Zij is wel te doen, als ze niet zingt.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
haar laatste liedjes zijn echt prut de eerdere zijn nog wel te doen
Ok dat moet ik eigenlijk ook nog doen, stel het even uit. Misschien dat mijn huisgenoten eerder opruimen enzo.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben niet luiBen ook aan het wassen enzo, en ga zo nog even stofzuigen en dweilen
Wat was er dan met haar?quote:Op woensdag 21 december 2011 12:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk gewoon dat het met de persoonlijke situatie van Ilse te maken heeft dat ze daarom haar liedje niet draaien... dan hoeven ze daar ook niet continue aan te refereren.
Luilakquote:Op woensdag 21 december 2011 12:43 schreef themole het volgende:
[..]
Zij is wel te doen, als ze niet zingt.
[..]
Ok dat moet ik eigenlijk ook nog doen, stel het even uit. Misschien dat mijn huisgenoten eerder opruimen enzo.
Dat zou wel goed kunnen ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk gewoon dat het met de persoonlijke situatie van Ilse te maken heeft dat ze daarom haar liedje niet draaien... dan hoeven ze daar ook niet continue aan te refereren.
Gaat slecht met haar vader.quote:
En wat is 'zo'? Ik moet nog douchen en naar de supermarktquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:50 schreef Piles het volgende:
Parkeren was een probleempje, wat een verrassing bij Stenders![]()
Nee ze droppen alleen de zoon uit een vliegtuig met een parachute.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:49 schreef Type-R het volgende:
zoon komt langs backstage? dan is die moeder er ook. een grote farce dit
Daar heb ik geld voor overquote:Op woensdag 21 december 2011 12:51 schreef themole het volgende:
[..]
Nee ze droppen alleen de zoon uit een vliegtuig met een parachute.
gisteren de vriendin en dochter van timurquote:Op woensdag 21 december 2011 12:49 schreef Type-R het volgende:
zoon komt langs backstage? dan is die moeder er ook. een grote farce dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |