quote:Op woensdag 21 december 2011 10:39 schreef iBenny het volgende:
Het gemiddelde van mijn eindcijfers is een 8.25 . Ik voel me een nerd
Mijn gemiddelde over 3 jaar is een 6,7 of zoquote:Op woensdag 21 december 2011 10:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik kom maar uit op een 6.1 maar daar zit dan ook een dikke onvoldoende bij van een 3.7
Nee, ik pak ook alleen de cijfers waar ik EC's voor krijg.. maar goed... eind januari ff 5 voldoendes scoren!quote:Op woensdag 21 december 2011 10:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn gemiddelde over 3 jaar is een 6,7 of zo
Dan pak ik niet _ALLE_ cijfers erbij, maar de uiteindelijke 'voldoendes'
Vorige studie had ik een 7.3 als eindcijferquote:Op woensdag 21 december 2011 10:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn gemiddelde over 3 jaar is een 6,7 of zo
Dan pak ik niet _ALLE_ cijfers erbij, maar de uiteindelijke 'voldoendes'
In zwolle schijnt het weer makkelijk te zijn!quote:Op woensdag 21 december 2011 11:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, ik pak ook alleen de cijfers waar ik EC's voor krijg.. maar goed... eind januari ff 5 voldoendes scoren!
té makkelijk!quote:Op woensdag 21 december 2011 11:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
In zwolle schijnt het weer makkelijk te zijn!
Je bent nu dus met je 2e HBO bezig?!quote:Op woensdag 21 december 2011 11:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vorige studie had ik een 7.3 als eindcijfer
Dat kloptquote:Op woensdag 21 december 2011 11:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je bent nu dus met je 2e HBO bezig?!
Bel/sms/whatsapp maar als je er bent/komtquote:Op woensdag 21 december 2011 12:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet... misschien/waarschijnlijk wel
Als ik kom ben ik er tussen 12 en 3 ofzoquote:Op woensdag 21 december 2011 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bel/sms/whatsapp maar als je er bent/komt
Ik ben er van 12:30 tot 22:30 uur
ow ik heb de voice van afgelopen vrijdag nog geen eens teruggekekenquote:Op woensdag 21 december 2011 12:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik kom ben ik er tussen 12 en 3 ofzo
En wil The Voice ook gewoon kijken..
quote:Op woensdag 21 december 2011 12:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow ik heb de voice van afgelopen vrijdag nog geen eens teruggekeken
Ik geloof niet dat het me nog boeit
geen ideequote:
Maar dan mis je!quote:Op woensdag 21 december 2011 12:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet ik, maar aanstaande vrijdag kijk ik ook niet
Vorig seizoen ben ik ook vervroegd afgehaakt. En ik denk dat dat nu weer gaat gebeuren. Er wordt weer te veel richting een of twee personen getrokken met dit programma. Irritant.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:54 schreef iBenny het volgende:
Ik moet ook wel toegeven dat het een stuk minder is dan vorig seizoen, maar blijf het toch wel leuk vinden
Dat ja...quote:Op woensdag 21 december 2011 12:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vorig seizoen ben ik ook vervroegd afgehaakt. En ik denk dat dat nu weer gaat gebeuren. Er wordt weer te veel richting een of twee personen getrokken met dit programma. Irritant.
Precies ditquote:Op woensdag 21 december 2011 13:17 schreef Pheno het volgende:
Nu valt het helemaal op, bv Charly die echt alle uithalen met de groepsoptredens mag, altijd als laatste mag etc etc. Ik kijk omdat het live topic altijd wel lachen is, maar voor de rest kan het me niet boeien. De redactie heeft allang een winnaar op het oog en ze zullen blijven sturen zoals bij Ben.
Jammer, maar goed, het is vermaak.
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, de kersthysterie is compleet!
[ afbeelding ]
Nieuwe gasfornuis is ook binnen!
NU even snel omkleden en naar school zo!
Dat lijkt me ook nietquote:Op woensdag 21 december 2011 13:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Ok.. we hebben een nieuw gasfornuis.. maar ik ruik alleen maar gas de hele tijd.. something can not be good..
quote:Op woensdag 21 december 2011 13:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, de kersthysterie is compleet!
[ afbeelding ]
Nieuwe gasfornuis is ook binnen!
NU even snel omkleden en naar school zo!
nee, we hebben de gaskraan dichtgedraaid.. Ik zit nu in de trein.. Benieuwd hoe ze het oplost!quote:Op woensdag 21 december 2011 13:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet. Pas op dat je geen vlammetje ergens krijgt/hebt
Tot drie maar?quote:Op woensdag 21 december 2011 12:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik kom ben ik er tussen 12 en 3 ofzo
En wil The Voice ook gewoon kijken..
Primaquote:
Noess niet overquote:Op woensdag 21 december 2011 17:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Prima. Vier weken vakantie vanaf vandaag
.
Hoe is het eigenlijk met je school?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. praten![]()
Ik heb er nu een jaar niets aan gedaan![]()
Hoe is het met jouw studie?
En relaxed, vakantie! Ik heb al de hele week vakantie![]()
With the stars as her umbrella
Ohhh, 'studieweek'.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Daarvan zijn er twee weken studieweek, wedden!
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Noess niet overOefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. praten![]()
Ik heb er nu een jaar niets aan gedaan![]()
Hoe is het met jouw studie?
En relaxed, vakantie! Ik heb al de hele week vakantie![]()
. Ja prima, tot nu toe nog alles gehaald, dus als ik aankomende tentamens ook nog alles haal kan ik over een half jaar stage lopen
.
Oeh, beter.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Vierquote:Op woensdag 21 december 2011 17:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Daarvan zijn er twee weken studieweek, wedden!
Coolquote:Op woensdag 21 december 2011 17:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vier. Meteen na deze vakantie tentamens
.
Goed hoorquote:
Haha eerst maar even studeren in je 'vakantie'quote:Op woensdag 21 december 2011 17:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Oef. Ja prima, tot nu toe nog alles gehaald, dus als ik aankomende tentamens ook nog alles haal kan ik over een half jaar stage lopen
.
Oeh, beter.
Hey Bossiequote:
Goed goed, druk vooral, maar ik zag je posten, dus Moest even kijken!quote:
Gaat wel okee, Glazen huis? nee dit jaar niet. Het was dat het vorig jaar bij me in de stad was anders was ik er ook niet heen geweest. Leiden is voor mij gewoon echt te ver weg om heen te gaan en ergens in de mensenmassa naar een poppenkast voorstelling te kijken...quote:Op woensdag 21 december 2011 17:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goed hoor![]()
Druk druk druk maar nu lekker vakantie
[..]
Haha eerst maar even studeren in je 'vakantie'![]()
[..]
Hey Bossie![]()
Hoe gaat het met je? Ga je nog naar het Glazen Huis dit jaar?
Tsskquote:Op woensdag 21 december 2011 17:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha eerst maar even studeren in je 'vakantie'![]()
Geen wilde kerstplannenquote:Op woensdag 21 december 2011 17:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Goed goed, druk vooral, maar ik zag je posten, dus Moest even kijken!
Met jou ook wel zo te lezen, gelukkig maar, nog wilde kerstplannen?
Oja, dat was ook zo! Was bij jou in de stad natuurlijk. Ja dan is Leiden net te ver. Het enige wat ik vorig jaar echt heel leuk vond was de sneeuwbalbekogeling van dat joch dat over toverballen zingtquote:Op woensdag 21 december 2011 17:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gaat wel okee, Glazen huis? nee dit jaar niet. Het was dat het vorig jaar bij me in de stad was anders was ik er ook niet heen geweest. Leiden is voor mij gewoon echt te ver weg om heen te gaan en ergens in de mensenmassa naar een poppenkast voorstelling te kijken...
Hartstikke goed, helemaal in lovequote:
Jordy met zijn toverballen is al wat langer geledenquote:Op woensdag 21 december 2011 18:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, dat was ook zo! Was bij jou in de stad natuurlijk. Ja dan is Leiden net te ver. Het enige wat ik vorig jaar echt heel leuk vond was de sneeuwbalbekogeling van dat joch dat over toverballen zingt
Jáááá ik las het!quote:Op woensdag 21 december 2011 18:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Hartstikke goed, helemaal in love
Verder griephoofdje maar dat mag de pret niet drukken
Net de knullies naar school gebracht voor het kerstdiner, foto's staan op FB
En met jou?
Oh echt?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jáááá ik las het!![]()
Ik moest zo lachen om die opmerking van de kardinaal (dat was 'm toch?): Je hebt een relatie met een vrouw?'Maar fijn joh!
![]()
Kerstdiner, sjieke bedoeding, zijn ze in pak?![]()
Met mij gaat het wel ok hoor! Nog ff rustig aan en volgend jaar wordt het weer leuk allemaal
Ja de gek hahaquote:Op woensdag 21 december 2011 18:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jáááá ik las het!![]()
Ik moest zo lachen om die opmerking van de kardinaal (dat was 'm toch?): Je hebt een relatie met een vrouw?'Maar fijn joh!
![]()
Kerstdiner, sjieke bedoeding, zijn ze in pak?![]()
Met mij gaat het wel ok hoor! Nog ff rustig aan en volgend jaar wordt het weer leuk allemaal
Haha liefff! Ik ga zo de foto's even bekijkenquote:Op woensdag 21 december 2011 18:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja de gek haha
En ja jongste is in pak, en oudste net overhemd met stropdasje
Mooi zo, 2012 wordt een goed jaar ja
Meer drinken.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha liefff! Ik ga zo de foto's even bekijken![]()
Ja 2012 wordt de BOM (al is het maar omdat de wereld vergaat)
Wie heeft er nog goede voornemens?
Staan die filmpjes ook op FB?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:17 schreef Kally het volgende:
Oh ik heb wat gevonden voor de filmpjes, oudste speelt trombone op school (verplicht muziekles) en die moesten Jingle Bells spelen
Afvallen, zoals altijdquote:Op woensdag 21 december 2011 18:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha liefff! Ik ga zo de foto's even bekijken![]()
Ja 2012 wordt de BOM (al is het maar omdat de wereld vergaat)
Wie heeft er nog goede voornemens?
Nee ik doe weer wat verkeerdquote:
Oh ik heb die bovenste twee ookquote:Op woensdag 21 december 2011 18:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Afvallen, zoals altijd
Goed met m'n studie bezig blijven
Mijn liefje pesten
Handig zo'n liefjequote:Op woensdag 21 december 2011 18:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik doe weer wat verkeerd
Mag Ian straks even doen
hihiquote:Op woensdag 21 december 2011 18:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Afvallen, zoals altijd
Goed met m'n studie bezig blijven
Mijn liefje pesten
quote:Op woensdag 21 december 2011 18:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik heb die bovenste twee ook![]()
Vertel! Je liefje! Wat leuk! Wie?
[..]
Handig zo'n liefje![]()
Gaan jullie nog iets leuks doen met Kerst?
Dezenquote:
1e kerstdag zijn we saampjes, het is toevallig mijn ex zijn weekend dus daar zijn de jongens, maar 2e zijn ze hier, samen met mijn broer en neefje, mijn moeder, en een vriendin met dochter, lekker drukquote:Op woensdag 21 december 2011 18:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik heb die bovenste twee ook![]()
Vertel! Je liefje! Wat leuk! Wie?
[..]
Handig zo'n liefje![]()
Gaan jullie nog iets leuks doen met Kerst?
Zwabberquote:Op woensdag 21 december 2011 18:23 schreef -Miauw- het volgende:
Wie heeft vorig jaar ook alweer die sneeuw icoontjes gemaakt?
Runeetje is niet leuk, das een bitchquote:
meisjeeeeeeeehquote:Op woensdag 21 december 2011 18:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Runeetje is niet leuk, das een bitch
quote:
Ik kom al....ow wachtquote:
Oh, das wel fijn! Ik had het vanochtend ook even, asperines genomen, en toen ging het weg, en is het weggebleven! Nu mijn keel nog en dan ben ik blijquote:Op woensdag 21 december 2011 18:28 schreef Kally het volgende:
Mijn koorts is weg trouwens
Nog wel brak maar het gaat vooruit, dus geen zieke kerst
Ja die keel inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2011 18:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, das wel fijn! Ik had het vanochtend ook even, asperines genomen, en toen ging het weg, en is het weggebleven! Nu mijn keel nog en dan ben ik blij
Mijne staat al heel lang steady op 31quote:Op woensdag 21 december 2011 18:35 schreef -Miauw- het volgende:
Wauw, mijn daggemiddelde (posts) staat gewoon op 47
Ik vind 47 nog knap, ik heb het afgelopen jaar bijna niet gepostquote:Op woensdag 21 december 2011 18:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mijne staat al heel lang steady op 31
Volgens mij heb ik de laatste 2 keren gemistquote:Op woensdag 21 december 2011 18:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind 47 nog knap, ik heb het afgelopen jaar bijna niet gepost![]()
Kijk je nog naar The Voice eigenlijk?
Amper. Op de een of andere manier vind ik er echt geen zak aan dit jaarquote:Op woensdag 21 december 2011 18:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik de laatste 2 keren gemistKijk alleen mensen terug die ik leuk vind
Jij?
Haha goed voornemen voor 2012 dan, helemaal los!quote:Op woensdag 21 december 2011 18:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Geen wilde kerstplannengewoon familie, vrienden, dat soort. Zelfs o&n doen we rustig dit jaar
![]()
2012 mag wel weer wat wilder![]()
Ga jij nog iets leuks doen? Heo is het met je studie en je crea-forum
Welke?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Amper. Op de een of andere manier vind ik er echt geen zak aan dit jaar![]()
Ik vind ook niemand echt heel leuk, ja nou ja er zit er eentje bij die wel erg leuk is
Die mini-Gordon is er ook uitquote:Op woensdag 21 december 2011 18:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Volgens mij heet 'ie Wouter. Maar die zal er wel weer uit zijn
Ga je volgend jaar al studeren dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha goed voornemen voor 2012 dan, helemaal los!
Ik doe het ook rustig, veel met familie en vrienden enzo. Gewoon gezellig
School gaat goed, nu tweede schoolexamens maar gaat wel lekker. CRE doet zichzelf gelukkig, mis helaas de tijd om zelf creatief te doen
Kalllll de jongens zijn echt leuk! De oudste heeft zich al naast een meisje gesettled zag ik?En de spiderman stropdas
Mini-Gordon?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ga je volgend jaar al studeren dan?
Jaaaaquote:Op woensdag 21 december 2011 18:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ga je volgend jaar al studeren dan?
Eerste keus geneeskunde, tweede keus Nederlandsquote:Op woensdag 21 december 2011 18:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat goed zeg! Weet je al wat je gaat studeren?
Oeeeh wat gaaf! Hoop dat je wordt ingelootquote:Op woensdag 21 december 2011 18:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eerste keus geneeskunde, tweede keus Nederlands
Dat zegt wel genoeg denk ikquote:Op woensdag 21 december 2011 18:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh die kan ik me niet eens herinneren
Ik kijk ook heel weinig hoorquote:
Joaaahquote:Op woensdag 21 december 2011 18:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik kijk ook heel weinig hoor![]()
Ik vind eigenlijk alleen Simon heel erg leuk
Die ene die altijd vers blijftquote:Op woensdag 21 december 2011 18:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh die kan ik me niet eens herinneren
Ik ben zelf zo taai als wat, ik zou het toch echt moeten weten. Zat hij in 'Team Angela'?quote:
LOL! Ja, volgens mij vond Karina hem maar niets en ohh ik weet alleen haar echte naam nog, wat slechtquote:Op woensdag 21 december 2011 19:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zijn er tegenstanders dan?Ik ga ze klappen hoor
Volgens mij wel. Maar ik bedoel Rodney (rot niet)quote:Op woensdag 21 december 2011 19:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben zelf zo taai als wat, ik zou het toch echt moeten weten. Zat hij in 'Team Angela'?
Oeh klapjes van Luttequote:Op woensdag 21 december 2011 19:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zijn er tegenstanders dan?Ik ga ze klappen hoor
C_a?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
LOL! Ja, volgens mij vond Karina hem maar niets en ohh ik weet alleen haar echte naam nog, wat slechtMiranda
Uit het raam!quote:Op woensdag 21 december 2011 19:11 schreef -Miauw- het volgende:
Ik kan zo boos worden op waterige mandarijnen
C_A staat op de foto met 1 van beide heren. Volgens mij Nick. Dat is toch die ene met korter haar en een beetje stekeltjes soms..quote:Op woensdag 21 december 2011 19:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
C_a?Dacht die wel in to ze was maar dat zal dan wel Nick zijn geweest
Ja, die vind Nick leukquote:Op woensdag 21 december 2011 19:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
C_a?Dacht die wel in to ze was maar dat zal dan wel Nick zijn geweest
Vadushkaquote:
Das Nick ja, komt daar de verwarring vandaan! Al hebben ze door de jaren heen van kapsel gewisseld, toen ik als bruglut helemaal fan was, was het andersomquote:Op woensdag 21 december 2011 19:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
C_A staat op de foto met 1 van beide heren. Volgens mij Nick. Dat is toch die ene met korter haar en een beetje stekeltjes soms..
Ja, bizar hèquote:
Mama en oma ook haha want dat is een mannelijk man ofzoquote:Op woensdag 21 december 2011 19:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, die vind Nick leuk
[..]
Vadushka
Ja,ik snap wel wat ze bedoelen...maar toch!! Simonquote:Op woensdag 21 december 2011 19:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mama en oma ook haha want dat is een mannelijk man ofzo
Mijn geschiedenis is echt vreselijk, we waren amper bij de Egyptenaren en ik liet het al vallen... Maar hij heeft ze toch onderdrukt enzo?quote:
Nee, ze zijn zo gebrainwashedquote:Op woensdag 21 december 2011 19:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn geschiedenis is echt vreselijk, we waren amper bij de Egyptenaren en ik liet het al vallen... Maar hij heeft ze toch onderdrukt enzo?Dan ben je toch blij dat je er vanaf bent?
Gratis en voor nietsquote:Op woensdag 21 december 2011 19:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bedankt voor de glimlach die je op het gezicht tovert!
Geen idee. Ik interesseer me te weinig voor die twee en hun muziek. Ik vergeet ook soms of het Nick Schilder of Nick Keizer is, Maar volgens mij Schilder en Simon Keizer, want geen twee gelijke beginletters van voor en achternaamquote:Op woensdag 21 december 2011 19:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Das Nick ja, komt daar de verwarring vandaan! Al hebben ze door de jaren heen van kapsel gewisseld, toen ik als bruglut helemaal fan was, was het andersom
U gaat door voor de koelkast!quote:Op woensdag 21 december 2011 19:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik interesseer me te weinig voor die twee en hun muziek. Ik vergeet ook soms of het Nick Schilder of Nick Keizer is, Maar volgens mij Schilder en Simon Keizer, want geen twee gelijke beginletters van voor en achternaam
Is dat even handigquote:Op woensdag 21 december 2011 19:48 schreef Kally het volgende:
Zo twee volgevreten mennekes zijn weer thuis
Ze gaan net doodmoe, Ian vertelt ze een verhaalquote:Op woensdag 21 december 2011 19:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is dat even handig
nu gelijk naar bed met ze!
Mooi dan ben je echt mijn kindquote:
En dat voor maar 450 cent!quote:Op woensdag 21 december 2011 20:00 schreef iBenny het volgende:
Chilly bracht mijn vagina in balans, dat is echt geweldig!
quote:Op woensdag 21 december 2011 20:00 schreef iBenny het volgende:
Wijfquote:Op woensdag 21 december 2011 20:00 schreef iBenny het volgende:
Eh ja, soort vanquote:Op woensdag 21 december 2011 20:02 schreef Renesite het volgende:
Maare Benny? Je had toch werk? Of ben ik in de war?
Hij is nogal vol van hemzelfquote:
quote:
quote:
Je bent met mij, das een heel verschilquote:
Mijn romantische post, wat doe jequote:Op woensdag 21 december 2011 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Je bent met mij, das een heel verschil
Ze maakt hem kapot........ Like a Bowser!!quote:Op woensdag 21 december 2011 20:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn romantische post, wat doe je
Jewaidsquote:Op woensdag 21 december 2011 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze maakt hem kapot........ Like a Bowser!!
quote:
Of zoals Frans Halsema zong: Ik zou je het liefste in een doosje willen doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:19 schreef Renesite het volgende:
Patrick is van mij. Ik claim hem en eigenlijk wil ik hem in een glazen potje stoppen en altijd meenemen overal naar toe!!!!!!!!!!!!!!!
Is Frans een beetje lekker?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of zoals Frans Halsema zong: Ik zou je het liefste in een doosje willen doen.
Wat ik me net bedenk.... hoe meten ze dat?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:00 schreef iBenny het volgende:
He?quote:Op woensdag 21 december 2011 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat ik me net bedenk.... hoe meten ze dat?
Ik zie een soort van monorail voor me
Met een balansmetertje denk ik. Een soort kutplug.quote:Op woensdag 21 december 2011 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe ze dat meten... dat een vagina in balans is enzo
Ik zie nu mensen met een waterpas uit hun gulp rondlopenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Met een balansmetertje denk ik. Een soort kutplug.
Frans Halsema niet kennenquote:
Benny, dat heeft met de juiste zuur (ja echt) graad te makenquote:Op woensdag 21 december 2011 20:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe ze dat meten... dat een vagina in balans is enzo
Ik had moeten opletten bij biologiequote:Op woensdag 21 december 2011 20:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Benny, dat heeft met de juiste zuur (ja echt) graad te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 december 2011 21:08 schreef iBenny het volgende:
Pat, had je Tim met Rinus in het glazen huis gezien?
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
belachelijk dat de keeper rood kreegquote:Op woensdag 21 december 2011 21:34 schreef iBenny het volgende:
Hooligan schopt keeper > Keeper schopt terug > Keeper krijgt rood > Trainer haalt AZ van veld
Jaquote:Op woensdag 21 december 2011 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
belachelijk dat de keeper rood kreeg
Meer dan terechte actiequote:Op woensdag 21 december 2011 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
terecht dat de trainer zijn team van het veld haalt
Yup...quote:Op woensdag 21 december 2011 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nog steeds gestaakt?
Heb hem afgezet
AZ komt niet meer terug. Maar ze mogen niet zomaar van het veld...quote:Op woensdag 21 december 2011 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe het afloopt, maar ik ga zo dexter kijken
Ga beginnen aan seizoen 6
ja en die scheids die rood geeft, mag toch ook niet zomaarquote:Op woensdag 21 december 2011 21:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
AZ komt niet meer terug. Maar ze mogen niet zomaar van het veld...
Dat is dus de vraag...quote:Op woensdag 21 december 2011 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en die scheids die rood geeft, mag toch ook niet zomaar
Ik lees dat het nu afgelast is
Gelukkig kun je nog typen!quote:Op donderdag 22 december 2011 08:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Het is officieel... mijn keel is DEAUDT!
Zeg dat 'ie de cadeautjes terug brengt.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:11 schreef charmed_angel het volgende:
Irritant
Ik helemaal in paniek omdat ik dacht dat ROb zijn pas geskimmt is. ik ABN bellen om te blokkeren, mag dat niet enzo. Dus ik Rob sms'en dat hij de ABN moet bellen om zijn pas te blokkeren.
Belt die sukkel op: ja ik heb een halve dag vrijgenomen om kerstkadootjes te kopen. Dus ik lekker dan! We zouden dit jaar geen kerstkadootjes doen!!!
Nu heb ik dus geen kerstkadootjes voor hemWant morgen heel de dag in Leiden en zaterdag ben ik taart en tiramisu aan het maken
Lekker slim dus, als hij dat nou eerder gezegd had, dan had ik dinsdag ook op pad gegaan
Hahahaha ja dat kanquote:Op donderdag 22 december 2011 15:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zeg dat 'ie de cadeautjes terug brengt.
Dan ga je morgen niet de hele dag naar Leiden... ga je voordat je daar heen gaat cadeautjes halen..quote:Op donderdag 22 december 2011 15:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hahahaha ja dat kan
Maar ik vind het zo lullig
Omdat ik helemaal niks heb
Ja dat is mijn plan nu ookquote:Op donderdag 22 december 2011 15:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dan ga je morgen niet de hele dag naar Leiden... ga je voordat je daar heen gaat cadeautjes halen..
quote:Op donderdag 22 december 2011 15:05 schreef Kally het volgende:
Natuurlijkst, voorhoofdholte ontsteking, pfff
Kusjonssquote:Op donderdag 22 december 2011 15:05 schreef Kally het volgende:
Herkenbaar, beterschapquote:Op donderdag 22 december 2011 15:05 schreef Kally het volgende:
Ik durf niet meer naar de dokter, laatste keer zeiden ze dan gaan we het leegspuitenquote:Op donderdag 22 december 2011 17:03 schreef Patje1987 het volgende:
Ik moest antibiotica kuur van een maand, ik had opeens last van ernstige hooikoorts en hoofdpijn moest ik foto's laten maken en ja hoor ontsteking. Tijdje terug had ik zelfde symptomen maar niet naar dokter gegaan en toen was het opeens over na een dag of 2.
Ja echt hèquote:Op donderdag 22 december 2011 16:52 schreef Lutte het volgende:
Hahahaha ik had het echt hilarisch gevonden als ze de pas wel hadden geblokkeerd en je dan had kunnen bellen: ja foutje, was voor een verrassing... Voor mij
Ik zeezout neusspray en dat is het, wat paracetamol en anders stap ik over op zelfgemaakte zoutoplossingquote:Op donderdag 22 december 2011 17:10 schreef Renesite het volgende:
Mamlgebruikte neusspray met bloeddruk pillen.kan het je niet aanraden
Yupzquote:Op donderdag 22 december 2011 17:17 schreef Patje1987 het volgende:
Ja ik snuif ook altijd gewoon zout met water door een rietje.
Dat gaat de ontsteking tegen, je moet alleen wel meteen beginnen als je het voelt opkomenquote:Op donderdag 22 december 2011 17:29 schreef Lutte het volgende:
Wacht.. Jullie snuiven zout met een rietje en dan gaat je voorhoofdholteontsteking weg?
Dit had ik jaren eerder moeten weten
Is precies hetzelfde als van die neusspray op zoutbasisquote:Op donderdag 22 december 2011 17:29 schreef Lutte het volgende:
Wacht.. Jullie snuiven zout met een rietje en dan gaat je voorhoofdholteontsteking weg?
Dit had ik jaren eerder moeten weten
Ja maar dat sprayen gaat een stuk makkelijker dan zo'n scherp rietje in je neus stouwenquote:Op donderdag 22 december 2011 18:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is precies hetzelfde als van die neusspray op zoutbasis
Met een pipetje dan?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja maar dat sprayen gaat een stuk makkelijker dan zo'n scherp rietje in je neus stouwen
Kan ookquote:Op donderdag 22 december 2011 18:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha ik ga het de volgende keer proberen! Of gewoon zo'n leeg flesje neusspray vullen!
Waarvoor?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:22 schreef iBenny het volgende:
Ik moet mijn nette pak nog ff opzoeken
Ik heb morgen vrij, maar loop de hele dag te boodschappen enzoquote:Op donderdag 22 december 2011 18:25 schreef iBenny het volgende:
Ik heb eigenlijk nu vakantie... maar ik ga morgen toch nog naar school
Dus hebben ze jou nodig voor de nodige verbeteringquote:Op donderdag 22 december 2011 19:41 schreef Renesite het volgende:
Bleeeeeh, er wordt gesuggereerd dat er egens een functie is... maar die website ziet er _NIET_ uit...
Bleeeehquote:Op donderdag 22 december 2011 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Dus hebben ze jou nodig voor de nodige verbetering
quote:
Uhhh ik zou zeggen niet doen danquote:Op donderdag 22 december 2011 19:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sinds 2010 al niet meer bijgewerkt
Gezallyquote:Op donderdag 22 december 2011 19:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik moet nog een paar verslagen inleveren... ook voor klasgenoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |