Ik vind het wel top!quote:Op woensdag 21 december 2011 00:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eigenlijk zou je dan alle afgelopen jaren terug moeten kijken!
Ik heb nog 4 flessen 75 cl van deze staanquote:Op woensdag 21 december 2011 00:57 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Godver, het bier is op.Dan maar aan de Jägermeister.
gekontneukt worden door 6 olifanten is nog beter dan Plage!quote:
Hij gaat lekker..quote:
Lekkah!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nog 4 flessen 75 cl van deze staan
[ afbeelding ]
De tering, wat een gigantisch plaatje.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij gaat lekker..
Hij draait ze allemaal .. maar niemand gaat los.
[ afbeelding ]
twitter:PapaGerrr twitterde op woensdag 21-12-2011 om 00:57:01@dijkshoorn Ik maak 50¤ over, als jij langskomt! En dat je dan jezelf nadoet!
reageer retweet
quote:
Wow.. iddquote:Op woensdag 21 december 2011 01:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De tering, wat een gigantisch plaatje.
Loze belofte.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:01 schreef Tourniquet het volgende:
twitter:PapaGerrr twitterde op woensdag 21-12-2011 om 00:57:01@dijkshoorn Ik maak 50¤ over, als jij langskomt! En dat je dan jezelf nadoet!
reageer retweet
Hee, hoe lang heb je t vandaag volgehouden en wat was je hoogtepunt?quote:
Prima tactiekquote:Op woensdag 21 december 2011 01:00 schreef Qunix het volgende:
[..]
[..]
Doe ik expres om te kijken of jullie wakker zijn en mijn reacties lezen.
Weet nie welke jij bedoelde maar die ik wel een mokkel vond had een tong piercing, geen beugel.quote:
voor mij graag een lihanboutje en een bocado!quote:
Lopen aardig wat dronken debielen langs inmiddels. Toch maar even die kant op lopen dan zo voordat ik ga tukkenquote:
Het lijkt eindelijk een beetje los te komen daar nuquote:
Nope, had stage. Daarna kaputquote:Op woensdag 21 december 2011 01:02 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Heb je vandaag wel netjes gelopen in Zwolle dan voor SR?
Wat is dat?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voor mij graag een lihanboutje en een bocado!
FM! Audiostreams dus.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:03 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Welke stream heeft journey? Ik zie alleen stomme filmpjes
Waar dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heuj, daar woon ik ook dicht bij
Maar ga niks drinken nu, want ga zo richting bedquote:Op woensdag 21 december 2011 01:02 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Mijn kratjes ook wel staan buiten in het schuurtje
Ik ben nog bezig, aan de bewerking. Maar de redactie is al weg, dus ze komen morgenochtend pas voorbij. Ik wil er morgen écht tussen 8 en 9u weer zijn, dus zo maar es richting hotel.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hee, hoe lang heb je t vandaag volgehouden en wat was je hoogtepunt?
Lijkt me wel echt super om in dat huis te werken de hele tijd hoor, echt!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:04 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig, aan de bewerking. Maar de redactie is al weg, dus ze komen morgenochtend pas voorbij. Ik wil er morgen écht tussen 8 en 9u weer zijn, dus zo maar es richting hotel.
Hoogtepunt.. Pfoe.. Uh.. Die massa bij de sing-a-long was wel gigantisch indrukwekkend!
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:03 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Wat is dat?
Heb nog wel kilo kippen vleugels
Die sing a long van Queen? Die zag er als een mega faal uit op tv..quote:Op woensdag 21 december 2011 01:04 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig, aan de bewerking. Maar de redactie is al weg, dus ze komen morgenochtend pas voorbij. Ik wil er morgen écht tussen 8 en 9u weer zijn, dus zo maar es richting hotel.
Hoogtepunt.. Pfoe.. Uh.. Die massa bij de sing-a-long was wel gigantisch indrukwekkend!
Hey, daar ben k vroeger wel eens een weekje op een camping geweest.quote:
Vandaag Anouk.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die sing a long van Queen? Die zag er als een mega faal uit op tv..
Oh hou es op zeg!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bocado
[ afbeelding ]
lihanboutje
Nog nooit gezien laat staan gehad, waar de neuk kan je dat krijgen danquote:Op woensdag 21 december 2011 01:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bocado
[ afbeelding ]
lihanboutje
Camping Noetsele zeker?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:05 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Hey, daar ben k vroeger wel eens een weekje op een camping geweest.
Best leuk daar, in Nijverdal!
(daarna nooit meer geweest haha)
Wist ook niet hoe een lihambout eruit zagquote:Op woensdag 21 december 2011 01:05 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Nog nooit gezien laat staan gehad, waar de neuk kan je dat krijgen dan
en het erge is... Lihanboutjes kun je hier in het noorden nergens krijgenquote:
Kan heel goedquote:Op woensdag 21 december 2011 01:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, bij een klasgenoot van me int dorp dus.
Queen was leuk gister, maar Anouk van vandaag niet gezien?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die sing a long van Queen? Die zag er als een mega faal uit op tv..
De naam ookquote:Op woensdag 21 december 2011 01:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wist ook niet hoe een lihambout eruit zag
Wel eierballenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en het erge is... Lihanboutjes kun je hier in het noorden nergens krijgen
Heb ik 5 jaar geleden nog gewerkt in de snackbarquote:Op woensdag 21 december 2011 01:06 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Haha ja volgens mij wel!
Lang gelee, lang gelee...
Lihanboutjes heb ik alleen onder de rijn in Snackbars gezien, bocado;s in t hele landquote:Op woensdag 21 december 2011 01:05 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Nog nooit gezien laat staan gehad, waar de neuk kan je dat krijgen dan
+10 bazinpuntenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:06 schreef minthy het volgende:
Ah, Gers in gesprek. Klinkt net als zijn gemiddelde plaat, maar dan acapella
Dat verklaart een hoop, maar wij hebbe ras patatquote:Op woensdag 21 december 2011 01:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en het erge is... Lihanboutjes kun je hier in het noorden nergens krijgen
Was toch ook een kutnummer ook om mee te zingen, kom op zegquote:Op woensdag 21 december 2011 01:06 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Queen was leuk gister, maar Anouk van vandaag niet gezien?
[ afbeelding ]
Dat is het ook. Fantastisch!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lijkt me wel echt super om in dat huis te werken de hele tijd hoor, echt!
Inderdaad.. dat is toch gewoon een kipknots?quote:
die heb ik nooit op. wel friet-ei, dat is met een gesneden ei erinquote:
Aah ben ik je toch misgelopen daar, volgens mij is het al wel 10 jaar geleden dat wij daar waren.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb ik 5 jaar geleden nog gewerkt in de snackbar
Nice! Van binnen genomen?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:06 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Queen was leuk gister, maar Anouk van vandaag niet gezien?
[ afbeelding ]
ik heb vlakbij de Rixonafabriek gewoondquote:Op woensdag 21 december 2011 01:07 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop, maar wij hebbe ras patat
Kerrie eierballen gek, die zijn lekker!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die heb ik nooit op. wel friet-ei, dat is met een gesneden ei erin
Eens met deze man.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad.. dat is toch gewoon een kipknots?
Doe mij maar gewoon een berenklauw of frikandellen (speciaal)
Woeiquote:
Usquert den andel baflo daar ergens?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb vlakbij de Rixonafabriek gewoond
Toen woonde ik nog in het prachtige Eindjequote:Op woensdag 21 december 2011 01:07 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Aah ben ik je toch misgelopen daar, volgens mij is het al wel 10 jaar geleden dat wij daar waren.
Ach ja.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:08 schreef Geo4kant het volgende:
Al die bedrijven die goedkoop hun bedrijf promoten..
Wij ook hoor?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:07 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop, maar wij hebbe ras patat
Warffum anderhalf jaar boven de Chinees en nog 3 jaar in Usquertquote:Op woensdag 21 december 2011 01:08 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Usquert den andel baflo daar ergens?
Broodje bamischijf met pindaquote:Op woensdag 21 december 2011 01:08 schreef Groninger. het volgende:
Tegenwoordig haal ik altijd broodje kaassouffle met pindasaus!
Dat is pas genieten
Pikanto.. mexicano.. yumquote:Op woensdag 21 december 2011 01:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eens met deze man.
Mexicano's en pikanto's zijn ook fijn trouwens.
Wat een rare combi. Klinkt niet echt lekker.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:08 schreef Groninger. het volgende:
Dat is pas genieten
is da lekker ?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:08 schreef Groninger. het volgende:
Dat is pas genieten
slaap lekker!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:08 schreef miieejj het volgende:
en nu ga ik echt.. nondeju waarom moet gerard nou om 2uur beginnen
Ik woon half in winsum bij me moeder, hoe heb je dat opgelopen? Knokpartij?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Warffum anderhalf jaar boven de Chinees en nog 3 jaar in Usquerten in Winsum heb ik mijn breuk in mijn bekken opgelopen
Oh jaquote:Op woensdag 21 december 2011 01:09 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Nee, vanaf het podium. Het huis zie je op de achtergrond. Zie hier de grote versie.
Echt lekker hoor gewoon keer proberenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat een rare combi. Klinkt niet echt lekker.
ken je die makelaar? Bruintjes en Keurentjes? daar staat een paaltje om sluipverkeer te voorkomen en daar ben ik met mijn racefiets vol opgeklapt. pic van de breuk staat in mn foboquote:Op woensdag 21 december 2011 01:09 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Ik woon half in winsum bij me moeder, hoe heb je dat opgelopen? Knokpartij?
Huisfotograaf he, ik mag idd overal bijquote:Op woensdag 21 december 2011 01:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Je mag echt overal zijn?
Oeh SABOTAAAAAAAAAAGE
Oh ja, zo even kijken heftig ja!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ken je die makelaar? Bruintjes en Keurentjes? daar staat een paaltje om sluipverkeer te voorkomen en daar ben ik met mijn racefiets vol opgeklapt. pic van de breuk staat in mn fobo
Leukste klus ooit? Of nog toffere dingen gedaan?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:10 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Huisfotograaf he, ik mag idd overal bij
echt hequote:Op woensdag 21 december 2011 01:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die blonde griet ziet eruit als een heroïneverslaafde.
3 maanden thuisgezeten, daarna nog 1 maand fysio en nu heb ik er heel soms nog n beetje last van. (vorig jaar gebeurd)quote:Op woensdag 21 december 2011 01:11 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Oh ja, zo even kijken heftig ja!
Wij moeten nu altijd in warffum naar de chinees trouwensquote:Op woensdag 21 december 2011 01:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ken je die makelaar? Bruintjes en Keurentjes? daar staat een paaltje om sluipverkeer te voorkomen en daar ben ik met mijn racefiets vol opgeklapt. pic van de breuk staat in mn fobo
en er zijn nog meer tieten!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:12 schreef Guanabana het volgende:
Wat zijn er toch een hoop meisjes.
Mooi tochquote:Op woensdag 21 december 2011 01:12 schreef Guanabana het volgende:
edwin zoekt ze gewoon op en slaat de jongens overquote:Op woensdag 21 december 2011 01:12 schreef Guanabana het volgende:
Wow! Gewoon dwars door midden?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
3 maanden thuisgezeten, daarna nog 1 maand fysio en nu heb ik er heel soms nog n beetje last van. (vorig jaar gebeurd)
quote:
Ik heb ditzelfde in 2008 ook gedaan. Dit is op dit vlak wel een van de toffere klussen. Maar dingen als Lowlands, Pinkpop, Zwarte Cross zijn op een ander vlak weer hoogtepuntenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Leukste klus ooit? Of nog toffere dingen gedaan?
Die hebben dat gifje van die gast die z'n shirt uitdeed. De dames daar doen dat nietquote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]die heeft ie allemaal al proberen te versieren maar het ging niet echt lekker
zie zijn sig ook.
Die was niet lekker ofzo.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die hebben dat gifje van die gast die z'n shirt uitdeed. De dames daar doen dat niet
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]die heeft ie allemaal al proberen te versieren maar het ging niet echt lekker
zie zijn sig ook.
Viel me ook al opquote:Op woensdag 21 december 2011 01:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wallen onder de ogen, ingevallen gezicht.. alles.
Dit lijkt me leuker, intiem en massaal tegelijkquote:Op woensdag 21 december 2011 01:13 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik heb ditzelfde in 2008 ook gedaan. Dit is op dit vlak wel een van de toffere klussen. Maar dingen als Lowlands, Pinkpop, Zwarte Cross zijn op een ander vlak weer hoogtepunten
Is het ook. En enorm afwisselend!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dit lijkt me leuker, intiem en massaal tegelijk
Ditquote:Op woensdag 21 december 2011 01:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dit lijkt me leuker, intiem en massaal tegelijk
Bied geld!!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:14 schreef Geo4kant het volgende:
Dat muts tjikkie mag nog wel even blijven.
zat onderaan nog met een klein stukje vast. daarom hoefde ik niet geopereerd te worden, maar moets ik wel 10 dagen in het ziekenhuis blijven. lag tegenover gast die er lag met een ontstoken vinger (lang verhaal) en we hebben ons de pleuris gelachen. en pas dan merk je dat je je bekken gebruikt bij het lachen....auwquote:Op woensdag 21 december 2011 01:13 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Wow! Gewoon dwars door midden?
Behoorlijk proces dus...
houd eens op jaquote:Op woensdag 21 december 2011 01:15 schreef Groninger. het volgende:
Kipvleugels gaan er nu in(in de frituur
Ja dat bedoel ik, zo een festival is natuurlijk ook echt kick ass cool, maar daar ben je toch een van de ik weet niet hoeveel fotografen, hoeveel lopen er nu? En je zit nu echt gewoon overal met je neus bovenopquote:Op woensdag 21 december 2011 01:14 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Is het ook. En enorm afwisselend!
Godverquote:Op woensdag 21 december 2011 01:16 schreef Buitendam het volgende:
Je bent via Fok! geprostitueerd. Kom maar even mee.
Haha, ja dat wist ik ook niet inderdaadquote:Op woensdag 21 december 2011 01:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zat onderaan nog met een klein stukje vast. daarom hoefde ik niet geopereerd te worden, maar moets ik wel 10 dagen in het ziekenhuis blijven. lag tegenover gast die er lag met een ontstoken vinger (lang verhaal) en we hebben ons de pleuris gelachen. en pas dan merk je dat je je bekken gebruikt bij het lachen....auw
Je zou mijn foto's niet doorsturenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:17 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Yo Groninger old skool monitor mang
Oh ik had een ontsteking in mn bekken begin dit jaar, ik kon echt niks, alles deed zeer iddquote:Op woensdag 21 december 2011 01:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zat onderaan nog met een klein stukje vast. daarom hoefde ik niet geopereerd te worden, maar moets ik wel 10 dagen in het ziekenhuis blijven. lag tegenover gast die er lag met een ontstoken vinger (lang verhaal) en we hebben ons de pleuris gelachen. en pas dan merk je dat je je bekken gebruikt bij het lachen....auw
Kon het niet laten.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:18 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Je zou mijn foto's niet doorsturen:(
volgens de dokter wel, maar ik heb er soms nog last van. na een stuk lopen bijvoorbeeld, of als ik verkeerd gelegen heb. maar er is prima mee te lvenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:16 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Haha, ja dat wist ik ook niet inderdaad
Maar weer genezen?
Nou als je er mee kan leven is het toch goed?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens de dokter wel, maar ik heb er soms nog last van. na een stuk lopen bijvoorbeeld, of als ik verkeerd gelegen heb. maar er is prima mee te lven
De baron met een astma-aanval terwijl hij in een ruimte zit met een paar tijgers en wurgslangen die hem anaal proberen te vernederen.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De baron met een astma-aanval terwijl hij in een ruimte zit met een paar tijgers en wurgslangen die hem anaal proberen te vernederen.
Denk ik.
Ik kan mezelf amper nadoenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:20 schreef 3rdRock het volgende:
ik kan echt maar 1 iemand nadoen...en dat is Gert Jan Droge, maar dat schijnt meer te klinken op FlorisJan v Fleppestein...
door verhuizing is dat er nog niet van gekomen....quote:Op woensdag 21 december 2011 01:20 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Nou als je er mee kan leven is het toch goed?
En op je fietsje klimmen dan?
hoe laat komt gerard weer dan?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:20 schreef Piles het volgende:
Hmm, ga ik wachten op Gerard of ga ik Gerard een keer 's ochtends horen
Keuzes, keuzes...
hahaquote:Op woensdag 21 december 2011 01:20 schreef Geo4kant het volgende:
Vroeger als kind was ik doodsbang.. iemand bij mij op de camping leek super veel op de baron, ik naar me moeder 'BEL DE POLITIE!!!!'
Haha ik likje op je wimpersquote:Op woensdag 21 december 2011 01:20 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hoitjes, dankzij Coen en Sandershow zeg ik het ook te vaak.
Daarom gaan jullie dit jaar niet meer op vakantie?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:20 schreef Geo4kant het volgende:
Vroeger als kind was ik doodsbang.. iemand bij mij op de camping leek super veel op de baron, ik naar me moeder 'BEL DE POLITIE!!!!'
om 2uquote:Op woensdag 21 december 2011 01:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoe laat komt gerard weer dan?
2 uurquote:Op woensdag 21 december 2011 01:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
2 tot 6, en dan weer om 10.00 uurquote:Op woensdag 21 december 2011 01:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er is al een tekort aan PSV'ers...quote:Op woensdag 21 december 2011 01:21 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind de Veronica's leuk. Schiet me neer.
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit
Wel een fucking mooie baan
In principe zijn we met 2 huisfotografen, maar mijn collega was van gister tot morgen in de loop van de dag afwezig, dus die komt me morgen weer versterken. En er loopt een ANP fotograaf rondquote:Op woensdag 21 december 2011 01:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, zo een festival is natuurlijk ook echt kick ass cool, maar daar ben je toch een van de ik weet niet hoeveel fotografen, hoeveel lopen er nu? En je zit nu echt gewoon overal met je neus bovenop
Liever in irenequote:Op woensdag 21 december 2011 01:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
door verhuizing is dat er nog niet van gekomen....
ik wil ook lepeltjelepeltje met Irene
je hebt altijd een arm teveelquote:Op woensdag 21 december 2011 01:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Lepeltje lepeltje is overrated
Mijn redding.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er is al een tekort aan PSV'ers...
Denk dat ik dit jaar met mijn hobbyclubmaat Rinus naar Salou ga.. VIP bij al zijn optredensquote:Op woensdag 21 december 2011 01:21 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Daarom gaan jullie dit jaar niet meer op vakantie?
Guiltyquote:Op woensdag 21 december 2011 01:22 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
En dan ook nog vaak onbewust waardoor het helemaal achterlijk klinkt.
dan luister ik om 10:00 uur weerquote:
Echt hequote:Op woensdag 21 december 2011 01:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je hebt altijd een arm teveel
Ben je wel goed bij je hoofd?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:22 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, als jullie nu eens allemaal 10euro doneren om Kelly Clarkson-Since u been gone aan te vragen!
PSVquote:
Dat valt wel mee hoor. Gewoon onder haar doorquote:Op woensdag 21 december 2011 01:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Een derde? hihi jij bent van de mannenliefde.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar met wie wil jij dan lepeltjelepeltje in irene?quote:
Truequote:Op woensdag 21 december 2011 01:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nooit.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:22 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, als jullie nu eens allemaal 10euro doneren om Kelly Clarkson-Since u been gone aan te vragen!
nee liever nietquote:Op woensdag 21 december 2011 01:22 schreef 3rdRock het volgende:
is mijn wektoon....quote:
Nou dat bedoel ik, dat is toch veel cooler dan op zo een festival staan te ellebogen tussen de restquote:Op woensdag 21 december 2011 01:22 schreef Siegfried het volgende:
[..]
[..]
In principe zijn we met 2 huisfotografen, maar mijn collega was van gister tot morgen in de loop van de dag afwezig, dus die komt me morgen weer versterken. En er loopt een ANP fotograaf rond
collega van me niet...quote:Op woensdag 21 december 2011 01:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Ja dan slaapt je arm zo...quote:Op woensdag 21 december 2011 01:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
PSV
[..]
Dat valt wel mee hoor. Gewoon onder haar door
en dan zit je de rest van de nacht vast met een slapende armquote:Op woensdag 21 december 2011 01:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
True, truequote:Op woensdag 21 december 2011 01:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dat bedoel ik, dat is toch veel cooler dan op zo een festival staan te ellebogen tussen de rest
Dat slaapt ook voor geen meter...quote:Op woensdag 21 december 2011 01:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
collega van me niet...Kim jong il had toch ook maar 1 armSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar zit wat inquote:Op woensdag 21 december 2011 01:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en dan zit je de rest van de nacht vast met een slapende arm
die gozer is zo'n beetje mijn held!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:24 schreef hole1988 het volgende:
Edwin Edwin de Huis Neger is weer aan het werk
Je kent hun muziek wel? Want dan is het raar om dit nummer niet te kennen. Tis leuke muziek, maar 't lijkt allemaal wel erg op elkaar.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooh, dit is Franz Ferdinand, dat wist ik niet
Samen douchen is overratedquote:Op woensdag 21 december 2011 01:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Lepeltje lepeltje is overrated
quote:Op woensdag 21 december 2011 01:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
collega van me niet...Ken iemand zonder armen.. die is altijd vrolijk want er is niks aan het handje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk festival of mensenmassa materiaalquote:Op woensdag 21 december 2011 01:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je kent hun muziek wel? Want dan is het raar om dit nummer niet te kennen. Tis leuke muziek, maar 't lijkt allemaal wel erg op elkaar.
Heb er wel eens wat van gehoord. Ook bij het uitgaan hoor je het geregeld... nooit zo bij stilgestaan omdat het niet mijn genre isquote:Op woensdag 21 december 2011 01:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je kent hun muziek wel? Want dan is het raar om dit nummer niet te kennen. Tis leuke muziek, maar 't lijkt allemaal wel erg op elkaar.
Dat welquote:Op woensdag 21 december 2011 01:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heerlijk festival of mensenmassa materiaal
zullen we?>quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |