nee hoezo¿quote:
Ik heb te weinig kennis om te stemmen, gezien ik nergens 1 of 2 namen kan verzinnen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:53 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Goed werk, iedereen die niet stemt is geen baas,bazin.
Ook al stem je maar op 2 dingen, alles beter dan wat er tot nu is gepost.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:55 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ik heb te weinig kennis om te stemmen, gezien ik nergens 1 of 2 namen kan verzinnen.
Okequote:Op dinsdag 27 december 2011 15:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ook al stem je maar op 2 dingen, alles beter dan wat er tot nu is gepost.
Ik verschijn en verdwijn telkens enzo.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:37 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Waarom ken ik jou nog niet?
Dank je :s :S :$quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:42 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Er zijn een paar users als Splutje en 9611Niels waar ik op zou stemmen, maar die passen allemaal niet in die categorieën.
Ja kan niet meerquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:33 schreef Mr.Cooper het volgende:
Iedereen nog ff stemmen voordat het te laat is.![]()
KLB Verkiezingen 2011 Stemtopic!
Staat weer centraal. Wees er vlug bij jongens en chimi's voor dat je weer te laat bent!quote:Op woensdag 28 december 2011 13:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
KLB Verkiezingen 2011 Stemtopic! Deel. 2
sorry, ik praat geen Negerquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wat lag je kk skkl kom gwn face to face dn
dat magquote:Op woensdag 28 december 2011 13:15 schreef Piye het volgende:
[..]
En ik had jou als irritantste troll.
Wise is geen troll¡¡¡¡¿quote:Op woensdag 28 december 2011 13:15 schreef Piye het volgende:
[..]
En ik had jou als irritantste troll.
inddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
quote:Op woensdag 28 december 2011 13:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
Bedankt ook allemaal voor het meedenken van de vragen!!Geen dankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
quote:Op woensdag 28 december 2011 13:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
Bedankt ook allemaal voor het meedenken van de vragen!!Ze zijn wel beter dit keer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Maar niet kunnen stemmen.quote:
Normaalgesproken valt dat wel mee ja, maar als iemand chimeid zegt...quote:
Als wise een troll ziet dat draait hij 360 graden en loopt hij arm in arm met zijn chinese meiden weg.quote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 13:19 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als wise een troll ziet dat draait hij 360 graden en loopt hij arm in arm met zijn chinese meiden weg.
quote:Op woensdag 28 december 2011 13:19 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar niet kunnen stemmen.
[..]
Normaalgesproken valt dat wel mee ja, maar als iemand chimeid zegt...
quote:Op woensdag 28 december 2011 13:19 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als wise een troll ziet dat draait hij 360 graden en loopt hij arm in arm met zijn chinese meiden weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |