Mac heeft gewoon flash.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:59 schreef DuTank het volgende:
Meer opslag, meer werkgeheugen en Flash.
Ik hoef maar de helft te betalen, dat een meevaller was, want anders moet ik de volle mep betalen. Dan was ik toch al voor een laptop van 6-7-800 gegaan, dus waarom dat niet alsnog besteden?quote:Op woensdag 21 december 2011 11:02 schreef 9611Niels het volgende:
Ik zie dat je enige reden om een mac te kopen het gewicht en het uiterlijk is (ik zou er ook niet meer kunnen bedenken hoor). Heb je daar die paar honderd ekkies extra voor over?
En daar gaan we dit keer dus lekker niet aan beginnen, een inhoudelijke discussie kan prima, vergelijking trekken ook, tot op zekere hoogte.quote:
Jezus man, jij denkt zeker dat je mod bent en je overal mee moet bemoeien of wat?quote:Op woensdag 21 december 2011 11:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En daar gaan we dit keer dus lekker niet aan beginnen, een inhoudelijke discussie kan prima, vergelijking trekken ook, tot op zekere hoogte.
Ik zag het te laatquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 11:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zag het te laat
Ik dacht daar heb je weer zo een bemoeial die mod wilt worden
Precies dit dus, gewoon een partitie aanmaken en Windows installeren d.m.v. bootcamp. Aan de andere kant is een gewone Windows notebook natuurlijk wel een stuk goedkoper.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:51 schreef HeatWave het volgende:
Kiezen hoeft natuurlijk ook niet, als je OSX leuk vindt werken en een MacBook kan betalen kan je er gewoon Windows 7 naast draaien.
Ook dat valt nou ook wel weer mee opzich, zo duur zijn ze ook niet. Maar met een "windows" laptop heb je de keuze nietquote:Op woensdag 21 december 2011 11:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Precies dit dus, gewoon een partitie aanmaken en Windows installeren d.m.v. bootcamp. Aan de andere kant is een gewone Windows notebook natuurlijk wel een stuk goedkoper.
Met een MacBook Air, die maar 64GB opslag capaciteit heeft, is dat ook niet aan te raden. Dan ben je alweer 20GB kwijt aan Windows en programma's.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:51 schreef HeatWave het volgende:
Kiezen hoeft natuurlijk ook niet, als je OSX leuk vindt werken en een MacBook kan betalen kan je er gewoon Windows 7 naast draaien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |