Dat wel inderdaad.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is wel een geweldige muzikant
quote:Op woensdag 21 december 2011 08:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Edwin Evers wil ze even horen, ze komt net binnen.
Viel mij ook op.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:06 schreef Bronson het volgende:
Zo, het is voor het glazen huis voor het eerst druk 's ochtends.
Zekers, andere jaren niet gezien volgens mijquote:Op woensdag 21 december 2011 09:06 schreef Bronson het volgende:
Zo, het is voor het glazen huis voor het eerst druk 's ochtends.
ik niet, ze is altijd zo'n type die er helemaal in op gaat. Daarnaast is ze ook verbonden aan het Rode Kruisquote:Op woensdag 21 december 2011 09:05 schreef heloef het volgende:
Ik had echt verwacht dat Irene zou gaan slapen.
Nog een uurtje, dan zul je het weten. Om 10 uur is aflossing.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik begin me te irriteren aan Timur, maar dat kan ook aan mijn ochtendhumeur liggen
Gisteren waren ze wel flink bezig toen ik er was en maar zwaaien en praten.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb de DJ's nog bijna niet bij de brievenbus zien zitten...
Ow dan is het goed!!quote:Op woensdag 21 december 2011 09:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Gisteren waren ze wel flink bezig toen ik er was en maar zwaaien en praten.
Hee Diaanquote:Op woensdag 21 december 2011 09:16 schreef Diaan73 het volgende:
Hee LL
Het gaat nog neit zo goed met je las ik net op Twitter.
Oh dat uurtje en ik vind Evers ook leuk. SR duurt nog een paar dagen.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doel meer op het feit dat ze kennelijk niet zonder kan en jij SR moet onderbreken
Daarnaast is Timur geen Evers natuurlijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat uurtje en ik vind Evers ook leuk. SR duurt nog een paar dagen.
Groot gelijk... even lekker bijkomen.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hee Diaan
Nee... ik heb Sander naar school gebracht en toen was ik al kapot
Toch boodschappen gedaan en nu stort ik ff op de bank in
Koppie thee en een kippensoeppie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |