Tim laat het zich ook goed smakenquote:Op woensdag 21 december 2011 16:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Uiterlijk is ook iets wat je kan beoordelen als kwestie van smaak, goede smaak.
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ga je nog songteksten plaatsen?
Ow wacht, weekie te vroeg
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tim laat het zich ook goed smaken
Disco disco, disco disco!!quote:Op woensdag 21 december 2011 16:17 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Nog steeds zing ik de smurfenversie mee met dit liedZowat de enige cd die ik had tot m'n 6e ofzo? Dusja, non-stop draaien enzo
Herkenbaar, geen straus maar smurfenhouse.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:17 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Nog steeds zing ik de smurfenversie mee met dit liedZowat de enige cd die ik had tot m'n 6e ofzo? Dusja, non-stop draaien enzo
True, maar het zegt natuurlijk niets over een persoon. Je hoeft ook niet mooi en slank te zijn om goed te zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Uiterlijk is ook iets wat je kan beoordelen als kwestie van smaak, goede smaak.
Jump for joyquote:Op woensdag 21 december 2011 16:18 schreef alors het volgende:
Dit vind ik dus niet echt leukandere nummers van ze vind ik veel leuker...
Dat zeg ik ook helemaal nietquote:Op woensdag 21 december 2011 16:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
True, maar het zegt natuurlijk niets over een persoon. Je hoeft ook niet mooi en slank te zijn om goed te zijn.
Niet, deze: http://www.lyrics80.com/DE-SMURFEN-NO-LIMIT-LYRICS/225395/quote:Op woensdag 21 december 2011 16:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Disco disco, disco disco!!
Smurfenhouse! Die luiken maken nog steeds muziek hé! Echt smurfenversies van Lady Gaga etcquote:Op woensdag 21 december 2011 16:17 schreef Mr.Houdoe het volgende:
quote:Op woensdag 21 december 2011 16:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Smurfenhouse! Die luiken maken nog steeds muziek hé! Echt smurfenversies van Lady Gaga etc
Twilight Zone.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:19 schreef alors het volgende:
[..]
Tribal DanceNothing Like The Rain
Zag het laatst op spotify staan.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Smurfenhouse! Die luiken maken nog steeds muziek hé! Echt smurfenversies van Lady Gaga etc
Wie zou dat gitaarlijntje spelen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |