Dit tot de macht van 23quote:Op woensdag 21 december 2011 14:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat mensen die in 1 van de meest vrije periodes die dit land heeft gekend zijn opgegroeid en volwassen geworden, de jaren '90 van de vorige eeuw, nu het hardst staan te roepen om dergelijke maatregelen. Terwijl ze zelf jaren hebben gestudeerd, gefeest en van deze vrijheiden hebben geprofiteerd. Dus ik vrees dat het nog lang niet voorbij is.
Volgens mij werken er bij defensie rond de 50.000 mensen.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:04 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Meer dan dat er nu bij defensie werken?
Die zijn allemaal ingeruild voor goedbetalende managementfuncties voor (oud-) politici en hun vriendjes. En nu is het geld op, en het werk nog niet gedaan, maar daar gaan Hillen en z'n maten natuurlijk niet voor opdraaien; dat mogen uw kinderen voor ze doen.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:20 schreef Truffelvarken het volgende:
[..]
Volgens mij werken er bij defensie rond de 50.000 mensen.
Was 5 jaar terug 65.000. Nu minder dan bij de politie.
Tsja. De gebroken geweertjestijd komt er weer aan.
Je bent daar trots opquote:Op woensdag 21 december 2011 14:27 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik snap niet waar dit beeld vandaan komt. Niet alle jongeren zijn kutpubers. Neem mij bijvoorbeeld, ik ben zelfs nog nooit uit geweest__!
Als je computerfluisteraar heet vast welquote:
Niet alle jongeren hebben dat nodig.quote:Wie heeft het over het leger? De zorg lijkt mij veel nuttiger. Zijn die ouderen ook verlost van eenzaamheid. Overigens zou dienstplicht voor mij als persoon ook wel goed zijn geweest, zoals ik vaak mag vernemen van mijn pa.
Alle jongeren in dienst van volk en vaderland? Die Hillen kletst uit zijn nek, je gaat je studie/werk toch niet onderbreken om een jaartje vrijwilligerswerk te doen voor werkgevers? Aangezien hij het heeft over alle jongeren, no way. Ik pas!quote:Op donderdag 22 december 2011 15:35 schreef Dutchnative het volgende:
Volgens mij bestaan er al maatschappelijke stages op scholen
Het is dus niet vrijwillig. Je wordt verplicht slaaf voor Hillen en z'n maten die de centen in hun zak hebben gestoken die eigenlijk aan jouw salaris (of dat van de arbeidskracht die het werk zou kunnen doen) besteed zouden moeten worden.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:59 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Die Hillen kletst uit zijn nek, je gaat je studie/werk toch niet onderbreken om een jaartje vrijwilligerswerk te doen voor werkgevers?
Als het zover komt dan weiger ik. Dan rukken ze mij maar af van mijn studie en zetten ze mij maar in de gevangenis.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:09 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Het is dus niet vrijwillig. Je wordt verplicht slaaf voor Hillen en z'n maten die de centen in hun zak hebben gestoken die eigenlijk aan jouw salaris (of dat van de arbeidskracht die het werk zou kunnen doen) besteed zouden moeten worden.
Typisch conservatisme.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:23 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik ben hier (mits goed uitgevoerd) geen tegenstander van zijn. Discipline aanbrengen in een tijd waar dat niet vanzelfsprekend meer door de ouders gebeurd lijkt me niet gek.
Bij fokkers die uitspraken doen over "de jeugd van tegenwoordig" is zoiets een indicatie dat ze een ouwe zak aan het worden zijn.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |