Veronica gaat pas live uitzenden vanaf de halve finales ofzo, is al jaaaren zo.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:06 schreef Kremers het volgende:
Wordt niet uitgezonden op een openbaar net zie ik. Veronica heeft de rechten toch? Beetje vreemd dat ze deze dan verkopen aan eredivisie live terwijl je met twee topwedstrijden zit...
Veronica heeft alleen de finale rechten volgens mij.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:06 schreef Kremers het volgende:
Wordt niet uitgezonden op een openbaar net zie ik. Veronica heeft de rechten toch? Beetje vreemd dat ze deze dan verkopen aan eredivisie live terwijl je met twee topwedstrijden zit...
Heeft ie gelijk in.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:07 schreef Caland het volgende:
Maargoed, eigenlijk is alleen de mening van Derksen rullevant.
Nee, CL finale over 2 jaar .. dus even 2 jaartjes wachten.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:14 schreef Caland het volgende:
Eerste en laatste keer blijkbaar dat er enige sfeer in die graftombe te bespeuren was
ELquote:Op woensdag 21 december 2011 18:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, CL finale over 2 jaar .. dus even 2 jaartjes wachten.
Idd, gisteren ook echt 10 van die super grote knallen enzo.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:05 schreef Geo4kant het volgende:
Randdebielen .. vuurwerk hoort niet in het stadion
Mooi toch ?quote:Op woensdag 21 december 2011 18:27 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Idd, gisteren ook echt 10 van die super grote knallen enzo.
Ja je moet wel kunnen gooien natuurlijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Totdat jij gehoor beschadiging oploopt of erger..
In 2013 wint Ajax de EL sowieso in eigen huis ja, om het jaar daarop de CL binnen te halen. Ze nemen Porto niet voor niks als streven.quote:
Erg vervelend inderdaad. Ik heb hier op mijn studentenkamertje geen EL helaas. Dan maar proberen een stream te vinden.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:06 schreef Kremers het volgende:
Ja en de anderen ook. Meeste ongelukken gebeuren door wat andere debielen doenquote:Op woensdag 21 december 2011 18:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja je moet wel kunnen gooien natuurlijk.
Klopt, gewoon in de gracht gooien, ook nog eens goed voor de galm.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja en de anderen ook. Meeste ongelukken gebeuren door wat andere debielen doen
Viaduct is leukerquote:Op woensdag 21 december 2011 18:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, gewoon in de gracht gooien, ook nog eens goed voor de galm.
Maar daar staan vaak ook gewoon mensen.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, gewoon in de gracht gooien, ook nog eens goed voor de galm.
Zo heel af en toe.quote:Op woensdag 21 december 2011 18:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Maar daar staan vaak ook gewoon mensen.
Edit: In de Kuip niet natuurlijk.
Zal eens een streampje aangooien en kijken of je wat gaat verdienenquote:Op woensdag 21 december 2011 18:37 schreef RemcoW23 het volgende:
Eric Meijers
Achilles
Kom op! Knikker NEC uit die beker
gaat me niet eens meer om het geld. Die Groesbeekse bazen moeten gewoon winnenquote:Op woensdag 21 december 2011 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zal eens een streampje aangooien en kijken of je wat gaat verdienen
Jep Heracles speelde leuk en zeer goed voetbal. Alle 4 de doelpunten zaten er lekker inquote:Op woensdag 21 december 2011 18:46 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Lekker wedstrijd gisteren.
Wacht maar tot jullie Vitesse tegenkomenquote:Op woensdag 21 december 2011 18:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jep Heracles speelde leuk en zeer goed voetbal. Alle 4 de doelpunten zaten er lekker in
Je zegt het nu net alsof het niet GVVV uit Veenendaal was maar een eredivisieclubquote:Op woensdag 21 december 2011 18:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Veldspel was niet heel erg goed, pech in de afronding en penalty's is een loterij.
Hehequote:Op woensdag 21 december 2011 18:50 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wacht maar tot jullie Vitesse tegenkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |