Bij de Mc aan de overkantquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:16 schreef cheese. het volgende:
Ik schakel net in, waar zijn Gerard en Timur?
Ik ben heel blij dat ik muziek van mijn ouders heb meegekregen, The Doors, Pink Floyd, af en toe nog een Simon and Garfunkle nummer [waar ik me soms voor kan schamen omdat het zo nichterig isquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach, helemaal voorkomen lukt helaas niet. Hij heeft nu ook muziek op zn iPod waarvan ik denk![]()
![]()
maar daarnaast krijgt hij onze invloed ook wel mee en komt het uiteindelijk wel goed. Hoop ik.
Die vreten volgens mij echt wel wat tussen door..quote:
Zegt me ook al nietsquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:18 schreef themole het volgende:
Ah die hoogbegaafde jongen die ook kan mixen.
Man, ik ben na 3 uur niet eten al niet te genietenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die vreten volgens mij echt wel wat tussen door..
Als je 6 dagen niks vreet dan wordt je toch tering chaggerijnig?
My point exactlyquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Man, ik ben na 3 uur niet eten al niet te genieten
Sommige van S&G zijn best wel mooi vind ik.. Ik heb ook een hele brede muzieksmaak.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat ik muziek van mijn ouders heb meegekregen, The Doors, Pink Floyd, af en toe nog een Simon and Garfunkle nummer [waar ik me soms voor kan schamen omdat het zo nichterig is] en Rollings Stones...
Prodigyquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:19 schreef themole het volgende:
[..]
Kerel is 14 en studeert natuurkunde aan de Tu Delft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |