waarom?quote:
Er zijn een paar users als Splutje en 9611Niels waar ik op zou stemmen, maar die passen allemaal niet in die categorieën.quote:
User met de meest terechte klachten?quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:42 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Er zijn een paar users als Splutje en 9611Niels waar ik op zou stemmen, maar die passen allemaal niet in die categorieën.
Schokkend dat niet iedereen standaard blijft FOK!en tijdens kerst.quote:
Bijna alle klachten zijn onterecht. Het gaat erom dat een topic de potentie heeft om uit te groeien tot een pareltje. Slechts enkele users hebben het vermogen om zo'n topic te creëren.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
User met de meest terechte klachten?
Of om een kuttopic daar in om te vormen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:45 schreef Geelman het volgende:
[..]
Bijna alle klachten zijn onterecht. Het gaat erom dat een topic de potentie heeft om uit te groeien tot een pareltje. Slechts enkele users hebben het vermogen om zo'n topic te creëren.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:23 schreef vandermar het volgende:
Ik dacht dat KLB voor klinkerbotsing stond altijd. Maar geen idee wie dat is.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:23 schreef vandermar het volgende:
Ik dacht dat KLB voor klinkerbotsing stond altijd. Maar geen idee wie dat is.
Dit is aanvullend op de kaste natuurlijk. Alsof eraan de kaste getornd wordt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:09 schreef kurk_droog het volgende:
Wat een aanfluiting dit. KLB had al een lijst!
DE OFFICIELE KLB KASTE!!!
Wat een virtuele lobiquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:31 schreef RickoKun het volgende:
Juminelle is knapste / chillste KLB chick jullie weetzen alvast
quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:31 schreef RickoKun het volgende:
Juminelle is knapste / chillste KLB chick jullie weetzen alvast
eh jaquote:
Goed werk, iedereen die niet stemt is geen baas,bazin.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:51 schreef Mr.Cooper het volgende:
Morgen sluit de eerste ronde. Er komen maar 2 rondes ipv 3, ik kan niet meer categorieën bedenken (zonder dat het nergens op slaat) en het is sws niet echt stormloop. De uitslagen komen zaterdags.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |