* golfer zwaait alvast naar Doc en z'n (grote) meiden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:16 schreef Doc het volgende:
Check
Nu de meiden wat groter zijn zal ik waarschijnlijk wat minder dan wel wat later 'live' in dit topic te vinden zijn

Die worden nog wel beroemd door hun gitaarspel. Of door hun voetbalkwaliteiten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:43 schreef golfer het volgende:
[..]
* golfer zwaait alvast naar Doc en z'n (grote) meiden.

FF pissen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:21 schreef rubje het volgende:
Moet je wel iets zinnigs op dit topic toevoegen tong...

En dan ?quote:

Woon je bij mij in de straat? Ik heb alle ramen dicht en nog is het een teringherrie. En de buurman moet nog met zijn chinese rol beginnen...quote:Op zondag 1 januari 2012 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat wordt niks zo met Hootenanny, er wordt hier allejezus veel en hard vuurwerk afgestoken.

Nee, ik woon een stukje oostelijker. Tussen Wibautstraat en Oosterpark.quote:Op zondag 1 januari 2012 00:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Woon je bij mij in de straat? Ik heb alle ramen dicht en nog is het een teringherrie.

Geluid staat hier vol openquote:Op zondag 1 januari 2012 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat wordt niks zo met Hootenanny, er wordt hier allejezus veel en hard vuurwerk afgestoken.

Ik zit op 4 hoog, die vuurpijlen klappen ter hoogte van mijn raamquote:Op zondag 1 januari 2012 00:27 schreef wdn het volgende:
[..]
Geluid staat hier vol openAlleen carbiet lijkt er bovenuit te komen.

2 hoog. Het valt hier naar beneden en knalt her hoogte van mijn raamquote:Op zondag 1 januari 2012 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zit op 4 hoog, die vuurpijlen klappen ter hoogte van mijn raam

Ik ook maar er ligt een gracht tussen en de overburen zijn rustigquote:Op zondag 1 januari 2012 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zit op 4 hoog, die vuurpijlen klappen ter hoogte van mijn raam

Ze zullen er maar een illegale bom onder zetten en de pot zit volquote:Op zondag 1 januari 2012 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Er staat hier aan de overkant een Dixi... die hadden ze beter even weg kunnen halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |