Sittard was in de race voor volgend jaar, helaas niet gelukt,,,,quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:22 schreef Swomp het volgende:
[..]
Er zijn een aantal plaatsen hier in Limburg waar ze al steeds proberen het huis hier na toe te krijgen, denk wel dat het voor de grote menigte wat te ver is.
Het publiek zal wel beter zijn met al die limburgers
Bouncer is ook meer een carnavalsnummer dan een anthem.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sittard was in de race voor volgend jaar, helaas niet gelukt,,,,
Bouncer slaat echt niet aan he
Spannend!quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:25 schreef Type-R het volgende:
[..]
'39 RKC Waalwijk 0 - 1 Go Ahead Eagles
NOBODY GIVES A SHITquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:25 schreef Type-R het volgende:
[..]
'39 RKC Waalwijk 0 - 1 Go Ahead Eagles
Chelsea daggerquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:26 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Dit lied heeft al een te hoge piek gehad, zo'n anthem moet echt herinneren aan een Serious Request, zoals een Verliefdheid, een Hello... Maar dit..
OHHH EEN GLAZEN HUIS WASDA??quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:26 schreef Buitendam het volgende:
Er komen gewoon heel veel mensen aapjes kijken die misschien de stem van Gerard herkennen, maar verder geen flauw idee hebben wie Timur of Coen is, heb ik het idee.
Ja echt niet spontaan ontstaan, maar een nummer dat vooral door Gerard ontzettend wordt gehyped en luisteraars volgens trouw met aanvragenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:26 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Dit lied heeft al een te hoge piek gehad, zo'n anthem moet echt herinneren aan een Serious Request, zoals een Verliefdheid, een Hello... Maar dit..
Ik stond daar ook gister zegt er z'n wijf tegen dr vriendin 'is dat Giel?'quote:
NEEEEEquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik stond daar ook gister zegt er z'n wijf tegen dr vriendin 'is dat Giel?'
quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik stond daar ook gister zegt er z'n wijf tegen dr vriendin 'is dat Giel?'
zo onbewust hequote:Op dinsdag 20 december 2011 19:27 schreef Mr.Houdoe het volgende:
"Als dit de anthem wordt"... Zeg dat nou niet Gerard
Psies, het wordt ietwat te geforceerd, dat kerstlied is veel leuker bv, maar nee, ze gaan alleen helemaal los, naja Gerard vooral dan, op Bouncer, omdat hij dat zo wilquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ja echt niet spontaan ontstaan, maar een nummer dat vooral door Gerard ontzettend wordt gehyped en luisteraars volgens trouw met aanvragen
Dat moet echt een grap zijn. Dit is het saaiste publiek in alle jaren SRquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:27 schreef DeLuna het volgende:
Leiden studentenstad. Dat is een grap zeker.
die dus slaapgaste isquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:28 schreef Ambrosius het volgende:
Ned. 3 begint weer. Met o.a. Irene Moors.
Jammer dat ik nog geen student was toen het in Groningen werd gehouden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:28 schreef Olga het volgende:
[..]
Dat moet echt een grap zijn. Dit is het saaiste publiek in alle jaren SR
ze rookt iig niet, dat scheelt do taferelenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:29 schreef oh-oh het volgende:
Irene kan heel leuk zijn, ik ben benieuwd, ze kan ook stommer zijn dat Krstl, dat zou naar zijn
Nee kutzooi baggerhuisquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:32 schreef Siegfried het volgende:
Genieten jullie hier nog een beetje?
Ja hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:32 schreef Siegfried het volgende:
Ja hoorquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:32 schreef Siegfried het volgende:
Dat dusquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:33 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja hoor
alleen het publiek is wat minder
everybody haaappyyyy?!quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:32 schreef Siegfried het volgende:
Ga je de nacht doen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:34 schreef Siegfried het volgende:
Mooi zo. Tis hier ook genieten!
Nu met eten achter de laptop even een rustmomentje
Er staat ook niet overal heel groot 3FMquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:34 schreef FZN05 het volgende:
Vorig jaar in Eindhoven stond ik naast iemand: "Hey, dat is Jeroen Nieuwenhuijze van 538 toch?".
En dat was écht serieus bedoeld, dus niet zoals Gerard zelf zegt zoals hij vaak gezien wordt.
Wat doe je dan bij het Glazen Huis
eetsmakelijkquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:34 schreef Siegfried het volgende:
Mooi zo. Tis hier ook genieten!
Nu met eten achter de laptop even een rustmomentje
Ik ook als ik wissel tussen NL3 en 101.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:35 schreef Yurithemaster het volgende:
maar mensen hier hebben trouwens wel gelijk dat het geluid op 101 veel harder is. ging vannochtend van het rustige wachtmuziekje op nederland 2 even naar 101, ik schrik me dood
alweer?quote:
nee, dat was echt een kansloze bende. een kleine beetje meezingen met een bandje en dat was het wel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:35 schreef Mascleta het volgende:
waren de Partysquad er ook? Ging het toen wel los?
Dagdag.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
tot zover SR voor vandaag. Tot morgen.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:35 schreef Yurithemaster het volgende:
maar mensen hier hebben trouwens wel gelijk dat het geluid op 101 veel harder is. ging vannochtend van het rustige wachtmuziekje op nederland 2 even naar 101, ik schrik me dood
Ik neem me weer eens heel verstandig voor van nietquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ga je de nacht doen?
Zwaai je op ons???
Toen ging het behoorlijk los, totdat het spreekkoor voor Barry Badpak het meezingen overstemdequote:Op dinsdag 20 december 2011 19:35 schreef Mascleta het volgende:
waren de Partysquad er ook? Ging het toen wel los?
http://www.3fmfan.nl/page/eventlogquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:36 schreef Cee het volgende:
Goedenavond! Wat gemist de afgelopen 12 uur?
neequote:Op dinsdag 20 december 2011 19:36 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik neem me weer eens heel verstandig voor van niet
[..]
Toen ging het behoorlijk los, totdat het spreekkoor voor Barry Badpak het meezingen overstemdeMaar het gaat hier best los hoor
Mij hoor je niet klagen.
Nee, dat komt door Ziggo etc. zelf..quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
dat is toch kwestie van je volume in je decoder/kastje/whatever aanpassen ?
Maar je schrikt wel even als je zapt...quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
dat is toch kwestie van je volume in je decoder/kastje/whatever aanpassen ?
Ergens in de 4 ton.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:38 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
wat was trouwens vorig jaar de tussenstand na 2 dagen?
daar is weinig toevalligs aanquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:38 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Heeft iedereen hier gewoon 101tv dan? Bij mij is ie ''toevallig'' zender van de maand
okquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, dat komt door Ziggo etc. zelf..
490k oid.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:38 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
wat was trouwens vorig jaar de tussenstand na 2 dagen?
Ik niet hoor, ik kijk nog gewoon via de kabelquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:38 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Heeft iedereen hier gewoon 101tv dan? Bij mij is ie ''toevallig'' zender van de maand
quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/eventlog
Wat was dat?quote:5min terug falende flashmob
Ja, speciaal voor EkstraWeekend aangeschaftquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:38 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Irene Moors.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:38 schreef Cee het volgende:
[..]
[..]
Wat was dat?
Oh en wie is de slaapgast vanavond?
Geen idee, ik denk een falende flashmob.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:38 schreef Cee het volgende:
[..]
[..]
Wat was dat?
Oh en wie is de slaapgast vanavond?
zit in het standaard pakket geloof ikquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:38 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij is 101 tijdens SR altijd te ontvangen door iedereen toch?
Neequote:Op dinsdag 20 december 2011 19:38 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Yep.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:38 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij is 101 tijdens SR altijd te ontvangen door iedereen toch?
iedereen met digitaal wel volgens mij. het is of zender van de maand of speciaal aangepast op de decoder voor SRquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:38 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Dat meen je niet?quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk een falende flashmob.
serieus? cool! ga ik zo eerst naar Bertje en dan zo lang mogelijk van Irene genietenquote:
Ja vind ik ookquote:
Niet alleen Ziggo heb ik begrepen, ook UPC enzo. Is al tijden zo maar niemand schijnt het aan te kunnen passen, of de persoon te weten die dat aan kan passen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, dat komt door Ziggo etc. zelf..
Die kregen ze, episch hequote:Op dinsdag 20 december 2011 19:39 schreef Muis006 het volgende:
Sander ook al een trui aan met the knitting pattern from hell.
Digitale tv van UPC hier.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:38 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Daarom zeg ik ook Etc.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:40 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Niet alleen Ziggo heb ik begrepen, ook UPC enzo. Is al tijden zo maar niemand schijnt het aan te kunnen passen, of de persoon te weten die dat aan kan passen.
Voor mij???????quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Te fout
Ik had vanmiddag een nummer voor je aangevraagdgeen idee of ze het gedraaid he
vrouwen dansen sensueler dan mannen dus ik denk dat het wel goedkomtquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:41 schreef Karina het volgende:
Als ze net zo danst als Raymann gisteren wordt het niks.
No doubt.quote:
Irene zie ik niet zo snel sensueel dansen eigenlijk, net zoals ik bejaarden niet zo snel hoor rappen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vrouwen dansen sensueler dan mannen dus ik denk dat het wel goedkomt
alles kan met SRquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Irene zie ik niet zo snel sensueel dansen eigenlijk, net zoals ik bejaarden niet zo snel hoor rappen.
Komt door de tekst, ze snappen het een beetje.quote:
lucille zag ik ook niet zo snel paradise by the dashboard light zingenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Irene zie ik niet zo snel sensueel dansen eigenlijk, net zoals ik bejaarden niet zo snel hoor rappen.
Als we nou van tevoren weten dat je er bent kunnen we er op letten. Maar achteraf is het moeilijk herinneren of je iemand met een groene jas hebt gezien.quote:
Ah, ik zie het ja.quote:
Oh neem maar FB, ik mis ze voor geen centimeterquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik mis je in de scdit was mijn chantagemiddel.
Lucille was ook al eens bij Ekstra Weekend geweest en die is echt zo gek als een deurquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
lucille zag ik ook niet zo snel paradise by the dashboard light zingen
Nouja zegquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:43 schreef marcodej het volgende:
Ondertussen bij de Belgen:
[ afbeelding ]
Schleckquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:43 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Jamaar ik haat FBquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh neem maar FB, ik mis ze voor geen centimeter
Andy en Frankquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:43 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Dat blijkt ook wel soms bij Lingo. Wat ze soms zegtquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:44 schreef alors het volgende:
[..]
Lucille was ook al eens bij Ekstra Weekend geweest en die is echt zo gek als een deur
die waren toevallig al rondjes aan het rijden in 't kuipkequote:
Vorig jaar in het huis ook al geweldig. Ze heeft nog altijd een zuiprecord in een kroeg op het Stratumseind in Eindhoven.quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:44 schreef alors het volgende:
[..]
Lucille was ook al eens bij Ekstra Weekend geweest en die is echt zo gek als een deur
jij vindt alles wat blond is een doosquote:
Kijk, mensen nemen de grap al over!quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij vindt alles wat blond is een doos![]()
Is dat Vertonghen?quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:43 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Neukbaar hoor. Ik zou d'r echt k-k-k-k-k-k-keihard ne-ne-ne-nemen.quote:
quote:
Nee, de broertjes Schleck.quote:
goedzo!quote:
tzijn Andy en Franck Schleckquote:
Snelle wielrenners!quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ook niet zomaar een stel wielrenners.
ja, de nummers 2 en 3 van de Tour! 1 had er kunnen winnen, maar wilde liever samen met zn broer op het podium finishenquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ook niet zomaar een stel wielrenners.
twitter:ramon3fm twitterde op dinsdag 20-12-2011 om 19:48:45De #klusjesmannen zo op Ned3! #3fm #bnn #SR11 reageer retweet
Ik was toch voor Cadelquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:48 schreef franklop het volgende:
[..]
ja, de nummers 2 en 3 van de Tour! 1 had er kunnen winnen, maar wilde liever samen met zn broer op het podium finishen
quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:49 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga naar Bert Visscher. tot over een paar uutjes!
Op nl3quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:49 schreef Dagoduck het volgende:
Waar is die Irene dan? want ik zie niets
Veel plezier!quote:Op dinsdag 20 december 2011 19:49 schreef 3rdRock het volgende:
oh tofff veeeel plezierquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:49 schreef 3rdRock het volgende:
Veel plezierquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:49 schreef 3rdRock het volgende:
de visquote:Op dinsdag 20 december 2011 19:49 schreef 3rdRock het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |