Kan ie niet meer op knopjes drukken.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:12 schreef drumstickNL het volgende:
Als hij nou dat stokje kwijtraakt dan?
Sex is het nog steeds HET experiment wat nog niet gedaan is volgens mij. Gewoon omdat het taboe is... Natuurlijk ontzettend interessant of bevruchting en het groeien van de embryo uberhaupt wel kan.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:12 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ja, en dan je nageslacht wat in gewichtloze toestand door de ruimte zweeft.
Bedankt voor de opheldering, stuk duidelijker nu.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
- De ronding van de aarde alleen al zorgt ervoor dat je niets ziet
- Het feit dat het daar al nacht is zegt wel iets over de afstand
- Zelfs met het helderste weer kan je niet verder dan ~150km kijken.
- De raket op die afstand is niet eens te zien.
Althans de lancering kan je niet zien dus. Misschien wel als ie zonlicht reflecteerd als hij het ISS nadert.
Ik ook, jakkes.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:12 schreef Roguee het volgende:
Zou spontaan claustrofobisch worden daar.
daar zullen ze wel een slangetje voor in hun pak hebben hequote:Op woensdag 21 december 2011 14:13 schreef TLC het volgende:
Als ze nu ineens naar de wc moeten moeten ze het dan in hun broek doen of stellen ze de lancering even uit
En z'n vrouw thuis denken.... "ik wil bolletje".quote:Op woensdag 21 december 2011 14:12 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ja, en dan je nageslacht wat in gewichtloze toestand door de ruimte zweeft.
Anders ik wel.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:13 schreef byah het volgende:
ik zou mezelf helemaal onderschijten in zo'n raket
Dat zit hij nu ook al ruimschoots.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:14 schreef Basilicumman het volgende:
Geweldig zeg! Over 10 minuten zit ie gewoon op 250 km ofzo. Raar om te bedenken.
Jij loop achter!quote:Op woensdag 21 december 2011 14:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
WAT ik zit pas op 40_!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |