2003, Columbia.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:02 schreef vosss het volgende:
Wanneer is eik voor het laatst een bemand ruimtevaartuig ontploft?
jij hoopt daarop?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:02 schreef vosss het volgende:
Space Shuttle Columbia in 2003. Soyuz-vluchten worden eigenlijk als veiliger beschouwd.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:02 schreef vosss het volgende:
De raket zit vol met afsluitkleppen, Vosss houdt niet van afsluitkleppen.quote:
Pittig kapselquote:Op woensdag 21 december 2011 14:05 schreef LudoSanders het volgende:
Wel een lelijk mokkel heeft die André.
Nee lul. Trek miljaar niet direct verkeerde conclusies. Homo. Ik vroeg het me gewoon even af, want zo een lancering is altijd best spannend en gevaarlijk en ik hoop maar dat alles goed gaat.quote:
Wat denk je.. ?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:05 schreef Wrijfhout het volgende:
Is er een kans dat die raket vanuit Nederland ook zichtbaar is IRL of is die afstand te groot?
Waarom denk je dat ie een half jaar er tussenuit knijpt.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:05 schreef LudoSanders het volgende:
Wel een lelijk mokkel heeft die André.
Haha jaquote:Op woensdag 21 december 2011 14:05 schreef bloempje-moi het volgende:
Hij is na terugkomst aan een tweede leg begonnen?
Als het goed is kun je Andre zien zwaaien uit zijn raampje.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:05 schreef Wrijfhout het volgende:
Is er een kans dat die raket vanuit Nederland ook zichtbaar is IRL of is die afstand te groot?
Denk eerder dat je internetverbinding gaat klappenquote:Op woensdag 21 december 2011 14:06 schreef TweeGrolsch het volgende:
NOS knalt er zo meteen ook uit volgens mij. Begint al te haperen.
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:07 schreef Specularium het volgende:
Kijk die timer, net oud en nieuw.
Ik mis alleen Guido Weijers.
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:07 schreef speknek het volgende:
Zijn dochters zijn/worden wel okay.
[ afbeelding ]
Niet mijn internet beledigen manquote:Op woensdag 21 december 2011 14:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Denk eerder dat je internetverbinding gaat klappenHeb nergens last van.
Die lijken als twee druppels water op André.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:07 schreef speknek het volgende:
Zijn dochters zijn/worden wel okay.
[ afbeelding ]
Ik zal zo wel even een tweet versturen dat ze kunnen.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:07 schreef Lindstrøm. het volgende:
KazakhstanMooi landje hoor.
Wie bepaalt eigenlijk hoelaat dat ding vertrekt?
wacht nog even dan ga ik nog even naar de wcquote:Op woensdag 21 december 2011 14:08 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ik zal zo wel even een tweet versturen dat ze kunnen.
Ach, tenminste knallend de pijp uit.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:09 schreef byah het volgende:
lekker hoor, net voor kerst de ruimte ingeschoten worden door oude russische rommel
Rommel die werkt.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:09 schreef byah het volgende:
lekker hoor, net voor kerst de ruimte ingeschoten worden door oude russische rommel
Ja weet ik veel, ik heb er geen verstand van. Kazachstan ligt niet naast de deur natuurlijk, dus zal wel niet denk ik.quote:
Het is dat André z'n kop scheert... want anders had ie ook zo'n blond koppie.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die lijken als twee druppels water op André.
Oke. Ik zal nog even wat bitterballen in het vet gooien voor de mannen.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:09 schreef tdrone het volgende:
[..]
wacht nog even dan ga ik nog even naar de wc
Vooral die linker.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die lijken als twee druppels water op André.
Het International Space Station kan je bij goed weer heel gemakkelijk zien (snel bewegende heldere ster), maar het station moet eerst boven jouw locatie vliegen:quote:Op woensdag 21 december 2011 14:05 schreef Wrijfhout het volgende:
- De ronding van de aarde alleen al zorgt ervoor dat je niets zietquote:Op woensdag 21 december 2011 14:09 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik heb er geen verstand van. Kazachstan ligt niet naast de deur natuurlijk, dus zal wel niet denk ik.
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:10 schreef Lindstrøm. het volgende:
Ik vraag me ook af hoe hij aan z'n seksuele trekken komt. Gewoon voor een cam met zijn vrouw gaan rukken? Is nog een redelijke oplossing voor iemand die ver weg is.
Ja, en dan je nageslacht wat in gewichtloze toestand door de ruimte zweeft.quote:Op woensdag 21 december 2011 14:10 schreef Lindstrøm. het volgende:
Ik vraag me ook af hoe hij aan z'n seksuele trekken komt. Gewoon voor een cam met zijn vrouw gaan rukken? Is nog een redelijke oplossing voor iemand die ver weg is.
En dan fladdert al je mannelijkheid door de cabinequote:Op woensdag 21 december 2011 14:10 schreef Lindstrøm. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |