Maar dan moet je ook wel wat fatsoenlijks er tegenover zettenquote:Op woensdag 21 december 2011 17:52 schreef Karina het volgende:
Ja, een bedrijf wil die advertentie wel hebben denk ik.
Dat lukt je zelf nooit in 3 dagen, de gunfactor is natuurlijk nogal hoog bij SR.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:52 schreef AppleBite het volgende:
jezus christus, van een paperclip naar 20.000
Dit vooral.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:53 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Dat lukt je zelf nooit in 3 dagen, de gunfactor is natuurlijk nogal hoog bij SR.
Er van uitgaande dat het normaliter meer kost neem ik aanquote:Op woensdag 21 december 2011 17:52 schreef Karina het volgende:
Ja, een bedrijf wil die advertentie wel hebben denk ik.
Weet ik.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een full page ad in de Telegraaf kost dik 50.000 euro...
Volgens http://www.3fmfan.nl/page/eventlog is het Right Said Fredquote:Op woensdag 21 december 2011 17:53 schreef kingtoppie het volgende:
Weet iemand hoe dat bandje heette dat gisternacht rond half 3 speelde? Met die mooie dame erin zegmaar...
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:54 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Volgens http://www.3fmfan.nl/page/eventlog is het Right Said Fred
Het voordeel van dit ruilen is dat bedrijven nu iets kunnen aanbieden tegen inkoopprijs, en er iets voor terugkrijgen in verkoopprijsquote:Op woensdag 21 december 2011 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Er van uitgaande dat het normaliter meer kost neem ik aan
komen ze mooi van de overtollige voorraad afquote:Op woensdag 21 december 2011 17:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Het voordeel van dit ruilen is dat bedrijven nu iets kunnen aanbieden tegen inkoopprijs, en er iets voor terugkrijgen in verkoopprijs
Jammer.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:56 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Vanmiddag ff in Leiden geweest, maar wat is het geluid slecht te horen zeg. Je kon nauwelijks volgen wat er gezegd werd.
Ze kunnen die speakers ook niet voluit laten knallen de hele dag.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:56 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Vanmiddag ff in Leiden geweest, maar wat is het geluid slecht te horen zeg. Je kon nauwelijks volgen wat er gezegd werd.
Als je bij het huis staat gaat het prima, maar als je midden op het plein staat hoor je niks meer inderdaad.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:56 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Want?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:57 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Ze kunnen die speakers ook niet voluit laten knallen de hele dag.
Dat had ik ook inderdaad maandag. Sommige microfoons hoor je helemaal niet door de speakers op het plein, die speakers zijn niet aangesloten op de radio maar op een directe verbinding.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:56 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Zal met overlast te maken hebben.quote:
Omwonenden?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je bij het huis staat gaat het prima, maar als je midden op het plein staat hoor je niks meer inderdaad.
[..]
Want?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |