaal nogal pijn, en heb ook een soort ontsteking achtig iets in mijn kaakscharnier wat stug blijft zitten. En ik wil pas in het nieuwe jaar verder laten onderzoeken omdat ik anders te veel moet betalen, vind ik zelf!
Ja voor die 700 moet ik wel elke dag op en neer naar Alkmaar dusquote:Op donderdag 22 december 2011 10:12 schreef Viking84 het volgende:
Nou, ik zou die optie van je baas serieus overwegen, Nallie. Ik weet niet in hoeverre jouw sector crisisgevoelig is, maar op dit moment is baanzekerheid best fijn. Het klinkt niet als een verkeerd aanbod. En je krijgt dus 700 meer per maand en bij je nieuwe baan zou je 200 meer krijgen? En je kunt in Amsterdam blijven? Hmm, hmm.
Ja kloptquote:Op donderdag 22 december 2011 10:13 schreef Viking84 het volgende:
Maar uiteindelijk moet je doen waar je gelukkig van denkt te worden, natuurlijk. Als jij denkt dat het voor je toekomst beter is om iets anders te doen, dan zou ik voor de nieuwe baan gaan, maar als je ook met je huidige baan wel goede kansen hebt en het ook nog best naar je zin hebt ,dan zou ik blijven.
Je oude of 'nieuwe' werkgever? Zijn er nog andere dingen waardoor de keuze makkelijker zou worden? Doelgroep vragen in Alkmaar die je meer aanspreekt, regeling om vrije tijd anders op te nemen... Onderhandelenquote:Op donderdag 22 december 2011 10:13 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja voor die 700 moet ik wel elke dag op en neer naar Alkmaar dusEn de organisatie waar ik nu werk heeft een andere doelgroep, waar ik iets minder mee heb.
Het is jeugdzorg, dus wel lekker aan t bezuinigen daar...
Ik moet het dinsdag laten weten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |