twitter:Passetti twitterde op dinsdag 20-12-2011 om 20:26:20Dan ben je astronaut en dan noem je je dochter Sterre. Mooi man. #Kuipers reageer retweet
Verzin maar watm voordat het topic weer vol isquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:28 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kan toch geen TT wijzigen!
allemaal op mij stemmen bij alles:
http://verkiezingen.fok.nl/
Watskebirdyquote:
En ze komen af en toe op tv.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:28 schreef Cee het volgende:
Wat staan die mensen daar eigenlijk te doen? Ik bedoel die mensen die vanaf waar ze staan het huis niet eens kunnen zien? Staan ze gewoon te luisteren en blauwbekken?
"Leiden zingt uit volle borsten"quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Verzin maar watm voordat het topic weer vol is
Hij had de lapo niet eensquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als je niet eens de moeite neemt om een TT te verzinnnen is een lapo hunt ook zinloos.
Ik mocht een topic aanmaken. maarjaquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als je niet eens de moeite neemt om een TT te verzinnnen is een lapo hunt ook zinloos.
Destemeer een reden voor TS om een TT te verzinnen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mocht een topic aanmaken. maarja
Klopt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:30 schreef franklop het volgende:
Living doll is niet meer zo speciaal
Wie is die gozer op het scherm nu dan?quote:
Joey Koeyvoets. Playbackt de updates wel...quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wie is die gozer op het scherm nu dan?
Mensen die een dj voor de zoveelste keer hetzelfde nummer willen zien playbackenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mensen die een DJ willen zien playbacken
quote:
quote:
Mega Blubber Power Race, gij ontwetende....quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:34 schreef Evertjan het volgende:
gaan we nu ook ditjes en datjes doen? En de Mega Movie blubber race????
ik was meer fan van Harry de Hengstquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mega Blubber Power Race, gij ontwetende....
'Zullen we neuken?' 'Is goed, pak jij de stenen?'quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:35 schreef Evertjan het volgende:
rummikubben is neuken bij ons thuis!
Gezellige familiedag danquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:35 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:35 schreef Evertjan het volgende:
Ja, dat was ook pri-ma.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik was meer fan van Harry de Hengst
Ik niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:36 schreef Groninger. het volgende:
Ben benieuwd als britt morgen er is
die neemt ook spelletjes meequote:Op dinsdag 20 december 2011 20:36 schreef Groninger. het volgende:
Ben benieuwd als britt morgen er is
Ezeltje prik.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
neuk me in mn kont voor 1 cent
Joh, bij echt populaire nummers weet je 't ook een halve minuut van te vorenquote:
Gezongen door Waylon destijdsquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik was meer fan van Harry de Hengst
Jij bent een goedkope hoer.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
neuk me in mn kont voor 1 cent
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:38 schreef miieejj het volgende:
britt is jong.. die maakt het wel gezellig
Britt is dom. Iedereen ergert zich aan haar. Fantastisch.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:38 schreef miieejj het volgende:
Dat mokkel vind toch alles helemaal geweldig, nacht vol met domme opmerkingenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:38 schreef miieejj het volgende:
ach ja wat doen we er aan hequote:Op dinsdag 20 december 2011 20:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Britt is dom. Iedereen ergert zich aan haar. Fantastisch.
Leek me leuker dan Irene , die al passe is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:39 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Dat mokkel vind toch alles helemaal geweldig, nacht vol met domme opmerkingen
Je wordt toch helemaal geschift van die stem.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:39 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Dat mokkel vind toch alles helemaal geweldig, nacht vol met domme opmerkingen
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik verwacht van Britt dat ze 99 Luftballons playbackt met behulp van 99 pingpongballen die ze uit haar wijdopenstaande vulva wegschiet....
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik verwacht van Britt dat ze 99 Luftballons playbackt met behulp van 99 pingpongballen die ze uit haar wijdopenstaande vulva wegschiet....
Je hebt hoge verwachtingen danquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:40 schreef TheVulture het volgende:
Kan best volgensmij, goed eetbaar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:41 schreef CindieY het volgende:
Appel, peer, komkommer, mandarijnen, aardbeien, frambozen. Tsja.
Volgens mij maakt die komkommer het echt heel vreemd.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:42 schreef themole het volgende:
[..]
Kan best volgensmij, goed eetbaar.
Hilversum 3 bestond nog niet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:42 schreef Dagoduck het volgende:
Oh, ik dacht dat hij hilversum 3 instarte
ik zou omkomen van de honger hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:43 schreef Groninger. het volgende:
Zo slecht hebben die dj's het niet eens...
Je lichaam went er aan als je de dagen ervoor ook al mindert.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik zou omkomen van de honger hoor
Bij mij Paul de Leeuwquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:44 schreef Rumille het volgende:
In the ghettooooooooooooooo.
Eerste wat in me opkwam was idd Cartman
Ja tuurlijk wel een beetje maar als je elke keer gewoon flink veel fruit in de blender flikkert dikke smoothies attenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik zou omkomen van de honger hoor
Blof draaiden ze idd vakerquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:45 schreef CindieY het volgende:
Ze gebruiken dat nummer van Ilse volgens mij alleen maar achter zo'n verhaaltje over een moeder.
zoveel fruit erin dat je het met een lepel kan etenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:45 schreef Groninger. het volgende:
[..]
Ja tuurlijk wel een beetje maar als je elke keer gewoon flink veel fruit in de blender flikkert dikke smoothies atten
Die draaiden ze er toen iedere keer achteraan, staat me bij.quote:
ja! beetje ijs en melk of sinasappelsapquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zoveel fruit erin dat je het met een lepel kan eten
die kwam wel 6x per dag langs ofzo, heb ddie van ilse nog niet eens gehoordquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die draaiden ze er toen iedere keer achteraan, staat me bij.
Terwijl dat echt een kutnummer was met hoofdletter K... die plaat van Ilse isquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die draaiden ze er toen iedere keer achteraan, staat me bij.
Hoe kom je daar nou aan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:46 schreef miieejj het volgende:
Ode To The Bouncer
2
Gers Pardoel
Ik Neem Je Mee
3
Greg Holden
The Lost Boy
4
Martin Solveig & Dragonette
Hello
5
LMFAO
Sexy And I Know It
6
Coldplay
Paradise
7
Gotye/Kimbra
Somebody That I Used To Know
8
Avicii
Levels
9
Cliff Richard/Young Ones
Living Doll
10
Marco Borsato
Dochters
Ik zat net even in de statistieken te kijken, hij is nog helemaal niet voorbij gekomenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
die kwam wel 6x per dag langs ofzo, heb ddie van ilse nog niet eens gehoord
Oh even youtoeben!quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Als Bob de Rooy. Daarvan heeft Cartman het gejat
quote:
Die 3e zegt me zo nietsquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:46 schreef miieejj het volgende:
Ode To The Bouncer
2
Gers Pardoel
Ik Neem Je Mee
3
Greg Holden
The Lost Boy
4
Martin Solveig & Dragonette
Hello
5
LMFAO
Sexy And I Know It
6
Coldplay
Paradise
7
Gotye/Kimbra
Somebody That I Used To Know
8
Avicii
Levels
9
Cliff Richard/Young Ones
Living Doll
10
Marco Borsato
Dochters
Ja, dat viel me ook op. Verwacht iedere keer dat ze het instarten na zo'n tussenstukje.. Wel jammer, best een aardig nummerquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zat net even in de statistieken te kijken, hij is nog helemaal niet voorbij gekomen
Ik vind het niet erg. Wat een bagger is dat zeg.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:48 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Ja, dat viel me ook op. Verwacht iedere keer dat ze het instarten na zo'n tussenstukje.. Wel jammer, best een aardig nummer
Jammer dat Ilse haar pa zo ziek is.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:48 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Ja, dat viel me ook op. Verwacht iedere keer dat ze het instarten na zo'n tussenstukje.. Wel jammer, best een aardig nummer
quote:
Ilse maakt geen baggerquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg. Wat een bagger is dat zeg.
je mag altijd door roos heen bekkerenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:50 schreef FZN05 het volgende:
Timur die de hele tijd gaat praten door de verslaggevers
In welk opzicht ?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:50 schreef Swomp het volgende:
Btw, de sfeer in dit topic tegenover vorig jaar is veeeeeeuuul anders
quote:
Hoezow ? gezelliger ?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:50 schreef Swomp het volgende:
Btw, de sfeer in dit topic tegenover vorig jaar is veeeeeeuuul anders
Vorig jaar werd er hier veel meer gedold met elkaar...quote:
Vanavond als Ekdom de Graveyard heeft.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:52 schreef Yurithemaster het volgende:
het word weer tijd voor een eckte beukplaat
jumpstart !!quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:52 schreef Yurithemaster het volgende:
het word weer tijd voor een eckte beukplaat
vorig jaarquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:52 schreef Swomp het volgende:
[..]
Vorig jaar werd er hier veel meer gedold met elkaar...
Ook veel onz uiteraard zoals Goatse, ik weet niet wat beter is, zo is het wel een stuk rustiger en minder post diarree.
Hans en Roel posten nu niet of heel stuk minder.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:52 schreef Swomp het volgende:
[..]
Vorig jaar werd er hier veel meer gedold met elkaar...
Ook veel onz uiteraard zoals Goatse, ik weet niet wat beter is, zo is het wel een stuk rustiger en minder post diarree.
goatse.. toch ? die heb ik nog niet gezien wel ??quote:
Uhuquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]De laatste 2 weken van het jaar zijn we altijd gezellig samen hè?
ja waar is roel!!?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hans en Roel posten nu niet of heel stuk minder.
Hans postte haast niet vorig jaar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die ga je hier ook niet zien denk ikquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:53 schreef miieejj het volgende:
[..]
goatse.. toch ? die heb ik nog niet gezien wel ??
nee, dat lag wat eerder. Met het ontslag van Jollebolquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:54 schreef Swomp het volgende:
[..]
Daar begon jouw FOK! carrière ofniet ?
Denk ook dat het komt doordat het geen vakantie is, vorig jaar zat ik hier een hele week mijn postdiarree uit te poepenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gabrielquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:53 schreef FZN05 het volgende:
Het is tijd voor Mahala Rai Banda of Jumpstart.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hans postte haast niet vorig jaar.
Nu komt Geo3kant als enige met superhoge aantallenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:54 schreef Swomp het volgende:
[..]
Denk ook dat het komt doordat het geen vakantie is, vorig jaar zat ik hier een hele week mijn postdiarree uit te poepen
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:54 schreef D. het volgende:
[..]
Uhu
Alleen dit jaar hadden we een vroege start
heb ik wat gemist ?quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ga je hier ook niet zien denk ik
Idd, niet dat het mij daar omgaat, maar tochquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu komt Geo3kant als enige met superhoge aantallen
even refreschen.quote:
mit das finger in die snee.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:56 schreef miieejj het volgende:
[..]
oh die kermit die achterstevoren staat...
Die heb ik toch al een paar keer voorbij zien komenquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:56 schreef miieejj het volgende:
[..]
oh die kermit die achterstevoren staat...
Oja jij wist dat toen nog nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
alleen postte ik een keer echte goatse en ban.
Maya de Bijquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wat was doe sms grap die vorig jaar steeds gemaakt werd ook al weer.
heb ff op wiki gekeken... ik weet genoegquote:Op dinsdag 20 december 2011 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou niet echt, google maar, maar niet hier posten, dan heb je een ban aan je broek.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:57 schreef Swomp het volgende:
[..]
Oja jij wist dat toen nog niet![]()
haha, en ik ook een of ander wazig plaatje in een spoiler, waren de modjes ook niet zo blij mee
Ik kwam er vanaf met een note.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:57 schreef Yurithemaster het volgende:
gaan ze sjoelen tijdens een radioprogramma
Geen echte hype, veel herhalingen van de jaren ervoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 20:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wat was doe sms grap die vorig jaar steeds gemaakt werd ook al weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |