Camping Noetsele zeker?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:05 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Hey, daar ben k vroeger wel eens een weekje op een camping geweest.
Best leuk daar, in Nijverdal!
(daarna nooit meer geweest haha)
Wist ook niet hoe een lihambout eruit zagquote:Op woensdag 21 december 2011 01:05 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Nog nooit gezien laat staan gehad, waar de neuk kan je dat krijgen dan
en het erge is... Lihanboutjes kun je hier in het noorden nergens krijgenquote:
Kan heel goedquote:Op woensdag 21 december 2011 01:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, bij een klasgenoot van me int dorp dus.
Queen was leuk gister, maar Anouk van vandaag niet gezien?quote:Op woensdag 21 december 2011 01:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die sing a long van Queen? Die zag er als een mega faal uit op tv..
De naam ookquote:Op woensdag 21 december 2011 01:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wist ook niet hoe een lihambout eruit zag
Wel eierballenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en het erge is... Lihanboutjes kun je hier in het noorden nergens krijgen
Heb ik 5 jaar geleden nog gewerkt in de snackbarquote:Op woensdag 21 december 2011 01:06 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Haha ja volgens mij wel!
Lang gelee, lang gelee...
Lihanboutjes heb ik alleen onder de rijn in Snackbars gezien, bocado;s in t hele landquote:Op woensdag 21 december 2011 01:05 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Nog nooit gezien laat staan gehad, waar de neuk kan je dat krijgen dan
+10 bazinpuntenquote:Op woensdag 21 december 2011 01:06 schreef minthy het volgende:
Ah, Gers in gesprek. Klinkt net als zijn gemiddelde plaat, maar dan acapella
Dat verklaart een hoop, maar wij hebbe ras patatquote:Op woensdag 21 december 2011 01:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en het erge is... Lihanboutjes kun je hier in het noorden nergens krijgen
Was toch ook een kutnummer ook om mee te zingen, kom op zegquote:Op woensdag 21 december 2011 01:06 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Queen was leuk gister, maar Anouk van vandaag niet gezien?
[ afbeelding ]
Dat is het ook. Fantastisch!quote:Op woensdag 21 december 2011 01:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lijkt me wel echt super om in dat huis te werken de hele tijd hoor, echt!
Inderdaad.. dat is toch gewoon een kipknots?quote:
die heb ik nooit op. wel friet-ei, dat is met een gesneden ei erinquote:
Aah ben ik je toch misgelopen daar, volgens mij is het al wel 10 jaar geleden dat wij daar waren.quote:Op woensdag 21 december 2011 01:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb ik 5 jaar geleden nog gewerkt in de snackbar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |