Livestream:quote:AMSTERDAM - De Nederlandse astronaut André Kuipers gaat woensdagmiddag om 14.16 uur de ruimte in, voor een periode van zes maanden. Het is voor hem de tweede reis.
Kuipers, die vergezeld wordt door Don Pettit (VS) en Oleg Kononenko (Rusland), vertrekt vanaf het Kosmodroom van Bajkonoer in de Sojoezraket vanuit Rusland naar het internationale ruimtestation ISS.
De NOS laat de beelden van de lancering zien via een livestream.
Zou wel knap zijn.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:31 schreef BB-King het volgende:
Ik hoop niet dat z'n shuttle ontploft.
Ach raket dan...quote:Op woensdag 21 december 2011 13:38 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Zou wel knap zijn.
Aangezien hij daarmee niet vliegt.
Ze zitten er al 2,5 uur in, dus ik neem aan dat ze dat al gedaan hebben.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:41 schreef Specularium het volgende:
Gaan ze nog tegen de bus aan pissen?
NOS heeft ook een live-stream.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:43 schreef Reintji het volgende:
http://multimedia.esa.int/Live
ESA stream
Ik denk dat deze actueler is.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:44 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
NOS heeft ook een live-stream.
Ik heb de OP gelezen, maar dan heb je die NOS man steeds in beeld. Dit is met ESA commentaar en blikken op de steppe, in de capsule en vluchtleidingscentrumquote:Op woensdag 21 december 2011 13:44 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
NOS heeft ook een live-stream.
Nee, dat is die middelste man, die Rus toch?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:50 schreef Specularium het volgende:
Hoorde ik nou net goed dat Andre flightleader/commander is?
Die NOS gast is echt een goede nieuwslezer maar hij komt altijd een beetje 'dom' over bij dit soort shows/interviews. Maar ik denk dat hij het heus wel weet maar een beetje vanuit de kijker probeert te denken. Alleen soms komt dat wat knullig over.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:47 schreef Reintji het volgende:
[..]
Ik heb de OP gelezen, maar dan heb je die NOS man steeds in beeld. Dit is met ESA commentaar en blikken op de steppe, in de capsule en vluchtleidingscentrum
Flight engineer 1 is kuipersquote:Op woensdag 21 december 2011 13:50 schreef Specularium het volgende:
Hoorde ik nou net goed dat Andre flightleader/commander is?
http://www.ustream.tv/channel/6540154quote:Op woensdag 21 december 2011 13:58 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Welke? Esa doet het bij mij niet meer
Gewoon de NOS stream pakken. Heel veel beelden van de training enzo en uitleg over delen van het ISS en de experimenten.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/6540154
?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:00 schreef Specularium het volgende:
Als de NOS nou tof is doen ze Wubbo even in de studio.
Wubbo?quote:Op woensdag 21 december 2011 14:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
?Die gast zit al in de raket. Dus dat gaat wat lastig
Ik denk niet dat ze een speciaal kanaal naar de NOS hebben.
Goed puntquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 14:02 schreef vosss het volgende:
Wanneer is eik voor het laatst een bemand ruimtevaartuig ontploft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |