Oeh, hij heeft een goede opvoeding, dat is wel te merkenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gelukkig kijkt hij nu ook SR. Van het moment dat hij uit bed komt totdat hij naar bed gaat.En hij wil graag een plaat aanvragen vandeweek.
Of course. Ik ben zn moeder.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Oeh, hij heeft een goede opvoeding, dat is wel te merken
Datquote:
Echt jongensseries dus... ik ken ze wel van naam.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
Aan tekenfilms had je toen Inspector Gadget, He-Man, MASK, Transformers en nog veel meer
Fun Factory, op Sky Channel
Goed argumentquote:
Got 99 problems but the TT is one.quote:
Slaap ze, kerelquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:06 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga slapen. Ik ben er om een uur of 4.30u/4.45u wel weer. Fijne avond!
quote:
Hij is twee weken geleden mee geweest naar een concert. Naar Tim Knol. Hij vond het geweldig.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:06 schreef DeLuna het volgende:
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:06 schreef DeLuna het volgende:
check de correctquote:
adiosquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:06 schreef DeLuna het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Slaap ze, kerel
Oeps, het is geen kerel.
Slaap ze.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:06 schreef DeLuna het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Hij is twee weken geleden mee geweest naar een concert. Naar Tim Knol. Hij vond het geweldig.
trusten! xoxoquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:06 schreef DeLuna het volgende:
Mijn excuses, maar nogmaals een goede nachtrust toegewenst!quote:
die vond ik stomquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en dit is Sport Billy
[ afbeelding ]
Trustenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:06 schreef DeLuna het volgende:
We hebben geen haastquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:08 schreef themole het volgende:
[..]
Dan moesten jullie langer wachten totdat jullie zouden kunnen reageren.
Hij is dit jaar ook mee geweest naar Dauwpop. Festivals moeten we er zo vroeg mogelijk "instampen".quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en dit is Sport Billy
[ afbeelding ]
Ik dezequote:
Ik ken dat niet. Ik ken wel "er was eens... het leven"quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:09 schreef miieejj het volgende:
hoe heette die tekenfilm met waar dat mannetje een groot hoofd had.. en die leerde van alles en nog wat door die familie .. volgens mij had die geen groot hoofd
"Het leven is een zure bom!!"quote:
Bedoel je Bobby's World ofzo?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:09 schreef miieejj het volgende:
hoe heette die tekenfilm met waar dat mannetje een groot hoofd had.. en die leerde van alles en nog wat door die familie .. volgens mij had die geen groot hoofd
Trustequote:Op dinsdag 20 december 2011 23:11 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga slapen
tot morgen vroeg
Welterusten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:11 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga slapen
tot morgen vroeg
Dat was altijd coolquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ken dat niet. Ik ken wel "er was eens... het leven"
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:11 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga slapen
tot morgen vroeg
Dauwpopquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij is dit jaar ook mee geweest naar Dauwpop. Festivals moeten we er zo vroeg mogelijk "instampen".
Karbonkelquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:12 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Kennen jullie deze ook
Preciesss, ik zie veel te veel mensen van mijn leeftijd waar het al te laat bij is... Katy Perry, Lady Gaga, Jonas Brothers, vreselijkquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij is dit jaar ook mee geweest naar Dauwpop. Festivals moeten we er zo vroeg mogelijk "instampen".
KARBONKELquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:12 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Kennen jullie deze ook
Karbonkelquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:12 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Kennen jullie deze ook
Dan woon je niet ver van mij weg... ik moest iets langer rijden met de auto, zo'n half uurtje. Maar we vonden het erg leuk. Voor herhaling vatbaar. Erg leuk ook voor kinderen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dauwpop
Daar kom ik altijd té dronken weer weg
Gelukkig maar een kwartiertje fietsen
nee..quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ken dat niet. Ik ken wel "er was eens... het leven"
Wordt nog altijd gedaan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Ahh, ik Mick Loreland, kapotgekeken op de basisschool
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
KarbonkelHoe konden ze dat ooit voor kindertjes hebben bedacht?
Zegt mij nietsquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:12 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Kennen jullie deze ook
Ja, mevrouw Zuurtje en mevrouw Pruimpje!quote:
Ik kan me herinneren dat iedereen Karbonkel eng vond. Ik vond 'Little Nemo, adventures in slumberland' altijd eng, ik had nachtmerries van The Nightmare.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]goed bang maken dan blijven ze in het gareel
Ach, helemaal voorkomen lukt helaas niet. Hij heeft nu ook muziek op zn iPod waarvan ik denkquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Preciesss, ik zie veel te veel mensen van mijn leeftijd waar het al te laat bij is... Katy Perry, Lady Gaga, Jonas Brothers, vreselijk
Brede oriëntatie is goedquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach, helemaal voorkomen lukt helaas niet. Hij heeft nu ook muziek op zn iPod waarvan ik denk![]()
![]()
maar daarnaast krijgt hij onze invloed ook wel mee en komt het uiteindelijk wel goed. Hoop ik.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
ben ik weer. Bertje Vis was hilarisch!
nu ff lekker vette zooi eten
* Briggy pushesquote:
Yeps. Ik vind het al erg leuk dat hij zich voor muziek interesseert. Helemaal omdat het voor ons heel belangrijk is.quote:
doodquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:16 schreef cheese. het volgende:
Ik schakel net in, waar zijn Gerard en Timur?
Gemist.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
heb ik chemical brothers gemist of komt 'ie nu?
gemistquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Gemist.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Gaat u schamen in hoekje.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:17 schreef Diaan73 het volgende:
Ow, Karbonkel ken ik niet. Nog nooit van gehoord...
Net gemistquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bij de Mc aan de overkantquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:16 schreef cheese. het volgende:
Ik schakel net in, waar zijn Gerard en Timur?
Ik ben heel blij dat ik muziek van mijn ouders heb meegekregen, The Doors, Pink Floyd, af en toe nog een Simon and Garfunkle nummer [waar ik me soms voor kan schamen omdat het zo nichterig isquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach, helemaal voorkomen lukt helaas niet. Hij heeft nu ook muziek op zn iPod waarvan ik denk![]()
![]()
maar daarnaast krijgt hij onze invloed ook wel mee en komt het uiteindelijk wel goed. Hoop ik.
Die vreten volgens mij echt wel wat tussen door..quote:
Zegt me ook al nietsquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:18 schreef themole het volgende:
Ah die hoogbegaafde jongen die ook kan mixen.
Man, ik ben na 3 uur niet eten al niet te genietenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die vreten volgens mij echt wel wat tussen door..
Als je 6 dagen niks vreet dan wordt je toch tering chaggerijnig?
My point exactlyquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Man, ik ben na 3 uur niet eten al niet te genieten
Sommige van S&G zijn best wel mooi vind ik.. Ik heb ook een hele brede muzieksmaak.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat ik muziek van mijn ouders heb meegekregen, The Doors, Pink Floyd, af en toe nog een Simon and Garfunkle nummer [waar ik me soms voor kan schamen omdat het zo nichterig is] en Rollings Stones...
Prodigyquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:19 schreef themole het volgende:
[..]
Kerel is 14 en studeert natuurkunde aan de Tu Delft.
Soms wel? Misschien vandaag..quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:19 schreef themole het volgende:
Meedansen, dat kunnen mensen in Leiden niet altijd goed.
Maak je nu kans?quote:
Die ouwe pillenslikkert?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De gast van afgelopen nacht wordt toch niet overtroffen
niets mis met met Simply Red en UB40 hoor...quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
ik ben toch blij dat ik qua muziek niets van mijn ouders heb overgenomen....Volendam, Simply Red en UB40.....
ik ben 29 joh.....maar ehm....zullen wij neuken?quote:
Haten op Nick en Simonquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
ik ben toch blij dat ik qua muziek niets van mijn ouders heb overgenomen....Volendam, Simply Red en UB40.....
Ik stopte al met lezen na Volendam, goed dat je je eigen smaak hebtquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind het zeikmuziekquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
niets mis met met Simply Red en UB40 hoor...
Ik ook hoor, Nirvana, Foo Fighters, Pink Floyd, Jimmy Hendrix, M&S, Coldplay...quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sommige van S&G zijn best wel mooi vind ik.. Ik heb ook een hele brede muzieksmaak.
Dit dusquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
niets mis met met Simply Red en UB40 hoor...
uit de 90s toch? dat waren iig de hoogtijdagen......Grungequote:Op dinsdag 20 december 2011 23:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ook hoor, Nirvana, Foo Fighters, Pink Floyd, Jimmy Hendrix, M&S, Coldplay...
Gister Soundgarden ontdekt, ook een hele toffe rockband uit de jaren '80
De plaat Superunknownquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Beetje jammer, dat Coldplay aan het einde erbijquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
vooral het oude werk van UB40 vind ik erg goed. UB40 was één van mn eerste concerten. Geweldig waren ze live. Simply Red is gewoon ookquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind het zeikmuziekmaar dat ben ik
jaren '80 en '90quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
uit de 90s toch? dat waren iig de hoogtijdagen......Grunge![]()
doet het bij mij al de hele week: http://seriousrequest.3fm.nl/livequote:Op dinsdag 20 december 2011 23:22 schreef musicfreakyme het volgende:
Waarom doet de webcam op 3FM het elke keer niet...
iedereen heeft zn manco'squote:Op dinsdag 20 december 2011 23:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
vooral het oude werk van UB40 vind ik erg goed. UB40 was één van mn eerste concerten. Geweldig waren ze live. Simply Red is gewoon ook
Dat dus....quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje jammer, dat Coldplay aan het einde erbij
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
je hebt gelijk, ff gewikit, maar ik ken vooral Superunknown. wereldplaat.quote:
Elvis Presley, James Last en Klaus Wünderlich....quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:20 schreef 3rdRock het volgende:
Dat is waar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
doet het bij mij al de hele week: http://seriousrequest.3fm.nl/live
[..]
iedereen heeft zn manco's
mijn 1e concert was Presidents of the USA!
Kvind haar leukquote:
Klaus Wunderlich, bij mij vooral bekend van JingleJelmerquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:25 schreef Qunix het volgende:
[..]
Elvis Presley, James Last en Klaus Wünderlich....
Tofquote:
Mijn vader heeft al zijn platen (maar dan ook echt).quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Klaus Wunderlich, bij mij vooral bekend van JingleJelmer
triootje? jij, ik en Moors?quote:
Zonder makeup is het best even schrikken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:26 schreef Geo4kant het volgende:
Milf wil ik het niet noemen maar ze is zeker wife material
En Kabouter Wesleyquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Klaus Wunderlich, bij mij vooral bekend van JingleJelmer
Daar hebben teveel vrouwen last vanquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zonder makeup is het best even schrikken.
Elke dagen dronken is ook een geregeld leven.. en je vrouw blijft mooiquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar hebben teveel vrouwen last van
quote:
'84 opgericht iig. Geniale muziek, die stem van Chris Cornellquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
uit de 90s toch? dat waren iig de hoogtijdagen......Grunge![]()
Thanks maar ik blijf zwart beeld houden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
doet het bij mij al de hele week: http://seriousrequest.3fm.nl/live
[..]
nopequote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Elke dagen dronken is ook een geregeld leven.. en je vrouw blijft mooi
dan ligt het wellicht aan je pc. ik heb die stream een minuut of 10 geleden opgestart en loopt als een zonnetje.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:28 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Thanks maar ik blijf zwart beeld houden.
Ik schakel wel over naar 101.tv...
Maar bedankt!
TMIquote:
Pics or it didn't happenquote:
Was hiervoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:29 schreef Timo20 het volgende:
Zei Coen nou echt Dave Matthews Band? op 3FM? en dat mis ik weer![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik moet bekennen dat ik niet veel heb met deze muziek.
Ja 5 minuutjes geleden, lekker nummerquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:29 schreef Timo20 het volgende:
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MANquote:
Jazeker, draaiden ze vijf/ tien minuutjes geledenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:29 schreef Timo20 het volgende:
+1. Het is niet de muziek waar ik normaal naar luister, maar inderdaad.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:29 schreef Geo4kant het volgende:
Als ik 1 band nog ooit live wil zienPRODIGY maddafakkah
Hebben ze die al gedaan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:29 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
als die foto links zonder make-up of photoshop is ziet ze er nog prima uit.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als die foto links zonder make-up of photoshop is ziet ze er nog prima uit.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als die foto links zonder make-up of photoshop is ziet ze er nog prima uit.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Luister er heel veel naar.. die live dvd pfff dat is XTCquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
+1. Het is niet de muziek waar ik normaal naar luister, maar inderdaad.
Je bent er geweestquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:32 schreef Piles het volgende:
Man o man, wat een avondnu in de trein terug, hoewel ik eigenlijk nog wel langer wilde blijven.
Op het plein krijg je weinig mee van de studio met zon drukte, maar dat boeit niet
Ja daarom, toen was ik er ff nietquote:
Ik kan je collega geen ongelijk geven. Bert Visscher kan ik niet goed tegen eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
collega van me gaat liever naar de kerstborrel dan naar Bert Visscher
ze had al een kaartje gekochtquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan je collega geen ongelijk geven. Bert Visscher kan ik niet goed tegen eigenlijk.
zwaar vermoeiendquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kan je collega geen ongelijk geven. Bert Visscher kan ik niet goed tegen eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |