Er staat een aantal goede documentaires over de Bende op YouTube:quote:Op woensdag 21 december 2011 18:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Geheel tegen ieders verwachting heb ik een vrij ruime algemene kennis, met name als het om geschiedenis uit de 20e eeuw gaat.
Geen idee, als je spellingscheck uitstaat gebruik je minder.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:27 schreef De_Nuance het volgende:
Even iets anders , ik zoek een sim-only abbonomemt en wilde dus kijken hoeveel Mb ik gebruik.
Volgens iPhone heb ik in zes maanden 1,3 GB gebruikt. Is dat niet heel weinig ?
Dan is het alsnog aan de ouders om uit te leggen wat er verkeerd is aan de PVV en waarom hun duidelijk maken dat ze op school de kinderen van PVVérs moeten buitensluiten (cordon sanitaire) en pesten.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou het wel van de PO willen weren op dat tijdstip (direct voor het 6-uur journaal). Dan kijken er nog veel kinderen.
De 2e kende ik, de eerste echter nog niet, dank daarvoor. Ga het meteen kijken.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:27 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Er staat een aantal goede documentaires over de Bende op YouTube:
Vergeet de schoolboeken waaraan tere kinderzieltjes worden blootgesteld niet dan.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou het wel van de PO willen weren op dat tijdstip (direct voor het 6-uur journaal). Dan kijken er nog veel kinderen.
Je kijkt niet zo vaak Opsporing Verzocht?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:29 schreef eriksd het volgende:
Overigens schrok ik wel van de bovenmatige vertegenwoordiging van Marokkanen in die criminaliteitscijfers.
Volgens mijn woordenboek is abbonomemt de correcte termquote:Op woensdag 21 december 2011 18:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Geen idee, als je spellingscheck uitstaat gebruik je minder.
Ik zie het spotje zelf liever ook niet. Het voelt alsof je bij iets onfatsoenlijks wordt betrokken.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan is het alsnog aan de ouders om uit te leggen wat er verkeerd is aan de PVV en waarom hun duidelijk maken dat ze op school de kinderen van PVVérs moeten buitensluiten (cordon sanitaire) en pesten.
Na alle tijd die sindsdien verstreken is, is het nog steeds een interessante zaak.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:27 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Er staat een aantal goede documentaires over de Bende op YouTube:
Vind het wel wat link om puur en alleen af te gaan op een zin waarin de percentages worden genoemd.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:29 schreef eriksd het volgende:
Overigens schrok ik wel van de bovenmatige vertegenwoordiging van Marokkanen in die criminaliteitscijfers.
Ben er zo een die Opsporing Verzocht kijkt en dan hardop roept: zie je wel!quote:Op woensdag 21 december 2011 18:30 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je kijkt niet zo vaak Opsporing Verzocht?
Nooit eigenlijk. Gisteren is er wel een meisje bij de ingang van mijn flat beroofd door...juist.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:30 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je kijkt niet zo vaak Opsporing Verzocht?
Ik weet het allemaal niet. Het wordt wel lastig om genuanceerd te blijven.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind het wel wat link om puur en alleen af te gaan op een zin waarin de percentages worden genoemd.
Mwah, als je Opsporing Verzocht kijkt word je toch ook niet automatisch bij de misdaad betrokken.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie het spotje zelf liever ook niet. Het voelt alsof je bij iets onfatsoenlijks wordt betrokken.
Ik wilde je net vragen of die zaak in Belgie nog leeft. Ik las er wel eens over op mijn werk maar ik verborg de pagina als mijn Vlaamse collega voorbij liep. Je weet immers nooit.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Na alle tijd die sindsdien verstreken is, is het nog steeds een interessante zaak.
GSbrdr of VS?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nooit eigenlijk. Gisteren is er wel een meisje bij de ingang van mijn flat beroofd door...juist.
Gecorrigeerd voor sociaal economische status valt het mee en het zijn bijna altijd lichte vergrijpen als diefstal ed.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:29 schreef eriksd het volgende:
Tsja, het is jouw feestje. Ik ontken ook niet dat er problemen zijn met allochtonen, maar zie geen reden om Nederland als verloren te beschouwen omdat van die klootzakjes een aantal klote-wijken kapot maken.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal niet. Het wordt wel lastig om genuanceerd te blijven.
Als je open staat voor brainwashing is het inderdaad niet zo moeilijk om je bij de hatende meute te voegen, misschien had mutant dan toch wel gelijk..quote:Op woensdag 21 december 2011 18:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal niet. Het wordt wel lastig om genuanceerd te blijven.
De moeder van Koos.quote:
Dat heb ik dan ook nooit gezegd volgens mij.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, het is jouw feestje. Ik ontken ook niet dat er problemen zijn met allochtonen, maar zie geen reden om Nederland als verloren te beschouwen omdat van die klootzakjes een aantal klote-wijken kapot maken.
Oh die kende ik nog niet. Meestal wordt er geroepen dat Molukkers vroeger ook zo waren en die nu ook netjes zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:33 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Gecorrigeerd voor sociaal economische status valt het mee en het zijn bijna altijd lichte vergrijpen als diefstal ed.
Autochtonen worden weer veel vaker veroordeeld voor zware misdrijven als brandstichting of zedenmisdrijven
Tevens worden Marokkanen ook eerder veroordeeld (daar zijn sterke aanwijzingen voor)
Ik heb daar een college over gehad van iemand die daar onderzoek naar deed.
Zeg ik dat jij dat hebt gezegd?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat heb ik dan ook nooit gezegd volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |