Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:39 schreef Afhaalchinees het volgende:
Komen er vanavond nog samenvattingen?
Je kan toch ook wel normaal antwoord geven?quote:
Heeft betreffende user niet de mogelijkheid om een andere website te openen of desnoods op RTL-text te kijken? Denk het wel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vond het wel een redelijke vraag.
nee, ik zat in de auto, en anders had je ook een beleefd antwoord kunnen geven.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heeft betreffende user niet de mogelijkheid om een andere website te openen of desnoods op RTL-text te kijken? Denk het wel.
Dan kun je ook niet hier posten..quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:05 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
nee, ik zat in de auto, en anders had je ook een beleefd antwoord kunnen geven.
Dan kun je dus ook wel tvgids.nl openen o.i.d.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:12 schreef Afhaalchinees het volgende:
Nee in de auto is het onmogelijk om te posten
Inderdaadquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:25 schreef Adames het volgende:
Hopelijk krijgt GVVV daarna Ajax, Twente of PSV uit. Schitterend om als amateurvoetballer dan tegen zo´n ploeg te spelen. Beter dan roemloos ten onder gaan in Waalwijk of Almelo.
quote:
LOL GVVV CUPFIGHTERS!!quote:
hopelijk wel thuis, lullig als ze naar een topploeg moeten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:25 schreef Adames het volgende:
Hopelijk krijgt GVVV daarna Ajax, Twente of PSV uit. Schitterend om als amateurvoetballer dan tegen zo´n ploeg te spelen. Beter dan roemloos ten onder gaan in Waalwijk of Almelo.
hartaanval denk ikquote:
Fixedquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:39 schreef gers het volgende:
op welke zender komt dadelijk de samenvatting ?
Ik was aan het bellen met iemand in het stadion!quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:41 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Al die standen doorgeven en dan stoppen voor de laatste, zeg dan niks.
Snuf.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:47 schreef Smoofie het volgende:
Waar is die sparta supporter die altijd lacht om Ajax? Snif ofzo?
Heel sportief ditquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:54 schreef Snuf. het volgende:
Kut Luirink, waarom mag hij nu wel opeens meedoen terwijl hij vorige keer na 10 minuten naar de kant werd gehaald?
En dan wel Varela eraf na 20 minuten...
GVV kreeg maar 1 kans en die knallen ze erin, Sparta kan zelfs een penalty niet raken in reguliere speeltijd. En dan vooral debielen als Gladon en Godee erin brengen...
Eigen schuld, dikke bult.
Ja, ik baal niet eens dat Sparta uit de beker is, vooral dat het gewoon weer eens zo slecht was. De laatste wedstrijden waren bij vlagen echt behoorlijk goed, maar kennelijk is het onmogelijk om fatsoenlijk te voetballen zonder Nieuwendaal en Veldmate.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:02 schreef Bayswater het volgende:
Maakt het uit Snuf, beter in de beker kut dan andersom. Ben nog nooit zo ziek geweest als die penaltyserie na Utrecht thuis. Hebben we tenminste dat niet.
quote:
Mooi dit.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:49 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Check hier de audiohoogtepunten van Sparta - GVVV, priceless:
http://soundcloud.com/kee(...)vvv-20-december-2011
Zelfs na het verlies loop je ze nog te onderschatten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:45 schreef Snuf. het volgende:
[..]![]()
Volgende ronde vliegen ze er wel uit natuurlijk, zeker geen sterke ploeg en ik kan me niet voorstellen dat er weer een ploeg dramatisch gaat voetballen zoals Sparta en Excelsior deden.
Haha van radio Utrecht ja. Was inderdaad leuk commentaar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:49 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:49 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:52 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Zelfs na het verlies loop je ze nog te onderschatten.
Dat laatstequote:Op woensdag 21 december 2011 00:10 schreef de_boswachter het volgende:
Tegenstander van Ajax is al bekend zie ik.
Heeft die dikke van GVVV weer een doelpuntje gemaakt?
Ohja Spartawtf... En dan Vonk contractverlenging geven
Na Ajax - AZ zijn de complottheorieën weer even bekoeld, mooi moment om Ajax - GVVV te laten lotenquote:Op woensdag 21 december 2011 00:18 schreef Smoofie het volgende:
Het is wel lekker, dat Ajax gewoon de A1 kan opstellen in het volgende beker duel.
Dat kan sowieso niet want AZ gaat door.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:28 schreef Smoofie het volgende:
Als Ajax PSV loot zal de KNVB echt eenkrijgen.
Die commentator op het eindequote:Op woensdag 21 december 2011 10:20 schreef Specularium het volgende:
Samenvatting Sparta-GVVV.
http://eredivisielive.nl/(...)-rotterdam-gvvv.html
Staan niet voor niets 3e in de topklasse.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:59 schreef Bayswater het volgende:
Kan mij niet zo lang geleden een Kozakken Boys nog herinneren dat Ajax er bijna uitknikkerde, alles is dus mogelijk.
Overigens bij "amateurs" als GVVV lopen wat spelers die dicht tegen het eerste van De Graafschap aan zaten.
Compensatie voor al die jaren dat Ajax een makkelijke loting heeft gekocht.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:28 schreef Smoofie het volgende:
Als Ajax PSV loot zal de KNVB echt eenkrijgen.
1 schot op doel in 90 minutenquote:Op woensdag 21 december 2011 10:20 schreef Specularium het volgende:
Samenvatting Sparta-GVVV.
http://eredivisielive.nl/(...)-rotterdam-gvvv.html
Niet echt. Sparta had het gewoon zelf af moeten makenquote:Op woensdag 21 december 2011 11:44 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Agja GVVV had ook nog kansen om het af te maken in de verlenging.
Moet je even aan Ambrosius vragen.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:50 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Is de wedstrijd van vanavond alleen op eredivisie live te volgen? Want ik dacht dat Veronica de bekerwedstrijden zou uitzenden. Maja ik zie niets op tvgids.nl.
quote:Op woensdag 21 december 2011 11:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je even aan Ambrosius vragen.
quote:Op woensdag 21 december 2011 11:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Compensatie voor al die jaren dat Ajax een makkelijke loting heeft gekocht.
Daarnaast gaat Ajax gewoon onderuit vanavond tegen AZ. De zogenaamde 'twaalfde man' bij Ajax werkt het team alleen maar tegen door constant elke speler die een keer de bal verliest uit te fluiten. Triest publiek daar. Ik zeg een zakelijke 0-2.
[..]
Daarnaast gaat Ajax gewoon onderuit vanavond tegen AZ. De zogenaamde 'twaalfde man' bij Ajax werkt het team alleen maar tegen door constant elke speler die een keer de bal verliest uit te fluiten. Triest publiek daar. Ik zeg een zakelijke 0-2.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:44 schreef Caland het volgende:
Oh. Naja dan hoef ik helemaal niet te reageren, want als je ergens kutsupporters hebt, is het daar wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Met hun kindervak.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh. Naja dan hoef ik helemaal niet te reageren, want als je ergens kutsupporters hebt, is het daar wel.
AZ speelt uit.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mooi klapperen met z'n allen vanavond
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:44 schreef Caland het volgende:
Fixed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent nu ff mijn held.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:50 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van Hanegem een havenslaaf noemen, wie is dan de mongool hier?quote:
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Kijk, zo moet je je club helpen, een echte 12e man!
kutvolk.
quote:Op woensdag 21 december 2011 17:57 schreef Tchock het volgende:
'fans' van de grote clubs zijn zo leuk hé. En maar op elkaar zeiken. Echt. Krijg er kerstgevoel van
Zijn dat grote clubs?quote:Op woensdag 21 december 2011 17:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
ADO'ers, Feyenoorders, Ajaxieden, PSV'ers, Utrechters. En iets minder AZ'ers en Twentenaren.
Hihaho hilarischquote:Op woensdag 21 december 2011 17:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zijn dat grote clubs?
Schande dat je Feyenoord en Ajax in dit rijtje plaatst.
De kakkerlakken kunnen er ook wat van.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:59 schreef Caland het volgende:
Achja, zo staken die joodjes een keer het uitvak in de Kuip in de fik, waardoor er meerdere eigen supporters in het ziekenhuis werden opgenomen met zware ademhalingsproblemen.
Groningen ook.quote:Op woensdag 21 december 2011 17:59 schreef Caland het volgende:
Achja, zo staken die joodjes een keer het uitvak in de Kuip in de fik, waardoor er meerdere eigen supporters in het ziekenhuis werden opgenomen met zware ademhalingsproblemen.
Toch blijft ADO kutclub #1.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:04 schreef Caland het volgende:
Ja, precies mijn punt. Bij elke club heb je wel dat soort gasten rondlopen.
Veronica gaat pas live uitzenden vanaf de halve finales ofzo, is al jaaaren zo.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:06 schreef Kremers het volgende:
Wordt niet uitgezonden op een openbaar net zie ik. Veronica heeft de rechten toch? Beetje vreemd dat ze deze dan verkopen aan eredivisie live terwijl je met twee topwedstrijden zit...
Veronica heeft alleen de finale rechten volgens mij.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:06 schreef Kremers het volgende:
Wordt niet uitgezonden op een openbaar net zie ik. Veronica heeft de rechten toch? Beetje vreemd dat ze deze dan verkopen aan eredivisie live terwijl je met twee topwedstrijden zit...
Heeft ie gelijk in.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:07 schreef Caland het volgende:
Maargoed, eigenlijk is alleen de mening van Derksen rullevant.
Nee, CL finale over 2 jaar .. dus even 2 jaartjes wachten.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:14 schreef Caland het volgende:
Eerste en laatste keer blijkbaar dat er enige sfeer in die graftombe te bespeuren was
ELquote:Op woensdag 21 december 2011 18:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, CL finale over 2 jaar .. dus even 2 jaartjes wachten.
Idd, gisteren ook echt 10 van die super grote knallen enzo.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:05 schreef Geo4kant het volgende:
Randdebielen .. vuurwerk hoort niet in het stadion
Mooi toch ?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Idd, gisteren ook echt 10 van die super grote knallen enzo.
Ja je moet wel kunnen gooien natuurlijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Totdat jij gehoor beschadiging oploopt of erger..
In 2013 wint Ajax de EL sowieso in eigen huis ja, om het jaar daarop de CL binnen te halen. Ze nemen Porto niet voor niks als streven.quote:
Erg vervelend inderdaad. Ik heb hier op mijn studentenkamertje geen EL helaas. Dan maar proberen een stream te vinden.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:06 schreef Kremers het volgende:
Ja en de anderen ook. Meeste ongelukken gebeuren door wat andere debielen doenquote:Op woensdag 21 december 2011 18:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja je moet wel kunnen gooien natuurlijk.
Klopt, gewoon in de gracht gooien, ook nog eens goed voor de galm.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja en de anderen ook. Meeste ongelukken gebeuren door wat andere debielen doen
Viaduct is leukerquote:Op woensdag 21 december 2011 18:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, gewoon in de gracht gooien, ook nog eens goed voor de galm.
Maar daar staan vaak ook gewoon mensen.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, gewoon in de gracht gooien, ook nog eens goed voor de galm.
Zo heel af en toe.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Maar daar staan vaak ook gewoon mensen.
Edit: In de Kuip niet natuurlijk.
Zal eens een streampje aangooien en kijken of je wat gaat verdienenquote:Op woensdag 21 december 2011 18:37 schreef RemcoW23 het volgende:
Eric Meijers
Achilles
Kom op! Knikker NEC uit die beker
gaat me niet eens meer om het geld. Die Groesbeekse bazen moeten gewoon winnenquote:Op woensdag 21 december 2011 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zal eens een streampje aangooien en kijken of je wat gaat verdienen
Jep Heracles speelde leuk en zeer goed voetbal. Alle 4 de doelpunten zaten er lekker inquote:Op woensdag 21 december 2011 18:46 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Lekker wedstrijd gisteren.
Wacht maar tot jullie Vitesse tegenkomenquote:Op woensdag 21 december 2011 18:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jep Heracles speelde leuk en zeer goed voetbal. Alle 4 de doelpunten zaten er lekker in
Je zegt het nu net alsof het niet GVVV uit Veenendaal was maar een eredivisieclubquote:Op woensdag 21 december 2011 18:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Veldspel was niet heel erg goed, pech in de afronding en penalty's is een loterij.
Hehequote:Op woensdag 21 december 2011 18:50 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wacht maar tot jullie Vitesse tegenkomen.
Ja want Sparta is weggespeeld door GVVVquote:Op woensdag 21 december 2011 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zegt het nu net alsof het niet GVVV uit Veenendaal was maar een eredivisieclub
Bek over onze aller jezus jonguhquote:Op woensdag 21 december 2011 18:54 schreef Geo4kant het volgende:
Jezusdie mag je wel klemmen hoor keepertje
Moete kommen danquote:Op woensdag 21 december 2011 18:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bek over onze aller jezus jonguh
Waarom ben je dan voor PSV?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Woon er bijna heel mijn leven. Why?
Oke.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik pretendeer danook niet grappig te zijn.
In Veenendaal schijnen ze een beter humeur te hebben.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik pretendeer danook niet grappig te zijn.
Sparta niet.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:13 schreef truedestiny het volgende:
GVVV had hier beter gepresteerd.
l-e-z-e-nquote:Op woensdag 21 december 2011 19:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
ALS JE UIT OSS KOMT, BEN JE VOOR OSS!!!
Van Rhijn wordt weer boven Blind verkozen, verder speelt Cilissen de bekerduels.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:20 schreef truedestiny het volgende:
wie vullen de verdediging bij Ajax?
3 of 4 van deze dingen:quote:Op woensdag 21 december 2011 19:20 schreef truedestiny het volgende:
wie vullen de verdediging bij Ajax?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Van Rhijnquote:Op woensdag 21 december 2011 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van Reijn wordt weer boven Blind verkozen, verder speelt Cilissen de bekerduels.
Had dan opzijn minst een lekker stuk kaas gepostquote:Op woensdag 21 december 2011 19:21 schreef RvLaak het volgende:
[..]
3 of 4 van deze dingen:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Bij Ajax is niets lekkerquote:Op woensdag 21 december 2011 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had dan opzijn minst een lekker stuk kaas gepost
Met een geweldig schot, en steekpass. Jammer dat zijn spelinzicht niet al te vaak wordt begrepen door overhypte talentjes als Eriksen.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:22 schreef truedestiny het volgende:
En Enoh is gewoon een goede stofzuiger.
Want normaal krijgt zo'n kind een drol in een stuk krantenpapier? Ik vind hier niet zoveel moois aan, standaardprocedure.quote:
WE kijken naar de radio idd.quote:Op woensdag 21 december 2011 19:53 schreef Dandez92 het volgende:
Sinds wanneer wordt beker voetbal niet meer op tv uitgezonden
Hoe kan ik het dan zien?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:53 schreef Dandez92 het volgende:
Sinds wanneer wordt beker voetbal niet meer op tv uitgezonden
Naar eigen goal jaquote:Op woensdag 21 december 2011 19:57 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Nee want die gingen de 2de helft op de counter spelen.
U poorfag?quote:Op woensdag 21 december 2011 19:58 schreef Dandez92 het volgende:
[..]
Reguliere tv, niet betaalkanalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |