Evident, het fokforum is het summum van sufheid in hun optiek.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je kan om cool te spelen ook gewoon doen alsof je lacht om 9gag of dumpert, in plaats van een loserforum.
Dat vinden hipsters en tieners wel cool.
Ha, dat is dan een hoop jolijt die zij mislopenquote:Op woensdag 21 december 2011 16:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Evident, het fokforum is summum van sufheid in hun optiek.
Stimmt. Het wordt wel weer ff tijd voor een goede hype in onzinquote:Op woensdag 21 december 2011 16:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ha, dat is dan een hoop jolijt die zij mislopen
Mijne wordt tegenwoordig platgespammed met mensen die iets hebben dat luistert naar de naam "timeline", wat het ook zijn moge.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:19 schreef Picchia het volgende:
Iedereen heeft het altijd over Facebookspelletjes, maar als ik op mijn trollaccount inlog zie ik heulemaal geen spelletjes.
Fotosoeps met kersthonden, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:20 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Stimmt. Het wordt wel weer ff tijd voor een goede hype in onzin.
Ja maar dan een reeks.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Fotosoeps met kersthonden, bijvoorbeeld.
Hm. Als ik tijd had gehad, zou ik een reeksje starten.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:22 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja maar dan een reeks.
Volgens mij was die van Baas Onur de laatste. En dat dateert van zomer 2008.
Mijn persona laat zich inspireren door vijf grote negers.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mijne wordt tegenwoordig platgespammed met mensen die iets hebben dat luistert naar de naam "timeline", wat het ook zijn moge.
Ik had die Onur hype op mijn geweten. Was er best trots opquote:Op woensdag 21 december 2011 16:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hm. Als ik tijd had gehad, zou ik een reeksje starten.
Haha, nicequote:Op woensdag 21 december 2011 16:24 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik had die Onur hype op mijn geweten. Was er best trots op
Ze zitten er tussen, ze teren op dezelfde pool van Telegraaflezersquote:Op woensdag 21 december 2011 16:26 schreef TitusPullo het volgende:
Ik begin te geloven dat de VVD net zulke idioten onder z'n aanhangers telt als de PVV.
Welke partij niet?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:26 schreef TitusPullo het volgende:
Ik begin te geloven dat de VVD net zulke idioten onder z'n aanhangers telt als de PVV.
Elke partij heeft balans nodig.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:26 schreef TitusPullo het volgende:
Het verschil in kwaliteit is opvallend, niet?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:33 schreef Tem het volgende:
Ah, hier is het. Normaal is de TT van onze leraar geschiedenis.
Dat valt geenszins te ontkennen.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:36 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het verschil in kwaliteit is opvallend, niet?
Wat bedoel je precies, een persoon, een ander land of een ideologie?quote:Op woensdag 21 december 2011 16:37 schreef Joker89 het volgende:
V_P, wat is jouw historische voorbeeld voor Nederland, als je zowel in binnen- als buitenland een bepaald beleid moest aanwijzen.
Het beleid van een bepaald persoon inderdaad, of juist de cultuur binnen een bepaalde regering, van een bepaalde ideologie het maakt eigenlijk niet eens uit wat jou het meeste aan het hart gaat.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies, een persoon, een ander land of een ideologie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |