jaquote:Op woensdag 21 december 2011 03:43 schreef CindieY het volgende:
Het is toch gewoon dinsdag op woensdagnacht hč?
ja, foeiquote:Op woensdag 21 december 2011 03:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ken m niet ... hoor ik me te schamen?
Je moet je schamen voor jouw reactiesnelheidquote:Op woensdag 21 december 2011 03:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ken m niet ... hoor ik me te schamen?
quote:
twitter:WebHawk twitterde op woensdag 21-12-2011 om 02:58:27@Knetterkrank Als je dat nou op http://t.co/2e9czWQV (fok) doet is het ineens geen monoloog meer. reageer retweet
Whatsapp is laagste prio nu..quote:Op woensdag 21 december 2011 03:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je moet je schamen voor jouw reactiesnelheid
Ik kan ook niks, maar niksdoen doet nog veel meer pijn. Ik ga rondjes lopen in de woonkamer, tranen over de wangen van de pijn en de zenuwen en ik kan niet stoppen met klappertandenquote:Op woensdag 21 december 2011 03:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kan niks meer. Niet bewegen, geen licht, geen geluid. En kotsmisselijk natuurlijk. Nouja, gelukkig heb ik het tegenwoordig niet al te vaak meer, dat was op de middelbare school wel anders.
WTF.. waarom ken ik dat dan nietquote:
Gaat je goed af zo te zienquote:Op woensdag 21 december 2011 03:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh hai, ik doe ook meewilde al n uur of 3 slapen
Ik weet altijd 100 % zeker dat m'n hoofd gaat exploderen. Rechts hier trouwensquote:Op woensdag 21 december 2011 03:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan ook niks, maar niksdoen doet nog veel meer pijn. Ik ga rondjes lopen in de woonkamer, tranen over de wangen van de pijn en de zenuwen en ik kan niet stoppen met klappertanden![]()
Het ziet er vast vreemd uit![]()
Misselijk ben ik nooit, echt alleen alles aan de linkerkant van mijn hoofd doet pijn (oogkas (ik ga ook loensen tijdens een aanval en heb veel druk op mijn oog), linkerkant van m'n neus, oor, kaken)
Clusterhoofdpijn
Ik ben al een maand gestopt met roken, maar dit zijn moeilijke momentenquote:Op woensdag 21 december 2011 03:45 schreef Groninger. het volgende:
gvd ik rook ook veel als ik zo laat biertjes drink op fok zit en lekker muziek luister
Radio 6 momentje. Hoeft niet dus.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
WTF.. waarom ken ik dat dan niet
* Knetter gaat in hoekje zitten schamen
Jazz is baas, ontzettend moeilijk te spelenquote:Op woensdag 21 december 2011 03:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jazz.
Goeie muzieksoort. En zij kunnen lekker spelen/
pfoeh zou mij niet lukken!quote:Op woensdag 21 december 2011 03:47 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ik ben al een maand gestopt met roken, maar dit zijn moeilijke momenten![]()
True.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jazz is baas, ontzettend moeilijk te spelen![]()
waaromquote:Op woensdag 21 december 2011 03:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]twitter:WebHawk twitterde op woensdag 21-12-2011 om 02:58:27@Knetterkrank Als je dat nou op http://t.co/2e9czWQV (fok) doet is het ineens geen monoloog meer. reageer retweet
and so you should.quote:Op woensdag 21 december 2011 03:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
WTF.. waarom ken ik dat dan niet
* Knetter gaat in hoekje zitten schamen
je adres is nu bekend hier?quote:Op woensdag 21 december 2011 03:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarommijn twitter.. nu kan ik niet meer gedachtenloos typen..
oh wacht.. dat doe ik op fok ook al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |