Kan best volgensmij, goed eetbaar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:41 schreef CindieY het volgende:
Appel, peer, komkommer, mandarijnen, aardbeien, frambozen. Tsja.
Volgens mij maakt die komkommer het echt heel vreemd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:42 schreef themole het volgende:
[..]
Kan best volgensmij, goed eetbaar.
Hilversum 3 bestond nog niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:42 schreef Dagoduck het volgende:
Oh, ik dacht dat hij hilversum 3 instarte
ik zou omkomen van de honger hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:43 schreef Groninger. het volgende:
Zo slecht hebben die dj's het niet eens...
Je lichaam went er aan als je de dagen ervoor ook al mindert.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik zou omkomen van de honger hoor
Bij mij Paul de Leeuwquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:44 schreef Rumille het volgende:
In the ghettooooooooooooooo.
Eerste wat in me opkwam was idd Cartman
Ja tuurlijk wel een beetje maar als je elke keer gewoon flink veel fruit in de blender flikkert dikke smoothies attenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik zou omkomen van de honger hoor
Blof draaiden ze idd vakerquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:45 schreef CindieY het volgende:
Ze gebruiken dat nummer van Ilse volgens mij alleen maar achter zo'n verhaaltje over een moeder.
zoveel fruit erin dat je het met een lepel kan etenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:45 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel een beetje maar als je elke keer gewoon flink veel fruit in de blender flikkert dikke smoothies atten
Die draaiden ze er toen iedere keer achteraan, staat me bij.quote:
ja! beetje ijs en melk of sinasappelsapquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zoveel fruit erin dat je het met een lepel kan eten
die kwam wel 6x per dag langs ofzo, heb ddie van ilse nog niet eens gehoordquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die draaiden ze er toen iedere keer achteraan, staat me bij.
Terwijl dat echt een kutnummer was met hoofdletter K... die plaat van Ilse isquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die draaiden ze er toen iedere keer achteraan, staat me bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |