herhaling, goede grap!quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Gek genoeg wel. De jongste roept al up en down etc.
wat is dat ook alweerquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:59 schreef themole het volgende:
Bij al die cartoons hoort natuurlijk
[ afbeelding ]
Zo telt Lennon van 1 tot 8 in het Engels. Door een boekje van Dora. Nou ja... er zijn ergere dingen...quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Gek genoeg wel. De jongste roept al up en down etc.
Wacky races ofzo toch?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
En hoe heet dat raceprogramma met die gniffelhond?
Datardly and mUTTLEYquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nog wat bijzonders gemist vandaag?
Dastardly & Muttley oidquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nog een paar anderen, staat in dat Wiki-artikel. Maar toen was het ook al niet meer op Sky Channel. Kon het sowieso niet meer zien omdat het op een zender zat die niet op de kabel zat kan ik me herinneren.quote:
Dat zou gaaf zijn!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:00 schreef Yurithemaster het volgende:
gaat irene morgenochtend nou ook nog ochtendgymnastiek doen?
Dat maakt de kleintjes niets uitquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het wordt alleen een beetje te vaak herhaald. Daar word je wel een beetje flauw van.
welke shows keek jij dan?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:00 schreef D. het volgende:
Ik ken al die shows van jullie niet
Maar jullie al die van mij wel, omdat die gewoon zo goed waren dat ze allemaal herhaald zijn
Ik ken alleen de eerste afleveringenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nog een paar anderen, staat in dat Wiki-artikel. Maar toen was het ook al niet meer op Sky Channel. Kon het sowieso niet meer zien omdat het op een zender dat die niet op de kabel zat kan ik me herinneren.
Jaaaaaa!quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:00 schreef Yurithemaster het volgende:
gaat irene morgenochtend nou ook nog ochtendgymnastiek doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |