SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
![]()
Synthol is rotspul.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:01 schreef seto het volgende:
Kreeg ineens malware meldingen bij de laatste pagina?![]()
Yep ik ook terwijl ik iets schreef..quote:Op woensdag 21 december 2011 13:01 schreef seto het volgende:
Kreeg ineens malware meldingen bij de laatste pagina?
Sportschool?
Het is nu vaak erg slecht nat weer dat ik tot de Lente mij heb ingeschreven bij een sportschool
Uiteraard geen Squatrek, of Olympische stang aanwezig, dus voor benen ben ik tot mijn Eigen Tuin Gym aangewezen.
Betreft Fit 4 Free In Amstelveen. Mooie zaak gloednieuw, was Maandag de allereerste klant, en de eerste die de spullen mocht uitproberen.
Als het goed is komt er van de week een bankdruk bankje.
Ik heb speciaal voor deze Gym gekozen omdat het de laagste prijs bij ons in de buurt is.
Al met al helemaal geen slechte indruk, ruim, veel natuurlijk licht, schoon, 3 verschillende pullopbars aanwezig.
Mis nog de: TRX, Squatrek, Ringen.
Iemand hier die in de buurt woont en zich daar ook gaat inschrijven?![]()
Zoiets, is geen kracht of spieropbouwende oefening(en) maar meer conditioneel en vet verbranding, stukken beter en leuker dan doelloos fietsen/lopen vind ikIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Ben de lat pulldown ontgroeid in onze gym (ik trek meer dan dat ik weeg) en om m'n chins af te wisselen zit ik nu aan de high row machine van Hammer Strength:
http://www.exrx.net/AnimatedEx/BackGeneral/LVHighRow4.gif
Ik vind hem tof.Half pulldown, half row. Een soort omgekeerde incline press. Denk dat ik hier de komende maanden hard aan ga trekken.
[ Bericht 10% gewijzigd door Stereotomy op 21-12-2011 13:16:57 ]Confidence through competence![]()
Ziet er leuk uit, toe maar weer! Ik heb geen idee hoeveel 'kg' ik op lat pulldown doe, is niet genummerd of wat dan ook. Vind het altijd fijn om te doen na rows/chins/pullups.![]()
Haha, ik trok met lat pulldown ook meer dan mijn eigen lichaamsgewicht. Nu ben ik -na een lange periode niet trainen- weer aan de gang en ik kan het dus weer gewoon doen.![]()
Krijg weer pwned.jpg, Star Wars afbeelding jwz. Linkje naar exrx pagina van de oefening?quote:Op woensdag 21 december 2011 13:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ben de lat pulldown ontgroeid in onze gym (ik trek meer dan dat ik weeg) en om m'n chins af te wisselen zit ik nu aan de high row machine van Hammer Strength:
[ afbeelding ]
Ik vind hem tof.Half pulldown, half row. Een soort omgekeerde incline press. Denk dat ik hier de komende maanden hard aan ga trekken.
Of toch du vader?![]()
Als ik geen prowler tot mijn beschikking had, niet zou squashen / hardlopen, of niet nog (onregelmatig) op de zak zou stoten dan zou ik ze zeker doen.quote:
Leuke dingen zeer zeker!hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
kutzooiquote:Op woensdag 21 december 2011 13:18 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Krijg weer pwned.jpg, Star Wars afbeelding jwz. Linkje naar exrx pagina van de oefening?
Linkje 'selectorized'
http://www.exrx.net/Weigh(...)VSeatedHighRowC.htmlConfidence through competence![]()
Die hebben wij ook. Voelt wel lekker voor je lats toen ik nog een noob was en machinewerk deed.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:11 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Die hebben wij ook inderdaad, maar dan vanaf iets lager (je trekt hem vanaf ongeveer borst hoogte naar achter ipv van omhoog naar omlaag).quote:Op woensdag 21 december 2011 13:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
kutzooi
Linkje 'selectorized'
http://www.exrx.net/Weigh(...)VSeatedHighRowC.htmlOf toch du vader?![]()
Yup, same here. Maar die doe ik dan eigenlijk nooit.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:28 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Die hebben wij ook inderdaad, maar dan vanaf iets lager (je trekt hem vanaf ongeveer borst hoogte naar achter ipv van omhoog naar omlaag).![]()
Well, ik denk dat er altijd wel plek is voor machinewerk.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Die hebben wij ook. Voelt wel lekker voor je lats toen ik nog een noob was en machinewerk deed.Zou jij de beweging die je met deze machine maakt met vrije gewichten kunnen uitvoeren?
Sowieso worden stabiliserende spieren relatief meer gebruikt bij duwende bewegingen met vrije gewichten (instabiel evenwicht) zoals chest press of OHP, dan bij trekkende (stabiel evenwicht) zoals DB bent over row...Confidence through competence![]()
Ja, da's de low row in tegenstelling tot deze high rowquote:Op woensdag 21 december 2011 13:28 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Die hebben wij ook inderdaad, maar dan vanaf iets lager (je trekt hem vanaf ongeveer borst hoogte naar achter ipv van omhoog naar omlaag).
Ben ook wel fan van roeibewegingen. Knalt ook hard op je lats, maar anders dan met chins.Confidence through competence![]()
Prowlers zijn inderdaad beesten, ik doe ze nu aan het eind van de training omdat we in de winterstop zitten en we dus niet rondrennen op het veld.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:21 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Als ik geen prowler tot mijn beschikking had, niet zou squashen / hardlopen, of niet nog (onregelmatig) op de zak zou stoten dan zou ik ze zeker doen.
Leuke dingen zeer zeker!
Heb maandag deze gedaan met een 15 KG schijf (4x)
Overhead Squat x 6-8
Swings (like kettlebell swings) x 6-8
Bentover Row x 8-10
Reverse Lunge and Twist x 8-10 total
Diagonal Chops x 6-8 each side
wil morgen deze doen (alle oefeningen 6x in 1 complex)
Deadlift
Romanian Deadlift
Bentover Row
Power Clean
Front Squat
Push Press
Back Squat
Good MorningIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Ja je hebt gelijk. Ik associeer 'low rows' eigenlijk altijd met seated (bekabelde) low rows, die vind ik ook een stuk lekkerder dan die low row machine.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, da's de low row in tegenstelling tot deze high row
Ben ook wel fan van roeibewegingen. Knalt ook hard op je lats, maar anders dan met chins.Ik ook dus niet, zoals ik hierboven al zei vind ik gewoon seated low rows met een kabel veel lekkerder.quote:Op woensdag 21 december 2011 13:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yup, same here. Maar die doe ik dan eigenlijk nooit.Of toch du vader?![]()
Zou ik ook nog een keer willen proberen, maar in onze gym hebben we wel cable stations maar zijn seated rows niet mogelijk
Confidence through competence![]()
ik doe die high rows juist weer wel, de meeste rows zijn ook meer van dat je laag naar hoog trekt. Met die high rows weer andersom.
Beetje vanuit de redenatie zoals het verschil tussen een incline en decline press![]()
Ja wij hebben ook cable stations, maar die seated rows hebben we een aparte machine voor. Jammer dat je die niet kan doen, die is echt heerlijk imoquote:Op woensdag 21 december 2011 13:34 schreef Stereotomy het volgende:
Zou ik ook nog een keer willen proberen, maar in onze gym hebben we wel cable stations maar zijn seated rows niet mogelijk
Of toch du vader?![]()
even een vraagje over magnesiumpoeder of blokken, ik heb namelijk vaak bij oefeningen zoals squat en overhead press en bench press dat mn handen nogal klam worden van het zweet, en dat ik de stang maar niet lekker vast kan grijpen, kan ik hiervoor die poeder gebruiken of blokjes?![]()
Voor je Squat heb je het toch niet echt nodig daar gebruik je je handen alleen maar voor de balans en het gewicht ligt op je schouders dus ik zie niet in waarom je dan last hebt van zweethanden, die andere 2 zou je inderdaad kunnen gebruikenIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
ik vind het niet echt prettig om met zweethanden te squatten, binnekort maar is kijken waar je die blokjes kan halenquote:Op woensdag 21 december 2011 14:26 schreef kidkash19 het volgende:
Voor je Squat heb je het toch niet echt nodig daar gebruik je je handen alleen maar voor de balans en het gewicht ligt op je schouders dus ik zie niet in waarom je dan last hebt van zweethanden, die andere 2 zou je inderdaad kunnen gebruiken![]()
Koop gewoon handschoentjes, dan loop je ook niet te kloten met dat poeder waar je anderen na jou alleen maar lastig mee valt.![]()
bij ons in de gym is dat geen probleem, de hardcore dingen zijn afgezonderd van de echte fitness toestellen,quote:Op woensdag 21 december 2011 14:54 schreef r3gi3boy het volgende:
Koop gewoon handschoentjes, dan loop je ook niet te kloten met dat poeder waar je anderen na jou alleen maar lastig mee valt.![]()
Bij ons mag dit ook gewoon zolang je er maar niet mee loopt te zwaaien en de stang ff schoonmaaktquote:Op woensdag 21 december 2011 14:54 schreef r3gi3boy het volgende:
Koop gewoon handschoentjes, dan loop je ook niet te kloten met dat poeder waar je anderen na jou alleen maar lastig mee valt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Week niet kunnen sporten door ziekte en school, voor het eerst sinds ik ben begonnen, voelt echt kut![]()
ja weet niet hoe het verder bij ons zit, is wel een powerlifter die zich altijd laat ondergooien door zn maatje dan ligt er overal rond het squatrack van dat poeder.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:06 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Bij ons mag dit ook gewoon zolang je er maar niet mee loopt te zwaaien en de stang ff schoonmaakt![]()
Gister zat ik de nieuwe fear factor te kijkendeed me daar een buffel aan mee:
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2011 16:19:02 ]![]()
Je plaatje doet het niet man.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:05 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]If not now, then when.![]()
Ah ik zie hem. Mirin' genetics.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:19 schreef Geo4kant het volgende:
Nu wel?Ik zie hem, maar dat is wss vanwege de cache.
If not now, then when.![]()
Misschien is hij ook het product van goede genen selecteren net als die belgische stier.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
NIET HATEN MANG. Keiharde genetics.![]()
![]()
quote:x 1000000000000000000000000000000000000
Toch een is het lastig om geen reactie te plaatsen.
Als je al niet de discipline hebt om een beetje te sporten zal die gast het al helemaal niet volhouden met niks etenquote:
Dat dietisten zo stom zijn![]()
Dat is prof materiaal. Komt me vaag bekend voor.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:05 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
Deze man doet met gemak 12 muscle ups!quote:Op woensdag 21 december 2011 16:05 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Ruim 109 kilo, had laatst een filmpje hiervan gepost!
Wacht deze dus:
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2011 18:49:42 ]![]()
Netjes. Die rechter is ook geen ecto, btw.quote:Op woensdag 21 december 2011 16:05 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Lijkt er inderdaad heel veel op, dat filmpje had ik al gezienquote:Op woensdag 21 december 2011 18:48 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Deze man doet met gemak 12 muscle ups!
Ruim 109 kilo, had laatst een filmpje hiervan gepost!
Wacht deze dus:![]()
![]()
En toch ziet hij er nu wel zo uit. Heb je mooi al die tijd voor getraindquote:Op woensdag 21 december 2011 18:54 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Netjes. Die rechter is ook geen ecto, btw.![]()
![]()
Zo, 250/250 kg legpress (12x) maar eens gedaan. Ik ga binnenkort maar eens beginnen met frontsquats erbij, want zwaarder dan 100 kg backsquat ga ik niet doen zonder rack. Helemaal voorover leunen en terugracken op benchpress bankje is geen pretje voor je rug.
Er was vandaag ook zo'n iemand die ooit een ongeluk had gehad met wintersport en daardoor in zo'n revalidatiefitnesstent van het ziekenhuis zat. Nu is hij weer terug. Ik wil daar ook trainen, 2 racks, alles. Maar je komt er alleen in op verwijzing van de fysio, na een ongeluk bijv. Dat is het me ook niet waard.![]()
[ Bericht 16% gewijzigd door Panzermaus op 21-12-2011 21:59:44 ]![]()
Gewoon met 200kg terugracken in dat BP bankje, krijg je een hernia, mag je daar ook gaan fitnessen. Win/win.quote:Op woensdag 21 december 2011 21:52 schreef Panzermaus het volgende:
Zo, 250/250 kg legpress (12x) maar eens gedaan. Ik ga binnenkort maar eens beginnen met frontsquats erbij, want zwaarder dan 100 kg backsquat ga ik niet doen zonder rack. Helemaal voorover leunen en terugracken op benchpress bankje is geen pretje voor je rug.
Er was vandaag ook zo'n iemand die ooit een ongeluk had gehad met wintersport en daardoor in zo'n revalidatiefitnesstent van het ziekenhuis zat. Nu is hij weer terug. Ik wil daar ook trainen, 2 racks, alles. Maar je komt er alleen in op verwijzing van de fysio, na een ongeluk bijv. Dat is het me ook niet waard.![]()
[ Bericht 13% gewijzigd door Snakey op 21-12-2011 22:38:39 ]Of toch du vader?![]()
Oke ik snap nu waarom deadlift, deadlift heet
Dikke spierpijn in me onderrug, kan dit kloppen?
190CM, 90.5KG, SQ:150KGx2 BP:100KGx2 DL:190KGx3
My end goal is not to be some massed up freak, but rather to have a physique that can be looked as art; streamlined, tapered, and universally appealing.![]()
En je traps als het goed is, eigenlijk je hele lichaam wel
Luck is for losers![]()
Deadlift heet zo, omdat je een dood(stil liggend) gewicht optilt.quote:Op donderdag 22 december 2011 10:51 schreef jeurse04 het volgende:
Oke ik snap nu waarom deadlift, deadlift heet
Dikke spierpijn in me onderrug, kan dit kloppen?
Vooral traps,onderrug,glutes en hamstrings krijg ik spierpijn in van deadliften.![]()
Fixed.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:27 schreef Autobandje het volgende:
Deadlift, Preacher curl de oefening der oefeningen(come at me Squat fanboys
)
![]()
Traps voel je ook goed inderdaad, even goed shruggen bij lockout.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:13 schreef kidkash19 het volgende:
En je traps als het goed is, eigenlijk je hele lichaam wel
Heb gisteren ook even die row machine gedaan (waar we het gisteren over hadden). Heb nu spierpijn in mijn abs.Toch wel even fijn.
![]()
Voordeel van cable row (neem aan dat je dat deed) is dat je ook je rug gebruikt (erector spinae) en dus ook je core. Heerlijke compound.quote:Op donderdag 22 december 2011 11:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Traps voel je ook goed inderdaad, even goed shruggen bij lockout.
Heb gisteren ook even die row machine gedaan (waar we het gisteren over hadden). Heb nu spierpijn in mijn abs.Toch wel even fijn.
Met die high row van gisteren doe je dat helaas niet, vind ik jammer.Confidence through competence![]()
Ik shrug niet eens bij lockout en ik voel mn traps al als de tering na een goede DL sessie. Maar ik doe dan ook geen rippletoad, daar doe je maar 1x5 DL toch?quote:Op donderdag 22 december 2011 11:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Traps voel je ook goed inderdaad, even goed shruggen bij lockout.
Ik sta dan ook achter Autobandje. DLBaas der bazen.
Of toch du vader?![]()
Wij hebben een lat pulldown, cable row bankje en zo'n row machine. Dus niet die high row machine, maar die andere. Heb ze alle drie gedaan, na 3x5x80 kg pendlay rows en heel wat chinups en pullups. Voordeel van zo'n machine is dat je chill helemaal tot het einde kan gaan, en die handles zijn wel een verademing voor je handen. Mijn eelt + blaren was gisteren helemaal open.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voordeel van cable row (neem aan dat je dat deed) is dat je ook je rug gebruikt (erector spinae) en dus ook je core. Heerlijke compound.
Met die high row van gisteren doe je dat helaas niet, vind ik jammer.
Merk nu wel bij pendlay row dat mijn onderrug raar wil gaan doen. Wat voor mij helpt is vanuit mijn hielen proberen te te rowen.Dus proberen je tenen omhoog te houden, voel het dan veel beter in mijn rug en onderrug blijft normaal doen. Weet niet of er nog mensen zijn die dit ook doen?
![]()
Low Row.quote:Op donderdag 22 december 2011 12:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dus niet die high row machine, maar die andere.
http://www.google.nl/sear(...)XzTq66K8iE-warn92uAQ
Wel lekker om aan het eind op een machine deze specifieke bewegingen te kunnen maken zonder na te hoeven denken over een rechte rug ofzo.Confidence through competence![]()
Praat me er niet van, mijn lats vallen er nu af.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Low Row.
Wel lekker om aan het eind op een machine deze specifieke bewegingen te kunnen maken zonder na te hoeven denken over een rechte rug ofzo.Bi's zijn ook nog helemaal pumped en striated. Machinery kan inderdaad fijn zijn.
![]()
![]()
Mwah, wij hebben ook een "vertical row" machine staan (handles zitten op borsthoogte), maar ik vind dat die echt niet op kan tegen een goede ouderwetse seated cable Low Row.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Low Row.
Wel lekker om aan het eind op een machine deze specifieke bewegingen te kunnen maken zonder na te hoeven denken over een rechte rug ofzo.
Of toch du vader?![]()
die machine met 1 hand pakken en focussen op de lats, is wel chillquote:Op donderdag 22 december 2011 14:54 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Mwah, wij hebben ook een "vertical row" machine staan (handles zitten op borsthoogte), maar ik vind dat die echt niet op kan tegen een goede ouderwetse seated cable Low Row.![]()
Het maakt mij persoonlijk weinig uit of de een wel tegen de ander opkan, het is een andere bewegingsbaan. Dat interesseert mij dan weer het meest.![]()
dumbbell row > verticaalquote:Op donderdag 22 december 2011 15:33 schreef Luchtkoker het volgende:
Dan nog beter gewoon one-armed dumbbell rows denk ik.
machine row > horizontaalDat.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:37 schreef Kroc het volgende:
Het maakt mij persoonlijk weinig uit of de een wel tegen de ander opkan, het is een andere bewegingsbaan. Dat interesseert mij dan weer het meest.![]()
Eens, maar in een al redelijk vol schema zou ik dan eerder voor DB row kiezen, die vind ik lekkerder de lats hitten, bedoelde ik meer.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:48 schreef 16meter het volgende:
[..]
dumbbell row > verticaal
machine row > horizontaal
[..]
Dat.Of toch du vader?![]()
boys gaan jullie soms ook in seanpaul-mode naar de gym, goldchain harde muziek petje achterstevoren op en omlopen omdat je te breed bent![]()
wel eensquote:Op donderdag 22 december 2011 17:04 schreef Panzermaus het volgende:
boys gaan jullie soms ook in seanpaul-mode naar de gym, goldchain harde muziek petje achterstevoren op en omlopen omdat je te breed bent![]()
De betere vraag is of ik ook wel eens niet zo ga.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:04 schreef Panzermaus het volgende:
boys gaan jullie soms ook in seanpaul-mode naar de gym, goldchain harde muziek petje achterstevoren op en omlopen omdat je te breed bent
Of toch du vader?![]()
Ja maar ik ben ook breed dus kan dat.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:04 schreef Panzermaus het volgende:
![]()
ik heb net even een soort van voedingsschema in elkaar geknutselt, kan ik hier een linkje neerzetten met het bestand? zodat iemand er zijn mening over kwijt kan, misschien dat ik stomme blunders heb gemaakt die ik zelf niet zie.![]()
In de tijd dat je het vraagt had je het toch al kunnen postenquote:Op donderdag 22 december 2011 17:58 schreef borstmelk het volgende:
ik heb net even een soort van voedingsschema in elkaar geknutselt, kan ik hier een linkje neerzetten met het bestand? zodat iemand er zijn mening over kwijt kan, misschien dat ik stomme blunders heb gemaakt die ik zelf niet zie.? Of het is een technische vraag dat je niet weet hoe je het moet doen
?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Hahaha, nee ik was bang dat het niet mocht ivm met forum regels.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:10 schreef Seam het volgende:
[..]
In de tijd dat je het vraagt had je het toch al kunnen posten? Of het is een technische vraag dat je niet weet hoe je het moet doen
?
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-JUWP8BYWA7IU.xlsx
Hij staat niet in precieze volgorde, er staat alleen wat ik zou eten over heel de dag.![]()
Het eerste wat me opvalt.. waar zijn je macro's beschreven? Ik zie alleen kcal. Er is meer waar je naar moet kijken (eiwitten, koolhydraten en vetten verhoudingen).quote:Op donderdag 22 december 2011 18:18 schreef borstmelk het volgende:
[..]
Hahaha, nee ik was bang dat het niet mocht ivm met forum regels.
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-JUWP8BYWA7IU.xlsx
Hij staat niet in precieze volgorde, er staat alleen wat ik zou eten over heel de dag.Of toch du vader?![]()
ik had die er inderdaad beter ook bij kunnen schrijven. qua koolhydraten kom ik waarschijnlijk veel tekortquote:Op donderdag 22 december 2011 18:32 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Het eerste wat me opvalt.. waar zijn je macro's beschreven? Ik zie alleen kcal. Er is meer waar je naar moet kijken (eiwitten, koolhydraten en vetten verhoudingen).![]()
Tjezus, vandaag m´n schouders goed te pakken genomen. Telkens nadat ik m´n dumbells neerlegde voelde ik het wel, maar na zo´n halve minuut begon het telkens enorm pijn te doen, Zo erg dat ik m´n armen ergens op moest leggen om bij te komen.![]()
/dagboek![]()
Kan soms bij het douchen erna bijna geen shampoo meer op m'n hoofd krijgenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:37 schreef Snakey het volgende:
Tjezus, vandaag m´n schouders goed te pakken genomen. Telkens nadat ik m´n dumbells neerlegde voelde ik het wel, maar na zo´n halve minuut begon het telkens enorm pijn te doen, Zo erg dat ik m´n armen ergens op moest leggen om bij te komen.![]()
/dagboek
Of een bezweet shirtje uittrekken... Ik sta soms twee minuten te dansen voor ik het uit heb.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kan soms bij het douchen erna bijna geen shampoo meer op m'n hoofd krijgen![]()
![]()
Geven ze ook work outs in dat boek? Ik ben nu telkens work outs van hem aan het verzamelen op het i-net. Zijn manier van werken staat me erg aan, en het werkt goed voor me. Ik wil er alleen wel wat meer variatie in hebben zodat ik in zeg een periode van 3 weken elke week net effe iets anders doe. Wel borst, rug enz, maar alles met net andere work outs. Dan blijf je je spieren goed verrassen.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:29 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Timing, vandaag binnengekomen![]()
![]()
Yes, tweede gedeelte is workout beschrijvingenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Geven ze ook work outs in dat boek? Ik ben nu telkens work outs van hem aan het verzamelen op het i-net. Zijn manier van werken staat me erg aan, en het werkt goed voor me. Ik wil er alleen wel wat meer variatie in hebben zodat ik in zeg een periode van 3 weken elke week net effe iets anders doe. Wel borst, rug enz, maar alles met net andere work outs. Dan blijf je je spieren goed verrassen.
Eerste deel is een soort biografie.Confidence through competence![]()
Heb m gister ook besteld in engeland voor 10 euroquote:Op donderdag 22 december 2011 18:29 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zou ik ook zeggen. Daarnaast 110 kcal per ei? Hoe groot zijn die eieren wel niet of hoeveel boter gebruik jequote:Op donderdag 22 december 2011 18:34 schreef borstmelk het volgende:
[..]
ik had die er inderdaad beter ook bij kunnen schrijven. qua koolhydraten kom ik waarschijnlijk veel tekortWaarom per se volle melk en twee eetlepels olijfolie?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Dach met stronglifts eindelijk duidelijkheid te hebben mbt voedsel; hij beweert dat je je carbs moet beperken tot enkel na je training. Hij zegt dat we met zn allen onzinnig veel carbs eten.
Nu kwam ik in BFFM iets totaal anders tegen; élke maaltijd moet 'lean protein' en 'complex carbs' bevatten. Omdat de eiwitten de carbs nodig hebben opgemomen te worden.
Iemand die hier iets nuttigs over kan zeggen?Facet!![]()
Tja, 't is wel erg paleo diet achtig om zetmeel te beperken behalve tot na je training. SL heeft het hier over pasta, brood, granen dus.
Ik vind het onnozel, en je maakt het jezelf in de praktijk onnodig moeilijk. Het is niet dat je niet alleen op fibrous carbs (groente, fruit) etc. kan groeien als je de rest van je voedsel goed doet, maar waarom het jezelf moeilijk maken.
Beetje broscience achtig advies, imho. Zou complexe zetmeel koolhydraten (volkoren-) lekker blijven eten als je je daar lekker bij voelt.Confidence through competence![]()
Als je een prof bent en je wil cutten naar 5% bf (als dat soort cijfers al haalbaar zijn), dan moet je inderdaad 0 carb gaan. Voor elk ander mens, en zeker atleten en bodybuilders, zijn carbs gewoon de beste macronutrient voor energie. Ze zijn het meest vriendelijk voor je nieren en lever.![]()
Hahaha ja ik had de calorieen allemaal van een site af. Ik durf ook niet te zeggen of t echt klopt. Ik gebruik niet erg veel boter.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:03 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen. Daarnaast 110 kcal per ei? Hoe groot zijn die eieren wel niet of hoeveel boter gebruik jeWaarom per se volle melk en twee eetlepels olijfolie?
De volle melk en olijfolie heb ik toegevoegd omdat ik bang was, niet genoeg calorieen binnen te krijgen.
Zou ik dit beter kunnen aanpassen?![]()
En ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik word strontchagrijnig van extreem low carb op een dag. Altijd wel wat vrolijker als ik wat brood of fruit kan eten.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:18 schreef Autobandje het volgende:
Als je een prof bent en je wil cutten naar 5% bf (als dat soort cijfers al haalbaar zijn), dan moet je inderdaad 0 carb gaan. Voor elk ander mens, en zeker atleten en bodybuilders, zijn carbs gewoon de beste macronutrient voor energie. Ze zijn het meest vriendelijk voor je nieren en lever.
Nice, goed he eBayquote:Op donderdag 22 december 2011 18:29 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Die blijf ik ook zeker eten maar vraag me af waarom die tegensrijdigheid mbt beide 'dieëten'; of bij elke maaltijd carbs, of enkel bij ontbijt en PW.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:18 schreef Stereotomy het volgende:
Tja, 't is wel erg paleo diet achtig om zetmeel te beperken behalve tot na je training. SL heeft het hier over pasta, brood, granen dus.
Ik vind het onnozel, en je maakt het jezelf in de praktijk onnodig moeilijk. Het is niet dat je niet alleen op fibrous carbs (groente, fruit) etc. kan groeien als je de rest van je voedsel goed doet, maar waarom het jezelf moeilijk maken.
Beetje broscience achtig advies, imho. Zou complexe zetmeel koolhydraten (volkoren-) lekker blijven eten als je je daar lekker bij voelt.
Ik vraag me nu dus af of ik elke maaltijd ook carbs zou moeten nuttigen tbvopname eiwitten. Of telt hierbij bv ook de carbs uit groente mee?
Het leek me nou niet een heel slecht idee om een tijdje de carbs tot 2 maaltijden terug te schroeven om mijn VP naar beneden te halen.
Zie het niet als het lastig maken voor mezelf.Facet!![]()
Heb dat Arnold boek maar ook even gedownload en door gescand, ik zal het niet gaan lezen waarschijnlijk.![]()
Om je vetpercentage naar beneden te schroeven moet je lichaam minder energie opnemen uit voedsel dan dat het verbruikt op een dag. Het verschil haalt het lichaam (voornamelijk) uit vetreserves.
Dit is het fundament van lichaamsvet afvallen. De rest is detail.
Het feit dat je dit het beste kunt halen vanwege met low carb / high protein is omdat (simpele) koolhydraten weinig vullend zijn, en je gauw weer hongergevoel krijgt, zodat het moeilijk voor je wordt onder je maintenance te blijven. Denk witte suiker, witbrood. Eiwitten stillen de honger beter. Denk tonijn, kipfilet. Daarnaast heb je eiwitten nodig voor spierbehoud.Confidence through competence![]()
Ik wil ook gaan beginnen met krachttraining maar zie nu door de bomen het bos niet meer, er zijn in Hilversum een aantal sportscholen. 1 daarvan leek me geschikt, hij heet onefitness. Moet ik daar nu gewoon naar binnen lopen en om een schema vragen of hebben jullie er 1 die handig is voor beginners. Ik wil max 2x per week trainen![]()
Staat in de OP.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:32 schreef the-it het volgende:
Ik wil ook gaan beginnen met krachttraining maar zie nu door de bomen het bos niet meer, er zijn in Hilversum een aantal sportscholen. 1 daarvan leek me geschikt, hij heet onefitness. Moet ik daar nu gewoon naar binnen lopen en om een schema vragen of hebben jullie er 1 die handig is voor beginners. Ik wil max 2x per week trainenZoek ook eens op Rippetoe.
![]()
Tnx. Witbrood etc eet ik sws nooitquote:
Dus een noodzaak om bij elke maaltijd complexe koolhydraten te eten tbv opname van eiwitten is er niet wat jou betreft?Facet!![]()
Kan, hoeft niet, nogmaals, dit zijn details. Zolang je macronutrient verhoudingen over de dag maar ongeveer op okee niveaus zijn.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:53 schreef JanKort het volgende:
[..]
Tnx. Witbrood etc eet ik sws nooit
Dus een noodzaak om bij elke maaltijd complexe koolhydraten te eten tbv opname van eiwitten is er niet wat jou betreft?Confidence through competence![]()
Een mooi topic wat imo iedere starter zou moeten lezen: The 80/20 rule.quote:Op donderdag 22 december 2011 20:53 schreef JanKort het volgende:
[..]
Tnx. Witbrood etc eet ik sws nooit
Dus een noodzaak om bij elke maaltijd complexe koolhydraten te eten tbv opname van eiwitten is er niet wat jou betreft?
Vriend van me heeft het ook. Ik vind het ook leuk om zo veel mogelijk erover te leren en bepaalde dingen te bespreken, ook hele theoretische dingen die voor ons toch nooit op zullen gaan, maar soms gaat het té ver. Dan wilt hij iets weten wat zo specifiek is, waar zelfs de top geen rekening mee hoeft te houden, terwijl zijn voeding bijvoorbeeld niet eens op orde is. Wilt dan alles weten en incorporeren wat de kleinste details betreft, maar de grote lijnen zijn niet eens op orde.
[ Bericht 0% gewijzigd door Luchtkoker op 22-12-2011 21:20:25 ]Of toch du vader?![]()
Had ik al eens voorbij zien komen ergens maar is een goed punt.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:13 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Een mooi topic wat imo iedere starter zou moeten lezen: The 80/20 rule.
Vriend van me heeft het ook. Ik vind het ook leuk om zo veel mogelijk erover te leren en bepaalde dingen te bespreken, ook hele theoretische dingen die voor ons toch nooit op zullen gaan, maar soms gaat het té ver. Dan wilt hij iets weten wat zo specifiek is, waar zelfs de top geen rekening mee hoeft te houden, terwijl zijn voeding bijvoorbeeld niet eens op orde is. Wilt dan alles weten en incorporeren wat de kleinste details betreft, maar de grote lijnen zijn niet eens op orde.
Zoveel info te vergaren, wat zeker leuk is maar hoe dieper je op de materie ingaat hoe tegenstrijdiger het soms wordt en bovenal tijdverspilling.Facet!![]()
dit is dan ook het meest hinderlijke aan dit topic, soms gaat het pagina's lang over gelul wat totaal niet interessant is om te lezen.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:13 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Een mooi topic wat imo iedere starter zou moeten lezen: The 80/20 rule.
die 20/80 regel vind ik ook weer slaan op traingingsschemas, als je 80% bereikt hebt wat je wilt dan kan je overgaan op splitschemas waarin je accenten ga leggen. Heb je dit niet, dan blijf je bij een fullbody of 2split hooguit.![]()
Mwah ben ik het niet helemaal mee eens, een split schema hoeft ook niet per se accenten te leggen. Ik train al vanaf het begin met een 3-way split en het bevalt me prima. Ik zie elke keer fullbody niet echt zitten.quote:Op donderdag 22 december 2011 21:50 schreef Kroc het volgende:
[..]
dit is dan ook het meest hinderlijke aan dit topic, soms gaat het pagina's lang over gelul wat totaal niet interessant is om te lezen.
die 20/80 regel vind ik ook weer slaan op traingingsschemas, als je 80% bereikt hebt wat je wilt dan kan je overgaan op splitschemas waarin je accenten ga leggen. Heb je dit niet, dan blijf je bij een fullbody of 2split hooguit.Of toch du vader?![]()
Ok mn complex aan het eind heeft me gesloopt
Deadlift
Romanian Deadlift
Bent Over Row
Hang Clean
Front Squat
Push Press
Back Squat
Goodmornings
3x rond alle oefeningen 6 reps en de bar mag pas de grond raken als je er doorheen bent. Gedaan met 40 KG (incl stang).... DOODIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Zoiets lijkt me ook leuk om te doen. Dan heb je aan het einde vast ook een heel voldaan gevoel of niet?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:50 schreef kidkash19 het volgende:
Ok mn complex aan het eind heeft me gesloopt
Deadlift
Romanian Deadlift
Bent Over Row
Hang Clean
Front Squat
Push Press
Back Squat
Goodmornings
3x rond alle oefeningen 6 reps en de bar mag pas de grond raken als je er doorheen bent. Gedaan met 40 KG (incl stang).... DOODIk doe nu wel warmups met squats/rows/overhead press door elkaar heen als 1 set, het is een begin.
![]()
![]()
Ja toen mn hart eenmaal weer terug in mn borstkas was en de sterretjes voor mn ogen weg waren had ik best een voldaan gevoel jaquote:Op donderdag 22 december 2011 22:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zoiets lijkt me ook leuk om te doen. Dan heb je aan het einde vast ook een heel voldaan gevoel of niet?Ik doe nu wel warmups met squats/rows/overhead press door elkaar heen als 1 set, het is een begin.
Luck is for losers![]()
Hardcore, doe je dat rijtje 3x met een rust na elk rondje? Zo ja, hoelang rust heb je dan wel niet nodig?quote:Op donderdag 22 december 2011 22:56 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ja toen mn hart eenmaal weer terug in mn borstkas was en de sterretjes voor mn ogen weg waren had ik best een voldaan gevoel jaOf 3 rondjes achter elkaar?
![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zag een keer twee gasten tegenover elkaar curlen terwijl ze elkaar in de ogen keken, moest echt mijn lach inhouden want ik was aan het squatten.![]()
Echt blij dat er op onze uni gym weinig curlbrahs zijn. Meeste lui hier hebben zich wel ingelezen. (veel squatters/deadlifters enzo)Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
quote:
jongeeh wanneer ik klaar ben met stage kom ik die hele gym van je tegen de vlakte curlenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
Echt blij dat er op onze uni gym weinig curlbrahs zijn. Meeste lui hier hebben zich wel ingelezen. (veel squatters/deadlifters enzo)![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
jongeeh wanneer ik klaar ben met stage kom ik die hele gym van je tegen de vlakte curlenga jij maar op het buikspiermatje liggen met je bal.
Verneukt dat ik nu vakantie heb. Ik zit net in zo'n flow waar ik week na week oude plateau's verbeterMaar in de vakantie ben ik bij mijn ouders en als ik wil moet ik 3 uur heen en weer reizen.
Ugh binnenkort skieen, het is echt onmogelijk om te berekenen hoeveel ik dan moet eten om a. niet aan te komen of b. niet af te vallen.![]()
Je kan ook gewoon naar je lichaam luisteren. Verder zal je van een weekje skieën echt niet in de problemen raken op het grote geheelquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:04 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ugh binnenkort skieen, het is echt onmogelijk om te berekenen hoeveel ik dan moet eten om a. niet aan te komen of b. niet af te vallen.![]()
Kan je niet alle lokale gyms langsgaan om "een dagje te proberen"?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]ga jij maar op het buikspiermatje liggen met je bal.
Verneukt dat ik nu vakantie heb. Ik zit net in zo'n flow waar ik week na week oude plateau's verbeterMaar in de vakantie ben ik bij mijn ouders en als ik wil moet ik 3 uur heen en weer reizen.
Of toch du vader?![]()
rond de 90 seconden rust ongeveer, dat is nog steeds echt zwaar maar wil niet meer rust nemen en mn grens opzoekenquote:Op donderdag 22 december 2011 23:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hardcore, doe je dat rijtje 3x met een rust na elk rondje? Zo ja, hoelang rust heb je dan wel niet nodig?Of 3 rondjes achter elkaar?
Luck is for losers![]()
Straks ook maar eens complexes proberen, nog even experimenteren hoe en wat met reps etc. maar de 1e en 2e wordt met 1 hand en de 3e met 2 handen.
Complex 1: Clean and Press-Overhead Squat-Turkish Getup
Complex 2: Swing-Snatch-Turkish Getup
Complex 3: Swing-Snatch-Overhead Squat-High Pull-Clean & Press![]()
Vind je een TGU niet iets te langzaam / technisch lastig wanneer het echt zwaar wordt?quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:27 schreef Kroc het volgende:
Straks ook maar eens complexes proberen, nog even experimenteren hoe en wat met reps etc. maar de 1e en 2e wordt met 1 hand en de 3e met 2 handen.
Complex 1: Clean and Press-Overhead Squat-Turkish Getup
Complex 2: Swing-Snatch-Turkish Getup
Complex 3: Swing-Snatch-Overhead Squat-High Pull-Clean & Press
Mijn ervaring is dat je er op een gegeven moment zo snel mogelijk er doorheen wil jakkeren, ten koste van zo ongeveer alles...hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Wel een stuk langzamer, maar of het minder intensief wordt denk ik niet. Ik ga het vanmiddag proberen en ik merk het dan wel.
Ik doe TGU normaal gesproken ook aan het eind van mijn workout, andere x weer bentpress. Zwaar om te doen als je net een heel workout achter de rug heb maar ben er wel aan gewend.![]()
Nee dat snap ik, doe ik zelf ook, maar een complex is meer om tempo / doorzettingsvermogen dan echt techniek / kracht. Maar hou ons op de hoogte!quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:34 schreef Kroc het volgende:
Wel een stuk langzamer, maar of het minder intensief wordt denk ik niet. Ik ga het vanmiddag proberen en ik merk het dan wel.
Ik doe TGU normaal gesproken ook aan het eind van mijn workout, andere x weer bentpress. Zwaar om te doen als je net een heel workout achter de rug heb maar ben er wel aan gewend.
Vraag: Vroeger kon je bij de appie twee tonijn steaks kopen, ingevroren, rond 3 ons voor max 2 euro oid. Iemand deze recent nog tegen gekomen? Of iets bij een andere super?hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Klopt complexes gaan om conditioning en moeten niet gebruikt worden voor kracht of massa want dat kan je gewoon niet aan denk ik.
Ik zou ook proberen 5 oefeningen ipv 3 oefeningen te doen en probeer ze in elkaar te laten overvloeien op een natuurlijke manierIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
ging net naar de "sportschool" kon ik gewoon niet trainen omdat er iemand met de enige barbell 45 kilo stond te bench pressen met twee spottersover half uurtje maar weer naar binnen
[ Bericht 7% gewijzigd door borstmelk op 23-12-2011 12:23:17 ]![]()
Ja al eens gedaan waar mijn broertje stage loopt, maar ik ga daar niet 6x een "proefles" draaien. Ze hebben daar wel onbeperkt warme chocomelk tijdens het trainenquote:Op vrijdag 23 december 2011 06:59 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Kan je niet alle lokale gyms langsgaan om "een dagje te proberen"?
Bp is toch niet de enige optie? Dumbell press?quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:14 schreef borstmelk het volgende:
ging net naar de "sportschool" kon ik gewoon niet trainen omdat er iemand met de enige barbell 45 kilo stond te bench pressen met twee spottersover half uurtje maar weer naar binnen
![]()
Ik wou gaan squatten, overhead press en deadlift. Pakken ze de barbell afquote:Op vrijdag 23 december 2011 12:55 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Bp is toch niet de enige optie? Dumbell press?nu nog maar eens daarnaartoe kijken of ze weg zijn
![]()
Neem jezelf niet zo serieus. Alsof je na een weekie skieen ineens 5 kilo spiermassa kwijt bent..quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:04 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ugh binnenkort skieen, het is echt onmogelijk om te berekenen hoeveel ik dan moet eten om a. niet aan te komen of b. niet af te vallen.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Zo. Eindelijk vakantie. Eindelijk weer is op vaste dagen trainen.''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Ben van plan om in het nieuwe jaar te stoppen met creatine supplementatie en eens caffeine pre-workout te proberen. Iemand die ervaringen wil delen?
Zal de look van water in m'n spieren van creatine wel missen. Misschien in de zomer weer.
Neem dan Noxipro, Jack3d, of Hard van B&F.
Combinaties van geranamine en caffeine.
Wil juist weer gaan beginnen met creatine, nu wel met opbouwperiode.![]()
af pakken?quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:10 schreef borstmelk het volgende:
[..]
Ik wou gaan squatten, overhead press en deadlift. Pakken ze de barbell afnu nog maar eens daarnaartoe kijken of ze weg zijn
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
@Fathank: Even wat extra informatie; ik heb nogal een verstoord honger gevoel door de medicatie die ik gebruik. Luisteren naar mijn lichaam is er niet bij want ik heb nooit honger. Overigens denk ik dat 6 uur per dag voor 2 weken op een zeer hoog niveau redelijk intensief kan zijn. Iets van een streven is dan welkom.![]()
Dan elke dag 1 extra apfelstrüdel en 14 ons noten mee, 1 ons pd. Daarnaast gewoon vreten, moet je goed zitten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:10 schreef zwartemarktplaats het volgende:
@Fathank: Even wat extra informatie; ik heb nogal een verstoord honger gevoel door de medicatie die ik gebruik. Luisteren naar mijn lichaam is er niet bij want ik heb nooit honger. Overigens denk ik dat 6 uur per dag voor 2 weken op een zeer hoog niveau redelijk intensief kan zijn. Iets van een streven is dan welkom.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Zet dan gewoon een pot sterke euroshopper koffie. Kost je een fractie van die overpriced rommel met schreeuwerige etikettenBehulpzaam als een waterkraan.
Zelf dacht ik idd aan dubbele dosis Euroshopper Instant coffee in de shakebeker en pre workout opdrinken.
Supplementenshops durven pure dextrose voor 8 EUR per kilo te verkopen (De Tuinen is 1.50 EUR per kilo).Confidence through competence![]()
sterke pot koffie is niet te vergelijken met een dosis geranamine.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:16 schreef fathank het volgende:
Zet dan gewoon een pot sterke euroshopper koffie. Kost je een fractie van die overpriced rommel met schreeuwerige etiketten
als je gewoon caffeine wilt, koop dan gewoon capsules, kost nog geen 10 euro.![]()
Trouwens even een vraagje, weet men hier wat er nou precies gebeurt als je zaterdagmiddag traint en in de avond rond de 10 bier naar binnen werkt? Ik weet dat het slecht voor je spieren is, maar in het begin wist ik dit nog niet, en heb ik dit vaak genoeg gedaan. Heb er toen eigenlijk vrij weinig van gemerkt.''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
NoxiPro sowieso een aanrader. Je wordt de HULK na 15 minuten.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:56 schreef Stereotomy het volgende:
Ben van plan om in het nieuwe jaar te stoppen met creatine supplementatie en eens caffeine pre-workout te proberen. Iemand die ervaringen wil delen?
Zal de look van water in m'n spieren van creatine wel missen. Misschien in de zomer weer.If not now, then when.![]()
Ik zoek iets wat na 10 minuten al werktquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
NoxiPro sowieso een aanrader. Je wordt de HULK na 15 minuten.
snuiven of injecteren.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zoek iets wat na 10 minuten al werkt![]()
ik vind zo'n complex met tgu erin toch te langzaam inderdaad, wat verschillende complexes geprobeerd en eentje was echt om van te kotsen:
2x24kg kettlebells: burpee, clean & press, overhead squat![]()
Jongens, het was een garpje.
Over een uurtje laatste workout van het jaar. Extra zwaar gemaakt, kan dan een hele week ervan herstellen.
Geniet ervan :p volgende week is pas mn laatste, probeer ik een paar bloedmooie records te halenquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:08 schreef Stereotomy het volgende:
Jongens, het was een garpje.
Over een uurtje laatste workout van het jaar. Extra zwaar gemaakt, kan dan een hele week ervan herstellen.![]()
Curlen in een squat-rek is voor losers.![]()
Curlen op seated cable row machine is die shit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom heb je voor zo'n butt gym gekozen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:10 schreef borstmelk het volgende:
[..]
Ik wou gaan squatten, overhead press en deadlift. Pakken ze de barbell afnu nog maar eens daarnaartoe kijken of ze weg zijn
![]()
Vond dit in mijn mail als kerstaanbiedingquote:Hard!
Voor de beste training van je leven. De ultieme cocktail voor spiergroei, pomp en prestaties! Waar begin je eigenlijk met een introductie van een nieuw product als je weet dat eigenlijk elk superlatief tekort schiet? Onvergelijkbaar veel sterker, krachtiger, meer intens. Een power, energie, pomp en spiermassa product zoals je het nog nooit hebt ervaren. Woorden kunnen niet beschrijven hoe Hard! werkt. Hard! moet je voelen......Je spieren gaan ontploffen!![]()
Kopen mensen dit?
™![]()
Nee. Maar het zal best werken als verkoopraatje voor een hoop mensen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:44 schreef soklos het volgende:
[..]
Vond dit in mijn mail als kerstaanbieding![]()
Kopen mensen dit?
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:06 schreef Weissman het volgende:
Curlen in een squat-rek is voor losers.![]()
Curlen op seated cable row machine is die shit
Curlen in de smith is pas baas. Alleen jammer dat die haken zo rammelen als je de barbel omhoog haalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
ik sport er al sinds mijn 14e, toen voldeed het aan mijn eisen maar nu heb ik er weinig meer te zoeken. binnekort mijn abbo afgelopen en snel naar medifit drunen. daar hebben ze wel squat racks en olympische barbells gelukkig.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:35 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarom heb je voor zo'n butt gym gekozen?![]()
zijn er mensen hier die creatine trouwens aanraden voor beginners? ik dacht dat het beter was als ik nu alles nog uit mijn voeding haal en niet extra supplementen gebruik?![]()
mwoah, veel zul je er niet aan hebben maar het helpt altijd. Dus ja, het kan tot zover ik het begrepen heb iig.quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:41 schreef borstmelk het volgende:
zijn er mensen hier die creatine trouwens aanraden voor beginners? ik dacht dat het beter was als ik nu alles nog uit mijn voeding haal en niet extra supplementen gebruik?Ik heb een pot van die shit besteld, het is in de aanbieding bij body en fitshop.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
NoxiPro sowieso een aanrader. Je wordt de HULK na 15 minuten.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
zijn er dan nog bepaalde producten die iemand hier aanraad. Of zou ik me daar beter voor moeten inlezen op andere topics,forums?quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:44 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
mwoah, veel zul je er niet aan hebben maar het helpt altijd. Dus ja, het kan tot zover ik het begrepen heb iig.
[..]
Ik heb een pot van die shit besteld, het is in de aanbieding bij body en fitshop.![]()
http://www.bodyenfitshop.(...)t-creatine-worldwidequote:Op vrijdag 23 december 2011 21:50 schreef borstmelk het volgende:
[..]
zijn er dan nog bepaalde producten die iemand hier aanraad. Of zou ik me daar beter voor moeten inlezen op andere topics,forums?
Dit is gewoon goede Creatine, een of twee schepjes goed mengen in een glas warm water en een uur voor je training innemen. De effecten zijn niet spectaculair ofzo maar 't is zeker wel merkbaar.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Geloof me mang, je gaat keihard. Echt kei en keihard!quote:Op vrijdag 23 december 2011 21:44 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
mwoah, veel zul je er niet aan hebben maar het helpt altijd. Dus ja, het kan tot zover ik het begrepen heb iig.
[..]
Ik heb een pot van die shit besteld, het is in de aanbieding bij body en fitshop.
Geld is nog niet binnen overigens..If not now, then when.![]()
Godverdomme wat een mooie shop is dat body en fitshop.half 10 besteld, 10 over half verzonden.
I have no freakin cluequote:
Wel een gave channel trouwensIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
mijn laatste voor de kerst zit er ook op.
Deads, wide stance squats, hang cleans / power cleans, om en om, box pistols, pendlay's, tgu's in de mix met oa planks, en afgemaakt met nog enkele (laffe) mp's. 90 minuten spielerei
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Heeft iemand nog een link naar die heup-stretch die gepost werd naar aanleiding van een vraag van Snakey ?![]()
Wat vinden jullie van interval trainingen? Ik zag het eerst niet zo zitten namelijk, maar heb gisteren een nieuw schema gekregen en was echt kapot erna. Ik begin met 10 minuten cardio (interval), erna 10 minuten kracht met 3 oefeningen die je dan 10 minuten lang afwisselt, 10 minuten cardio, 10 minuten kracht, 10 minuten cardio en dan 10 minuten core. Is echt zwaar, voor de eerste keer dit jaar dat ik helemaal bezweet wegging maar het voelt wel goed. Ga het denk ik in het nieuwe jaar ff week of 6 uitproberen, denk dat ik hiermee zeker resultaat ga boeken. Sowieso om ff de laatste kilo's vet weg te halen![]()
Denk dat dat heel goed is om mee te cutten, inderdaad.
Net barbell pullovers geprobeerd. Heb pullovers altijd als isolatie voor de lats gezien, maar na wat ervaringen van anderen gehoord te hebben + een nieuwe EMG studie die aantoonde dat je er toch echt de upper pecs het hardst mee raakt, toch maar weer een kans gegeven.Zag tijdens het uitvoeren m'n borst wel een beetje trillen.. maar onvergelijkbaar met het gevoel bij een press of fly, lats daarentegen voelde ik wel werken.
Het zal allemaal wel... ik houd het maar bij de pullover machine op rug dagen.
Iemand hier ervan overtuigd dat de pullover een uitstekende oefening voor borst is?![]()
Zo, straks nog snel ff knallen zo vlak voor kerst. eens kijken of dat NoxiPro werkt..
Mijn whey is ook al bijna op, moet ook maar even bestellen. Wil NoxiPro ook wel proberen, 45x voor 22 euro. Ben benieuwd en lijkt me chill om achter de hand te hebben voor soms. Maar eens kijken welke smaak.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:43 schreef drumstickNL het volgende:
Godverdomme wat een mooie shop is dat body en fitshop.half 10 besteld, 10 over half verzonden.
![]()
![]()
Ik wens iedereen een fijn kerstmis en een gelukkig(sportief) nieuwjaar voor het geval ik daar de kans niet meer voor krijg hahah.![]()
Welke sportschool ga jij?quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:28 schreef drumstickNL het volgende:
Zo, straks nog snel ff knallen zo vlak voor kerst. eens kijken of dat NoxiPro werkt..![]()
Ja sowieso geen spierverlies, eerder spieropbouw. Die pullover doe ik trouwens ook, maar dan met zo'n soort skippybal.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:29 schreef 16meter het volgende:
Denk dat dat heel goed is om mee te cutten, inderdaad.
Net barbell pullovers geprobeerd. Heb pullovers altijd als isolatie voor de lats gezien, maar na wat ervaringen van anderen gehoord te hebben + een nieuwe EMG studie die aantoonde dat je er toch echt de upper pecs het hardst mee raakt, toch maar weer een kans gegeven.Zag tijdens het uitvoeren m'n borst wel een beetje trillen.. maar onvergelijkbaar met het gevoel bij een press of fly, lats daarentegen voelde ik wel werken.
Het zal allemaal wel... ik houd het maar bij de pullover machine op rug dagen.
Iemand hier ervan overtuigd dat de pullover een uitstekende oefening voor borst is?![]()
Insgelijks jongedame.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:32 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik wens iedereen een fijn kerstmis en een gelukkig(sportief) nieuwjaar voor het geval ik daar de kans niet meer voor krijg hahah.
Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
Een uur voor je training? Ik weet niet waar dat op is gebaseerd, creatine is niet iets wat een tijdje later inkickt ofzo, het is in principe dat je door de supplementatie een constant verhoogd creatine niveau in je lichaam behoudt voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:00 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
http://www.bodyenfitshop.(...)t-creatine-worldwide
Dit is gewoon goede Creatine, een of twee schepjes goed mengen in een glas warm water en een uur voor je training innemen. De effecten zijn niet spectaculair ofzo maar 't is zeker wel merkbaar.Of toch du vader?![]()
Jij ook.quote:Op zaterdag 24 december 2011 16:32 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik wens iedereen een fijn kerstmis en een gelukkig(sportief) nieuwjaar voor het geval ik daar de kans niet meer voor krijg hahah.![]()
Ik heb ooit gelezen dat het beter is om 'm op dat tijdstip in te nemen. Er staat ook niet "moet je dan innemen", jij vraagt waar ik dat op baseer: op een artikel dat ik een tijd terug op 't BB forum heb gelezen. Heb je zelf een beter advies? ik hoor 't graag.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:04 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Een uur voor je training? Ik weet niet waar dat op is gebaseerd, creatine is niet iets wat een tijdje later inkickt ofzo, het is in principe dat je door de supplementatie een constant verhoogd creatine niveau in je lichaam behoudt voor zover ik weet.
En Yuri: Dat spul is apart man, krijg er een raar gevoel van. Ik heb ook 't gevoel dat ik vannacht niet zal slapen.
[ Bericht 10% gewijzigd door drumstickNL op 24-12-2011 19:11:32 ]-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Ik ga maandag whey bestellen en wil ook NoxiPro proberen. Yuri zijn ervaringen klinken goed, heb jij er al mee getraind drumstickNL?![]()
Idem. En daarnaast een trollvrij 2012 gewenst.quote:Op zaterdag 24 december 2011 18:38 schreef Panzermaus het volgende:
Ik wens iedereen brede feestdagen en een esthetisch nieuw jaar.![]()
Ik ben ook altijd nieuwschierig naar die Pre workout shizzle. Maar dan denk ik altijd; wat heb je eraan? het is meer een ego goedje zodat je hogere PR's haalt want zoveel zal het toch niet schelen op je gainzzz?Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Ja je gaat knetter hard he, tintelingen in je gezicht eerst en dan in je hele lichaam, agressief alles. ik crashde daarna wel want had honger, na een bak kwark was het weer over.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:04 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik heb ooit gelezen dat het beter is om 'm op dat tijdstip in te nemen. Er staat ook niet "moet je dan innemen", jij vraagt waar ik dat op baseer: op een artikel dat ik een tijd terug op 't BB forum heb gelezen. Heb je zelf een beter advies? ik hoor 't graag.
En Yuri: Dat spul is apart man, krijg er een raar gevoel van. Ik heb ook 't gevoel dat ik vannacht niet zal slapen.If not now, then when.![]()
En ja iedereen fijne feestdagen en een gezond en gelukkig nieuwjaar waarin in je dikke PR's breekt!If not now, then when.![]()
Kun je dat schema eens posten? Ik wil 2012 ook starten met cutten.quote:Op zaterdag 24 december 2011 14:21 schreef L-D het volgende:
Wat vinden jullie van interval trainingen? Ik zag het eerst niet zo zitten namelijk, maar heb gisteren een nieuw schema gekregen en was echt kapot erna. Ik begin met 10 minuten cardio (interval), erna 10 minuten kracht met 3 oefeningen die je dan 10 minuten lang afwisselt, 10 minuten cardio, 10 minuten kracht, 10 minuten cardio en dan 10 minuten core. Is echt zwaar, voor de eerste keer dit jaar dat ik helemaal bezweet wegging maar het voelt wel goed. Ga het denk ik in het nieuwe jaar ff week of 6 uitproberen, denk dat ik hiermee zeker resultaat ga boeken. Sowieso om ff de laatste kilo's vet weg te halen![]()
Bazen en bazinnen, fijne kerst, en niet helemaal volvreten!Minds are like parachutes. They only function when open.![]()
Op zich wel, was ook meer als grap bedoeld.quote:
Vandaag driekwart afhaalpizza gegeten, 1800 kcal dagtotaal (2100 maintenance), doel cutting.
Morgen bij ontbijt met huisgenoot kwart pizza afmaken ipv nu opeten...Confidence through competence![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:24 schreef CarbonC het volgende:
Idem. En daarnaast een trollvrij 2012 gewenst.![]()
![]()
quote:Op zondag 25 december 2011 00:16 schreef Fanta-stick het volgende:
Weissman het duiken gaat door..ik ga denk ik niet meer uit tijdens o en n.![]()
![]()
Is wat mij betreft de juiste dosis, en met mij velen die het op 1 schepje houden. Oa reviews op dbb.quote:Op zaterdag 24 december 2011 15:53 schreef 16meter het volgende:
45x is denk ik met 1 schepje, is iets te weinig imo
Gebruik t zo nu en dan voor een echte knaltrainjng en moet zeggen dat t super werkt op die manier. Wellicht als je t elke keer gebruikt dat je wat tolerantie opbouwt. (elke keer word wat te afhankelijk vind ik)
Na afloop wel helemaal leeg vaak
Facet!![]()
Ben twee weken in Nederland. Totale schijt aan alles: vreten wat ik wil (frikadellen!) en 0,0 workoutheb in het nieuwe jaar tijd genoeg om weer overal op te letten. Vind het wel even prima zo zonder whey, creatine, vitamines en al die andere troep. Ik ben 2 weken thuis en het is feest
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
veel keus, cacaopoeder, honing, siroop?quote:Op zondag 25 december 2011 11:54 schreef 16meter het volgende:
Wat is een goedkope manier om smaakloze whey op smaak te brengen?![]()
Wat is een goede whey? Er is zoveel te vinden dat ik door de bomen het bos niet zie.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Alsof het iets uitmaakt...quote:Op zondag 25 december 2011 12:09 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat is een goede whey? Er is zoveel te vinden dat ik door de bomen het bos niet zie.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Uur geleden besteld, net mail dat het verzonden is. Denk niet dat de post vandaag rijdt maar hun werken dus blijkbaar wel vandaag.quote:Op vrijdag 23 december 2011 22:43 schreef drumstickNL het volgende:
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
- 10 minuten cardio, waarbij je anderhalve minuut op redelijk tempo doet, daarna een halve minuut tegen je max aan. Als cardio kies je voor de crosstrainer, loopband maakt niet uit als je ze maar wel afwisselt (dus niet 2 keer dezelfde)quote:Op zaterdag 24 december 2011 20:31 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Kun je dat schema eens posten? Ik wil 2012 ook starten met cutten.
- 10 minuten kracht: hierbij moet je als het ware zowat je hele lichaam proberen te trainen met 3 oefeningen. In mijn schema heb ik bankdrukken, pullups en squatten. Pas op dat je niet teveel gewicht neemt, dan ben je na deze krachtsessie al kapot. Dat deed ik dus.
- 10 minuten cardio, zoals gezegd; zelfde wijze, ander apparaat
- 10 minuten kracht; weer zoveel mogelijk trainen met 3 oefeningen: ik heb een beetje aparte oefeningen staan maar wel effectief; incline dumbell press (kan op een bankje, ik deed hem soort van liggend op zo'n grote skippybal), upper back row (op een bankje zitten met rechte rug en de stang naar je bovenkant borst brengen) en tot slot lunges.
- 10 minuten cardio
- 10 minuten core: hoover (ook ff googlen, als het zwaar is doe het dan met je knieën op het matje), russian twist (kijk ff op google, rechte rug proberen te houden ook en de bal laag over je knieën) en dan superman (met je buik op matje liggen, hoek van 90 graden met je armen, handen onder je gezicht en dan met alleen je hoofd stukje naar boven komen).
Die kracht oefeningen wissel je dus 10 minuten lang af, zodat je elke oefening paar keer doet. 15 herhalingen per set, later misschien naar de 12. Oefeningen zijn vrij apart, maar allemaal wel effectief. Ik was iig helemaal kapot en trappen lopen lukt met nu pas weer normaal. Ga er het nieuwe jaar mee beginnen, als je het ook gaat doen ben ik benieuwd naar je ervaringen.![]()
Niet. Alleen warm-up setjes bij de eerste oefening.quote:Op zondag 25 december 2011 19:59 schreef borstmelk het volgende:
Wat voor warming up doen jullie eigenlijk voor t gewichtheffen?![]()
Meestal ergometer tot warm, daarna actief stretchen. Ongeveer 10-15 minuten. Daarna relatief lichte warmpup setjes voor bv het squatten.
Dan werksets.
Na workout een kleine cooling down en passief stretchen.Confidence through competence![]()
Vind zelf de whey delicious van XXL nutrition prima, is lekker en ook goed qua samenstelling. Verder maakt het inderdaad vrij weinig uit volgens mij, marginale verschillen. Whey Delicious is wel redelijk duur (hoewel het nu in de aanbieding is, 40 eu voor 2.5kg).quote:Op zondag 25 december 2011 12:09 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat is een goede whey? Er is zoveel te vinden dat ik door de bomen het bos niet zie.
Prettig kerstfeest allemaal trouwens
Of toch du vader?![]()
Ik ken niet al de oefeningen maar ga idd wel even googlen. Lijkt me mooi om daar mee te starten. Zat eerst te denken aan 5x5 stronglifts en daarna nog eens drie kwartier cardio. Maar dat is qua tijd wellicht iets teveel in combinatie met werk. Dit lijkt me goed te doen.quote:Op zondag 25 december 2011 16:12 schreef L-D het volgende:
[..]
- 10 minuten cardio, waarbij je anderhalve minuut op redelijk tempo doet, daarna een halve minuut tegen je max aan. Als cardio kies je voor de crosstrainer, loopband maakt niet uit als je ze maar wel afwisselt (dus niet 2 keer dezelfde)
- 10 minuten kracht: hierbij moet je als het ware zowat je hele lichaam proberen te trainen met 3 oefeningen. In mijn schema heb ik bankdrukken, pullups en squatten. Pas op dat je niet teveel gewicht neemt, dan ben je na deze krachtsessie al kapot. Dat deed ik dus.
- 10 minuten cardio, zoals gezegd; zelfde wijze, ander apparaat
- 10 minuten kracht; weer zoveel mogelijk trainen met 3 oefeningen: ik heb een beetje aparte oefeningen staan maar wel effectief; incline dumbell press (kan op een bankje, ik deed hem soort van liggend op zo'n grote skippybal), upper back row (op een bankje zitten met rechte rug en de stang naar je bovenkant borst brengen) en tot slot lunges.
- 10 minuten cardio
- 10 minuten core: hoover (ook ff googlen, als het zwaar is doe het dan met je knieën op het matje), russian twist (kijk ff op google, rechte rug proberen te houden ook en de bal laag over je knieën) en dan superman (met je buik op matje liggen, hoek van 90 graden met je armen, handen onder je gezicht en dan met alleen je hoofd stukje naar boven komen).
Die kracht oefeningen wissel je dus 10 minuten lang af, zodat je elke oefening paar keer doet. 15 herhalingen per set, later misschien naar de 12. Oefeningen zijn vrij apart, maar allemaal wel effectief. Ik was iig helemaal kapot en trappen lopen lukt met nu pas weer normaal. Ga er het nieuwe jaar mee beginnen, als je het ook gaat doen ben ik benieuwd naar je ervaringen.![]()
Wie ben jij dan ?quote:Op maandag 26 december 2011 00:42 schreef chestbrahh het volgende:
Wie is er eigenlijk allemaal aware?
chestbrahhquote:Op maandag 26 december 2011 00:45 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wie ben jij dan ?
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=130876763&page=1quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:41 schreef Weissman het volgende:
Heeft iemand nog een link naar die heup-stretch die gepost werd naar aanleiding van een vraag van Snakey ?"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Ik heb ook een tijd lang eerst kracht gedaan en daarna een uurtje cardio erna. Maakte ik hele lange trainingen en vrij weinig resultaat. Ik kan niet na 1 training zeggen dat het een wonderschema is of zo, maar ik voel me er goed bij en is het proberen zeker waard.quote:Op maandag 26 december 2011 00:11 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Ik ken niet al de oefeningen maar ga idd wel even googlen. Lijkt me mooi om daar mee te starten. Zat eerst te denken aan 5x5 stronglifts en daarna nog eens drie kwartier cardio. Maar dat is qua tijd wellicht iets teveel in combinatie met werk. Dit lijkt me goed te doen.![]()
Met een trainer? Of ga je ze zelf proberen?quote:Op maandag 26 december 2011 00:41 schreef Weissman het volgende:
Vanaf 2012 maar eens proberen![]()
[ afbeelding ]![]()
@ weisman, ik ga ook aan de snatch. Die clean en jerk is relatief makkelijk, op (de timing van) 't echte laten vallen onder de bar na. Snatch en push press komen bij mij erin voor 2012, voor n maand of 2.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Die naam is niet echt geliefd hier.quote:Thanx bro.quote:Op maandag 26 december 2011 07:10 schreef star_gazer het volgende:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=130876763&page=1Zelf.quote:Op maandag 26 december 2011 12:06 schreef seto het volgende:
Met een trainer? Of ga je ze zelf proberen?
@popcorn. Als je zelf nog tips hebt, hoor ik ze graag.![]()
Wtf, thanks a ton.quote:Op maandag 26 december 2011 07:10 schreef star_gazer het volgende:
[..]
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=130876763&page=1![]()
Way to goquote:Op zondag 25 december 2011 20:01 schreef chestbrahh het volgende:
[..]
Niet. Alleen warm-up setjes bij de eerste oefening..
.
Behulpzaam als een waterkraan.
Idd, ik ga komende week nog even met 5x5 verder maar laat je in het nieuwe jaar wel even weten of het bevalt.quote:Op maandag 26 december 2011 11:50 schreef L-D het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijd lang eerst kracht gedaan en daarna een uurtje cardio erna. Maakte ik hele lange trainingen en vrij weinig resultaat. Ik kan niet na 1 training zeggen dat het een wonderschema is of zo, maar ik voel me er goed bij en is het proberen zeker waard.
Edit: Nog wel 1 vraag, hou je tussen de setjes van 10 minuten nog even rust of ga je vrijwel direct door?![]()
Ik wil je niet in verwarring brengen, maar als je echt meer spiermassa wil dan denk ik niet dat je dat snel zult bereiken met het schema van L-D. Zijn schema is meer gericht op vetverlies. Als je aan krachttraining doet dan moet je daar met volledige overgave mee bezig zijn en niet tussendoor cardio gaan doen. Het feit is dat je door de cardio te vermoeid raakt om echt 100% te kunnen geven voor je krachttraining.quote:Op maandag 26 december 2011 13:49 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Idd, ik ga komende week nog even met 5x5 verder maar laat je in het nieuwe jaar wel even weten of het bevalt.
Edit: Nog wel 1 vraag, hou je tussen de setjes van 10 minuten nog even rust of ga je vrijwel direct door?
Ik weet niet hoe lang je al bezig bent met het 5x5 schema, maar mijn advies is dat je daarmee doorgaat en daarbij 2 á 3 keer in de week aan HIT-training doet om vet te verliezen. Je HIT-training kun je doen op de dagen dat je niet bezig bent met je krachttraining. Het kost je maar weinig tijd.. 15 á 20 minuten besteden aan HIT-training is al voldoende.![]()
Oke, ik wilde het nieuwe jaar starten met het omlaag brengen van mijn vet%. Ben vanaf half augustus met 5x5 bezig zonder rustweek en heb denk ik maar 5 trainingen gemist. HIT ken ik niet zal ik even naar zoeken.quote:Op maandag 26 december 2011 14:15 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Ik wil je niet in verwarring brengen, maar als je echt meer spiermassa wil dan denk ik niet dat je dat snel zult bereiken met het schema van L-D. Zijn schema is meer gericht op vetverlies. Als je aan krachttraining doet dan moet je daar met volledige overgave mee bezig zijn en niet tussendoor cardio gaan doen. Het feit is dat je door de cardio te vermoeid raakt om echt 100% te kunnen geven voor je krachttraining.
Ik weet niet hoe lang je al bezig bent met het 5x5 schema, maar mijn advies is dat je daarmee doorgaat en daarbij 2 á 3 keer in de week aan HIT-training doet om vet te verliezen. Je HIT-training kun je doen op de dagen dat je niet bezig bent met je krachttraining. Het kost je maar weinig tijd.. 15 á 20 minuten besteden aan HIT-training is al voldoende.![]()
Wat L-D aan cardio doet is in feite HIT-training. Je begint dus anderhalve minuut op een rustig tempo en gaat daarna 30 seconden op je max, dit herhaal je 6 of 8 keer (of meer). Je bent ook nog maar kort bezig met krachttraining, dus je moet ook nog niet al teveel resultaat verwachten. Natuurlijk zul je per maand wel iets van verschil zien, maar meer spiermassa kweken duurt jaren.quote:Op maandag 26 december 2011 14:18 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Oke, ik wilde het nieuwe jaar starten met het omlaag brengen van mijn vet%. Ben vanaf half augustus met 5x5 bezig zonder rustweek en heb denk ik maar 5 trainingen gemist. HIT ken ik niet zal ik even naar zoeken.![]()
Lekker voor je spieren pezen aanhechtingen en niet te vergeten je zenuwstelsel om koud aan de gewichten gaan hangen/trekken/duwen.quote:Op maandag 26 december 2011 14:59 schreef 16meter het volgende:
[..]
werkt prima hoor.
Ik zie gasten de gekste dingen doen als warm-up.. het nut ontgaat me.Behulpzaam als een waterkraan.
Koud als je 2 of 3 opwarmsets hebt gedaan en daarvoor nog een stukkie gelopen/gefietst hebt?
Uitgebreide opwarm routines en stretchen zijn imo wat overgewaardeerd.. in ieder geval voor de recreant bodybuilder.![]()
Ieder zijn ding zou ik zeggen! :-) Er zijn genoeg manieren om je op te warmen en het hangt van de persoon zelf af wanneer die warm genoeg is. Dat kun je zelf het beste beoordelen.![]()
Vandaag weer Whey Perfection Vanilla besteld bij B&Fshop, heb hiervoor Banana en Berry Blast gehad maar wil toch bij deze blijven, bevalt veruit het beste en is gewoon een neutrale smaak. Met chocomelkpoeder erbij is het chocolademelk en al die zoete smaken, nah. Heb hier nu 4.5 kg van gehad en er nog steeds niet op uitgekeken. (was bij Banana / Berry Blast wel het geval)
Daarnaast ook een potje NoxiPro (Fruit Punch), eerste PWO supplement voor mij en ben erg benieuwd. Wil het niet vaker dan 1 training per week gaan gebruiken.
Zijn er ook mensen die die Shaker Pro van ze gebruiken? Je krijgt hem er nu gratis bij. (ter waarde van 10 euro) Er zit een soort springveerballetje in ofzo tegen klontjes.![]()
![]()
Hoe snel gaan jullie met de whey manIn september 2 kilo Isolaat Perfection besteld en ik heb er nog een kilo van over nu.
Vanille is ook gewoon mierzoet,quote:Op maandag 26 december 2011 16:51 schreef Panzermaus het volgende:
Vandaag weer Whey Perfection Vanilla besteld bij B&Fshop, heb hiervoor Banana en Berry Blast gehad maar wil toch bij deze blijven, bevalt veruit het beste en is gewoon een neutrale smaak. Met chocomelkpoeder erbij is het chocolademelk en al die zoete smaken, nah. Heb hier nu 4.5 kg van gehad en er nog steeds niet op uitgekeken. (was bij Banana / Berry Blast wel het geval)
Daarnaast ook een potje NoxiPro (Fruit Punch), eerste PWO supplement voor mij en ben erg benieuwd. Wil het niet vaker dan 1 training per week gaan gebruiken.geldt voor alle smaken van B&F..
Noxi doe ik ook niet vaker dan 1x per week, lijkt me niet echt gezond. Daarnaast bouw je bij regelmatig gebruik al gauw tolerantie op voor de caffeine en geranamine.Dan neem je om de dag 1 shake ofzo?quote:Op maandag 26 december 2011 16:59 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe snel gaan jullie met de whey manIn september 2 kilo Isolaat Perfection besteld en ik heb er nog een kilo van over nu.
![]()
strong phaggot username to join date ratioquote:Op maandag 26 december 2011 00:42 schreef chestbrahh het volgende:
Wie is er eigenlijk allemaal aware?Of toch du vader?![]()
Stereo heeft dan ook genoeg aan twee kippeneieren en een beker melk om al zijn eiwitten binnen te halen.![]()
Post workout bedoel je neem ik aan?quote:
Zelf knal ik nu ook wel snel door de whey heen, gebruik inmiddels 100-120gr 3x per week omdat ik er altijd uitgebreide shakes van maak (gooi er meteen 500gr kwark in, melk, wat ijs en fruit) en die vind m'n vader ook heerlijk, dus ik maak meestal 1.5-1.7L, dit doe ik dan 3x per week en dan heb ik daar zelf meestal 500-700ml van (post workout) en m'n vader drinkt de rest op. Dus het gaat snel
Krijg wel het gros van m'n whey van hem vergoed, dus dat scheelt ook weer.
Of toch du vader?![]()
Hier ook, is altijd fijn.quote:Op maandag 26 december 2011 17:22 schreef Tinos85 het volgende:
Was lekker rustig in de sportschool vandaag.![]()
![]()
hoe doen jullie havermout door je shake mengen?
had een pak gekocht bij de jumbo, alleen dit was echt een ramp alles zakte naar de bodem enzo.
heb het toen geblendert, toen was het redelijk goed te drinken maar verpest ik het hier niet mee?![]()
De structuur misschien :p geen idee eigenlijk zou tich zonde zijn maar aan je reactie te zien is het waarzijnlijk geen probleemquote:Op maandag 26 december 2011 18:58 schreef 16meter het volgende:
waarom zou de voedingswaarde veranderen als je het in de blender gooit?![]()
Je kauwt je eten ook niet zekerquote:Op maandag 26 december 2011 19:19 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
De structuur misschien :p geen idee eigenlijk zou tich zonde zijn maar aan je reactie te zien is het waarzijnlijk geen probleem![]()
![]()
Eenquote:Op maandag 26 december 2011 20:13 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Je kauwt je eten ook niet zekervoor mezelf, ik denk gewoon te moeilijk :p
Rustig hier trouwens met de feestdagen![]()
Normaal gesproken haal ik altijd Whey Isolaat bij XXL. Nu is de Whey Delicious in de aanbieding en ga ik die eens proberen denk ik.![]()
90-120 gram per dag idd doe ik.quote:Op maandag 26 december 2011 17:22 schreef Panzermaus het volgende:
Stereo heeft dan ook genoeg aan twee kippeneieren en een beker melk om al zijn eiwitten binnen te halen.
Elk nadeel heb ze voordeel..
Overigens vandaag wel tegen de 200 gram eiwit naar binnen gegooid, onbeperkt gegourmet.
wat voor shakes maken jullie eigenlijk, alleen met whey of ook gewoon prodcuten die je bij de supermarkt kankopen?![]()
Aan de username te zien moet dit haast wel een kloon van Panzermaus zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:34 schreef borstmelk het volgende:
wat voor shakes maken jullie eigenlijk, alleen met whey of ook gewoon prodcuten die je bij de supermarkt kankopen?
wat?quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Aan de username te zien moet dit haast wel een kloon van Panzermaus zijn.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Aan de username te zien moet dit haast wel een kloon van Panzermaus zijn.
Of toch du vader?![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:34 schreef borstmelk het volgende:
wat voor shakes maken jullie eigenlijk, alleen met whey of ook gewoon prodcuten die je bij de supermarkt kankopen?quote:Op maandag 26 december 2011 17:23 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Zelf knal ik nu ook wel snel door de whey heen, gebruik inmiddels 100-120gr 3x per week omdat ik er altijd uitgebreide shakes van maak (gooi er meteen 500gr kwark in, melk, wat ijs en fruit) en die vind m'n vader ook heerlijk, dus ik maak meestal 1.5-1.7L, dit doe ik dan 3x per week en dan heb ik daar zelf meestal 500-700ml van (post workout) en m'n vader drinkt de rest op. Dus het gaat snel
Krijg wel het gros van m'n whey van hem vergoed, dus dat scheelt ook weer.
Of toch du vader?![]()
http://bodyspace.bodybuilding.com/Guardian/
This. Deze lengte, deze stats, deze rug. Nice. Zoiets wil ik. Check ook zijn Photos.
Alleen een 1RM OHP van 100+ kg, wtf.![]()
![]()
Mooie biceps ook. Vaak zie je bij mensen die wat groter zijn dat ze ook echt van die 'pieken' krijgen, dit dus:quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:05 schreef Panzermaus het volgende:
http://bodyspace.bodybuilding.com/Guardian/
This. Deze lengte, deze stats, deze rug. Nice. Zoiets wil ik. Check ook zijn Photos.
Alleen een 1RM OHP van 100+ kg, wtf.
Vind ik persoonlijk totaal niet esthetisch.Of toch du vader?![]()
Gelukkig geeft niemand om jouw mening.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:39 schreef Luchtkoker het volgende:
Mooie biceps ook. Vaak zie je bij mensen die wat groter zijn dat ze ook echt van die 'pieken' krijgen, dit dus:
[ afbeelding ]
Vind ik persoonlijk totaal niet esthetisch.![]()
Is niet vaak bij mensen die 'wat groter zijn', ken alleen maar pro's of echte AAS monsters die dat hebben.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:39 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Mooie biceps ook. Vaak zie je bij mensen die wat groter zijn dat ze ook echt van die 'pieken' krijgen, dit dus:
[ afbeelding ]
Vind ik persoonlijk totaal niet esthetisch.![]()
boefje! Heb je al t-nation.com gezien? stukkie over hoe te leren. Artikel van gister.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:13 schreef Weissman het volgende:
Kon niet wachten tot 2012 en ben vandaag begonnen met snatcheshij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Heeft volgens mij ook veel te maken met je spier-peesaanhechtingen. Daarnaast natuurlijk dat des te meer spiermasse des te hoger je biceps, hence inderdaad de pro's.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:49 schreef 16meter het volgende:
[..]
Is niet vaak bij mensen die 'wat groter zijn', ken alleen maar pro's of echte AAS monsters die dat hebben.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Dilemma momentje, mijn NoxiPro komt pas morgen en zou graag pullups en chins doen op dat spul. To train or not to train tonight.![]()
Lekker een katabool kerstmis gehad.
Wel veel kip gegetenen broccoli. En toch bewust minder carbs gegeten en 1 glas port.
Hebben jullie een beetje rekening gehouden met eten tijdens kerst?![]()
Ja en nee, nee want gourmette.. kerst.. gewoon even lekker schranzen![]()
Ja, omdat ik sommige dingen beter niet kan eten ivm mijn gezondheid.
Maar vooral veel kip en biefstuk gehad![]()
![]()
Lekker! Ik wil de ''schade'' gewoon beperken hahah.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:19 schreef Geo4kant het volgende:
Ja en nee, nee want gourmette.. kerst.. gewoon even lekker schranzen![]()
Ja, omdat ik sommige dingen beter niet kan eten ivm mijn gezondheid.
Maar vooral veel kip en biefstuk gehad![]()
Grmbl get at me met jullie ectolijfjes.
Ik ga nu naar de gym voor een beachboy workout, morgen doe ik SS workout B met NoxiPro. Daarna rust tot maandag. Ciao bambino's!![]()
Adios gringo!quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:54 schreef Panzermaus het volgende:
Ik ga nu naar de gym voor een beachboy workout, morgen doe ik SS workout B met NoxiPro. Daarna rust tot maandag. Ciao bambino's!![]()
Lekker veul vlees en vis op afgelopen dagen
Protein!!!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:34 schreef fathank het volgende:
Lekker veul vlees en vis op afgelopen dagen![]()
Zolang je je niet kapot eet aan toetjes of flink wat alcohol wegtikt kan er weinig misgaan toch?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:05 schreef Fanta-stick het volgende:
Lekker een katabool kerstmis gehad.
Wel veel kip gegetenen broccoli. En toch bewust minder carbs gegeten en 1 glas port.
Hebben jullie een beetje rekening gehouden met eten tijdens kerst?Godfather Bodybuilding topic reeks![]()
Jep...zo denk ik er ook over. Het toetje was niet zo machtig en met veel vers fruit. Best een verantwoord dinerquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:39 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Zolang je je niet kapot eet aan toetjes of flink wat alcohol wegtikt kan er weinig misgaan toch?.
![]()
Alles door elkaar gevreten. Goedkope chocoladetruffels, merci chocola, rittersport alles uit mn kerstpakket. Daarnaast moddervette tosti's, hotdogs en patat.
Iedereen op stap met oud en nieuw?> behalve de die-hards Weismann en Fanta dan. Kan deze week hooguit nog 1 dag trainen door een gebrek aan tijd.![]()
Oud en nieuw? Ik hoop dat ik dat haal
Heb je vijanden?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:18 schreef fathank het volgende:
Oud en nieuw? Ik hoop dat ik dat haal![]()
Trainen komt hier ook weinig van, deze tijd is echt druk druk, alles eten wat los en vast zit schiet ook niet op. Morgen eens mijn agressie uiten tijden een uur squashen. Een kijken of we daarna weer in het sportritme kunnen komen.![]()
![]()
![]()
Koning Alcohol met zn leger van wodka's, whiskeys en mirin' milfs.quote:Behulpzaam als een waterkraan.
WOdKa R3dBuLLquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Koning Alcohol met zn leger van wodka's, whiskeys en mirin' milfs.![]()
![]()
Dacht dat me schouder volledig hersteld was, mooi niet dus. Voelt nog steeds raar als ik mijn arm wil strekken en omhoog wil doen. Van de week ff langs de dokter gaan voor de zoveelste keer.![]()
Ik weet niet of ik moet huilen, lachen of kotsen. Agressie en squash in dezelfde zin gebruikenquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:32 schreef Ganzz het volgende:
Trainen komt hier ook weinig van, deze tijd is echt druk druk, alles eten wat los en vast zit schiet ook niet op. Morgen eens mijn agressie uiten tijden een uur squashen. Een kijken of we daarna weer in het sportritme kunnen komen.![]()
the horror
hoezo gay
nee, heb je een linkje voor deze lieven troll ?quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:16 schreef mister_popcorn het volgende:
boefje! Heb je al t-nation.com gezien? stukkie over hoe te leren. Artikel van gister.![]()
Blij dat ik deze week een rustweek heb. Gisteren zo´n 200 x geschoten op kleiduiven, nu een beurse schouder.![]()
![]()
Ik kreeg laatst spierpijn toen ik 1,5uur glazen moest spoelen. Wordt hoog tijd dat ik het trainen weer een op ga pakken. Hoewel dat denk ik ook max 2x in de week gaat lukken. Wat is het beste als ik na 2 maanden het trainen weer op ga pakken, gelijk vol knallen of op 80-90% beginnen?Merk jij verschil van die noxi? Ik heb een half jaar geleden een potje gekocht, 5x gebruikt ofzo maar merkte weinig en mijn eetlust verdween ervan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:54 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb wel eens kramp gekregen in mijn bicep toen ik lang aan het bellen was. Weird.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:22 schreef Agentperry het volgende:
Ik kreeg laatst spierpijn toen ik 1,5uur glazen moest spoelen. Wordt hoog tijd dat ik het trainen weer een op ga pakken. Hoewel dat denk ik ook max 2x in de week gaat lukken. Wat is het beste als ik na 2 maanden het trainen weer op ga pakken, gelijk vol knallen of op 80-90% beginnen?
[..]
Merk jij verschil van die noxi? Ik heb een half jaar geleden een potje gekocht, 5x gebruikt ofzo maar merkte weinig en mijn eetlust verdween ervan.![]()
Same here, niet tijdens het bellen maar tijdens een paga'tje. Trekt zichzelf wel weer recht denk ik dan.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:38 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik heb wel eens kramp gekregen in mijn bicep toen ik lang aan het bellen was. Weird.![]()
Oke bro, dont want to know.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Same here, niet tijdens het bellen maar tijdens een paga'tje. Trekt zichzelf wel weer recht denk ik dan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: