Geo zegt: me eten. Themole zegt: wat is 'je eten'. Je eten is niks.quote:
Die mensen zijn gewoon dom.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:40 schreef FZN05 het volgende:
Het valt me wel op dat ze dit jaar 3FM Serious Request moeten zeggen in plaats van Serious Request. Daar had Ekdom het pas over in de freaknacht. Nu hebben veel mensen het over het Glazen Huis van 538 met Giel.
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)00:13:05&end=0:14:12quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:40 schreef FZN05 het volgende:
Het valt me wel op dat ze dit jaar 3FM Serious Request moeten zeggen in plaats van Serious Request. Daar had Ekdom het pas over in de freaknacht. Nu hebben veel mensen het over het Glazen Huis van 538 met Giel.
Ja want Krystl en Raymann hadden wel leuke ideeënquote:
Op die fiets.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geo zegt: me eten. Themole zegt: wat is 'je eten'. Je eten is niks.
Ik haat de TV-Kantine gewoon heel ergquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja want Krystl en Raymann hadden wel leuke ideeën
Klopt, wordt dit jaar extra veel op gelet... en nóg gaat het op sommige punten alsnog fout.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:40 schreef FZN05 het volgende:
Eerst reeks kon ik wel waarderenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:41 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik haat de TV-Kantine gewoon heel erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |