Ik kan me herinneren dat iedereen Karbonkel eng vond. Ik vond 'Little Nemo, adventures in slumberland' altijd eng, ik had nachtmerries van The Nightmare.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]goed bang maken dan blijven ze in het gareel
Ach, helemaal voorkomen lukt helaas niet. Hij heeft nu ook muziek op zn iPod waarvan ik denkquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Preciesss, ik zie veel te veel mensen van mijn leeftijd waar het al te laat bij is... Katy Perry, Lady Gaga, Jonas Brothers, vreselijk
Brede oriëntatie is goedquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach, helemaal voorkomen lukt helaas niet. Hij heeft nu ook muziek op zn iPod waarvan ik denk![]()
![]()
maar daarnaast krijgt hij onze invloed ook wel mee en komt het uiteindelijk wel goed. Hoop ik.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
ben ik weer. Bertje Vis was hilarisch!
nu ff lekker vette zooi eten
* Briggy pushesquote:
Yeps. Ik vind het al erg leuk dat hij zich voor muziek interesseert. Helemaal omdat het voor ons heel belangrijk is.quote:
doodquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:16 schreef cheese. het volgende:
Ik schakel net in, waar zijn Gerard en Timur?
Gemist.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
heb ik chemical brothers gemist of komt 'ie nu?
gemistquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Gemist.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Gaat u schamen in hoekje.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:17 schreef Diaan73 het volgende:
Ow, Karbonkel ken ik niet. Nog nooit van gehoord...
Net gemistquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |