"Daar spreekt u mee, maar ik heb geen interesse" of "Die staat u nu te woord, maar gaat meteen weer ophangen" valt niet zoveel aan te monterenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind dat wel moeilijk geen ja zeggen. Wat dat klopt kunnen ze toch ook zo monteren dat het klinkt als een ja?
Luiers bij het grof vuil?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Die van ons is ook vandaag opgehaald met het grof vuil
Je moet het kattengrit ook meegeven, dat maakt het lekker zwaarquote:Op woensdag 21 december 2011 20:46 schreef Greys het volgende:
Zal ik de kattenbak-leegschepsels ook even een paar dagen bewaren?
En de zakjes poep van Bink en Biet ook?
Onderschat de hopen die er uit die ouwe kleine Bink komen nietquote:Op woensdag 21 december 2011 20:48 schreef indaha het volgende:
[..]
Je moet het kattengrit ook meegeven, dat maakt het lekker zwaar
*baalt dat ze KVV voert*quote:Op woensdag 21 december 2011 20:46 schreef Greys het volgende:
Zal ik de kattenbak-leegschepsels ook even een paar dagen bewaren?
En de zakjes poep van Bink en Biet ook?
Je grijze kliko is toch grof vuil? Of rest afval hoe je het ook wilt noemen.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Luiers bij het grof vuil?
Echt? Ik dacht dat dat alleen voor meubels was enzoMaar ik ben wat dat betreft een beetje wereldvreemd denk ik
Heb eens iets over voor de mensheid en haal vanavond nog Felixbrokken bij de pomp; dat zal ze lerenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*baalt dat ze KVV voert*
Te vaste reukloze drolletjes.
Hebben ze iets anders te eten voor de kerst.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb eens iets over voor de mensheid en haal vanavond nog Felixbrokken bij de pomp; dat zal ze leren
Je moét wel van ze houdenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:58 schreef indaha het volgende:
Fokkers zijn altijd zo behulpzaam voor goede doelen, gewoon hartverwarmend
Dat was geen film, slimpiequote:Op woensdag 21 december 2011 21:00 schreef Greys het volgende:
WTF, duurt die Ice Age maar een half uurtje?
Da's kort!quote:Op woensdag 21 december 2011 21:00 schreef Greys het volgende:
WTF, duurt die Ice Age maar een half uurtje?
Wat leukquote:Op woensdag 21 december 2011 21:01 schreef Troel het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon maar eventjes omdat ik zo trots ben op mijn knullen
Ik zou d'r een baksteen naartoe sturen.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja weet ik veel
Ik dacht dat al die Ice Age dingen films waren
Zijn dat je kindjes Troel, wat liefquote:Op woensdag 21 december 2011 21:01 schreef Troel het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon maar eventjes omdat ik zo trots ben op mijn knullen
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou d'r een baksteen naartoe sturen.
Ja, ik vond ook dat ik er goed op stondquote:Op woensdag 21 december 2011 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat leuk
En terecht, leuke jongens! Jij staat er ook leuk op trouwens.
Hebben die ook een antwoordnummer , anders is het wel duurquote:Op woensdag 21 december 2011 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou d'r een baksteen naartoe sturen.
Dat was wel de bedoeling, ik had me er zo op verheugdquote:Op woensdag 21 december 2011 21:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
Nu, komt The Golden Compass op RTL4. Die heb ik in de bios gezien en had een mega open einde.. kwam er geen deel 2
Oh, nou dan zal ik me daar vast geestelijk op voorbereidenquote:Op woensdag 21 december 2011 21:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
Nu, komt The Golden Compass op RTL4. Die heb ik in de bios gezien en had een mega open einde.. kwam er geen deel 2
Ja, ik vond dat zo stom! Ik vond deel één best leuk, namelijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling, ik had me er zo op verheugd.
Net als met Eragon. Stommerds.
Ow LOLquote:Op woensdag 21 december 2011 21:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bekende gast met zijn groene pet Troel![]()
Leuke foto van jou met je jongens
Moet je er weer halverwege de nacht uit?quote:
Waarheen horen we nog geloof ik en waarom is omdat oplichtersquote:Op woensdag 21 december 2011 21:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een leuke foto Troel![]()
En waar moet bagger heengestuurd worden en waarom precies?
Morgen "pas" om 5:00 uur, dus dat is nog best laat.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moet je er weer halverwege de nacht uit?
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarheen horen we nog geloof ik en waarom is omdat oplichters
quote:Op woensdag 21 december 2011 18:51 schreef ElisaB het volgende:
T.V.V., Antwoordnummer 5234, 3000 VB Rotterdam
Tombo!quote:
Ik zit er as we speak naastquote:
Van Den Bosch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |